Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz _ak_ #2763 üzenetére

    Az a gond, hogy a jelenlegi szabályok alapján a termék kapcsán egyedül a kereskedővel állsz kapcsolatban. Ezért hiába mondja, hogy ő egy évvel szerezte be a nagykertől, te nem tudsz mást tenni a gyártói többéves garancia érvényesítésére (amihez szintén jogod van akkor is, ha egy évvel adja), mint a kereskedőhöz menni. Ez a jelenlegi szabályozás.

    A magyar szabályok alapján neked nincs semmilyen kapcsolatod a gyártóval, ezt a kiskernek kell elintéznie.

    Azért valamennyire változni fog ez a dolog az új Ptk.-val pár év múlva, tervezik belevenni azt a lehetőséget, hogy közvetlenül a gyártó felé is lehessen menni. Ezzel csak annyi lesz a gond, hogy egy Mo-on vásárolt Kingston RAM-nál a magyar vásárló az élettartam gar érvényesítéséhez kénytelen lesz az amerikai gyártóhoz menni - angolul, pluszköltségekkel? Szóval ez azért nem várható el úgy általánosságban a magyar fogyasztóktól... Végülis lehetőség lesz csak, de nem biztos, hogy megéri majd élni vele.

    Hun]Repa: Ha megfelelően tájékoztatják a vásárlót arról, hogy van egy év garos meg három év garos, és az egy év garosra csak a kötelező jótállás van, és nem érvényes a gyártói több év, akkor szerintem átmehet a dolog. Az már persze a kisker gondja, hogy a gyártó adott esetben mennyire értékeli, hogy a híresen élettartam garos cuccát egy évvel is adják...

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Jhonny06

    veterán

    válasz _ak_ #2763 üzenetére

    Hát, ha az adott termék gyártójának van magyarországi képviselete, akkor lehet náluk próbálkozni, ott azért lehet eredményeket elérni. De ilyen ASUS-nak, Intel, AMD stb. nincs. A magyar honlapot ne keverjük össze a képviselettel, az messze nem ugyanaz. Amúgy, mint ahogyan azt fentebb is írtam, a számlán/garipapíron lévő időtartam az érvényes.

Új hozzászólás Aktív témák