-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz Attix82 #8620 üzenetére
Meg van persze a számla jótállás, még a doboz is minden része és nekem is fura volt már megvételkor, hogy miért csak akkor is májust írt ki de gondoltam majd frissül a dolog de nem frissült. De akkor ezek szerint jól tudom, hogy 2 év gari jár a hp-kra?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
skatebab
tag
válasz Attix82 #8618 üzenetére
ezt a típust ők neten is így árulják hogy 6 gb ram
a többi helyen tök ugyanezt a típust 4 gb ram-mal adják van ,csak itt láttam így "kibővítve vele"
és ha bevágnak olyan választ hogy ezt én okoztam? kicsit abszurd lenne?!
ill. miért azt írta az átvételi jegyzőkönyvbe hogy bevizsgálás/a hiba javítása,a vásárló által érvényesíteni kívánt igény szerviz,csere
pont így kiemelve a bevizsgálást
köszi[ Szerkesztve ]
Igyunk barátaim yo-ho!
-
skatebab
tag
-
BigBlackDog
veterán
válasz Attix82 #8633 üzenetére
Valószínűleg félreértettél, én sem vagyok a híve a rögtön panaszolás módszerének, nem is ezt írtam. Csak, ha odáig fajul a dolog, hogy nem az ügyfél által elkövetett tevékenységet rá akarják verni, akkor lehet, hogy érdemesebb hivatalosabb útra terelni a dolgot. Remélem így már érthetőbb lettem.
skatebab: Ha újat kapsz, bontatlan csomagot vegyél át (előtted vágják át a lenovo matricát), így kivéded az esetleg kicsit már használt lapost. Bár ugye a 6 Gb ram miatt ez eléggé kétséges.[ Szerkesztve ]
-
skatebab
tag
válasz Attix82 #8636 üzenetére
akkor mindegy mi van a jegyzőkönyv papíron hogy csere vagy javítás? úgyis csak csere lehetséges ebben az esetben?
elvileg majd telefonálnak ha megkapták az infót s gondolom beszereznek addigra egyet hogy ne kelljen a pénzt visszaadniuk[ Szerkesztve ]
Igyunk barátaim yo-ho!
-
skatebab
tag
-
skatebab
tag
válasz Attix82 #8650 üzenetére
hát mindegy mert ezt úgysem adhatja vissza,csak akkor gondolom a másikat amit adnak cserébe is így hozná ki nekem hogy szintén beleraktak ram ot mint mindegyik ilyen típusba
és mi van amikor mondom hogy látni akarom/vagy kipróbálni mielőtt megveszem akkor is fel kell bontania nem? és még akkor ugye meg sem vette a vevő[ Szerkesztve ]
Igyunk barátaim yo-ho!
-
marcyman
aktív tag
válasz Attix82 #8655 üzenetére
Ez a háztól házig garancia konkrétan azt jelenti, hogy hoznak is egy új monitort a régi helyett vagy először elviszik a pixelhibásat, majd 2 nap múlva hozzák az újat?
Ha kicserélik a monitort, az új monitorra külön ki kell állítania a cégnek egy hozzátartozó számlát és jótállási jegyet ugye? Mivel ennek már más lesz a száma.
-
marcyman
aktív tag
válasz Attix82 #8657 üzenetére
Értem, köszönöm a segítséget!
Az a 10-15 nap bosszantó, de ha ez van akkor ez van.
A második kérdésem volt az, hogy ha kapok egy újból pixelhibás monitort amelyen a "megengedett" érték alatt lesz pixelhiba szám akkor mi lesz a teendő? (Felkészülök a legrosszabbra.)
Egy kicsit tikkelnék rájuk, ha küldenek egy újat amin több pixelhiba van és még azt ki sem cserélnék emiatt. -
marcyman
aktív tag
válasz Attix82 #8659 üzenetére
Azért így visszaolvasva mást sem nagyon hagyott nyugodni ez a dolog.
Ha én rendes árat fizetek azért a termékért elvárom, hogy tökéletes legyen. Különben is, nem kaptam tájékoztatást, hogy mennyi a megengedett pixelhibaszám a monitoron. (Még csak magyar nyelvű leírást sem, de ez részletkérdés.)
A másik, hogy én sem lyukas forinttal fizettem (megjegyzem egy nem is olcsó monitorért). Elvárná az ember, hogy legyen tökéletes.
De itt a legbosszantóbb az lenne, ha egy alapból hibás után kapnék ismét egy hibásat azt ki sem cserélnék. Ez felett azért nem biztos, hogy szemet hunynék olyan egyszerűen.
-
marcyman
aktív tag
válasz Attix82 #8661 üzenetére
Persze értelek én, de ettől függetlenül ne legyen már elfogadott, hogy a hibás terméket ne cseréljék vissza garanciális időn belül. (Pláne egy ilyen kaliberű cégnél, és egy ilyen kaliberű monitornál.) Na majd kiderül, egyelőre ezt visszaküldöm, ha a másik is hibás addig nem nyugszom míg tökéleteset nem kapok.
-
ClayMore
aktív tag
válasz Attix82 #8675 üzenetére
van lehetőségem tehát azt is kérni h pénz vissza?
az a problémám, hogy beadtam gariba. szeretném cseréltetni egy erősebb eszközre ráfizetéssel DE természetesen a vételár+különbözetért.
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
ClayMore
aktív tag
válasz Attix82 #8677 üzenetére
tehát tegyük fel h ajánlanak cserét.
azt én nem szeretném elfogadni, hogy elérjem amit szeretnék (árbeszámítás és ráfizetéssel másik termék). ezt megtehetem? vagy köteles vagyok elfogadni a cserét?
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
ClayMore
aktív tag
válasz Attix82 #8680 üzenetére
azért tartanám jónak az eredeti áras beszámítást, mert 2 hónapos és nem változott az ára. egy újat meg simán el tudna adni ugyan annyiért mint amiért vettem.
ilyenkor a gari az újraindul ha cserélik?
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #8684 üzenetére
Khmm...
PTK. 308. § (3) ... A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
PTK. 248. § (5) A törvénynek a szavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályait a jótállási jogok gyakorlásánál megfelelően alkalmazni kell.
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #8686 üzenetére
Kiveve, ha szavatossag kereten belul kivanok ugyintezni es irasospecsetes szakvelemenyem van rola, hogy a hiba oka nem nem rendeltetesszeru hasznalat, mert akkor tokmindegy, hogy a gyarto a vasarlastol szamitott ket ev sajat garit vallal, a PTK-ban irtakat nem uberelhetik. De ilyet nem fog senki, csak mint elvi lehetoseget azert ne vessuk el.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
-
sasa311
veterán
válasz Attix82 #8691 üzenetére
Szép mese, csakhogy ez miért jó a vevőnek?!
Ha nem tudsz neki cserélni akkor meg kell mondani, hogy XX.XXX forint volt, tessék, itt van. Aztán ha elégedett úgyis nálad költi el. (ergo levásárolja).
Az más tészta, hogy nem akar ugyan olyat kapni (pedig te tudnál neki adni). Akkor megegyeztek amiben akartok vagy tudtok.
De amíg TE nem tudsz a vevőnek ugyan olyan terméket adni vagy megjavítani amit vett addig csak ne avultass, mert egyszer felnyomnak aztán az sokba fog fájni...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
marcyman
aktív tag
válasz Attix82 #8705 üzenetére
Remélem csak valami baki volt és nem ezt játsszák mindenkivel.
Egyébként az a követelésem, hogy teljesen újra cseréljék mennyire van rendben? (Csak csere jöhet szóba ugyebár, javítás nem.)
Jól gondolom, hogy egy használt termékre nem cserélhetik ki az 1 hónapos garis monitorom?
Mert akkor nagyon kár a gőzért nekik, biztosan nem fogadok el használtat. -
axioma
veterán
válasz Attix82 #8730 üzenetére
??????????
Es miert kell irasban kotott szerzodes legyen ahhoz, hogy szerzodes legyen? Ne mar!
Szerencsere ezt a boltosok se hiszik el, es igy altalaban a felugyeleti szervek emlegetesevel van, hogy meggondoljak magukat... A boltban is ha ketto ar van kiirva, akkor az alacsonyabb aron kell ertekesiteni. Ezt me'g az Auchan tipusu aruhazakon is le lehet verni... -
ClayMore
aktív tag
válasz Attix82 #8730 üzenetére
akkor ennyi erővel rendelek vmit iponról vagy extremedigialról (webshopon) aztán az ajtóban kiröhögöm a futárt, hogy ez még nem szerződés szval nekem még sem kell.
nagyon meglepődnék, ha ez után minimum a postaköli árát nem próbálná meg leverni rajtam az eladó.
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
Agostino
addikt
válasz Attix82 #8733 üzenetére
üdv
"a visszaigazolás számít szerződésnek, a rendelés nem"
megkaptam a visszaigazolást az alacsony áras termékről, itt van az email fiókomban. ezt is említettem a telefonba, ez is azzal lett kivédve, hogy sorry rendszerhiba, mert hogy automatikusan ment ki. számlázási és szállítási adatok fel vannak tüntetve, stb.
egyébként most kaptam egy levelet, miszerint a rendelés visszautasítva, az én kérésemre. én azonban nem mondtam ilyet, ha felvették, vissza is hallgathatják. én azt mondtam utoljára, mire a hölgy lerakta a telefont: hogy nem, xy forintért nem kérem, de amennyiért megrendeltem igen. most akkor mi is van?
claymore : pontosan, velem is most ezt történt. elhiszem, hogy ez rossz meg nem bevétel de ez van.
[ Szerkesztve ]
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
ClayMore
aktív tag
válasz Attix82 #8735 üzenetére
az általad beidézett jszabályi részt félretéve.
nem tartom etikusnak, hogy online kereskedésnél ezzel gyakorlatilag fenntartja a jogot az eladó, hogy ne adja el az árut annyiért amit kiírt rá. a hagyományos kereskedelemben, ha a termék árcédulájából lehagytak pl egy nullát akkor azt nagyon sajnálom, de én a kiírt téves áron fogom megvenni. nem látom, hogy miért tesznek kivételt az online kereskedelemmel.
agostino: akkor ha kaptál visszaigazolást akkor mehetsz panaszolni....
és még most írj nekik választ, hogy nem kérted a vásárlás elutasítását![ Szerkesztve ]
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
Agostino
addikt
válasz Attix82 #8740 üzenetére
üdv
Attix82 - nem mondtam, hogy hamis az ár, csak arra próbáltam célozni, hogy ennyi erővel ők is mondhatták volna, hogy sorry rendszerhiba, rendeld meg újra drágábban. persze értem, hogy itt valóban rendszerhiba lehetett vagy elgépelés, ami előfordul.
ClayMore - emailt küldtem a miheztartás végett de nem akarok én ártani nekik. biztosan szar dolog nem ezzel akarja az ember a szerda reggelét kezdeni, de ha már szarban fürdünk ne kezdjünk el pancsolni vele...
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
natë
nagyúr
válasz Attix82 #8744 üzenetére
Voltam ma a Tesco-ban, érdeklődtem, hogy hogy áll a javítás. Megtudtam, hogy az első szervíz visszadobta a tv-t a forgalmazónak, azzal az indokkal, hogy ők nem tudnak vele foglalkozni, így január 4-én került az új szervízbe....dec 18 óta náluk van a tv. Innentől kissé érdekes a dolog, nem?
-
-
sputyi70
aktív tag
válasz Attix82 #8781 üzenetére
Én is így gondolnám,bár ahogy elnézem lesz egy pár köröm még velük(A4Team). Fogysztóvédelemmel is beszéltem már ,de elég sok a kiskapu a jogszabályban azt mondták elhúzódhat akár másfél hónapig is. Gondoltam megkérdezlek benneteket is hátha valaki tud más módszert. Hosszú az a másfél hónap.
-
jookomak
őstag
válasz Attix82 #8797 üzenetére
A karnis mindenképpen kéne, direkt azért rendeltük, mert csak itt tudták összehozni. Persze többet nem vagyok hajlandó fizetni érte.
ClayMore: köszi neked is. Esetleg nem tudod, melyik a ptk, vagy a fogy.véd ide vonatkozó passzusa? Hadd tűnjek már okosnak, mikor reklamálok.
-
Teszla_
senior tag
válasz Attix82 #8911 üzenetére
És cipő esetében melyik áll fenn, jótállás, vagy szavatosság? Mert a blokkra ugye nincs ráírva, a bolt meg gondolom a neki megfelelőbbet mondja, ha rákérdez az ember.Most néztem a Deichmann-os papíron, hogy szavatosság van rá, tehát ha nem javítják, cserélik, stb. akkor nekünk kell menni szakvéleményt kérni jó pénzért
#8911
Ez 10e Ft felett volt, de jótállásról egy szó sem esik a tájékoztató papíron. 1 év még nem telt el a vásárlás óta, így akkor még talán reménykedhetünk, hogy nem nekünk kell bizonyítgatni. Amúgy is már ez a második ilyen cípő, ami tönkremegy, az előző 6 hónapon belül, de cseréltük ugyanolyanra, mert ez tetszett.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #8913 üzenetére
A 151/2003 mellekleteben felsorolt tartos fogyasztasi cikkekre kotelezo az 1 ev jotallas. A cipo nincs a mellekletben, igy a 10e-s szabaly nem vonatkozik ra.
Cipore ha jol tudom, akkor elso fel evben a bolt bizonyit, utana a vevo (de felve mondom, mert meg kene mar tanulnom, hogyan is van ciponel, mindig felremondok valamit, talan most nem ).[ Szerkesztve ]
-
rasky
senior tag
válasz Attix82 #8922 üzenetére
Természetesen igen, elismerte a hibát, kicserélte a kijelzőt, de a probléma továbbra sem szűnt meg. Ekkor jött a pesti szerviz (szervizfutár), aki visszaküldte hibátlan jegyzőkönyvvel, amiben elvégzett tevékenységként teszt szerepelt, viszont valószínűleg meg sem vizsgálták, hiszen fél percnyi volt a képernyő használat mikor megkaptam (51%-os töltöttséggel ment és jött vissza). A Samsung ügyfélszolgálat meg természetesen az utóbbi szerviz véleményre támaszkodik....
[ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
válasz Attix82 #8927 üzenetére
Úgy lepattint a Samsung, mint a legyet 160-nál a szélvédő, mert közük nincs egymáshoz. Csak az MM-ben reklamálhat a vevő, hiszen ott vette. A Samsung csak "jófej" és lehetőséget ad direkt szervízelésre. De náluk reklamálni nincs jogalapja a vevőnek, csak a kiskereskedőnek (jelen esetben MM).
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?