Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Agostino

    addikt

    sziasztok

    érdekelne a véleményetek az alábbi esetről, ami nemrég történt velem. x webshop felrak x terméket x áron. x ár nagyon-nagyon alacsony, talán elütés, talán ennyire akciós, nem tudom de megrendelem - itt jegyezném meg, az oldal tökéletesen működik, a termékről képernyőmentést is készítettem. leadtam a rendelésem, a shop vissza is igazolta, hogy köszönjük szépen, itt az email, ide számlázunk majd ennyit fizess. az ár nyilván nevetségesen alacsony, de ha ennyire van meghirdetve akkor ennyire. néhány óra múlva hívnak a boltból, hogy
    - rendeltem-e ilyen terméket
    - igen, rendeltem
    - továbbra is érdekel-e?
    - természetesen, a meghirdetett áron
    - annyiért nem adják, csak sokkal drágábban, merthogy ez az eredeti ár, és mit képzelek, eladna-e bárki ennyiért egy ilyen terméket, meg általában is hogy gondolom ezt? hiba jött közbe a weboldalon azért volt ennyi, már jelezték, hogy legyen javítva. ezért csak a drágábbik áron tudják adni
    - köszönöm annyiért nem kell, a megrendelt áron viszont szívesen átveszem
    - tehát nem kell eredeti áron?
    - amennyiért megrendeltem, annyiért.

    boltos leteszi. ilyenkor mi van? nyilván azért vettem meg online mert nagyon alacsony volt az ára, szinte nulla forintért ami egyébként kalap pénzzel többe kerül. de ilyenkor mi van, mit mondd a törvény?

                              hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

  • Agostino

    addikt

    válasz Attix82 #8733 üzenetére

    üdv

    "a visszaigazolás számít szerződésnek, a rendelés nem"

    megkaptam a visszaigazolást az alacsony áras termékről, itt van az email fiókomban. ezt is említettem a telefonba, ez is azzal lett kivédve, hogy sorry rendszerhiba, mert hogy automatikusan ment ki. számlázási és szállítási adatok fel vannak tüntetve, stb.

    egyébként most kaptam egy levelet, miszerint a rendelés visszautasítva, az én kérésemre. én azonban nem mondtam ilyet, ha felvették, vissza is hallgathatják. én azt mondtam utoljára, mire a hölgy lerakta a telefont: hogy nem, xy forintért nem kérem, de amennyiért megrendeltem igen. most akkor mi is van?

    claymore : pontosan, velem is most ezt történt. elhiszem, hogy ez rossz meg nem bevétel de ez van.

    [ Szerkesztve ]

                              hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

  • Agostino

    addikt

    válasz ClayMore #8737 üzenetére

    üdv

    egyébként megmondom őszintén és nem a lelkiismeretem takargatása végett: ha felhívnak azzal becsülettel, hogy uram, elrontottuk mert el lett gépelve, nagyon sajnáljuk, legyen velünk megértő, mi is pénzből élünk, cserébe az okozott kellemetlenségért fogadjon el egy bocsánatkérést / kupont, annyit mondok: nem gond, sejtettem, hagyjuk az egészet. de nem ilyen telefont kaptam...

    Attix82 - lásd a fenti sorok: oké, hogy szólt. tisztelendő dolog, de nem lehetne normálisan szólni? egyébként másik bolt, másik példa: kedden vettem nyomtatót nagyon olcsó áron, másnap már kétszer annyiért árulták. ott szó nélkül ki lett szállítva, pedig buktak rajta vagy egy tízest. az, hogy mondhatta volna, hogy elfogyott, valóban nem rossz példa, de én meg mondhattam volna, ha kell, várok az idők végezetéig.

    [ Szerkesztve ]

                              hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

  • Agostino

    addikt

    válasz Attix82 #8740 üzenetére

    üdv

    Attix82 - nem mondtam, hogy hamis az ár, csak arra próbáltam célozni, hogy ennyi erővel ők is mondhatták volna, hogy sorry rendszerhiba, rendeld meg újra drágábban. persze értem, hogy itt valóban rendszerhiba lehetett vagy elgépelés, ami előfordul.

    ClayMore - emailt küldtem a miheztartás végett de nem akarok én ártani nekik. biztosan szar dolog nem ezzel akarja az ember a szerda reggelét kezdeni, de ha már szarban fürdünk ne kezdjünk el pancsolni vele...

                              hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

  • Agostino

    addikt

    sziasztok

    várható utólagos jogi lehetőségek érdekelnek, helyzet a következő: neten rendeltem egy objektívet, január 28-án átvettem, amiről otthon kiderült fókuszhibás. másnap visszavittem és jeleztem a boltban, hogy hibás a termék. kettő kolléga elismerte, letesztelték. egy okoskodott és kötötte az ebet a karóhoz, hogy nem a lencse rossz, a vázam az és nem fognak fölöslegesen újat rendelni. a stílus miatt úgy döntöttem, elállnék a vásárlástól. le is papíroztuk, kaptam jegyzőkönyvet. felvették a számlaszámom, majd közölték "ráérnek" visszautalni a pénzem, hiszen tizennégy napjuk van rá, helyben nem adják vissza. ezen a héten pénteken telik le a tizennégy nap. mi van akkor, ha kicsúsznak belőle?

                              hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

  • Agostino

    addikt

    válasz lev258 #15034 üzenetére

    szia, köszi. csütörtökön fognak kapni egy telefont. egyébként elég nagy boltról van szó, azt hinném ennyi eszük van. persze lehet péntekre játszanak, de a történetem egy homár sztorit akkor is bőven meg fog érni

                              hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

  • Agostino

    addikt

    válasz Attix82 #15036 üzenetére

    akkor viszont nem jön ki a matek. a tizennégy nap pénteken jár le. hétfőn már meghaladják azt. nem vagyok hitelbank, hogy üljenek a pénzemen. a megadott időn belül kell visszajuttatni, nem elkezdeni visszautalni. számítsák bele a határidőket a munkájukba, oldják meg. egy telefon részemről meg nem zaklatás, maximum rendes leszek, mert csütörtökön még észbe kaphatnak.

                              hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

  • Agostino

    addikt

    válasz Attix82 #15038 üzenetére

    egy pillanatra álljunk meg és szuszogjuk ki magunkat. üzletvezetőként érintett vagy ezért megértem, hogy sok ilyen esettel találkozol, emiatt gondolom jobban felhúzod magad. viszont, akkor sorjában:

    "a banki dolog nem rájuk tartozik"

    azt gondolom hogy éppen rájuk tartozik. biztosan nem egyedi az esetem, tehát tisztában vannak azzal, mekkora átfutási időkkel kell számolni. hozzátenném azonban, én az utólagos opciókat érdeklődtem meg. türelemmel várok ebben a pillanatban is. a jogszabály az én értelmezésemben azt írja, hogy tizennégy napon belül napon belül a teljes összeget vissza kell téríteni. ha az utolsó napon kezdenek el vakarózni - és az éppen péntek - nem valósul meg a határidők betartása azzal, ha a következő héten fut be az összeg.

    Ha pénteken indítják és hétfőn kapod meg, semmilyen hatóság nem fog ugrani.

    ahogy én sem fogok, ha számlanyitáskor jelez a telefonom. maximum kicsit bosszús leszek.

    és ezért homarba akarsz írni?

    első körben nfh-hoz fogok, de nem az én pénzügyi helyzetem alakulása miatt, hanem a vásárlás során tapasztalt fogyasztóvédelmi eljárásokat illetően kérem ki a véleményüket. de ennek oka most irreleváns.

    ha az üzlet a rá vonatkozó jogszabályt akarja betartani (14. napon veheti át az összeget vagy utalja) , már nem tetszik nekik

    nincs arról szó, nem tetszene, de nem is örülök annak, ha a végletekig húzzák. elfogadom, de nem fogok tapsolni örömömben. az utalással kapcsolatosan fentebb megírtam a véleményem.

    [ Szerkesztve ]

                              hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

  • Agostino

    addikt

    válasz optikus #15045 üzenetére

    pedig de, éppen nagyon csodálkoznék, ugyanis bár két kolléga rámondta, hogy rossz, másik vázon is próbálva lett, ott is rossz képet adott - ennek ellenére a jegyzőkönyvre ezt vezették fel "hibás a termék - nem". és innen fordul majd az nfh felé a történet, hiszen mi van akkor, ha visszateszik a polcra és eladják újra egy gyanútlan, kevésbé hozzáértő vevőnek?

                              hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

  • Agostino

    addikt

    válasz asdf_ #15049 üzenetére

    ez éppen frontos volt, sajnos erősen

                              hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

  • Agostino

    addikt

    sziasztok. van valami jogszabály arra nézve, hogy egy panaszlevélre mennyi ideje van - akár ajánlott - válaszolni az érintett félnek? a cég weboldalán nincsen erre nézve adat

                              hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

Új hozzászólás Aktív témák