-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
mynames
senior tag
Az FVF-nek van ellenőrzési és szankcionálási joga?
Már régóta húzom, de ma viszem vissza az MP3 playert mert leesett a joy róla és így gáz a használata (hacsak nem növesztek gitárpengető méret és alakú körmöket). Kíváncsi leszek, hogy mit szólnak majd, mert már a vételkor is éreztem, hogy a boltos ősei részt vettek a Dózsa féle megmozdulásban. -
Mosqu!to
addikt
Köszi a segítséget, látom rendesen benne vagy a témában!
Az Mp3 lejátszó 2003. október 28-án lett vásárolva, magyarul az ominózus dátum elött. Az igazság az, hogy (ha hinni lehet nekik) nekik semmi közük az egészhez. Ők beadták a CHS-hez 3 hete, és azóta ott nem történik semmi. A srác már az én képemet is kurvára unja, ezért ő is telefonál egy csomót, meg bemegy, de csak azt mondják, hogy várjon. Most igérgeti h el akarja érni a szervízvezetőt, de egyelőre nem sikerült neki.
A probléma az, hogy az asztalborogatáshoz kevés vagyok (hiába vagyok elég termetes), mert még csak a 17. életévemben járok. 1x anno apámat rá tudtam venni egy ilyen balhéra, ott meglett az eredménye, bár ott közvetlen a szervízzel tudtunk ordibálni, nem a közvetítővel. Újat biztos, hogy nem fognak tudni adni, mivel egy kifutott, már nem gyártott szériáról van szó, viszont az ára elég kemény volt anno, 78000 Ft. Javítani mp3 lejátszót pedig nem nagyon tudtak.
Amúgy nincs véletlen MSN-ed, vagy ICQ-d? Ha van, pls keress meg (cím az adataimnál)!Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
Agyasima
senior tag
Ehhez annyit hozzátennék, hogy:
Egy fogyasztóvédelmi állásfoglalás szerint ugyan már nem kötelesek tartani a 15 napot percre pontosan, de ez nem jelenti azt, hogy addig húzhatják, ameddig akarják. Konkrétan kimondták, hogy a 18 nap pl. még egy elfogadható, de a 22 nap várakozás már nem. Tehát aki 1 hónapja vár már a garancia rendezésére, nyugodtan menjen a fogyasztóvédelemhez, vagy említse meg az üzletben a fogyasztóvédelmet. Néhol igazi varázsszó...toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
Agyasima
senior tag
Olyan régen olvastam már, hogy azt sem tudom, hogy hol...
A szegedi mustárt én a magam részéről megvédeném, visszavittem döglött vinyót, és ott helyben cserélték, kb 5 perc alatt.toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
-
SacRiFicE
csendes tag
Nem egy rossz 5let, de a bolt elismeri, hogy rossz, csak a szervíz nem.
Elég fura felállás és hogyan lehet szerintük jó, az ami meg se mukkan?
Próbálj kiközdeni egy személyes tesztet, hogy előtted nézzék meg egy gépben az alaplapot, nyilván utána elismerik, hogy szarra se jó.
Valószínű csak kimértek rajta 3 kondenzátort, és ráfogták, hogy jó, mert azoknak nincs baja és a meghibásodások 90%-ban azoknak tönkre kellene mennie.AMD forever !!!
-
petilaci
csendes tag
Még egy kérdésem lenne. Tegyük fel most sem lesz jó a gép. Ekkor én köteles vagyok elfogadni, ha kicserélik ugyanolyan típusra? Vagy kérhetem a szerződésbontást ill. azt, hogy az eredeti vételár beszámításával vásároljak egy másik (márkájú) gépet? Ugyanis nem szeretném, ha a hátralévő félévből is 1 hónapot szervízben töltene, a garancia lejárta utána meg dobhatnám a kukába.
a rendszer papíron elektronikus...
-
-
petilaci
csendes tag
Kis ''asztalcsapkodás'' és fél órás telefonbeszélgetés utána a főnökkel, sikerült elérni, hogy az eredeti vételárat levásárolhassam náluk. Így kis kiegészítéssel vettem egy másik típusú notit, amivel eddig nagyon meg vagyok elégedve Köszi a segítséget!!
a rendszer papíron elektronikus...
-
net84
őstag
ebben a körben dolgoztam/''dolgozok''...sajnos mivel a kiskereskedés gyári garanciapapírt ad, ezért onnantól kezdve a javítás nem az ő hatásköre (csak a csere), mivel nem tud mit tenni. Próbálkoztam náluk (meg ismerem is őket ''személyesen''), de ők ezügyben tehetetlenek. Az én esetemben az a bibi, hogy az LG módosította az eddigi javítási szokásait, és a cserét is a szervíz intézi, csak ha az adott típusra nem tudnak cserélni, akkor adnak csereigazolást, amit a kiskernél tudok érvényesíteni...
cserélni csak újra lehet - ezt kellene bennük is kicsit tudatosítani... a dvd író ügyében a fogy.véd.-es fickó aztat mondta, hogy jogilag védve vannak, mert új készülékként adták, teljeskörű garanciával...igaz be lehetne vizsgáltatni sacc 20k-ért és ha kiderül a turpisság, akkor teljes kártérítést követelhet a vásárló...sőt abban az esetben is perelheti a szervízt, ha bizonyíthatóan ennek a készüléknek a meghibásodásából kifolyólag meghibásodik a számítógép más részegysége is...
most már nem idegesítem tovább magam az LG-vel, egyszerűen visszaviszem a szervízbe javításra a monitort...ezzel kapcsolatban:
már csak egy garanciaszelvény van a garpapíron
ha azt is levágják, akkor következőleg már nem javíthat igaz? Akkor kénytelen lesz cserélni vagy jogilag lehetséges, hogy ad egy új garanciapapírt és javítgatja tovább?
Leadom, ha meg mehetek érte, akkor pedig tüzetesen átnézem, és ha egy friss karcolás is van rajta, nem fogom átvenni...max ha jegyzőkönyvezték a sérüléseket utánnaRead only...
-
net84
őstag
te a jog én a szervíz
te tudod, hogy kellene és tudom, hogyan csinálják...sajnos
most akkor nagyon nem értem
a kisker át sem veszi tőlem a monitort, egyszerre kiküld a szervízbe (ők nem is állnak szerződésben a szervízzel)
én a helyedben szépen a vásárlók könyvébe beírva + tértis ajánlott a kiskernek, elállnék a szerződéstől. - kinek a könyvébe írjak be? a szervízébe? mi az, hogy tértis? adjam föl a (a vásárlók könyvéből) másolatot a kiskernek? és eszem ágában sincs javíttatni vinni éveken keresztül...eléggé tele van már a hócipőm így is a monitorral
bonyolítsuk a dolgot azzal, hogy sulinetes, ezért az elállás elég gázos, nomeg monitor az kell...
nekem a megoldás az lenne, hogy ezt a monitort vinnék a p*csába (vagy ahova akarják) és adnának helyette egy !!!újat!!!
A felújítottal az a gond, hogy amikor lejár a garija és én használtként szeretném eladni, akkor senki nem azt fogja nézni (max a nagy balekok), hogy mikor kaptam/vettem a monitort, hanem a gyártási évet. Valamint a felújítottak nincsenek teljesen cserélve, csak a hibás részegységek... pl. képcsőhiba (a monitor futott 2 évet és a képcső elhalálozott) esetén kicserélik a képcsövet, esetleg kap egy új burkolatot és egy régi elektrónika marad bent, ami már x órát futott. Tudom, hogy hivatalosan nem adhat renew modellt, de ezt ált nem kötik az emberek orrára..Read only...
-
net84
őstag
thx!
a termék supporttal felvettem a kapcsolatot... ha valami kényeset kérdezek, akkor 2-3 nap múlva jön egy kitérő válasz, mint amit ott fentebb is bemásoltam...
először az itteni szervízükkel próbálkozok, mert a közpotnál nem érek el szvsz semmit...leszarják a problémámat.
Talán a héten beér a monitor hozzájuk...meglátjuk mi lesz
végigmazsoláztam én is a honlapjukat, a magyartól a globálig mind... ilyen téren elég hiányos az infó náluk...
[Szerkesztve]Read only...
-
wwenigma
Jómunkásember
Most indulok, meglátjuk mit alkottak a fiuk a szervizben. Friss ropogós cserejegy, aztán meg írom a meghatalmazást, hogy ha másra cserélik, a srác a különbözetet IS átveheti!
Köszönöm a válaszod!Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
wwenigma
Jómunkásember
Nagyonjó. Kezemben a friss ropogós csereutalvány, teszem postára nemsokára. Az helytálló, ha ezt írom meghatalmazásba:
''Alulírott XX(adatok) meghatalmazom YY-t(adatok), hogy helyettem és nevemben az LG GSA-4160B típusú, 123124124124 gyári számú, xxxx.xx.xx napján vásárolt DVD írómmal kapcsolatos garanciális ügyben eljárjon, a mellékelt 012012 sorszámú Készülékcserére jogosító igazolás alapján. Amennyiben nem áll rendelkezésre ÚJ bontatlan dobozos LG GSA-4160B DVD író (lásd mellékelt számla), ebben az esetben nem tartok igényt más egységre, így a PTK 308.§ alapján elállok a szerződéstől. Szintén ezen paragrafus alapján, az eredeti vételár visszatérítését kérem, mivel a törvény nem ismeri a levásárlás fogalmát. Egyúttal engedélyezem YY részére az összeg átvételét. Tisztelettel: XX (tanúk, aláírás, adatok, város)''
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy az utalványon előre aláírjam ott ahol kell, vagy a meghatalmazott is aláírhatja? (adatok is kellenek, az én nevem van fentebb, ügyfél címén ) Bonyolódik továbbá, hogy sulinetes, de csak nem kapok ellenőrzést...Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
wwenigma
Jómunkásember
A csereutalványt az LG állította ki, engedélykód, sorszám, szervíz címe (bevette a hibas egyseget), én mint vevő, a készülék adatai, és az értékesítő adatai szerepelnek rajta.
Az alsó részén van az a szöveg, '' igazolom, hogy átvettem xxx terméket(adatok), vagy pedig annak hiányában annak fogyasztói árát.''
Ergo, ha nincs olyan típus a boltban, ami fennt fel van tüntetve, fizetnie kell a boltnak. Utána gondolom LG fizet neki, a csereigazolás 3 példányban van nálam (meg egy maradt még a szervízben is )
Azért kell postázni, mert ahol vásároltam az egységet, az 300kilométerre van a mostani lakóhelyemtől, és egy ottani haverom fog eljárni helyettem. Megvan a végleges formája [link]
Kb. ennyi lenne, jovo7 elején megy be a srác!
[Szerkesztve]Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
wwenigma
Jómunkásember
Beletettem egy olyan kitételt, ''ha bármilyen probléma merülne fel, megbizott hiv''... ha rakerdez elado ficko, akkor hivnak, ledumaltuk mikor menjen, mikor nem melózom
Remélem úgy zajlik, hogy fickó perkál, neki az LG perkál, és itt vége
Utánanéztem sulinetnek, ezt találtam: [link]
''tehat nekem ugy tunik, hogy ilyenkor bar az eredeti allapot visszaallitasa a cel, ez megsem teljesen ugy tortenik. es -- konkretan megneztem tegnap -- mivel az SzJA torveny a vasarlashoz koti az adovisszateritest, a vasarlas tenye meg a penzvisszafizetessel nem szunt meg (vagy igen? -- storno vagy minuszos szamla?), igy onreviziora sincs lehetoseg.''
Kiollózva, végulis nem kell carni... remelem. Ha van valami, majd irom A szoveget meg hasznalhatja akinek kell, fennhagyom. Végülis Te indítottál el az igazság útján! Köszi!Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
wwenigma
Jómunkásember
No. Szóval. Telefonálgattam, kutakodtam, az önrevízió az egyetlen megoldás, mert a csereigazolás tartalmazza, hogy az adott termék nem elérhetősége esetén a vételárat kapom vissza. DE. A kiskernek év elején kell adatszolgáltatni, így ELMÉLETILEG van 9 hónapom az önrevízióra. Vajon mennyi az esélyem, hogy kapok egy ellenőrzést? Felhívtam sulinetes számot, ott is csak ezt tudták mondani. Igazából itt keveredik egy kicsit a sok paragrafus, jó szutykos édes kakaóvá, enyhe mandulás mellékízzel... Amikor minden passzol, akkor jon egy ijen. Majd meglátjuk. Inkább a pénz, felét beteszem bankba, évvégén befizetem, örüljenek, ha kicserélik, akkor haza postával egy író az elég rázós lenne, meg még többet rá kéne költenem.
LG-ből is elegem lett, pedig épp pár hete gondoltam rá, mijen frankó kis írót csinált nekem, körülöttem mindenki panaszkodott, hogy behalt az eldzsíje... de legalább korrekten és gyorsan intézték az ügyet.
Na megyek aludni, mert éjszakás vagyok, 12óra meló és még a postára is bekell ugrani. Amint van hírem, közzéteszem, majd hozzatok a sittre bablevest, vagy palacsintat! (az befer a beszelon a racs alatt....)Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
net84
őstag
Szóval szvsz preferáld azt, hogy egy másik típusú LG-d legyen, de olyan, amit el tudnak intézni sulineten belül. Ez fontos.
a lényeg cserénél, hogy ugyanattól a beszállítótól kapjon új készüléket...ezt jegyzőkönyvezni kell...mikor utoljára csináltam ilyet, már volt az online rendszerben is garcsere lehetőség, de csak az új rendszerbe rbeegisztrált termékeket lehetett abba vezetni, a régihez továbbra is a régi jegyzőkönyves megoldás volt...azóta nemtom mi változott, milyen újítást csináltak...
igaz pénzvisszafizetést nem csináltunk arról mindig sikerült lebeszélni az ügyfelet
de viszont a K51-es adatszolgáltatást, amit a cég csinál a sulinetes vásárlásról az apeh felé, ahhoz a módosítást ilyen esetben tudomásom szerint a lehető legrövidebb idő alatt fel kell vezetni, a következő évi adatszolgáltatásra nem tudod felvinni, max ha minuszos számlát állítasz ki habár ennek is van értelme...
LG-ről annyit, hogy a DVD író harmadszor (2. SWAP cserés) is visszakerült a szervízbe 2 megírt DVD után szintén elfüstölt...a fogy.védes illetékes javasolta, hogy kérje az ügyfél az elállást (mivel már ez a 2. ilyen termék, elálhat, de ha jól emléxem valami olyat modott, hogy ez nem fogyasztóvédelmi, hanem jogi kérdés), ha nem fogadják el, akkor se vegye át a terméket, fáradjon be hozzá az irodájába (jegyzőkönyvezik) és majd ő intézkedik
Természetesen a szervíz is tisztában volt, hogy ilyenkor mi következik, úgyhogy előrevetítették, hogy csereutalványt adnak. Ennek ígért határideje ma járt le (eddig tartott a bevizsgálás), még nemtom, hogy mit intézett a szervíz...
Az LG Magyarországról annyit, hogy valami nincs rendben náluk! Azt nem mondja ki egyik sem, hogy ez a SWAP-os megoldás létezne, mindenféle kikerülő választ adnak...a szervízek meg állítják, hogy az LG rendelte el... Lehet, hogy az LG GLOBAL-nak kellene írni...simligyanús nekem ez az egészRead only...
-
Grass
aktív tag
Kiskerhez vittük vissza ahol vettük is. A vásárlók könyve és a panaszkönyv miben különbözik?
A szerződéstől való elállás lényegében azt jelenti hogy kérem vissza a pénzt? Ha igena kkor ezt milyen esetben tehetem meg?"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Grass
aktív tag
Na megoldódott. Adtak egy újat megint. Három a magyar igazság remélem ezzel már nem lesz gond
Köszi a segítséget egyébként. De azért az elég érdekes hogy ha valaki csak kisértékben vesz valamit amivel ugye bíróságra menni értelmetlen akkor elég kiszolgáltatott helyzetben van. Na mindegy."Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Kriss
tag
köszi.
a lényeg az, hogy november óta ülnek a ramomon (2*256/433 Kingston Hyperx), ami szerintük is hibás, és azt mondták, hogy most adnának helyette 2*256/400 samsung ramot 1év garival.
és az a legundorítóbb, hogy egyszer már akartak adni helyette egy használt kingston-t, és amikor szóltam, hogy ez bizony használt, még ők voltak felháborodva. -
net84
őstag
köszi!
az első 3 világos, más megoldást már nem látok, minthogy kötekedő agresszívvé lépek elő!
4. - nam áll szándékomban elfogadni a gyári javítottat... fentebb leírtam, hogy szvsz ez valami simlis dolok a magyarországi LG-vel közreműködve.
Hosszas procedúra lesz, azt tom, főleg, hogy a szervíz egy hivatalos LG szervíz, a bolt, ahol pedig vettem egy teljesen más cég. A szervízből ezért is fogom kiverni a csereigazolást, utánna már a bolttal fogom tudni normálisan intézni a dolgokat (van ismerős illetve konkurenciák voltunk egy ideig)
Hasérült, beírok a vásárlok könyvébe, egy példányt elhozok, majd átvegyem a monitort (írjam alá a munkalaot/átvételi bizonylatot) vagy ne és inkább sétáljak be a ''hivatalba''?
Még 1szer köszi!Read only...
-
net84
őstag
Visszakaptam a monitorom teszt okésan. Állítólag nem csináltak vele semmit. A korábbi sípolási problémát viszont most akárhogyan kínzom, nem tudom előhozni (a hátlap és az előlapi keret csatlakozása elég furcsán áll, abból sejtem, hogy mégis szétszedhette, de ez nem biztos)
A többi hiba továbbra is jelentkezik, sőt, ha nem demagnetizálom, akkor ''szaporodik'' rajt az elszineződött felület... Ma este még letesztelem, hogy a sípolás előjön-e, és holnap visszavinném.
Az még hozzátartozik a dologhoz, hogy megmutatta a szervízes, hogy nála nincs semmi baja a monitornak a teszt alatt. Számítástechnikai szervízesként, felvázoltam neki papíron is leadáskor, 2 nappal később telefonon is, hogy pontosan milyen felbontásban, milyen frekvencián milyen hibát produkál. Erre mikor meg szerettem volna nézni, hogy milyen felbontásba és frekin teszteli, kiderült, hogy a gép, amire rákötötte, alkalmatlan a frekvencia állítására, mert a VGA kártya max 60Hz-en képes 1024x768-ban üzemeltetni, és nincs is lehetőség a kártyánál az állításra kissebb felbontásnál sem...kicsit bosszantott, de mivel hétvégére már nagyon kellett a monitor, ezért megegyeztünk, hogy elviszem és amennyiben továbbra is csinálja a hibát visszaviszem.
Nomármost! Van-e lehetőségem valami ilyesmire: túzott kellemetlenségek miatt el kívánok állni a javíttatástól és a készülék cseréjét kérem... valami ilyesmi szöveggel egészítenénk ki a munkalapot, ez így korrekt, elfogadható?
Másik dolog: nagy valószínüséggel, ha ebbe belemennek, akkor egy SWAP (gyári felújítottat) cserét próbálnak majd adni, amit ha jól emléxem nem kell elfogadnom (mivel vagy az enyémet javítja vagy pedig gyári újat ad) igaz? Ha mégis ezzel próbálkozik, akkor ugyanazt csináljam, mint amiről beszéltünk sérülés esetén - tehát vásárlók könyvébe beírni, valamint a munkalapra is felvezetni, hogy nem fogadom el a gyári felújítottat? Kérhetek olyan szakvéleményt (ha a szervíz állítja, hogy amit adni szeretne, az gyári új), melyszerint a szakszervíz igazolja, hogy az adott készülék gyári új??? Igazából ezzel szeretném kiugratni a nyulat a bokorból, ha bepróbálkoznának, mert a monitorral és a szakvéleménnyel bevizsgáltatnám utánna, hogy télleg új-e (és ezt átvétel elött közölném is velük)...???
Előre is köszi!
net84Read only...
-
-
net84
őstag
kezdem belátni, hogy a fogyasztovédelem neméppen áll a helyzet magaslatán...
az itteni fogy.védesnek, aki a műszaki dolgokért felelős, az az álláspontja, hogyha gyári felújítottat ad a szervíz, akkor az elfogadható, amennyiben megadja a teljeskörű garanciát (ami megegyezik az új termék garidejével) - nem baj! nem vitatkozok, kerek perec le van írva a garpapírra, hogy vagy ezt javítja (amit nem kértem) a szervíz, vagy kapok egy teljesen újat...
már nem vitatkozok senkivel, max a szervízzel
Windex - nincs mitRead only...
-
-
net84
őstag
igen-igen
mostanában szeretném lecserélni a gépem egy notebookra... az egyik fő kérdés bennem a garancia
ugyanis, ha webshop-ba veszem meg, akkor nyerek rajt 30-50k-t, de ha valami gigszer van vele, akkor nekem kell futkosnom vele, és a legtöbb cég pesti, ami nekem elég messze van arról nem is beszélve, mivan, ha már az elején van vele valami gond...
Egyelőre ott tartok, hogy inkább megveszem egy itteni üzletbe (ahol még a kereskedőket is ismerem - hála a szakmai multnak), fizetek érte többet, de ha bármi van, akár az átvételkor, nem én fogok vele szívni...sajnos úgy érzem, hogy a webshop-os rendeléses dolgokhoz, még nem vagyunk eléggé felnőveRead only...
-
lorcsi
veterán
ha nem adott ki külön jótállási jegyet, ettől a jótállás még megvan.
én is így gondoltam
eléggé biztató dolgokat írtál, szerintem cserélni fogják, már csak az a kérdés mikor
Ők fogják vinni(felküldik pestre)
Az átvételi papír nagyon fontos, még a véágén letagadják
A vásárlók könyvébe írás után milyen következmény lehet, el kell azt küldeniük a Fogy. védelemhez?
THX!
[Szerkesztve] -
net84
őstag
pénteken felcsörögtem a szervízt, hogy mit sikerült intézni a monitorral... a munkakód bedigtálása után a csajszi egyböl megint bekapcsolt valakihez (hangjából ítélve a szervízvezetőhőz - volt már hozzá szerencsénk)
elismételtem neki is, hogy miért telefonálok... egy kicsit érthetetlen volt, amit modott: még munka alatt van - arra a kérdésemre, hogy mikor lesz kész, meg visszakérdezett, hogy maguk nem cserét kértek (de bammeg, de ha egyszer azt mondod, hogy munka alatt van, akkor az józan paraszti ésszel azt jelenti, hogy szerelitek - ezt lenyeltem)
közöltem vele, hogy igen a cserét kérjük a túlzott kellemetlenségek miatt, valamint, hogy már egy évvel korábban is leadtam a monitort ilyen hibával, akkor sem csináltak vele semmit (a kontrasztot helyrehozták rajt, de semmi mást - még szerencse, hogy megtaláltam az akkori hibaleírást), az LG azért cseszeget, hogy azért nem tudják megcsinálni, mert nem megfelelő hibaleírással adom le a monitort. Két és fél három héttel ezelött leadtam egy részletes leírással, hogy milyen felbontásban, milyen képfrissítés mellett mennyi idő múlva milyen hiba jelentkezik... a tesztelés nem megfeleő frekvencián és felbontáson történt (ezt elismerte a szervízes is - mikor szembesítettem ezzel - meg rájött, hogy én sem vagyok hülye a dologhoz)...a hiba továbbra is megvan
közbevágott - akkor most megpróbáljuk megjavítani
ezt megköszöntem és nem kértem itt már majdnem kiabáltam vele a telefonba....
végül még majdnem arra akart rávenni, hogy ha már én beszéltem az LG-vel, akkor intézzem a cserét (ez egy burkolt célzás volt a részéről - hamár beszéltem az LG-vel, akkor miért őt baszogatom - csak kicsit szebben fogalmazott)
megegyeztünk végül abban, hogy kéri a cserét az LG Magyarországtól
még a végén kihangsújoztam neki, hogy SWAP-os monitorral ne is próbálkozzanak, mert nem fogadom el, súrolja a törvénytelenség határát...elfogadta, közölte, hogy továbbítja ezt is az LG-hez (azt azést kihangsújoztam, hogy tudom, hogy nem ők tehetnek erről az egész garozási rendszerről, de lehetne egy kicsit gyorsabban is intézni)
Ma bent voltunk, hogy kapjunk valami fix dátumot, hogy mire lesz valami a monitoromból - szerda...-kis hatásszünet-...talán, reméljük (egy sorszámra várnak az LG Mo-tól, amit fel kell vezetni a csereigazolásra)
nem baj, szerdán megint bemegyünk, ha akkor sincs semmi, akkor már télleg kapnak a vásárlók könyvébe
Kitartó vagyok! Innen nincs vissza útRead only...
-
net84
őstag
szvsz engem azóta utálnak ott, amióta kicsieréltettük a leamortizált/összetört hátlapot a monitoron (titkon talán ők is reménykednek, hogy legközelebb egy nyamnyung munitort veszek - de el kell őket keserítenem, bármennyire szeretnék más típust/márkát kapni, az biztos, hogy LG lesz, egyelőre a típusa nem biztos - a kikötésem annyi volt, hogy szürke-csont szín kombinációja legyen az újnak - közben én már ''tárgyalok'' az új monitorról a kereskedéssel) - jut eszembe kifelejtettem a neki küldött üzenetből, hogy a csereigazolás úton van...csakhogy fel tudjanak rám lelkileg készülni ők is
Read only...
-
net84
őstag
köszi!
időközben annyi változás bekövetkezett, hogy leadtam a csereigazolást
elötte beszéltem az itteni fogy.véd. illetékesével, ő még végig sem halgatott, mikor rávágta, hogy egyszerűen kérjem vissza az árát, mert a csereigazolás erre lehetőséget ad - közöltem vele, hogy sulinetes, akkor elismerte, hogy ez elég nagy probléma , javasolta, hogy valami erre illetékessel vegyem fel a kapcsolatot pl .apeh
felhívtam az educatio ügyfélszolgálatát, ők azt mondták, hogy a mostani rendszerben igazából az csak a lényeg, hogy crt monitor után crt monitor legyen a cserélt termék...
egyelőre úgy áll a dolog, hogy visszakérem a vételárat, amennyiben nem mutat a nagyker hajlandóságot az általam kért típusra történő cserére...az apeh részét pedig elintézem - azaz faterom, de ő közölte, hogy nem érdekli, visszakapjuk az árát, abból veszünk egy általunk választott crt-t, ami kb ugyanezeket a paramétereket tudja és az apeh-ot leszarjuk
elvileg ma kell jelentkezniük, hogy mit sikerült tegnap a nagykerrel intézni...meglátjuk
amint találok egy perfekt angolost, az LG Mo-t bemószerolom az LG Global-nál... a levél magyarul nagyjából kész, tartalmazza az itteni garanciázási procedúrát, a swap-os cseréket-a hozzájuk kapcsoldó problémákat, és a hozzáértésről is írunk nekik...Read only...
-
-
lorcsi
veterán
nem tudom hogy ilyen termékekre vonatkozik e (vagy akár lehetséges e), de ha világgaranciás akkor is kell blokk?
pl. ha beviszi a nagykerbe és esetlegesen azonnal cserélik, mert látják rajta hogy típushiba (láttam már néhány papucsot ugyanezzel a hibával)- a nagy álmodozásban meg a kezem a biliben )
[Szerkesztve] -
net84
őstag
ezt jó tudni valami ilyesmire emlékeztem, de nemtudtam, hogy pontosan így van most is
pixelhibára:
énnekem majdnem sikerült összevesznem egy kiskerrel notivásárlás miatt
kértem őket, hogy mielött átveszik a nagykertöl a notit, akkor kérjék meg őket, hogy nézzék meg van-e rajt pixelhiba, mert azt nem leszek hajlandó én sem átvenni...a cég nem nagyon örült az ötletemnek, de megígérték, hogy megpróbálnak mindent megtenniRead only...
-
net84
őstag
Megnéznéd, hogy szerinted ez a szöveg megfelel-e egy garanciapapíron?
''Jótállási feltételek
Általános feltételek
1. Jótállási igényt az a fogyasztó érvényesíthet, , aki a termékkel és érvényes jótállási jeggyel rendelkezik.
2. A jótállási jegy akkor érvényes, ha azon pontosan fel van tüntetve: a fogyasztó számára értékesítő Forgalmazó neve és címe, a készülék megnevezése, típusa, termékszáma, a gyártó és az importőr neve és címe, a vásárlás – vagy ha az üzembe helyezést a Forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembehelyezés – napja.
3. A fogyasztó köteles a termék hibájának felfedezése után azt (a termék típusának és gyári számának, valamint a hibajelenség leírásának közlésével) a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül bejelenteni, „A jótálláson alapuló igény bejelentése és érvényesítése” cím alatt írottak szerint.
4. A terméken tárolt számítástechnikai adatok, programok, beállítások megőrzése, mentése a fogyasztó feladata. A Forgalmazó vagy a javítószolgálat nem felel – az eltérést nem engedő jogszabályi rendelkezések keretei között – adatvesztéssel adatsérüléssel okozott károkért, továbbá közvetett és következményi károkért, elmaradt haszonért, akkor sem, ha ezek az elvégzett javításra visszavezethető okból következtek be.
A fogyasztó kötelező jótálláson alapuló jogai
1. Az alábbi jogok a 151/2003. (IX.22) Korm. rendelet alapján kötelező jótállás alá tartozó termékekre érvényesek, a kötelező jótállás időtartama alatt.
2. A jogszabályon alapuló, kötelező jótállás időtartama 1 év. A jótállási idő a termék fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
3. Hiba esetén a fogyasztó – választása szerint – elsősorban kijavítást, vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha az általa választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha a Forgalmazónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotában képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási kötelezettség teljesítésével a Forgalmazónak – illetve a javítószolgálatnak – okozott kényelmetlenséget.
4. Ha a fogyasztó sem kijavításra, sem kicserélésre nem tarthat – a 3. pontban foglaltak szerint – igényt, vagy ha a Forgalmazó – illetve a javítószolgálat – a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, a vagy a kötelezettségnek az 5. pontban írt feltételekkel nem tud eleget tenni, a fogyasztó – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
5. A forgalmazó – illetve a javítószolgálat – a kijavítást vagy a kicserélést a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel, megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül köteles elvégezni.
6. Amennyiben a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Forgalmazó nem hivatkozhat a 3. pont értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
7. A tintapatronok, telepek, akkumulátorok, festékkazetták meghibásodása a készülék cseréjére nem jogosít.
8. A javított termék jótállási időtartama meghosszabbodik azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a terméket nem használhatta.
9. A jótállás nem érinti a fogyasztó törvényből eredő jogait.
A jótállási igény érvényesítését kizáró okok
1. Nem tartoznak a jótállási kötelezettség körébe az alábbi okokra visszavezethető hibák és azok elhárítása:
(a) nem rendeltetésszerű használat
(b) szakszerűtlen karbantartás vagy változtatás
(c) a termék specifikációtól eltérő üzemeltetése
(d) bármely, a hibát vagy annak okát előidéző beavatkozás vagy javítás, amelyet nem a jelen Jótállási jegyen feltüntetett Forgalmazó – illetve javítószolgálat – végez el.
2. Kizárja a jótállási igények érvényesítését, ha a fogyasztó nem tartja be a termékhez biztosított használati (kezelési) útmutatóban foglaltakat, és ennek következtében keletkezett.
3. Jótállási igény nem érvényesíthető, ha a termék vagy a hozzá tartozó Jótállási jegy érvénytelen, azonosításra alkalmatlan vagy valótlan adatokat tartalmaz, vagy a termék gyári szám nem olvasható, vagy hiányzik, kivéve, ha ezeket a gyártó vagy a Forgalmazó okozta.
4. A fenti okokból bekövetkező hibák esetében a javítás költsége a fogyasztót terheli, a jótállási időn belül is.
5. A termék tisztítása és karbantartása, valamint a kellékanyagok pótlása nem tartozik a jótállás körébe.
A Forgalmazó és a javítószolgálat Jótállási jeggyel kapcsolatos kötelezettsége
1. A Forgalmazó a termék eladásakor köteles a Jótállási jegyen a készülék típusát, sorozatszámát, a vásárlás napját feltüntetni, azt hitelesíteni és a fogyasztónak átadni. A Jótállási jegy helyes kitöltésének ellenőrzése a fogyasztó feladata, vita esetén a fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a Jótállási jegyen, illetve a terméken szereplő termék- és sorozatszámok eltérése a Forgalmazó mulasztásának eredménye.
2. A jótállás körébe tartozó javítás esetén a Forgalmazó vagy javítószolgálat a Jótállási jegyen köteles feltüntetni: a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját, a hiba okát és a javítás módját, a termék fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját, a jótállás – a kijavítás időtartamával meghosszabbított – új határidejét.''Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen egeret válasszak?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Autós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Joomla! topic
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- További aktív témák...
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED