-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
koby11h
aktív tag
Ezen én is gondolkoztam, de nem találtam további info-t, hogy honnan-hová szállításról beszél.
Ahogy írtam kb. 5 éve még én álltam a postát a visszaküldésnél, de az is a bolthoz, onnan a bolt magánügye volt. Akkor még ültek is rajta, hogy összevárnak még egy adagot... és így rendszeresen kifutottak a 30 napból, ami akkor még nem volt.[ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
luciferc
őstag
Szerintem ez téves tipp. Ha a hibás készülék miatt neked plusz költséged van, azt ki kell fizetni. Offline vásárlás esetén az valóban egy érdekes kérdés, hogy mi van, ha zalaalsón veszek valamit egy ottani kisboltban és aztán borsodalsóra hazamegyek és hibás, a jótállást meg a bolt vállalta (tehát nincs a környéken szerviz, bármi). Én hajlok arra, hogy ekkor is fizetni kell a boltnak, de valószínűleg nincs erre gyakorlat, mert ritka és soha nem jutott el bíróságra. Távollévők közötti szerződésnél viszont nem lehet ilyen kérdés, ott tudja az eladó, hogy bárhonnan megvehetik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest