- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
válasz mediumgecso #15900 üzenetére
Persze. Élsz az elállási jogoddal, pont az ilyen kipróbálásra van netes rendelésnél. Összeszeded a csomagot, visszaviszed, bejelented. Hivatalosan 15 napjuk van visszaadni a pénzed (általában úgy, ahogy fizettél), de ha ott helyben levásárolnád, lehet, hogy azonnal jóváírják.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
asdf_
veterán
válasz mediumgecso #15900 üzenetére
Neten rendelt, barhogyan atvett termek vasarlasatol 14 napon belul indok nelkul el lehet allni. A vetelar visszateritesere azonban -ha jol remlik- szinten 14 nap van, tehat ott azonnal kb. halaltutira nem fogjak visszaadni a zsetont, ha a keszulek kibontott, de serules nincs rajta, a teljes ar jar vissza.
(halk megdobbenes: letezik meg a digitalis kepkeret? , azt hittem, mar tobb eve lecsengett ez a hulyeseg, btw, meg amikor csucson volt a cucc, akkor is hulladekfos kijelzo volt az osszesben, szoval olyanban, hogy most jot veszel, egy masodpercnyit se remenykedj -a Sencor marka meg mondjuk eleve belepo volt a vadasz, vadasz tortenetre-)
szerk: elozo postot nem lattam valamiert
[ Szerkesztve ]
-
mediumgecso
őstag
Szia!
Neked is köszi.Láttunk egy ismerősünknél ilyet a falra szerelve, folyamartosan váltogatta a családi fotókat, sztem tök jó dolog...de hogy ez a Sencor ennyire gagyi legyen, pfff......nincs pofám ezt ajándékba adni!
iPhone 15 Pro Max 256GB Natur Titanium // Garmin Venu 2 // Canyon Grail CF SL + Garmin Edge 840
-
Ateszpapa
addikt
válasz mediumgecso #15905 üzenetére
Én vittem vissza egy egeret mert nem tetszett az edigitalba. Ott rögtön stornózták és a kasszánál vissza adták a pénzem.
-
nagypasztor
tag
Sziasztok!
Szeretnék egy új merevlemezt vásárolni. Az eszközt pcland, aqua, bestmarkt, first computer is forgalmazza. Van, aki 2 év, és van, aki 3 év gyártói garanciát ír. Tudomásom szerint a hivatalos forrás 2 évet vállal. A kérdésem az lenne, hogy ezen boltok közül melyik ad valós jótállást, és melyik csak sufni garanciát? Ha valakinek van infója, vagy tapasztalata, azt megköszönném, ha megosztaná!
Sajnos a jó/rossz bolt topikban erre nem találtam érdemben választ.
-
Recipro
tag
még annyit kérdeznék ez a garancia ügyben hogy nekem ugye ajánlották az r9 280x et de ez egy gyárilag felújitott darab leírták elis mondták tehát nem új! és azt mondta az ürge hogy a garancia nem indul újra csak meghosszabbodik ha az r9 280x et is választom ez igaz? én úgy gondolom újból kéne induljon nemde?
ezt a levelet kaptam tőlük tegnap Gmailen:
Köszönöm türelmét. Érdeklődésére válaszolva felvettem a kapcsolatot a videókártya disztribútorával és az alábbi információkat kaptam.
Szeretném tájékoztatni, hogy a magyarországi törvények szerinti garancia a videó kártyára csak az eredeti vásárlást követő első évben érvényes. Azon túl (a második és harmadik évben) a kártya gyártója biztosítja a garanciális szolgáltatást, ezért a kártyákat el kell juttatni a gyártóhoz (ami a vásárló terhe lenne, de a disztribútor - mivel rendszeres kapcsolatban áll a gyártóval ezért - gyűjtő konténerben kiküldi és fogadja, tehermentesítve az ügyfeleket).A kártyát önnek értékesítő személynek lehetősége lett volna arra, hogy felhívja az ön figyelmét erre a tényre.
Mi akik segítenek a garanciális ügy intézésében minden alkalommal amikor megkeresnek bennünket ilyen jellegű problémával, vagy nálunk vásárolnak, tájékoztatjuk önöket erről. Ez biztosan megtörtént/elhangzott az ön esetében is, mivel ez ügyvezetői utasítás.
A garanciális folyamatra az átadás után nincs semmilyen ráhatásunk. Meg kell várni amíg a gyártó válaszol/küld cserét. Ez egy hosszú folyamat különösen nyáron, amikor a rendelések ritkábbak, ezért a konténerek is ritkábban telnek meg.
A szállítás hajóval történik, nagy európai kikötőkbe, és onnan kerül be az országba. Sajnos a gyártók többsége ezt így kezeli.Ennek ellenére a disztribútor az alábbi kártyát kínálja fel önnek cserébe: Asus R9 280x-DC2-T.
A termék garanciája folytatódik, plusz a szervizben töltött idővel meghosszabbodik.
Ez a kártya ugyanolyan teljesítmény paraméterekkel rendelkezik, de jobb a hűtése mint az MSI-nek. Gyárilag felújított, tesztelt kártya, teljesen egyenértékű az ön által leadott MSI termékkel.
Az Asus kártya az ön visszajelzése után 1-2 munkanapon belül átvehető.Tisztelettel!
Bakos Zoltán
mérnök informatikus, üzletvezető
Telemat Kft.
Budapest 1094 Tompa u. 15/a -
Recipro
tag
válasz Biznisz Elek #15909 üzenetére
elküdhetném a képet ide de olyan minőségü lett annó facebook kamerával fotóztam le egy havernak gépen eszméletlen minőségü... telefonon jó.
GARANCIA LEVÉL
termék tipusa: VGA káryta
Gyártó: MSI Asus Gigabyte Sapphire
széria szám: bla bla
Vásárlás dátuma: 2013. dec. 2.
A termékre a vásárlástól számitott 36 hónap
Sapphire termékre 24 hónap garancia vonatkozik
melyet üzletünkben érvényesithet:
Telemat kft 1094 budapest
Tompa u 15/a
H-P 9- 17 óráig
tel: 0614592071
Garancialevél 1 tételt tartalmaz!
ENNYI ÁLL A GARI JEGYEN ELKÜLDÖM A KÉPET IS DE MAX TELÓN LÁTOD JÓL nekem egy note 3 asom van azon még türhető a kép.
-
Recipro
tag
válasz Biznisz Elek #15911 üzenetére
pedig a főnők azt állítja hogy ez 1év magyar garancia 2 másik meg gyártói ugye amit le is irtam mit irt gmailen...
-
Recipro
tag
válasz Biznisz Elek #15913 üzenetére
néztem a google-n mielött valaki beszólna.
de nem tudsz egy jó oldalt ahol esetleg lehet emailen fogyaszó védőknek írni?
ha azt nem is akkor egy telefonszám nem cseszekedek velük legyen akkor fogyasztó védelem...
-
Joe.36
addikt
Ha ellálok a vásárlástól netes rendelés esetén, és vissza adtam a terméket, AQUA, mert nem volt megfelelő a termék a tablet kijelző minősége miatt, kicserélni nem akarták, meddig tarthatják vissza a pénzemet? Eltelt 1 hét...
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Recipro
tag
válasz Biznisz Elek #15913 üzenetére
kaptam tőlük egy emailt
ezeket ajánlották azért régen ez a kártya amit garanciába adtam 154 ezer volt 2013 dec 2 meg 80-90 között volt az ára
erre ilyen ajánlatot kaptam..
Ezt tudjuk ráfizetés nélkül adni:
ASUS
GTX 950 STRIX 2GB GDDR5Vagy AMD-ből
MSI r7 370 2gb
Sapphire rx460 4gb
R7 370 4gb
röhej...
-
313313
addikt
válasz Recipro #15910 üzenetére
Nem úgy van, hogy a garancia mint olyan nem létezik?
Ha 3 év jótállás lenne, akkor adna igazat a figyvéd, mert törvénybe is jótállás van...
Mivel garanciát ír, arra a saját feltételei vonatkoznak.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
f(x)=exp(x)
őstag
válasz f(x)=exp(x) #15891 üzenetére
Sziasztok!
Továbbra se küldték, így már közel 2 hónapja dekkol a szervízbe a ketyere. Pontosan mit tehetek, mit róhatok fel nekik az E-mailbe? -
sinick
senior tag
Sziasztok!
Fogyasztóvédelem téma. Házam előtt a napokban oszlopot cserélt az émász (pontosabban alvállakozója) és tegnap rákötötték a három fázisomat az oszlopra, de elrontották. Émász kijött és megállapították, hogy az alvállakozó egy fázist, meg nullát felcserélt az oszlopon, így két fázison 400 voltot kaptam (no komment!). Áram visszakapcsoláskor a két fázison a túlfeszültség tönkretett jópár eszközömet (kombikazán, riasztórendszer, 2 db klíma, főzőlap, sütő, LED izzók, kompakt fénycsövek, kültéri fényérzékelős lámpa).
A kárjegyzőkönyvben rögzítették, hogy hibás kötés volt az oszlopon, ami túláramot okozott, velem ellenőrizték az összes eszközt és mindent rögzítettek a káresemény jegyzőkönyvben.
Következő körben ma kijön az alvállalkozó is felmérni. Nekem most úgy tűnik, hogy közvetlenül az alvállalkozó felelőségbiztosításán keresztül akarnak kártalanítani. Aztán majd ha nem tetszik, akkor fordulok az émászhoz, mert nyilván, nekem semmi közöm az alvállalkozóhoz.
A kérdésem az lenne, hogy a kártérítés összegének megállapítása ilyenkor megegyezik a biztosítási káresemény szerintiekkel, azaz javítás illetve beépítés munkadíja/beépített eszköz ára/kiszállás 100%, teljesen új eszközre való csere amortizált ár?
Akinek volt hasonló ügye, vagy van használható ötlete, kérem segítsen! (Biztosítóval való harcban már van teljesen/részben győztes és vesztes tapasztalatom is.)
Köszönöm:
sinick -
313313
addikt
válasz sinick #15922 üzenetére
Túlfesz témában ismerősnek az volt a tapasztalata áram szolgáltatóval (számítógép ment tönkre, meg talán 1-2 eszköz...), hogy meg kellett vennie az új eszközt és utána kártalanította a szolgáltató. Bár ez olyan 5-8 éve történt azóta lehet más az ügymenet..
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
bundli
tag
Sziasztok!
14 napos internetes vásárlás esetén az elállás munkanapban vagy naptári napban értendő?
-
Joe.36
addikt
válasz 313313 #15926 üzenetére
Elállás napjától kezdve ugye ? Az a nap is beleszámít ? Én is ezzel szenvedek. ( AQUA ) 1 hete már hogy vissza adtam a kijelző problémás tabletemet...
Pedig még cserébe is belementem volna akkor...[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
313313
addikt
válasz Joe.36 #15927 üzenetére
Te már másra kérdezel. A pénz visszafizetésre, nem?
Az új (2014) rendelet azt is 14 napban szabályozza, általában ezt ki is centizik a cégek, illetve sokan még a 30 napra (régi rendelet 2003 talán) hivatkoznak...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Joe.36
addikt
válasz 313313 #15928 üzenetére
Ja igen arra Tudom megtette velem az IPON azóta se vásárolok ott se....
Most az AQUA van ez a játék, bevizsgálják hogy nem e szedtem ki vagy cseréltem benne alkatrészt
Pedig ha jó a termék nem vinném vissza, nekik se fontos a vásárló ?[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
gyurkikrisz
őstag
Mai napon kézhez kaptam az online rendelt telefonomat, és az online ígért 27% áfás számla helyett egy olyan számlát kaptam, amin az ÁFA 0%, "alanyi adómentes" jelöléssel. Jelent nekem ez hátrányt? A boltnak mindenképp írok egy emailt, csak nem tudom mennyi energiát érdemes fektetni az egészbe. Legfeljebb elállok 14 napon belül.
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
-
Joe.36
addikt
válasz Joe.36 #15929 üzenetére
Végül minden renden lett ma vissza kaptam a pénzt csak kellet pár telefon hívást intézni az ügyben, mert elakadt a rendszerben az ügy.
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
őstag
válasz gyurkikrisz #15930 üzenetére
jogilag te most egy használt telefont vettél
más kérdés hogy valójában új, csak áfacsalt
neked hátrányod nem lesz belőle, csak az államnak, hogy nem fizet a kereskedő áfát
nyílván ezért is volt olcsóbbcryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
Na meg persze a garija sem gyártói lesz (vagy az, de már korábban megkezdett indulású)
[ Szerkesztve ]
-
sinick
senior tag
válasz LuckyL #15936 üzenetére
Ha jogilag használt cikk lenne, akkor a számlán kötelezően rajta kéne lennie, hogy "különbözet szerinti szabályozás - használt cikkek". Az "alanyi adómentes" jelölés annyit tesz, hogy az eladó nem áfakörös. Az államnak sincs így kára, mert az eladó áfát ugyan nem fizet (kivéve néhány speciális eset), de nem is igényelhet vissza.
-
norbiv8
tag
Sziasztok! Vettem EDigital-nál BT hangszórót, ami 0. perctől fogva nem működött. Visszavittem pár hét múlva, OK, beadják szervizbe, majd értesítenek. Jön az értesítés, hogy fáradjak be. Nem tudták javítani, cserélni sem tudják mert kifutott. Mondom nem baj, adjanak helyette egy tudásban megegyezőt. Olyat nem tudnak, mert nincs ami SD-ről is játszik MP3-at. Pfff, na akkor adjanak valamilyet. Hát az drágább, fizessem ki a különbözetet. Pfff! Akkor visszaadják a pénzt. Na mármost azért a pénzért most nem kapok azt amit szeretnék, úgyhogy nem kértem vissza a pénzt, mert nekem egy olyan termék kell, amit megvettem. Jogom vagy egy másik, tudásban megegyező termékre?
///°°\\\
-
sinick
senior tag
válasz LuckyL #15941 üzenetére
De az eredeti kérdésre is válaszolnék, hogy lehet-e hátrány. Nézd meg, hogy gyártói garanciát kaptál-e. Ha kaptál, akkor OK, ha nem akkor a gyártó nem ad, garanciális gyártói szerviz nem jár hozzá. Az eladónak mindenképpen kötelező adnia 1 évet, de ő sem tudja igénybe venni a gyártói oldalt ,csak max. a nagyker cseréjét. Na már most egy alanyi adómentes eladónak, hogy 6 milliós forgalma lehet egy évben, így ő - forgalom szempontjából - "komolytalan" eladó. Ha "komolytalan", akkor rizikós is lehet a garanciális ügyintézése. (Van olyan is, hogy egy cégtulajnak van adómentes egyéni vállalkozása is jövedelem optimalizálás miatt. Privátban adsz adószámot, akkor megmondom a kapcsolati hálót, ha van.)
[ Szerkesztve ]
-
gyurkikrisz
őstag
válasz sinick #15943 üzenetére
Az LG akkor vállal garanciát, ha EU-s a készülék, illetve az IMEI rajta van a számlán, úgyhogy a garancia mindenképp érvényes, inkább az a fontos, hogy mikortól. De ha az alanyi adómentes nem azt jelenti, hogy használtként adják el, akkor rendben van. Bár a boltnak már írtam, hogy adjanak 27 százalékosat, meglátom mi lesz . Köszönöm a válaszokat
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
-
sinick
senior tag
válasz gyurkikrisz #15945 üzenetére
Nem adhat áfásat, mert ő nem fizet áfát, következésképpen te nem igényelheted vissza.
-
Gregpowi
tag
Sziasztok !
Kérdésem lenne, hogy egy VGA kártyát küldtem vissza javításra, mivel az egyik ventilátor nem hajlandó működni rajta.
Eltelt több mint 30 nap és még mindig semmi.
Azt a választ kaptam, hogy mivel 1 éven túli a vásárlás, ezért gyártói garancia van a termékre, ezért azt visszaküldték a gyártónak asszem kínába....
Mennyi idejük van erre a herce-hurcára ? Mikor fordulhatok fogyasztóvédelemhez ? Van egyáltalán valami lehetőségem, vagy semmi és csak várjak...
Köszönöm !
-
attimanus
csendes újonc
Sziasztok, bocsánat ha volt már ilyen kérdés, sajnos nem találtam meg.
Még nem vettem semmit, de itt hardveraprón van egy felhasználó, (több is aki így árul) aki a gyártótól rendeli meg X pc alkatrészt (mindegymit) és saját magához ad garanciát. Kicsit ködös nekem ez a dolog. Ez akár jogilag is rendben van? Ha adott esetben nem gariztatja a termékemet akkor reklamálhatok? Vagy ez a "3 év gari, ami hozzám szól" csak parasztvakítás?
Persze, tudom, hogy általában működő terméket adnak, mert nekik is érdekük, hogy pozitív kommentet hagyjak a profiljukon, esetleg visszatérő vásárló legyek. De gariztatásról senki nem írt véleményt, ezért gondolkoztam el rajta, hogy is működhet.
Illetve milyen papírokat kell kapjak ilyen magánszemélytől? jótállási jegy, garilevél, vagy micsoda?
Köszi a segítséget
Új hozzászólás Aktív témák
- Garis félkonfig! Ryzen 7 5800x,AsusTuf B550 gaming plus, Fury 2x16 3600 cl 16 - GARIS -
- HP Elitebook 850 G8 15.6" FHD IPS Core i5 1135G7 16/512GB HP GAR
- Dell 15,6" notebookok E6540, E5540, i5 - számla, garancia
- XBOX SERIES KONTROLLER
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen