-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Az előírás, hogy 15 napra kell törekedniük - na ez egyáltalán nem egzakt, sőt állítólag szándékosan ilyen enyhe, mondván két fél szerződésébe most már nem akar beleavatkozni a fogyasztóvédelem, mint hatóság, oldják meg egymással... Szóval nem szankcionálják, ha nem tartja be. Viszont én pl. 3 heti tökörészésük után fogtam magam és szóban, majd panaszkönyvben írásban is elálltam a szerződéstől, hivatkozva az eltelt időre, ami ''jelentős kényelmetlenésget okozott'' nekem. Jogosan megtehetjük, a békéltető testület is megerősítette nekem (szerencsére), mikor náluk jártam.
Elvileg mondjuk amikor bevitted, onnan 3 napon belül meg kellene mondaniuk, mit csinálnak vele (javítás vagy csere), de ezt nem szokták betartani, mondjuk sokszor nem is fair velük szemben, szóval szvsz 2-3 hét után már lehet verni az asztalt. Ja, és a ''márpedig nálunk működik'' dolognál nem kérhetnek pénzt a munkájukért, még ha ezt a garanciális feltételeikbe belevésték, akkor sem. Ilyenkor fogyvédelem és bírósággal való ''fenyegetés'' bedobása jöhet, meg beírás a panaszkönyvbe, magadhoz véve a 2. példányt (nem módosíthatják később)..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen processzort vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest