-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
E34525
csendes tag
Sziasztok!
Sajnos elég nagy problémával fordulok hozzátok.
Lassan két hónap után nagy kegyesen felhívott a 220Volt, hogy a Steelseries Siberia V2 fejhallgató garanciális javíttatását elutasítják miszerint megvolt bontva a termék. Állítólag sérült volt a matrica.
Ez KAMU!
Sose volt megbontva a termék! Mit lehetne kezdeni velük? Mondtam is a telefonba nekik, hogy ne hülyítsük egymást. Tudom, hogy kifutó termék pont nem fogják megjavítgatni. Kértem akkor egy kapcsolatot kivel tudnám felvenni a szervízben. Azt mondták nem mondhatják el... Keresek google- n valamit. Termék doboza mindene megvan. Nem szeretném ezt annyiba hagyni. Bármilyen segítséget elfogadok. Igazából betelt a pohár . Az egész hozzálássuk a boltnak illetve minden elektronikai eszköznél így járok.
Nyomom a Counter Strike-ot nem csinálok sztrájkot inkább iszok egy szprájtot.
-
roliat
csendes tag
Sziasztok!
Tablet szervizeltetése miatt rendeltem az Asustól garanciafutárt. Ha jól tudom, ez úgy működne, hogy jön a futár házhoz, hozza a csomagolást, becsomagoljuk a terméket, rendezi a papírokat, aztán viszi is.
De mi a teendő akkor, ha a futár (MPL) nem jött házhoz, hanem a postán hagyta a csomagolást + a munkafelvételi lapot is(2 példány)? Csomagoljak be mindent, ahogy kell, töltsem ki a papírok rám eső részét (merthogy ezt a futárnak is alá kell írnia), aztán vigyem vissza a postára? Gondolom aztán majd ott felveszi a futár a csomagot amikor tudja, vagy nem? Járt már valaki hasonló cipőben?
Előre is köszi a választ!
-
E34525
csendes tag
A 220Volt küldte tovább a termék szervizébe ami állítólag az külföldön van. A garancia utolsó napján adtam le a fejhallgatót azaz garanciális. (anno 25 ezer forintért vettem) Átvették. Ők meg tovább küldték. ez több mint 1,5 hónapja történt. Ma hívtak, hogy visszaküldték miszerint sérült volta belső matrica. Ez lehetetlen mivel nem nyúltam hozzá. Igazából a boltos ügyintéző viselkedése ami kiakasztott felidegesített. Mi az hogy nem mondhatja meg kik, hol, mikor nézték meg. Illetve keresek rá google-n ha nem vagyok megelégedve. Elküldtem őket a fenébe és mondtam, hogy ezt nem fogom annyiba hagyni. Miket lépnétek most? Jegyzőkönyvet elfogom kérni. Véleményetek?
[ Szerkesztve ]
Nyomom a Counter Strike-ot nem csinálok sztrájkot inkább iszok egy szprájtot.
-
313313
addikt
válasz E34525 #14859 üzenetére
De még azt mindig nem írtad le, mikor vetted, vagy mennyi garancia volt rá. Az se elhanyagolható információ...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
E34525
csendes tag
2013. 11. 28. vettem 2 év garancia volt rá.
Nyomom a Counter Strike-ot nem csinálok sztrájkot inkább iszok egy szprájtot.
-
asdf_
veterán
válasz gyurkikrisz #14863 üzenetére
Lehet, de egy szetbontast vedo garimatrica az szerintem a legritkabb esetben szokott olyan helyen lenni, amit csak szetbontas utan talalsz meg Azt atvetelkor kellett volan megvizslatni, ha akkor trehanyak, az nem a vevo felelossege szerintem. Marpedig szoktak trehanyak lenni, tolem pl. edigitalban mobiltelefont vettek at ugy, hogy be sem kapcsoltak (kijelzo torve-e vagy sem), es a gyari szamat sem ellenoriztek, siman atmasoltak a garjegyrol aztan annyi.
-
kungzi
veterán
Üdv
Fontos kérdésem lenne. A TP-Link routeremet beadtam garanciáztatni, mert rossz volt. Bevizsgálták, a hibát elismerték. De cserélni nem tudják, mert készlethiány van.
A típus: TP-Link WDR3600, amikor vettem 13.540Ft-t fizettem érte.
Na most a bolt, azt ajánlotta fel, hogy levásárolhatom az összeget. De hasonló tudású router nincs ilyen árban. Csak, ha ráfizetnék 7-8 ezer Ft-t. Na ez meg így nem pálya. Pénzt vissza nem adnak.
Nem úgy van, hogy hasonló tudású termékre kell cserélni a hibás terméket?Nekem ez így nagyon nem jó
Köszönöm a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kungzi #14865 üzenetére
Mennyi idős a router? A jótállási idő alatt javítás -> csere azonos típusra -> pénzvissza a sorrend. Levásárlást vagy hasonló típusra való cserét nem ismer a jogszabály. A kötelező jótállási időn túl már nem köteles pénz visszaadni a bolt, sőt itt már az is pozitív, ha a levásárlást felajánlják.
[ Szerkesztve ]
-
Istikee007
tag
Sziasztok, remélem jó helyre írok.
Van egy lenovo notebookom, most nyáron jár le a garancia addig ha lehet elszeretném intézni.
Az lenne a kérdésem, hogy garanciálisan elintézhető?
Mondom mi a hibája.Működésileg teljesen egybe van, de viszont a zsanérok gyengék, és a műanyag nagyon gyenge ott , a kilengés miatt el is van ott törve a hűtő nyílás kis rácsai.Szerintem anyag hibás is picit. Meg volt kímélve, tehát nem dobáltam nyilván nem attól van ez látszik is rajta patika állapotba van, de ezt orvosolják-e garanciálisan?
-
optikus
senior tag
-
optikus
senior tag
válasz Istikee007 #14870 üzenetére
elso ev a kotelezo. a tobbi kereskedoi/gyartoi gari. te mar abban vagy. sok jora ne szamits. meg lehet probalkozni de a kulserelmi nyomokra elbol azt szoktak mondani hogy ledobtad stb. persze lehet beveszik bevizsgalasra elviszik 2 honapra aztan visszadjak hogy nem garos, stb.
Buy books not gear.
-
ABee
tag
Üdv urak a segítségeteket szeretném kérni egy igen szövevényes ügyben.
Apron vettem tápegységet ami pár hónapja megdöglött. Garanciális volt de gari jegyet nem kaptam hozzá mondván a gyáriszám stb alapján is le fogom tudni gariztatni.
Így is lett. Fogukat szívva ugyan de átvették a szervizesek és röpke másfél hónap után x összeget igértek kárpótlásul.
Fontos részlet még hogy mielőtt elmentem volna hozzájuk írtam levelet a szervíznek és az általános info címükre is ahol leírtam hogy használtan vettem a tápot valamint a szervizesnek személyesen is elmondtam hogy használt és nincs garipapírom.
Itt jön a csavar! A fentiek után egy hónappal amikor érdeklődtem a pénz felöl arra hivatkoztak hogy mivel nem közvetlen tőlük vettem nem tudják utalni a pénzt mert a könyvelésükben "előzmény nélküli jóváírásként ugrana ki". Az ügy több mint 3 hónapja húzódik.
Szórakozzak még velük vagy tudtok valami fogyvédes mail címet? -
Turbolada II
őstag
-
ABee
tag
válasz Turbolada II #14874 üzenetére
Bocs ez nem volt tiszta. A vásárlás helyére vittem, (és mivel a szomszéban volt a bolt szervíze oda küldtek át a táppal) nem a márkaszervízbe.
-
adyz.
aktív tag
sziasztok!
a mediamarkt-ban a mai nap vásároltam egy autós fejegységet, hibátanul működik, minden tartozéka is (tehát a tartozékok fel lettek bontva), viszont nem tetszik a hangzása.
ha holnap én visszablattyogok vele, hogy mégsem kell, eredeti dobozával, szépen mindent visszacsomagolva, akkor visszakapom az árát?
-
asdf_
veterán
Szerintem faek egyszerusegu a tortenet: ha jol ertem, az a szitu, hogy valaki A boltttol megvette a tapot, eladta neked, nalad megfekudt. Te visszamentel A boltba, ok meg athajtottak az egy ajtoval errebbi A bolt szervizebe (de velhetoen egy ceg uzemelteti mindkettot). Ha visszaadnak a vetelearat javithatatlansag miatt, akkor ilyenkor normalis esetben annak kene tortennie, hogy a szerviz a kezedbe ad egy papirost, hogy javithatatlan, csereutalvany, adjanak neked penzt a megdoglott cucc helyett, te ezzel atslattyogsz az A boltba, ott pedig a termek gyari szama alapjan meltoztatnak elokeresni az eredeti eladasi szamlat, majd pedig ezt meghivatkozva az eredeti vevo szamara kiallitanak egy minuszos szamlat es ezutan pedig egy penztar kifizetesi bizonylatot, ezeket te alairod (mindenkinek kurva mindegy ki irja ala), kezedbe adjak a dellat, es te jobbra el, mindenki boldog. (a minuszos szamlabol es a penztar kifizetesi bizonylatbol adatvedelmi okokbol pedig nem kapsz peldanyt). En nem ertem, hol a problema.
-
313313
addikt
És olyankor mi van, ha
Nincs a számlán gyártási szám, nem tudja beazonosítani.
Nem állítottak ki csak nyugtát.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
xxxjjjkkk
senior tag
Sziasztok
Ha vettem egy tabletet, aminek a multhéten a hidegbe megsérülhetett a kijelzője, de persze nem akarják elismerni a garis hibát, mit lehet tenni?
Tokban volt, nem ejtettem le, nem nyomodott meg, meg semmi, egyedül a hibás összeszerelés-dilettaciora tudok gondolni.(ők is mondták hogy lehet, amire a vállvonogatás lett a megoldás)
Persze rögtön hülyének néztek, hogy biztos leejtettem, ezen volt is egy kis vita, mivel az eladó egy igazi okoskodos kis megmondogyerek volt, annyira, hogy egy önálló bejegyzést is megérne.
Egyrészt, k.vára nem érdekel az eladó véleménye, másrészt meg a boltnak kell bizonyítani jótállási idő alatt...Szóval ma hívtak, hogy elutasították a garancia igényem. Na most a terv:
Holnap, a
Ptk ra hivazkozva panaszkönyv, ha nem hajlandóak független akreditált szervezettel bevizsgáltatni a hiba okát.
(A kijelző kívülről sértetlen, ezt ők is beismerték, írásban)
Ez ugye kötelességük.
Ha nem ragaszkodnak hozzá, elhozom a tabletet is, nehogy valamit szórakozzanak vele.Ha megjött a válasz, akkor ugye sorba járom a a lehetőségeket, csak mivel egy példány amúgy is megy a fogy védnek, gondolom így egyszerűbb, és jobban nyomonkövethető.
Lehet egy 30ezres szar, de ezzel a stílussal nagyon felcsesztek, úgyhogy mostmár csak azért is.
Esetleg van még valami hasznos tippetek?
Arról már nem is írok, hogy a szervizhez akart küldeni, hogy ne velük gariztassak, amire felvilágosítottam, hogy nem így működik, de ez ugye nem bizonyítható...
"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
lev258
veterán
Valaki esetleg?
#14846Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő
-
asdf_
veterán
Annyi varialas lehet meg a dolog mogott, hogy az online penztargep hasznalatara kotelezett, de azt szamlazoprogrammal kiallitott afas szamlaval kivalto cegeknek (= szamtech kiskerek) havi jelentest kell kuldeniuk az apeh fele a kiallitott szamlakrol, es a minuszos szamlanal az elozmenyszamlat ebben a jelentesben meg kell jelolni (asszem, kp-s szamlat meg nem minuszoltam/sztornoztam, igy pontosan nem tudom, csak a rublika remlik). De ezen kivul semmi gondot nem latok mogotte. Megvan a leadott tapegyseg, rajta van az a nyomorult gyari szam (vagy legszarabb esetben az atveteli munkalapon), az ugyviteli programban meg kell nezni, hogy azt kinek es mikor, milyen szamlaszamon, mennyiert adtak el, az o nevere kell csinalni -az eredeti szamlat meghivatkozva- egy minuszos szamlat, a zsetont kiadni kp-ban es csok, keszen vagyunk. Nem ertem mi a fenet kell ezen benazni.
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz Turbolada II #14889 üzenetére
Még, ma megyek érte.
Szóval kérhetek?"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
optikus
senior tag
sztem ilyen esetben nem biztos hogy puszira csak ugy visszadjak a lovet kerni fognak valami azonosito okmanytot hogy a te nevedre szol a szamla. penzt amugy is nehezen adnak vissza mindenutt, es ha meg az is kibukik hogy semmi kozod a cucchoz akkor plane. legtisztabb az lenne ha meglenne az eredeti szamla/garipapir es azzal setalt volna be. en el szoktam kerni hasznalt de meg garos cuccnal vagy odadom a cucc melle ha eladom.
Buy books not gear.
-
Turbolada II
őstag
válasz xxxjjjkkk #14890 üzenetére
Kötelező adni. Ne kérd el rögtön várd meg, hogy egyáltalán felajánlják-e.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz Turbolada II #14892 üzenetére
Végül is a készülék átvételi papirja egy jegyzőkönyv is, ahogy nézem, ebbe le is van írva, hogy külsérelmi nyom nem látszik.
"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
asdf_
veterán
válasz optikus #14891 üzenetére
sztem ilyen esetben nem biztos hogy puszira csak ugy visszadjak a lovet kerni fognak valami azonosito okmanytot hogy a te nevedre szol a szamla
Mar miert ne? Az ugyfel bevitt a boltba egy hibas cumot, ergo a bolt neki tartozik. Vagy egy tappal, vagy a zsetonnal. Ebben az esetben a szerviznek ott az az ugyfel, aki leadta javitasra a cucot, majd kesobb pedig akinek a kezeben van a szervizlap. Egy szerviz nem vizsgal tulajdonjogot, az o szamara az a tulajdonos, aki a kis kezeben behozza a hibas motyot a szervizbe. Egyelore a szervizes ugyintezeshez nincs szukseg meghatalmazasra, tehat aki villatnja a szervizlapot, ofele tartozik a leadott cuccal kapcsolatos elszamolassal a szerviz. Az uj ember nevere meg epp azert nem kene jelen esetben a szamla, mert a bolt konyvelese hapog, hogy elozmeny nelkul nem akar minuszos szamlat latni. Ezert mondtam, hogy az eredeti vevoere kell megcsinalni, aztan a jelen tulajdonos boldog, a szamtechbolt boldog, a konyvelo boldog, end of story.
(btw egy szerviznek amugy nincs joga hivatalos iratot kerni, ezt ne feledjuk) -
optikus
senior tag
sztem a szervizlap irrelevans, a keszuleknek nem o a tulajdonosa ezt se szamlaval se adasvetelivel nem tudja bizonyitani. extrem esetben lehet lopott is. ha a bolt elott nem igazolja a kiletet de penzt akar papirok nelkul akkor akar siman a jardot is rahivjak es nekik elmagyarazhatja hogy most akkor mikent is kerult hozza a cucc. de ez persze eleg extrem.
Buy books not gear.
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz Turbolada II #14892 üzenetére
Na azt mondtak, hogy nekik nem kell adni független szakvéleményt, csak a bíróságon, menjek oda.
Megírtam a panaszkönyvet.
"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz Turbolada II #14898 üzenetére
Igazából még megvárom a válaszukat, ami gondolom a 30. Napon jön.
Két lehetőséget tudok elképzelni:
Csakazért sem
Jaj biztos félreértettük egymást.Most az egy dolog, hogy értem én, hogy úgy tűnik, hogy leesett. De miután kötelességük bevizsgáltatni, el nem tudom képzelni, miért nem hajlandóak rá. Még ha egy kis bolt lenne... Én tudom, hogy nem ejtettem le, úgyhogy én nyugodt vagyok.
Az meg hogy a gyártó, minden képernyőhibát automatikusan visszaküld az nem az én problémám.Egyébként a mai eladó teljesen normális volt, persze én nem az a vitatkozós fajta vagyok, mondhatni még segített is.
Mindegy, ha nem akkor fogyvéd békéltető homár és társai is játszanak.
"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen