-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
didros
senior tag
válasz optikus #14700 üzenetére
Bocsánat, ez tényleg alapinformáció, idegességemben lefelejtettem...
Szóval múlt héten szerdán rendeltem, előre fizettem átutalással és pénteken leszállította a GLS.
A termék azonnal rossz volt, kattogott, egy percet sem működött üzemszerűen.
Talán nem is csoda, mivel egy sima buborékos borítékba volt mindössze becsomagolva... Néztem is nagyot..
Az xplaza még azt sem tudta megmondani, hogy kihez forduljak. a csomagolásról olvastam le ennek a Kander s.r.o-nak az elérhetőségét, de egyelőre még nem tudtam elérni őket...ÚJ terméket vásároltam, nem használtat. A gyári antisztatikus fólia még sértetlen volt rajta, amikor kivettem a pufi borítékból.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz didros #14699 üzenetére
Ez nem egy forgalmazasra szant hdd, hanem egy gyarto altal epitett gepbe (brandes pc) rakott cucc. Ez a legszarabb eset, mert ha bedol alolad a kisker, meg ugy sem lehet gariztatni, hogy kikuldod sajat koltsegen kulfoldre.
A ceg (xplaza) magyar, hiaba kulfoldi kander kuldte, maganak a szamlanak pedig a weboldalon talalhato infok alapjan az Avier Enterprises Kft.-tol kene szarmaznia. Ha ok azok, akik szarnak a fejedre, akkor elso korben tertis levelben szolitod fel oket a jotallasi kotelezettseg teljesitesere, ha igy sem jarsz eredmennyel, akkor meg fel lehet oket tolni a fogyvedoknel, vagy meg jobb moka elotte a bekelteto testulethez fordulni, ahol most mar kotelezo szemelyesen megjelennie a ceg kepviselojenek, igy koszonetkepp eltolthetnek par folos orat is az ugyeddel, ahelyett, hogy elinteznek alapbol azt, amit el kellene.
Ez mondjuk LOL:
902. A cég tevékenysége
9/1.
4332 '08 Épületasztalos-szerkezet szerelése
Főtevékenység.Neked amugy a kanderral az egvilagon semmi dolgod, az xplazatol vetted a cuccot, igy nekik kell vele foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
válasz didros #14701 üzenetére
ahogy elhangzott, neked semmilyen mas ceggel nem kell foglalkoznod csak ezzel az xplazaval (ahogy a honlapjukon all Avier Enterprises Kft.) mivel vele allsz jogi kapcsolatban. mutogathat barhova barkire meg erre a cseszlovak kenderrer is de nem toluk vetted hanem tole. (mas kerdes hogy lehet errol a kenderrol cifrakat olvasni pl a homaron)
mivel a cuccot penteken kaptad es meg belul vagy a 3 napban igy elbol kerheted a cserejet mivel az elso 3 napban (sztem munkanap) nincs szervizeles csak csere. persze olyan lehet hogy bevizsgaltatja hogy valoban garis a problema. ilyen esetben a visszajuttatas koltsege is az ove (meg a csere kihozasa). elhetsz meg az indoklas nelkuli elallasal, ekkor a visszaposta a tied, de siman megjatszhatja hogy azt mondja hogy hibas keszuleket kapott vissza ezert nem adja vissza penzed.
tobb helyen is azt irja hogy ok csak emailban erhetok el. sztem szabalytalan mert minimum postacim. de en is szondanam hogy egy hivatalos email es egy tertiv level is legyen amivel tudod bizonyitani hogy idoben megtetted a bejelntest. ha a megadott telefonon sikerulne felhvni akkor az is lendithetne a dolgon, mondjuk elmeseled a helyzetet es hogy a gari az szamukra nem opcionalis dolog hanem joxabalyi kotelesseg.
egyebkent eredemes ezeknek a cegeknek a aszf-jet meg a ceginfoit atnezni (vasarlas elott) mert nagyon sunyin vannak megfogalmazva. ketertelmu az osszes szoveg. eleve mi az hogy ok csak uzemeltetok, meg hasonlo dumak? meg ok nemzetkozi ceg stb, de nem tudod kiki is.
ha meg telleg csak asztalos van bejegyezeve akkor meg a nav-nal is fel lehet nyomni
Buy books not gear.
-
didros
senior tag
Köszönöm az infókat! Úgy látom nem lesz egyszerű menet...
Most vettem észre, hogy az Avier enterprises-nek (Xplaza) és ennek a Kander s.r.o-nak ugyanaz az OTP-s számlaszáma van, amire én is utaltam a pénzt. Tehát ugyanazok a személyek állhatnak mindkét cég mögött.[ Szerkesztve ]
-
didros
senior tag
-
optikus
senior tag
válasz didros #14705 üzenetére
neked semmi ilyennel nem kell(ene) foglalkozni mert nem veluk allsz jogi kapcsolatban (nem toluk vetted) hanem ettol az xplazatol.
sztem arra jatszanak hogy ok valojaban nem is uzlet csak egy szolgaltato, ahogy fogalmaznak uzemelteto. magyarul nem ok a bolt ok csak egy felulet, kb mint az argep, vagy az addel. a szamladon mi van? ki az elado (ki allitotta ki)? azt is lehetne kapirgalni hogy hogyan kerulhet kereskedlmi forgalomba egy gepbol kiszedett hdd? sztem ok jarnak a legjobban ha inkabb visszadjak a lovet vagy szo nelkul cserelik.Buy books not gear.
-
ANDROID???
addikt
válasz didros #14707 üzenetére
Nem akarom piszkálni az EKG-dat, de honnan jön az ötlet, hogy ilyen neve nincs helyről vásárolj ilyen jellegű terméket?
Ilyen erővel "Kuty"bay-ról is rendelhetted volnaInkább ne cseréljenek adjanak neked lóvét vissza..
Az a nagyszerű tény, hogy a magyar kisvállalkozókat szívesebben szívatják, mint az ilyen szlovák cégeket. Mi a "búbánatért" lehet ilyet csinálni... Bezzeg a mikulás és a 10e ....
[ Szerkesztve ]
-
didros
senior tag
Tulajdonképpen bennem már csak az a kérdés maradt, hogy mi módon küldjem nekik vissza úgy, hogy tökéletesen le legyek védve? Sőt, igazából nekik kellene állni a visszaküldés költségét is...
-
didros
senior tag
válasz ANDROID??? #14709 üzenetére
tudom... tökéletesen igazad van.. a legszebb az egészben az, hogy nem is magamnak rendeltem, hanem egy barátom bízott meg vele, hogy lehetőleg olcsón rendeljek már egy ilyet és legyen is kiszállítva péntekig, stb. én meg kapkodtam, munka mellett csináltam. Ez jó ajánlatnak tűnt és bíztam benne, hogy nem lesz garanciális probléma.. igazából eddig még nem volt bajom soha sz.gép alkatrészekkel...
-
optikus
senior tag
válasz ANDROID??? #14709 üzenetére
tudom hogy sokak csoret baxta a mikulas dolog (mas kerdes ahogy eloadtak a cikkben a szegeny kisgyermekekkel koritve) de en fiztek egy csomo adot, a munkaltatom szintugy, jarulekokat, minden vasarlas utan fizetek meg egy rahedlit. ezek utan meg ha valaki elsunnyog es szepen zsebre dolgozik abbol ne csinaljunk mar martirt es nepi host mert epp mikulasnak oltozik. igy jart beprobalta bebukott, nem sajnalom, es nem is lesz belole szabadsagharcos. peace
amugy meg nyugodtan vegigturhatna a nav meg a fogyivedok ezt a sok sumak webshopot ahol aru nincs, gari nincs, de a lovet beszedik aztan ket het mulva mar nem is letezik. kivancsi vagyok hogy ez az xplaza is meddig fog mukodni a cseszlovak haverjaval egyutt. de amig legy van addig lopikula is lesz....
Buy books not gear.
-
didros
senior tag
Még valami... ha sikerül is visszaküldenem, ezek símán azt fogják mondani, hogy én vágtam a falhoz a HDD-t.. ilyenkor ki tesz igazságot? Hogyan lehetne megelőzni ezt az abszurd helyzetet?
-
asdf_
veterán
válasz didros #14710 üzenetére
En jelentkeznek emailben, hogy mivel veluk allok jogi kapcsolatban, ok a jotallas kotelezettjei, es sziveskedjenek tajekoztatni, hogy jotallasi igenyedet ervenyesiteset mikepp gondoljak.
Az meg hogy mi tortent a hdd-vel, azt fuggetlen szakertovel kell bizonyitaniuk. Az alap felallas az, hogy a termek az ertekesites pillanataban mar hibas volt.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Olvasom a véleményeket erről a Kanderről az árukeresőn. Szánalmas ez az egész cégcsoport vagy mi. Szorgalmasan válaszolgat vmelyik kollégájuk a negatív kommentekre, de valami elképesztően arrogáns módon és nem létező magyar törvényekre hivatkozva.
11 órája írtak egy ilyet:
"Kedves Tibor, Pontosítsuk kérem az észrevételeit. A laptop hibás volt. Mi gyári lezárt termékeket árulunk, nem bontottat, persze ilyenkor is lehet hibás egy termék. Amennyiben hibás úgy nem él automatikusan a 14napos elállási jog, mert a márkaszerviznek ki kell vizsgálnia, hogy gyári hibás, vagy a felhasználó rontott el rajta valamit. Ennek van átfutási ideje. Ha gyári hibás, akkortól élhet az elállással, vagy kérhet cserét, javítást. Ez a törvény, amit mi maximálisan betartunk, arról nem tehetünk, hogy nem kellőképpen tájékozódott a jogszabályokról. Sokaknak csak a 14 napos elállás van berögzülve, hogy mely esetekben nem élhet vele azt már nem olvassák el. Köszönettel: Kander.hu"
Új cég a magyar piacon, kíváncsi leszek, hogy meddig marad életben...
-
macskajancsi
aktív tag
Sziasztok!
Ha használtan veszek egy komplett gépből kiszerelt Gigabyte videokártyára van gyártói garancia szerintetek?coito ergo sum...
-
ANDROID???
addikt
válasz macskajancsi #14717 üzenetére
Még garanciás, és névre szóló számlája van?
-
Topikgazda
válasz macskajancsi #14717 üzenetére
Szia!
Ha ez egy OEM-es gép, akkor a komponensekre nincs külön bolti garancia, és sok esetben a komponensek gyártói is úgy adják el az OEM-es gépekbe a hardvereket, hogy külön gyártói garanciát nem biztosítanak rájuk, mivel ezeket a hardvereket jóval olcsóbban adják el a PC gyártóknak.
-
macskajancsi
aktív tag
válasz ANDROID??? #14718 üzenetére
Magára a gépre van még gari szerintem (talán számla is), de külföldi beszerzés, így itthon szerintem nem sok mindent lehet vele kezdeni.
Superhun:
Először is köszi az infót!
OEM gép alatt egy "hivatalos", Gigabyte által összerakott PC-t kell érteni, vagy egy kisker által összepakoltat?Igazából az érdekelne, hogy ha a Gigabyte-hoz (vagy esetleg valamelyik nagykerhez) odaállítok egy rossz VGA-val, akkor serial number alapján tudom majd gariztatni, vagy nem?
(Ha OEM PC volt, akkor nem, ez már világos... )[ Szerkesztve ]
coito ergo sum...
-
optikus
senior tag
válasz macskajancsi #14720 üzenetére
szamlat akkor is kerhetik es ha az nincs (vagy kulfoldi) akkor megtagadjak.
Buy books not gear.
-
Topikgazda
válasz macskajancsi #14720 üzenetére
OEM alatt egy gyártó által összerakott gépet kell érteni. Ha egy kisker rak össze egy gépet és ad neki valami fantázianevet, az nem lesz OEM, és ott a komponensekre is külön van gyártói garancia.
-
didros
senior tag
Még mindig az xplaza.hu (kander) és a hibás HDD-vel szívok...
E-mailre nem reagálnak, telefont ha véletlenül felveszik, akkor lekezelően, nyeglén annyit mondanak, hogy ott van a honlapjukon a "termékvisszaküldési cím" oda küldjem vissza. De csak januárban, mert most már kezdődik náluk az évvégi szünet, negyedikéig úgysem történik már semmi. Arra a kérdésre, hogy mi történik, miután megkapják a hardvert, nem sok konkrétumot mondanak...
Szerintem ezek még beszednek idén annyi pénzt amennyit csak tudnak, azután lehúzzák a rolót.
Küldjem vissza ajánlott levélcsomagban és bízzak a jó szerencsémben? Gondolom egyebet már nem nagyon tehetek... -
ANDROID???
addikt
válasz didros #14725 üzenetére
Mivel a HDD úgy is K.O. már mindegy, hogy elküldöd-e vagy sem. Mindenesetre nem egy jó hozzáállásuk van az biztos. Ilyen nincs, hogy "idén már úgy sem intézünk semmit". Lehet be kell vinni személyesen kísérettel.
(akkor felegmázzanak )
A leírtak alapján elég kicsi az esélyed egy normális ügyintézésre általuk, fogyasztóvédelmet megér a dolog... -
Slyer
senior tag
Halika!
1-2 napja behülyültem, hogy ITX gépet kell építenem, ezért vettem egy Raidmax Atomic házat a 17. kerületben lévő First Computerben 2 napja, és egy ITX alaplapot a mai napon a Hardverkerben.
Minden hibátlanul szuperál a hardverekkel, de rájöttem hogy ez baromira nem kell nekem...
A kérdésem az lenne, hogy áll-e a "vásárlástól elállás joga"? Ha igen, hogy működik? bevihetem személyesen, és egyből visszaadják a pénzt? Hány napom van erre? köszönöm!
-
bullseye
addikt
Alapvetően ezt nem a kísérletező kedvű vásárlóknak találták ki, hanem azért, hogy ha valamit nem lát az ember vásárlás előtt, akkor ne szívjon, ha nem olyan, amilyennek tűnt a neten. Ennél fogva csak netes (jó eséllyel telefonos/faxos) rendelésnél létezik, távollevők között létrejött szerződés felkiáltással. Ha elmentél a boltba, és ott kérted helyben, akkor nem (ha neten rendelted de ott vetted át, akkor igen). Ebben az esetben kérheted, hogy vegyék vissza, aztán vagy igen, vagy nem (vagy kevesebbért, mivel kibontottad...)
Ha jár az elállás, akkor 14 napon belül értesíteni kell őket erről, majd visszajuttatni, és 14 napon belül kell fizetniük. Egyéb szabályok
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
nemethchek19
aktív tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni egy elég kellemetlen problémában.
Előzmény: [link]
Visszaküldtem a kereskedőnek garanciában kb. 2 hete, akitől vásároltam a terméket . Tegnap este kaptam tőlük a választ, hogy elutasították!
Így néz ki az email szövege:
"Értesítünk, hogy a jótállás keretei között leadott termék garanciális ügyintézése lezárult, melyet a Garancia menüpont alatt ellenőrizhetsz.
Az ügyintézés eredménye: A meghibásodás garancia körön kívül esik, a jótállási igény a szerviz által elutasításra került, így a termék a garancia keretei között sajnos nem javítható vagy cserélhető. A hibás eszköz átvehető üzletünkben, vagy kérés esetén szállítási díj ellenében visszaszállítjuk az általad megadott címre.
Az elutasítás oka lehet: Fizikai sérülés, alaplapi vagy processzor tüske hajlás, égés, elázás, túláram, egyéb garancikaörön kívül eső behatás, vagy az egyedi azonosító sérülése, elvesztése, melyet a Garancia menüpont alatt a termék neve után ellenőrizhetsz."Ha felmegyek a webáruházukba a garancia menüpontra ott meg ez áll: " A termék garancia vesztes, átvehető üzletünkben, vagy térítés ellenében kiszállítjuk. "
Írtam nekik, hogy írják le nekem a pontos szakvéleményt, egyelőre még nem kaptam választ. Telefonon nem érem el őket.
Egyelőre nem tudom mi tévő legyek. Valakinek valami ötlete a továbbiakban?
-
didros
senior tag
válasz nemethchek19 #14729 üzenetére
Melyik webshopban vásároltad a RAM-okat?
-
anderledani
őstag
Sziasztok!
Egy Samsung Galaxy Alpha készülékre igénylek csereutalványt. 3x volt szervizben, nem írom le a teljes sztorit, a lényeg hogy a TMX az utolsó alkalommal hibátlannak ítélte a telefont pedig nem az. Rosszul is szerelték össze, a kijelző mellett rés van. Egyrészt a kérdésem hogy számíthatok rá hogy a samsung engedélyezi a csereutalványt? Ilyenkor még be kell vinni a TMX-hez bevizsgálásra, de ha ott újra hibátlannak ítélik?
A másik kérdésem: A telefont használtan vettem, az előző tulaja a Telekomnál hűségre vette. Én nem akarok a Telekomnál semmit venni, pénzt akarok visszakérni. De ha jól tudom akkor neki ezzel megszűnik az előfizetése. Ezt hogy lehetne megkerülni? Megértik vajon, hogy a készülék el lett adva?iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
ANDROID???
addikt
válasz anderledani #14731 üzenetére
Szia!
Írj a Samsungnak, hogy a telefonod rossz ráadásul rosszul is lett összerakva.
A Telemax fogja bevizsgálni, a készüléket újra, és a telemax fogja a samsung által jóváhagyott csereutalványt kiadni.
A csereutalvány oda szól ahol a készülék vásárolva volt, ott adnak egy kb azonos tudású készüléket csereként, vagy a szerződés megszüntetése mellett az összeget adják vissza.
Következő lehetőség, hogy új hűségre lehet másik készüléket venni.Az eladásról elvileg van egy adásvételi, ezt a T hogyan veszi figyelembe, nem tudom...
-
anderledani
őstag
válasz ANDROID??? #14732 üzenetére
Amit leírtál, azt tudom, a kérdés arra vonatkozott, hogy a Telemax nem fogja-e megint hibátlannak ítélni.
Adásvételit írunk "visszamenőleg" ha kell.iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
Topikgazda
válasz nemethchek19 #14729 üzenetére
Most csak annyit tehetsz, hogy megvárod a szakvéleményt. Milyen idősek egyébként a RAM-ok?
-
nemethchek19
aktív tag
válasz Superhun #14734 üzenetére
2 hónaposak. Pontosabban 2015.10.09.-én vásároltam.
3 email címükre is elküldtem a levelemet. Az egyik címről válaszoltak, és mindösszesen csak az áll benne, hogy a kollégáik egy másik email címen állnak a rendelkezésemre. De már oda is írtam tegnap... Azzal kezdtem!
[ Szerkesztve ]
-
nemethchek19
aktív tag
válasz nemethchek19 #14735 üzenetére
Hopp azóta jött megint ugyanerről a címről egy levél, miután megint írtam:
"Garanciánk hétköznap 10-18.00 óra között válaszol a levelekre.
Szíves türelmét kérjük az érdemi válaszadásig."Péntek 22 óra 36 perckor jött az email, hogy elutasítottak.
Most vasárnap este írogatnak nekem, de semmi érdemleges információt nem közölnek.
Valaki ezt érti?
-
Topikgazda
válasz nemethchek19 #14735 üzenetére
Akkor jó, mert 1 éven belül vagy, és még védenek a jótállásról szóló jogszabályok. A "garanciavesztés" itt nem is jöhet szóba, mert a jótállási idő alatt minden esetben bizonyítania kell az eladónak, hogy a bejelentett hiba a nem rendeletetésszerű használat következménye és nem gyári hiba.
(#14736) nemethchek19: ezek csak automatikus emailek.
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz anderledani #14733 üzenetére
Na a TMX hibátlannak ítéli-e azt csak ők tudják.
A google-be beírod telemax vélemények, vagy akár pofikönyv oldalon és találsz vélemények között 1-2 hasonló szituról leírást sajnos... -
Topikgazda
válasz nemethchek19 #14738 üzenetére
"A jótállás körében - a jótállás mindkét fajtájának teljes időtartama alatt - a jótállásra kötelezett (az eladó) csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után (tehát például a vevő általi nem rendeltetésszerű használat miatt) keletkezett."
A gyártói garancia ettől függetlenül elveszhet, ami az 1 év kötelező jótállás letelte után okozhat problémát.
-
Turbolada II
őstag
válasz nemethchek19 #14741 üzenetére
Puszira nem mondhatják, hogy rossz. Szakvélemény kell.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
optikus
senior tag
válasz anderledani #14731 üzenetére
mennyi idos a cucc? 1 even beluli vagy azon kivuli? nagyon nem mindegy.
azon se csodalkozz hogy ha barmit akarsz intezni a telekomnal akkor mindenhez fogjak kerni az ugyfel azonositast (ceges vagy maganszemely) ezert vinned kell az elozo tulajt. csak ugy nem fogjak megszuntetni egy harmadik szemely szerzodeset mert te azt mondod hogy megvetted a telojat. orulj ha nem tiltjak le. sztem elidegeniteni nem is biztos hogy lehetett volna, de mindenkeppen legyen alirt adasvetelid. amugy is ha huseges es meg van rajta huseg akkor csak ugy nem adnak vissza penzt mivel az resze volt a szerzodesnek kedvezmeny formajaban.Buy books not gear.
-
anderledani
őstag
válasz optikus #14743 üzenetére
2014.11 végén lett véve. Hűséggel. Remélem az előző tulaj együtt fog működni.
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
nemethchek19
aktív tag
Sziasztok!
A napokban írtam nektek arról, hogy visszaküldtem a kereskedőnek garanciában kb. 2 hete egy hibás Ramot, Péntek este kaptam tőlük a választ, hogy elutasították!
Az előzmény: [link]
Ma jött egy e-mail tőlük: "A termék vételára levásárolható, a téves levélért elnézését kérjük."
Az oldalukon is módosult: " A termék ára levásárolható. Rendeld meg amit szeretnél, a megjegyzésben jelezve a levásárlást. "
Valamiért nem cserélik ki. Gondolom nincs náluk már ez a termék... De erről nem tájékoztattak.
Kiakasztanak most már teljesen. Ez már egyszerűen röhejes. Az email üzenetben egyébként összesen csak ennyi van írva semmi más rendes tájékoztatás. Vicc, de legalább úgy néz ki talán jóra fordul a dolog.
A probléma az, hogy nekem holnapra most már szükséges, hogy adjanak egy másik Ram-ot, mert vidéki vagyok és holnap megyek fel Pestre és este jövök is haza. Persze telefonon nem lehet szokás szerint elérni őket.
Mit tanácsoltok a továbbiakban?
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz nemethchek19 #14745 üzenetére
Vedd meg mashol, toluk meg kerd vissza a vetelarat. Levasarlasra nem kotelezhetnek.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Topikgazda
válasz nemethchek19 #14745 üzenetére
Rendeld meg olyan webshopban a RAM-ot, ami holnapra beszerzi, ettől a bolttól pedig visszakéred a pénzt. Levásárlás nincs.
Biznisz Elek: gyorsabb voltál
[ Szerkesztve ]
-
gyurkikrisz
őstag
Van olyan, hogy egy netes rendelésnél nekem fizetési kötelezettségem van, ha megrendeltem? Mivan akkor, ha megrendelem, de nem veszem át?
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
-
Topikgazda
válasz gyurkikrisz #14748 üzenetére
Az új rendeletben szerepel olyan, hogy elektronikusan megkötött szerződésnél a fogyasztónak fizetési kötelezettsége van, ha ezt a webshop egyértelműen jelzi a vásárlónak a megrendelés feladása előtt (pl. a megrendelés elküldése gomb mellett). Ha ez fennáll, és nem veszed át a terméket, akkor elméletileg perelhető vagy az összegért, de nem tudok még én olyan esetről, hogy ez nem fizetés estén tényleg megtörtént volna, mert több vele a nyűg, mint amennyit ér a dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest