-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apollo17hu
őstag
válasz Apollo17hu #14393 üzenetére
Voltam a Tesco-ban. Nem küldtek el egyből, hanem utánaérdeklődtek a műszaki osztályon, ahol azt a tájékoztatást adták, hogy 45 col alatt csak LG tévékhez jár 3D szemüveg (Samsungot vettem). Ez kicsit fura, mivel bármelyik unboxing videót néztem, volt benne szemüveg.
-
asdf_
veterán
válasz Apollo17hu #14401 üzenetére
A user manual kb. masodik oldala, hogy mit tartalmaz a vasarolt doboz. Ha ott kis csillag meg optional nelkul szerepel a szemuveg, akkor jar hozza.
-
kali
legenda
válasz Apollo17hu #14401 üzenetére
szia,
45 col alatt csak LG tévékhez jár 3D szemüveg - ez ebben a megfogalmazásban nem igaz, megannyi más gyártós készülék van, amiknél az írt méretűnél kisebb kijelzős mellé is alapban adják a 3d szemüvegeket.
samsung esetén is sok olyan van, így a pontos típus a mérvadó, pélául 40" és h6200; nincs 3d szemüveg, 40" és h6400; adott a 3d szemüveg. -
Teki1986
tag
Sziasztok!
Nekem olyan kérdésem van, hogy ha például a Rufusz webáruházban veszek széket kiszállítással, akkor érvényes-e rá az elállási jogom, teszem azt összeszerelem és nagyon nem tetszik vagy kényelmetlen? Ilyen esetben a visszaszállítás kinek a költsége?
Köszi előre is a válaszokat!
i5 2500k,Asrock Extreme 4,Ati HD6950
-
Srácok átvételtől számoljuk elállás esetén a 14 napot igaz? Hiába hevert már itt a postán mondjuk Hétfőn a termék, ha én csak Szerdán vettem azt át.
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
-
lajtika
aktív tag
Üdv mindenkinek. Kis segítség kéne. Adott egy opp3n dott tescos tablet. Aminek az egyik oldaláról el ment a kép. Vissza vittem de arra hivatkozva nem cserélik hogy szerintük belül el van repedve. A jegyzőkönyvben is le van írva, hogy külsérelmi nyom nem található. És valóban nem volt vele semmi baleset. Szóval mit lehet ilyenkor tenni?
-
kristof_
tag
Remélem jó topikba írok.
Röviden a történet annyi, hogy egy webáruháztól rendeltem egy tabletet, mely úgy volt kiírva, hogy jár hozzá egy dokkoló. Megrendeltem, elutaltam rá a pénzt. Erre 1-2nappal később hívnak, hogy hiba történt a beszállító rosszul adta meg az adatokat, dokkoló nélküli a termék, kérem-e így is. Én szépen kedvesen kértem, hogy akkor utalják vissza a pénzt. 1-2napot mondtak. Még nincs katasztrófa, nem is azért írok, csak kíváncsi lennék, hogy ilyen esetben is (az ő hibájukból történt a dolog, nem én álltam el magamtól a rendeléstől) 30 napig ülhetnek a pénzemen? Mert azért már egy hete nem jött meg a pénz és szükségem lenne rá, hogy megtudjak rendelni egy másik tabletet. 2 napja amikor felhívtam őket informálódni akkor is 1-2napot mondott az ürge.LG OLED65CX & Samsung HW-Q950T & PlayStation 5
-
Turbolada II
őstag
válasz kristof_ #14414 üzenetére
Hívd őket megint, vagy kérj tőlük írásbeli választ. Ha nem reagának állj el a vásárlástól. Átvételtől számítva 14 napod van rá.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
kristof_
tag
válasz fricz19 #14416 üzenetére
Délután már hívtam őket megint, hogy érdeklődjek és kicsit határozottabb hangvételben megkértem kedvesen, hogy nagyon gyorsan intézkedjenek, különben ennek következményei lesznek. Estére már a számlámon csücsült a pénz...érdekes módon most már meg tudták oldani a szabadságon lévő pénzügyis kolléga nélkül is.
Turbolada II nincs szó semmiféle elállásról. Az első telefonbeszélgetés után, mikor közölte, hogy rossz a kiírás, már törölte is a rendelésem.
LG OLED65CX & Samsung HW-Q950T & PlayStation 5
-
Turbolada II
őstag
válasz kristof_ #14417 üzenetére
Hallottam már olyanról, hogy letagadták, hogy rossz a kiírás, ezért kell a fokozott óvatosság.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Stylerr
addikt
Sziasztok.
Érdeklődni szeretnék, hogy a termékek után járó garancialapot nem találom, van-e lehetőség a garancialap pótlására, ha megvan a garanciajegy sorszáma? Illetve tudom-e érvényesíteni a garanciát? Mellékelek egy képet, amin látszik a garanciajegy sorszáma. -
XuChi
addikt
Sziasztok. Lassan 30 napja leadtam egy NAS-t egy nevesebb árúházban. Kaptam átvételi elismervényt. 30 nap után adniuk kell egy ugyan olyan NAS-t, vagy ugyan olyan teljesítményű készüléket, vagy hónapokig húzhatják még az ügyemet??
[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
elromlott vagy miert adtad le? garis javitss e vagy nem? a garis javitasi ido hosszara es darabszamara nincs megkotes. van egy 15 napos gumiszabaly ami a gyakorlatban semmit nem er. egy dolgot tehetsz, x idonkent rajuk telefonalsz. ha teszem azt meg ket-3 het mulva se javitjak/cserelik (azonos tipusra) akkor kerheted az elallast [= penzvissza] mert eleg megalapozott. persze irasban mert a telefonozas az semmi.
Buy books not gear.
-
-
optikus
senior tag
engem nem igazan a technika erdekelt hanem hogy jogilag minek szamit, gari vagy fizetos javitas. garinal az elso 1 ev kotelezo az erdekes, ott van mit kapalozni, azon kivul mar eleg cumi. azt tudod tenni amit az elobb irtam, rajuk kerdezgetsz. persze sokat nem tudnak mondani mert ha leadtak es nem ok ulnek rajta akkor sok rahatasuk nincs. te szempontodbol ez mindegy, mert egy ido utan megalapozott az elallas (vagy csere) mert ugye nem teljesitenek, nincs eszkozod, meg van valami olyan is hogy jelentos hatranyt okoz (marpedig tobb honapos szerviz egy par honapos keszuleknel) eleg hatranyos. erre lehet hivatkozni. de nem kotelezettek semmire, mivel a joxabaly eleg tag. be lehet irni a nagykonyvbe hogy nyoma legyen a dolognak.
Buy books not gear.
-
őstag
válasz optikus #14430 üzenetére
Érdekességként megosztanám a sokak által dicsőített nyugati garanciális ügyintézésemet:
Xbox one nem kapcsolt be, kis levelezés, majd jött is a futár, hogy elvigye németbe.
Két hét elteltével jött a javított box, igen ám, de a gép még most sem kapcsolt be, ellenben a kinectet kicserélték, aminek semmi baja nem volt, de kaptam egy refurbished-t(+gyári doboz eltűnt(mailben rákérdezve, néma csend és hullaszag)).
Újabb levelezés, újabb futár, újabb kanyar németbe.
Kevesebb mint két hét alatt meg is jött a box, most már új táppal, wunderbar.
Igen ám, de most tápkábelt hagyták le.
Most jöhet újabb levelezés és remélem a gyári tápkábel elküldéséhez nem kell megint elküldenem az xbox-t.AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
Na most mit csinaljak. [link]
Visszakuldhetem igy a termeket? Nem en vettem hanem a parom, azert bontottam ki mert gondoltam ha nem serult akkor lenyegtelen a doboz.
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
-
zsolti1902
tag
Sziasztok.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy 10 napja garancia futárral visszajuttattam a hibás monitoromat a PCX-hez. (A hiba jelegéből adódóan nagy valószínűséggel nem javítható.) Egy már kifutott szériás LG 24EA53VQ-P-ről van szó.Akkor azért esett erre a választásom, mert mindenképp FULL HD-s, HDMI-s, IPS paneles, LED megvilágítású LG monitort szerettem volna.
Az a kérdésem, hogy ilyenkor ha a PCX felajánlja, hogy levásárolhatom az akkori árát (41,5K) jól tudom, hogy nem vagyok köteles elfogadni, mert a levásárlás törvényileg nem létezik?
Ha viszont felajánl egy ugyanilyen tudású készüléket (ami legolcsóbban is 51K náluk), akkor a többletköltséget ugye nem erőltethetik rám?Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
My VGA History: S3 TRIO 64 - 3DFX Vodoo - MX4000 - FX5700LE - 8400GS - 3850 256MB - 8800GT 512MB - 4850 1GB - 5850 1GB - 7870 2GB - R9 280 3GB - RX 480 8GB - GTX 1080 8GB - HD5450 512MB - HD5750 1GB - RTX 2080 SUPER 8GB
-
asdf_
veterán
válasz zsolti1902 #14435 üzenetére
A kotelesek visszaadni az arat meg az egyebeket szamodra a jog a vasarlastol szamitott egy even belul biztositja (kiveve, ha ... ugysem). A masodik ket evben az LG biztosit onkent tovabbi jotallast, ennek felteteleit a jotallasi jegyeden olvashatod (mar ha nalad van).
Amugy egy monitor nem nagy tortenet, van a kijelzo ,a digitpanel meg a tapegyseg, kb. ebbol all osszesen. Amig van alkatresz, addig siman javitjak. -
zsolti1902
tag
Sajnos most nincs nálam a gari jegy. COF hiba lehet nála.
Másfél éves monitor, ilyenkor már az LG vállalja a garit. Ilyenkor is visszakaphatom a vételárat?My VGA History: S3 TRIO 64 - 3DFX Vodoo - MX4000 - FX5700LE - 8400GS - 3850 256MB - 8800GT 512MB - 4850 1GB - 5850 1GB - 7870 2GB - R9 280 3GB - RX 480 8GB - GTX 1080 8GB - HD5450 512MB - HD5750 1GB - RTX 2080 SUPER 8GB
-
ClayMore
aktív tag
Sziasztok!
Olvastam az 1-es HSZ-t, de kérdésemre választ nem kaptam így bátorkodok kérdezni:
- Telefonnak elromlott 1 éven belül a hangsz.-ja. Cserélték a hangszórót. Ez nyílván vmilyen forrasztással jár a nyákon. Ez szerintem nem tudja ugyan azt a minőséget képviselni mint a gyári megoldás.
Erre, vagy bármi másra hivatkozva megtagadhatom-e a javított készülék elfogadását?
Ha igen akkor kérek pontos törvény/paragrafust, hogy ki tudjam nyomtatni, ha kekeckednének.
Nem bízom már a márkában/típusban
Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
optikus
senior tag
válasz zsolti1902 #14437 üzenetére
1 even tul minden ajandek. penzt 99% nem fognak visszaadni (nem is kotelesek mert ez gyaroi gari ami onkent vallalt es ok hatarozzak meg a felteteleit), valoszinuleg kapsz valami utalvanyt.
Buy books not gear.
-
N3gro
aktív tag
Sziasztok! Az emag-hoz visszaküldtem egy Xonar U7-es hankártyát, ami a szerviz szerint nem javítható. Visszaírtak, hogy stornózva, amire rákérdeztem hogy pontosan mit jelent. Ezt a választ kaptam aláírás nélkül persze:
"Jó napor kívánok,
A terméket nem tudták javítani és sajnos már nincs raktáron ezért lett sztornózva."
Múlt héten néztem, és még elérhető volt a termék, igaz jóval drágábban, mint amikor hozzájutottam. A honlapjuk most ezt írja: Ez a termék már nem képezi részét az eMAG ajánlatának. Kicsit furcsának találom, na mindegy. Namármost én nagyon is ragaszkodnék ehhez a típushoz, mert amíg működött addig tökéletes volt. Úgy tudom, hogy az Asus gyártói garanciát ad, és ebben az esetben ők cserélik ki. Mit tudok tenni?
Előre is köszönöm a segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
N3gro
aktív tag
válasz Biznisz Elek #14444 üzenetére
De a gyártó még forgalmazza, és gondolom tudná cserélni. Nem ezért van rá gyártói garancia? Elég szarul járnék, mert promóció szerinti kedvezménnyel vettem, gondolom azt nem adnák vissza.
-
Biznisz Elek
aktív tag
Akkor ebben az esetben a gyartohoz kell visszakuldeni sajat kolcsegen... Mas lehetoseg nincs. Ha az emagnak nem csereltek lakkor o se tud neked mit adni... Jovairja. Ha valami melle kaptad akkor azt is vissza kell kuldeni es a szerzodes eloti allapotot kell visszaallitani. Ha meg jo aron vetted onmagaban akkor is a vasarlaskori arat kapod vissza. Az mar reszlet kerdes most mennyi...
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
detroitrw
addikt
Sziasztok!
Egy garanciába javított termék-re jár a javításra garancia?
pl. a garancia lejárta előtt egy héttel visszaviszem a terméket s 2 hét múlva kapom vissza ... akkor amint átvettem bármi baja van már garancia miatt vissza se vihetem? -
asdf_
veterán
válasz detroitrw #14447 üzenetére
A szervizben toltott idovel -vagy ameddig a vevo nem hasznalhatta, jogi szkanderozas kapcsan el lehet donteni melyik mit jelent- megnovekszik az eredeti jotallas ideje. Ergo ha meg hatravolt 1 het gari, akkor jogertelmezestol fuggoen atveteltol/az elkeszulesrol szolo ertesitestol szamitva kezd el leketyegni a maradek egy heted.
[ Szerkesztve ]
-
printpro
csendes tag
Üdv,
Roccat kone pure egér garanciális ügyében kérnék tanácsot mert kezdek kifogyni az ötletekből.
A történet: kb 1 roccat egerem elhalálozott. A bolt ahol vettem (helyi kisebb üzlet) valamikor megszünt.
Írtam roccat-nek közvetlenül, de segítőkészségük nullával egyenlő. Semmilyen módon nem hajlandóak közvetlen garanciával foglalkozni, sem pedig elárulni a hazai forgalmazó nevét. Sőt, konkrétan megtiltották hogy szóba álljak a forgalmazóval, az utolsó pár levelem pedig egyszerűen válasz nélkül hagyták. (az hogy roccat mint márka kb örökre elásta magát előttem az egy dolog)Idő közbe sikerült kiderítenem hogy az egyik hazai forgalmazó a PIXEL, akik abszolút segítőkészen utána néztek az egérnek, de sajnos nem tőlük származik, így kicsi az esély rá hogy bármit is tudnak tenni.
Itt kezdek kifogyni az ötletekből, Valahogy ki kellene derítenem az egér melyik forgalmazótól származik, roccat természetesen nem segít.
maradt még valami lehetőségem?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPhone topik
- Milyen monitort vegyek?
- LEGO klub
- BestBuy topik
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Aliexpress tapasztalatok
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen