-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz anderledani #14800 üzenetére
Nem lesz mar ra ideje, a kotelezo jotallas ideje 1 ev, neki abbol meg hatra van 15 nap. Az utana levo egy evet mar a Lenovo vallalta, ott aztan verheti a tamtamot csereert szerintem. Ugyanakkor megkerdem, lefenykepezni azt a szerencsetlen kijelzot es kinyomtatni a kepet/levideozni es cd-n mellekelni a hibat es ugy elkuldeni a gepet a szervizbe miert nem jarhato ut? Miert kell itt mindenfele programokkal varialni?
-
dugo_
veterán
Látniuk kellett a hibát a saját szemükkel, az első beküldésnél még bármikor elő lehetett idézni. (Ezért mondtam, hogy adják oda ugyanannak az embernek, ne egy új találgassa, hogy mit produkál).
Fekete kijelzővel fut tovább a gép a háttérben, működő háttérvilágítással. Egy Sleep/Wake kör után újra jó egy ideig.
Szerintem ezen nincs mit fényképezni, max fejkamerával lenne értelme beülni elé, de az meg milyen már...Visszapakoltam bele a gyári konfigot, most nyúzom pár napig, ha előjön, akkor megy vissza. Az egy éves határidőbe ugye a futárrendelés leadási ideje számít?
-
dugo_
veterán
válasz ANDROID??? #14804 üzenetére
Megy vissza máris, sikerült 4 óra alatt újra előidézni. Gyári HDD-vel, gyári RAM-mal, friss rendszerrel.
Igazából a kijelzőn, kábelkötegen, inverteren kívül nem maradt sok minden hátra, kérdéses, hogy abban a hatalmas budaörsi hodályban ezt miért nem tudják letesztelni.
Kész vicc, nekem ennyi kell hozzá, azok a hozzá nem értők meg 2x2 hét alatt nem jutnak vele dűlőre...Már lett videó is:
youtube videó -
addikt
Szép napot!
Milyen lehetőségek vannak egy December 16-án Karácsonyi ajándéknak vásárolt termék esetén (memória nélküli mp3 lejátszó). Töltve volt órákon át, de meg se nyikkan. A gazdája vagy az árát szeretné, vagy cserélné amire működik (Media Marktban vásárolt, nem online).
-
ANDROID???
addikt
Be kell menni, megkérni őket töltsék fel, mert nektek nem hajlandó, és így használhatatlan, mivel csak ki lett bontva és nem volt időd bemenni, szépen kéred cseréljék ki, de jobban örülnél, ha ráfizetéssel vihetnél egy jobb lejátszót Amennyiben jönnek a 3 nap bla-bla meg jogszabály kérj egy vezetőt és értelmesen meg kell vele beszélni. Ez nem sikeres, akkor ott a garancia szerviz......
-
addikt
válasz ANDROID??? #14809 üzenetére
Hogy 1 hónapig üljenek rajta, az kizárt, kell valami más lehetőség.
UI: Pláne hogy nem is működött a készülék[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
UI: Pláne hogy nem is működött a készülék
Tetszett volna kiprobalni a vasarlast koveto 3 napban, pont erre talaltak ki ezt... Ha szervizbe kerul, szavad nem lehet, teljesen meg fog felelni a jogszabalyoknak az eljaras (mas kerdes, hogy az MM-ben jellemzoen jo arcok, es valoszinuleg le lehet majd veluk zongorazni az azonnali cseret)
[ Szerkesztve ]
-
gyurkikrisz
őstag
Ha már mediamarkt, nekik kb mennyi ideig tart a garanciális ügyintézésük? Egy hónap?
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
-
ANDROID???
addikt
válasz gyurkikrisz #14812 üzenetére
Esete válogatja... Összetett, gyártó, hiba típusa, mikor adod le (mert kiküldik a szervizbe), mikor küldik oda vissza, cserélik, javítják stb...
-
#07844352
törölt tag
Sziasztok! Egy vga kártyával kapcsolatos garanciális problémám lenne. A Compker-ben vásárolt még garanciális időn belül lévő tönkre ment kártyámat ép dobozban, számlával vissza vittem a boltba, és elhajtottak azzal az indokkal, hogy a kártyáról hiányzik az S/N matrica, ami hozzá teszem nem is volt rajta sosem.... van rajta egy másik vonalkódos matrica ami nem tartalmazza a sorozatszámot, viszont a dobozon és a számlán egyértelműen látszik miről is van szó.
Vajon jogos a bolt kifogása?[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz #07844352 #14816 üzenetére
Masik oldala? Csak hogy egyaltalan milyen kartyarol beszelunk (ha tippelnem kene, asus/gigabyte).
Az a fura amugy, hogy a lathato nem gyari szamot tartalmazo matrica ala a nyakra mintha pont SN lenne szitazva, tehat minthat ott kene lennie a gyari szamnak. Van, amikor szarul ragad es a kartya lefuti magarol, a gephaz aljaban nezz szet, hatha ott van a porcicak kozott Mas, gyartasi idore vonatkozo datumot valoszinuleg talalani a nyak masik oldalan, es ha az alapjan egyertelmu, hogy meg garisnak kene lennie, akkor egy felteteles gart talan el lehetne indittatni ra, de gyanusan csak a hutes alatt talalhato meg ez, ilyen szituban pedig en inkabb nem nyulnek ahhoz hozza.[ Szerkesztve ]
-
#07844352
törölt tag
válasz Attix82 #14819 üzenetére
GIGABYTE HD 7850 OC 1GB , és nincs a másik oldalán sem s/n...
Itt egy tesztből szedett kép, amin látszik is hogy nincs serial number, sok más tesztet néztem képekkel és csak ennél a típusnál nem látok ilyen matricát...vagy csak direkt leszedik a képekről...[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz #07844352 #14824 üzenetére
Nyilvan akinek atment mar a kezen ezer darab cucc (kisker/nagyker/gyar) be is fogja kajalni . Nem ott van, nem akkora, nem olyan vastagsagu a betu, nem olyan tavolsagra van egymastol az ean meg a serial, nem azzal a karakterkeszlettel van, nem olyan papirbol, nincs kerekitve a papir sarka stb. Ez olyan, mintha egy fenyezonek/karosszeriasnak probalnal eladni egy torott autot serulesmenteskent, siman levagja, hogy nem franko, kar probalkozni. En inkabb a gigabyte hq-val kontaktolnek, hogy itt a kartyam, itt a doboza, szarul ragado matricat ragasztottatok ra, ellenben le kene garizni, most mi legyen. Es ha nem proszivoval takaritasz gepet, tenyleg korbeneznek a szamitogephazban.
[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
en is siman nyomtatnek, mert amiket irsz azt egy elelmesebb kissrac siman megcsinalja, font, lekerekitett sarok? ugyanmar, etiketre ranyomja es kivagja
sztem a kartyaban is benne van a szam, bekapcsolas utan tutter kiirja a bios (persze ha meg eljut addig).
amugy meg a gyarto olyat csinaljon amin rajta marad a cimke, nem egy ilyen sajtpapir ami ket het utan lehullik rola. de ezt csinaljak mar 20 eve.Buy books not gear.
-
RootRulez
félisten
Sziasztok!
Mi van az elállással, ha a 14 napon belül garanciális probléma merül fel? Akkor már nem köteles visszavásárolni az eladó a terméket, hanem a szervizbe irányíthat?
Köszi: RR
═════════════════════════════════════════
-
optikus
senior tag
válasz RootRulez #14827 üzenetére
siman. gondold el hogy te visszaadod indoklas nelkul, erre kiderul hogy hibas. mivel nem jelezted hogy hibas igy azt mond(hat)ja hogy nalad hibasodott meg es ezert te vagy a hunyo. mivel nala a penzed igy neked se termek se love, nem egy nyero dolog. mas kerdes hogy ha 14 napon belul szeretnel elallni de kozben hibas lesz akkor a 14 napot hogyan befolyasolja a garos szerviz. a 3 napos csererol mar nem is szolva. amugy a 14 nap is arra van hogy megnezd mint egy boltban, nem arra hogy hasznald 2 hetig majd visszaadd hogy megse kell.
Buy books not gear.
-
Topikgazda
válasz RootRulez #14827 üzenetére
Szia!
Természetesen gyári hibás termék esetén is élhetsz az elállási jogoddal, de mindenképpen közöld a bolttal, hogy a termék hibás, a későbbi viták elkerülése érdekében. A másik fontos dolog, hogy az elállási joggal nem lehet visszaélni, azaz ha fullosan használtad több napon át a terméket, aztán előjött egy hiba, ami miatt vissza akarod vinni, akkor a termék kipróbálásán már túl vagy, és itt a jogszabály szerint meg kell térítened a boltnak azt az értékcsökkenést a termékben, ami a kipróbálásán túl következett be benne. Jobb ilyenkor a békesség és normál garis ügyintézést kérni.
-
Danex
addikt
Üdv a segítségeteket kérném.
Októberben vásároltunk egy autót használtan 2,9M Ft-ért egy nagyobb autós cégtől.
A probléma az, hogy előjött egy hiba melynek javítása egy hivatalos szakszerviznél kb félmillió Ft-ra jönne ki. Azt mondták ott érdemes lenne felkeresni az eladót, mivel ez az autó így főelemhibás és nem úgy néz ki ami az elmúlt a közelmúltban keletkezhetett.
Hibát találtak a szerívkönyvnél is, mivel az első szervizelések nem látszódnak a központi szerveren, de ez utóbbinak majd jobban utána kéne futni.
Garancia decemberben járt le, méltányosságra azt mondták, hogy a hibás szervizkönyv miatt valószínűleg egyből elhajtanának.
Kérdésem az, hogy a nekünk eladó céghez mehetek-e panasszal jogosan? vagy milyen lehetőségeim vannak?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
-
optikus
senior tag
tobb dologtol is fugg, ceges vagy maganszemely? cegtol lett veve vagy maganszemelytol (kereskedok nem szeretik sajat nevre venni). amugy meg szavatossag:
http://www.fome.hu/hasznalt_auto/
de nem egyszeru utolag bizonyitani, mert eleg nagy osszeg es ellenerdekelt felek.Buy books not gear.
-
Danex
addikt
válasz Attix82 #14833 üzenetére
2011-es Jetta, a váltó visszajelzője villog és a mechatronikai egység cseréjét írják elő erre a hibára.
A Fome-oldalt olvasva az autókereskedőnek kéne bizonyítania ,hogy nem az eladás előtt keletkezett a hiba nem?
Holnap tervezem őket felhívni, csak szeretném úgy megtenni ezt, hogy valami konkrét információkkal tudjak eléjük állni ezért kértem Tőletek segítséget.
-
Danex
addikt
válasz Attix82 #14835 üzenetére
Semmi tünete nincs még a villogáson kívül, szakszervizben sikerült beszélni szerelővel aki ránézne ügyesen, de ezt maga a szervizen kívül már ugye.
Gyakorlatban meg ereszti az olajat és mivel gondozásmentes váltóról beszélünk csak főelemcserével oldja meg a szerviz, de ha más nem marad akkor persze megpróbáljuk leszedni tömítést cserélni és újratölteni.
De ha van rá esély, hogy le tudjuk pénzelni szavatosság címen és szakszerűen megcsinálva akkor ugye ez lenne a legjobb.
Illetve a kocsi vidéken van, a 2 db specialista pedig távol tőlem, így maradna ez a szerelő ugye.
[ Szerkesztve ]
-
-
King Unique
titán
Üdv!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ha valaki újan megvesz egy terméket, de egy már más által felbontott, kipróbált és visszaküldött darabot sóznak rá, akkor lehet-e emiatt reklamálni. Előzmény: [link], [link], [link].
Tehát, jogos követelés az, hogy a vásárló ténylegesen egy új és bontatlan terméket akar, nem pedig egy másod, harmadkézből valót? -
Danex
addikt
Akkor ha jól értem a linkelt FOME oldalt
Mivel autókereskedőtől vásároltam az autót akkor 1 év szavatosság illet meg (mivel ha jól értem ekkor az adásvétel fogyasztói szerződésnek tekinthető) és a hibát neki kéne bizonyítania ,hogy a vásárlás után történt mivel az első 6 hónapon belül vagyok és ez törvényileg kötelező tehát nem bújhatnak ki alóla értem én ezalatt, ha valamelyik papír ezzel szemben mást állít?
Esetleg paragrafust tudtok mondani ami ez konkrétan alátámasztaná?
Úgy érzem egy telefont mindenféleképpen megér, de ahhoz magabiztosnak és tájékozottnak kell lennem és ezért kérném a segítségeteket.
-
Lenry
félisten
sziasztok!
nyomtató esetén okoz garanciavesztést ha utángyártott tonerrel használtuk?
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
gyurkikrisz
őstag
Sziasztok!
Azt tudom, hogy akkor meghosszabbodik a jótállás, ha a termék szervízben van, és meg is javítják. Viszont, ha valamiért visszadobják, mert olyan kedvük van, akkor is hosszabbodik? Lévén, hogy én nem tudtam használni a terméket, szerintem igen. És a törvény hogy szól?
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
-
-
Topikgazda
válasz King Unique #14838 üzenetére
Szia!
Reklamálni lehet, sőt kellene is. Ha a bolt nem jelezte a vásárló felé, hogy a termék csomagolása bontott és a termék kipróbált, akkor az a vásárló megtévesztése. Sok webshop próbálkozik ezzel, de ez semmiképpen sem szabályos.
-
Topikgazda
válasz gyurkikrisz #14841 üzenetére
Ha visszaküldik, mert "olyan kedvük van", akkor független szakértői véleményt kell kérni a bolttól. Ha a szakértői véleményből kiderül, hogy a termék mégis hibás, akkor meghosszabbodik a jótállás a szervizben és a szakértőnél töltött idővel is, de ha nem hibás, akkor semennyivel.
[ Szerkesztve ]
-
lev258
veterán
Sziasztok.
Az én esetemet szeretném megosztani. Rendeltem az egyik magyar internetes áruházból több terméket is (RAM, alaplap, tápegység, ...). Látszólag minden rendben volt, majd pár nap múlva elkezdtem összerakni belőle a gépet. Az egyik első meglepetés az volt, hogy a tápegység nem indult be (ezt később másik géppel is teszteltem, ugyanilyen eredménnyel). Ezután pedig egy jó tápegységgel megpróbáltam beüzemelni az újonnan szerelt gépet, viszont nem jött ki VGA jel az alaplapból (a prociba van beépítve a grafikus egység is, szintén új, de másik boltból-így ezt nem gondolnám hibásnak). Akkor jött a lényeg, garanciáztatás (alaplap, tápegység). Az első 2 hét utolsó napjaiban voltam és még próbáltam jóhiszemű lenne. Óvatosságból a többi innen rendelt alkatrészt is tesztelgettem. Amikor már csomagoltam össze a cuccokat visszaküldésre, akkor tűnt csak fel, hogy a tápegység "warranty" matricája át van vágva finoman, első pillantásra alig észrevehetően. Na szép!
Némi levelezgetés után abban maradtunk, hogy küldjem csak el a dolgokat. Jelenleg ott tartunk, hogy már ideje volt rákérdeznem a helyzetre. Az alaplapról még nem tudok semmit, viszont a tápegységet elküldték szervizbe javításra, a cseregaranciát megtagadták rá (a matrica sérülése miatt). Elküldés előtt természetesen mindent lefotóztam. Már a fogyasztóvédelmet is belengettem, de nem jött egyértelmű pálfordulás a kommunikációjukban. Most vagyunk az eredeti rendelés után kb. 1,5 hónappal. Jelenleg azt sem tudom, ha visszaérkezik a javításból, vajon átvegyem-e, illetve ha nem, vállaljam-e a jogi procedúrát a jogaim érvényesítéséért. Nem kis összegről van szó.
Bárkinek van javaslata, esetleg tapasztalata, ne habozzon.[ Szerkesztve ]
Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő
-
Gerandal
csendes tag
Sziasztok,
Az Aqua-val kerültem egy elég kellemetlen szituba. Adott egy Asus R9 280x kártya, artifact hibával, érvényes garanciával. Leadtam javításra, vissza is kaptam hogy meg lett javítva, viszont továbbra is hibás a javítás után is (gyártó-kis-nagyker mindenki elismerte a hibát). Mit tudok tenni ilyenkor? Nem szívesen küldeném megint el 1 hónapra "javításra", ami alatt használható VGA nélkül lennék és semmi garancia nincs rá, hogy a 2. javítás megoldaná a tényleges VRAM hibát. Komplikáló tényező, hogy a számla és a vásárló is cégre szól, így nem számítok természetes személynek.
Válaszaitok előre is köszönöm!
-
King Unique
titán
válasz Superhun #14843 üzenetére
Nem jelezték felé, mert ő is meglepődött a benne lévő SMART értékeken, valamint látszott a felbontás is.
Tehát ilyen esetben a vásárló jogosan reklamálhat és kérheti a cserét egy valóban új, bontatlan termékre, vagy a pénzt vissza, ha előbbit nem akarják(?)Köszönöm a választ.
-
Topikgazda
válasz King Unique #14848 üzenetére
Kérhet cserét vagy elállhat a vásárlástól. De jó lenne ezt minél hamarabb, mert az idő itt a vásárló ellen játszik (később lehetetlen lesz bizonyítani, hogy tényleg bontott volt a csomagolás).
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen