-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
axlfsi
veterán
-
asdf_
veterán
Arrol mar nem is beszelve, hogy jopar notebookuk nem magyar billentyuzettel rendelkezik, amitol azert eleg alaposan agyfaszt lehet kapni. Csoro juzerek meg csak atvetelkor veszik eszre...
-
Turbolada II
őstag
válasz axlfsi #13999 üzenetére
Állj el a vásárlástól. [link]
Legalább próbáld meg. Tájékozódhattál volna az emag honlapján. Egyébként úgy látom fogyvéd. területén jogharmonizáció történt. (14 nap elállás)
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
sanzi89
addikt
válasz axlfsi #14005 üzenetére
A románom elég gyenge, de szerintem ez az ASUS-tól jött, hogy elkezdték a laptop garanciáztatását/szervizelését. Tehát nekem úgy tűnik az eMag tovább passzolta az ügyet az ASUS-nak, aki pedig normális, garancia időn belüli javítást indított el. Nem lesz új, csere gép, ezt kapod vissza valószínűleg megjavítva - valamikor.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
axlfsi
veterán
válasz sanzi89 #14006 üzenetére
Na, az biztosan nem ugy lesz! En egy fel percig sem hasznaltam es nem vagyok hajlando ujkent, egy javitott termeket atvenni. Az ugyanaz mintha (legyen peldaul) bemesz az autoszalonba, kinezed magadnak a jarmuvet, de fel percen belul kiderul, hogy csak eppen nem mukodik. A penzed elkerik, a jarmuvet visszaszallitjak a gyartohoz, megbontjak, darabokra szedik, megjavitjak, alkatreszeket cserelnek benne majd X het, honap mulva azt adjak neked...
Azert erzed te is remelem, hogy ez nonszensz es irrealis (es ide meg csak fogyasztovedelem vagy jogasz sem kell; egy HIBAS, nem mukodo termeket kaptam. DOA (dead on arrive). NEM szervizelest szeretnek, hanem egy hibatlan, zsir uj termeket. Vagy en vagyok a paraszt es mit kepzelek mar!?Tudom, hogy ezt majd egyszer eladjak masnak, de az ellen aligha lehet tenni (nem is gondoltam, hogy most bezuzzak, mert nem mukodik). Viszont en, mint vasarlo, aki penzt adott egy bontatlan, vadonatuj termekert, hadd ne egy javitottat kapjak. Mindegy, nem ragozom tovabb, szerintem erted te is
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
bullseye
addikt
válasz axlfsi #14007 üzenetére
Speciel az teljesen logikus, hogy ha valami kisebb nyűgje van a terméknek amikor rmegkaptad, akkor elviszik, megjavítják és visszakapod. Miért kapnál vadonat újat és adnák a javítottat másnak, az a tied...
Idehaza a jog ilyen esetben kedvező, 3 napon belül csak csere lehet, javítás nem. A kérdés az, hogy a román jog mit mond erre.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
axlfsi
veterán
válasz bullseye #14009 üzenetére
Ertem, koszi az infot. Nem tudom mit mondd a roman jog, de nagyon nem is szeretnem azt guglizgatni (ennek meg majd kulon utanajarok, hogy ha egy (latszolag) teljesen magyar webshop, magyar hosztinggal elad nekem valamit, akkor ott/oylankor miert egy Roman jogot kell kovetnem. Ertem en, hogy Roman a ceg, de ez azert nagyon nem popápolt az arcomba vasarlaskor, sot, ... ha nem olvasol utana ki is, mi is ez a ceg, ugyan ki nem derul az oldalon, hogy adott esetben, milyen kockazattal jarhat a vasarlasod).
Egyebkent az atveteltol szamitott 5 percen belul lattam, hogy nem lesz jo (vette a toltest, de mig az egyik 1-2 perc utan be is kapcsolt, ez nem es kesobb, tobb ora utan sem (van rola unboxing videom is). Azt hiszem egy oran belul(!) jeleztem is az ugyfelszolgalat (elado) fele a hibat. Messze nincs a harom nap kozeleben.
Meg szerencse, hogy a jovoben, ha egy (vagy nagyobb) erteku vasarlas elott leszek es szemelyesen befaradok egy uzletbe (vagy kulon utanajarassal, magyar(!) webshopbol) vasarolok, a kinezett laptoprol - ha akkor, ott - kiderul, hogy nem lehet bekapcsolni, nem kerik el a penzem megis es mondjak azt, hogy nem tudni mikor, de tobb het mulva majd talan hoz szervizeltet a futar (hanem egy mukodot vasarolhatok, kapok).
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Ateszpapa
addikt
válasz axlfsi #14010 üzenetére
Ha ezt itteni boltban vetted volna, már rég kicserélték volna neked.
Sajna a románoktól műszaki cuccot nem veszünk, mert csak a baj van vele sajna.Elég pech ahogy jártál, remélem mihamarabb sikerül lezárni pozitívan az ügyet.
Csak ezt találtam:
" Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?
Ilyen esetben ki kell töltenie az úgynevezett “Termék visszaküldése” űrlapot. Ezt követően a futár 36 órán belül átveszi Öntől a meghibásodott terméket, melyet szervizünkben leellenőrzünk, és indokolt esetben kicserélünk. A szerviz számla kiállítása után kiküldésre kerül az új termék."[ Szerkesztve ]
-
axlfsi
veterán
válasz Ateszpapa #14011 üzenetére
Igen, koszi! Megtanultam a lecket. Annyira nem is hianyzott, hogy kiirjam magambol, mert ettol nem lett jobb, viszont szerettem volna, ha masok is okulhatnak vagy legalabbis erosen fontolora veszik es merlegelik, mielott abbol a webshopbol vasarolnak. Egy parfum az mas, de minden ami garancialis ugyintezessel jarhat ... en legalabbis SOHA tobbe.
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
gretzky77
veterán
Sziasztok az volna a kérdésem,hogy lassan egy hónapja beadtam egy Lenovo Tabletet a Telemaxba,mennyi idő a maximum ami alatt javítaniuk kellene? Hozzáteszem elég hamar jelezték,hogy kicsit hosszabb lesz mert alaplapra várnak a gyártótól!? Köszönöm
iPhone 15 Pro Max Blue Titan & Fiio FF3 & fiio ka3
-
gretzky77
veterán
Közben kaptam egy emailt,hogy megérkezett az alkatrész,úgyhogy lassan elkészül! Kiváncsi vagyok! Köszönöm
iPhone 15 Pro Max Blue Titan & Fiio FF3 & fiio ka3
-
gretzky77
veterán
válasz optikus #14017 üzenetére
köszi a lassant nem mondtàk,csak én írtam így!
Más kérdés nem tudom tudtok e válaszolni. Adott egy Denon fejhallgató ami anno 50e ft-ért lett vásárolva (én nem régen vettem 25-ért) viszont tegnap megadta magát a bluetooth része. Bevittem szervízbe ma hívtak,hogy nem tudják javítani csereutalványt állítanak ki. Ezesetben az 50-ről kapok utalványt gondolom!? Illetve mivel MM-ben volt vásárolva csak az adott MM-ben lehet beváltani vagy bármelyikben?
kösziiPhone 15 Pro Max Blue Titan & Fiio FF3 & fiio ka3
-
XSiGma
aktív tag
válasz gretzky77 #14018 üzenetére
Ha nem tudják se javítani,se cserélni a terméket visszajár a vételár neked,amit nyilván minden bolt szeretne csereutalvány formájában érvényesíteni,azaz megint csak náluk kellene elkölteni az összeget,de erre nem kötelezhetnek,visszakérheted a teljes vételárat készpénz formájában is.
-
gretzky77
veterán
válasz XSiGma #14019 üzenetére
Az király köszönöm. Újabb kérdés ha az adott termék esetleg kapható még viszont a jelenlegi ára több mint amennyiért én vettem akkor rá kell fizetnem vagy ilyenkor mi a szitu? Mondjuk 14 februárban lett véve szerintem ez a típus már nem lesz náluk. Ezekszerint visszakérhetem a pénzt is és vehetek fejest máshol? Ha így van jól jártam!
iPhone 15 Pro Max Blue Titan & Fiio FF3 & fiio ka3
-
gretzky77
veterán
válasz Superhun #14024 üzenetére
Igen 24 hónap van írva nem 12+12.
Sose volt csereutalvànnyal dolgom a hölgy azt mondta azzal mehetek abba a mediaba ahol vették ( Duna Plaza) és kapok màsikat de mivel ezt szinte már tuti nem kapok így gondolom levásárolhatom! Hétfőn kiderüliPhone 15 Pro Max Blue Titan & Fiio FF3 & fiio ka3
-
Solad
őstag
Sziasztok, egy másik topicban felmerült egy kérdés, és nem igazán sikerült konszenzusra jutni, homályosítson fel valaki aki tudja mi a szitu kérem
Egy fórumtárs rendelt egy eszközt webshopból, amit használatba vett, majd elromlott. Jelenleg elállási jogát kívánja érvényesíteni. Nekem az a meglátásom, hogy mivel elromlott nála a termék így nem teheti, többen viszont azon az állásponton vannak, hogy ilyen esetben is elállhat.
Használatból eredő értékcsökkenésnek számít a dolog?
Ha valaki okos a témában, és reagál azt megköszönöm, mert tényleg jó lenne tudni, hogy mi a helyzet ilyen esetben!
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz Turbolada II #14029 üzenetére
A szavaibol ugy veszem ki hogy 10, most jar talan 12-nel a kezhezvetelt kovetoen.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Attix82
őstag
Az elállás arra vonatkozik, hogy kipróbálni ki lehet, de használni nem. Ha meg tudják állapítani, hogy mennyit használta időbe, akkor van bizonyíték, hogy nem csak kipróbálta. És csak garanciális út lehet.
Ha nem lehet megállapítani, akkor elállás is opció. (De ha kell neki ez a termék, akkor a garis út a korrekt dolog).
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Gyári hibás termék esetén is el lehet állni. Ha viszont gariba beadod, akkor már nem, tehát csak okosan.
(#14031) Attix82: akkor is el lehet állni, ha nem csak kipróbálás erejéig használta az ügyfél a terméket, de akkor köteles a termékben bekövetkezett értékcsökkentést megfizetni.
[ Szerkesztve ]
-
Turbolada II
őstag
El lehet állni. A használatot meg sok elektronikai eszköz szervizmenüjében bizonyítani lehet.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Met
nagyúr
Van valami szabvány idő a garanciális bevizsgálásra?
Ismerős hozott nagykerből egy hangfalat aminek az egyik fele halkabban szólt, vissza küldtem, azok visszaküldték a beszállítónak (online rendszerben látja ismerős mi a helyzet) ez volt május 21.-e után.
Tehát több mint egy hónapja ülnek rajta."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
gretzky77
veterán
válasz gretzky77 #14027 üzenetére
Na tegnap voltam media marktban visszaadták a fejhallgató árát! Amúgy volt nekik ugyanilyen feketében 70-ért nekem 50-ről volt blokkom nem erőltették,hogy adnak helyette feketét (úgysem fizettem volna rá) igy gond nélkül visszaadták a pénzt erőlködni sem kellett!
Media Markt Duna PlazaiPhone 15 Pro Max Blue Titan & Fiio FF3 & fiio ka3
-
Turbolada II
őstag
válasz gretzky77 #14038 üzenetére
Ezt normálisabb országokban jogsértésnek hívják. Itt még az aránytalan költségtöbblet sem állna meg.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Topikgazda
válasz Turbolada II #14041 üzenetére
Mert nem cserélték ki neki a termékét egy másik színűre? Ha jól tudom, akkor egy másik színű termékre nem köteles cserélni a bolt, de illik felajánlania.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Turbolada II #13900 üzenetére
Meg kellene érteni hogy a vásárlók könyvébe írogatni időpocsékolás. Az üzletvezető 30 napon belül ír rá egy sablon választ, elpostázza és vége a történetnek.
Békéltetővel, fogyvéddel jönni is felesleges mivel csak ajánlást tesz mindkettő amit a kereskedő 90%-ban leszar. Egyedül polgári peres úton lehet eredményt elérni, akkor viszont 100%-ig biztosnak kell lenned magadban + előre letenni x10e Ft-ot és számolni az egyéb költségekkel.
Itt (is) a legfontosabb a "prevenció"
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #14043 üzenetére
A tippem az volt, - megfogalmazasbol erzodott csak nem akartam irni- hogy semmilyenben, ez igy most ki is derult, igy turelem, tornaterem, az olcsobb a dragabb meg tarsai...
ps: maganszemelynel maga az adasvetel aktusa letrehoz egy fogyasztoi szerzodest, na olyanra gondoltam amugy.
-
Attix82
őstag
válasz Turbolada II #14041 üzenetére
Mivel más volt a színe, így nem ugyan az a termék. (Jellemző, hogy rögtön ütni az asztalt, közbe nem is jogos)
-
sinick
senior tag
válasz Motion_Blur #14044 üzenetére
"Békéltetővel, fogyvéddel jönni is felesleges mivel csak ajánlást tesz mindkettő amit a kereskedő 90%-ban leszar."
Dehogy felesleges, mert ingyenesen jó alapot ad arra, hogy polgári peres úton mire számíthatsz és 90%, hogy a békéltetőn hozott döntést a bíróság is helybenhagyja.