-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
válasz gyurkikrisz #14750 üzenetére
Biztos szeretni fognak . Amúgy 14 napot várhatnak a pénzátadással.
-
Topikgazda
válasz gyurkikrisz #14750 üzenetére
Vagy írsz nekik egy emailt, hogy mégsem kéred a terméket. Felesleges ezért elmenni. Ilyenből nem szokott gond lenni, főleg ha népszerű termék és gyorsan el tudják passzolni másnak.
-
Topikgazda
válasz nemethchek19 #14753 üzenetére
Azon az oldalon, amit korábban linkeltem, erről is van infó.
[ Szerkesztve ]
-
nemethchek19
aktív tag
válasz Superhun #14754 üzenetére
Ez egyszerűen hihetetlen és lassan az őrülethatárán vagyok.
Írtam nekik: "Mi az oka annak, hogy nem cserélik ki ugyanilyen típusra? Legyenek szívesek részletesen tájékoztatni arról, hogy mi a pontos oka, hogy csak levásárolni lehet az értéket és hogy mik a lehetőségeim a továbbiakban. "
Válasz: "A termék amikor elkészült nem volt épp elérhető, azóta visszakerült, így a cseréjét bekértem."
Kaptam is azóta egy emailt: "Oldalunkon feladott rendelésed beszerzését megkezdtük, várhatóan a következő munkanapon készletre érkezik. A beérkezést követően levélben tájékoztatunk az átvétel pontos idejéről. "
Ott van ugyanez a termék az emailben és oda van írva, hogy összesen 0 Ft-ot fizetek érte.És a Webáruházból el is tűnt a Szerviz menü alatt az infó: "Jelenleg nincs garanciális ügyintézés folyamatban."
Én most már teljesen tanácstalan vagyok, hogy mitévő legyek. Igazából ez lehet jó lenne így, de elegem van ebből a boltból.
-
Topikgazda
válasz nemethchek19 #14755 üzenetére
PCX-nél sajnos ez mindennapos, mert ők a legolcsóbbak Mo.-on, így a garancia ügyintézésre nem sok erőforrást tudnak elkülöníteni. Nekem szerencsére még sosem kellett náluk gariztatnom.
[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
válasz anderledani #14744 üzenetére
akkor ez 1 even tuli. arra mas feltetelek vonatkoznak, gyak amit a szolgaltato es gyarto vallal. siman lehet hogy csere se lesz. ha lesz arra se lesz gari, stb-stb. sztem jol nehez lesz kijonni belole, mert ha penzt is adnak akkor is csak valami keveset a huseg miatt, azzal meg masik keszuleket nem nagyon veszel.
Buy books not gear.
-
anderledani
őstag
válasz optikus #14757 üzenetére
Először az oktogon szerviznél volt. Ott nem sikerült megjavítani az ujjlenyomatolvasót. Második és harmadik alkalommal a szervizfutár a TMX-hez vitte, itt az ujjlenyomatolvasót megjavították de a térerő gonddal nem foglalkoztak. Pedig az rengeteg mindenkinek van, akinek még volt házhoz menő szervíz annak kapásból adtak egy másik telefont, ha ez volt a hibája. Na a szerviz 3-adszor nem ismerte el a hibát, és a kijelző is rosszul van visszaragasztva.
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
Személyes átvétel esetén mennyi időn belül élhetek a pénzvisszafizetéssel? Egy használt laptopot vettem, számlával, 12 hó garanciával. Ami a vásárlást követő napon láttam, hogy nem működik a billentyűzete, és a töltője is sérült. Visszavittem, megjavították, de sajnos továbbra sem jó a billentyűzete. 2 nap után jeleztem, hogy szeretném visszakérni az árát. A válasz az volt, hogy 2/3 áron visszaveszik.
Milyen lehetőségem van?Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
313313
addikt
válasz Ace Ventura #14759 üzenetére
Bementél a boltba és úgy vetted?
Vagy neten rendelted és úgy vetted át?HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
bullseye
addikt
válasz Ace Ventura #14761 üzenetére
Távollévők között létrejövő szerződésre vonatkozik a 14 nap elállás. Ha a boltban választod ki, rendeled meg és veszed át, arra nem.
Viszont az első hibánál kérdés, hogy javíthatták-e még ilyen nem-fődarab hibával is, a 3 napos "cseregarancia" alapján. Valaki nálam okosabb talán tudja.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Turbolada II
őstag
válasz bullseye #14762 üzenetére
Viszont ha neten rendeli, és a webáruház telephelyén, üzletében veszi át, akkor is jár a 14 nap.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Topikgazda
válasz bullseye #14762 üzenetére
Igen, annak a javításnak a jogossága kérdéses... A jogszabály szerint 3 munkanapon belül az eladó nem tekinthet el a cserétől aránytalan többletköltségre hivatkozva, ha a termék hibája a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A billentyűzet meghibásodása szerintem igen csak akadályozza a rendeletetésszerű használatot. Szóval megér egy kört a dolog a fogyvédnél.
-
Ace Ventura
addikt
-
optikus
senior tag
-
Ace Ventura
addikt
A vásárlásról csak egy számlát kaptam. Garilevel nincsen, és a javításról semmilyen papír nem készült.
Ezekkel tudok valamit kezdeni? Arra gondoltam, hogy kérek egy munkalapot a javításról, és egy igazolást, hogy másnap visszavittem a hibás terméket.
Azt hozzáteszem, hogy az eladó egy közeli ismerősöm, aki ennyiért inkább eljátssza a becsületét.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Topikgazda
válasz bullseye #14768 üzenetére
Én ennyit találtam erről:
"A ptk. 308. § (4) bekezdése szerint: ha a fogyasztói szerződés tárgya használt dolog, a felek két évnél rövidebb szavatossági határidőben is megállapodhatnak, egy évnél rövidebb elévülési határidő azonban ebben az esetben sem köthető ki. Hibás teljesítés esetén a panaszos eljárása azonos az új termék megvétele utáni eljárással."
"Az új szabályozás szerint a hibás teljesítés fogalma a következő: a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett [6:157. (1)]."
-
optikus
senior tag
válasz Superhun #14769 üzenetére
ilyenkor a szavatossag fogalmanak se art ha utana nez, mert az mas mint a jotallas. asszem a szakertozes is forditva van.
mas kerdes hogy a haveri sufnisoppban mire megy ezekkel. ilyenkor jon a vallvonogatas hogy nalunk jo volt, ugy vitted el, stb.Buy books not gear.
-
a000
őstag
Sziasztok!
Még szeptemberben vettünk egy telefontöltőt, ami nem tölt. Mivel br.10.000 FT alatt volt, így csak szavatosság van rá.
Fél éven belül vagyunk. Ma megpróbáltuk visszavinni az üzletbe, viszont ott mindenféle kifogásokkal éltek, pl: zsebből fizessük vissza az árát? már nem formgalmazzuk, vigyük vissza oda ahonnan ők vették stb....Sajnos én nem voltam ott, de következőre én viszem vissza. Mivel lehet őket befenyíteni, mit mondjak, hogy ne szarakodjanak egy ilyen értékű cuccnál?
Köszi.
-
Topikgazda
Szia!
Az első 6 hónapban köteles foglalkozni a bolt a problémáddal. Az, hogy már nem forgalmazzák a töltőt, senkit nem érdekel. Ha nem tud cserélni, akkor pénzvissza. Ha nem akarják kicsengetni az összeget, akkor vesd fel azt az ötletet, hogy beírsz a vásárlók könyvébe. Ez az esetek 90%-ában lezárja a vitát a vevő javára (mármint amikor a vevőnek van igaza).
-
_ak_
addikt
Folytatódik a telefonos mizériám, visszajött a szervizből a telefon, azt mondja a szerviz, hogy a megfelelő paramétereken belül van a működés. Holnap ha jól látom nyitva vannak, lehet, hogy akkor személyesen bemegyek és megnyithatom, hogy mi a bajom, de ha ott is ezt nyomják, akkor már független szakvélemény kell?
Az eredeti jótállás már véget ért, de nov. közepén kaptam vissza új kijelzővel, ha jól tudom onnantól van még 60 napom.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz ANDROID??? #14775 üzenetére
Az első járt le, de a végén volt a kijelzőcsere. Ez egy Xiaomi Redmi Note 3G, okt 16 óta megy az oda-vissza, de most először jött úgy vissza, hogy szerintük minden oké.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz ANDROID??? #14777 üzenetére
Remélem személyesen belátják, ha nem, hát akkor megpróbálok a végére járni. Video javítva
Let's begin, de gozaimasu!
-
moma
őstag
ruhánál (farmer rövid gatya) 6 hónapon belül lehet reklamálni ugye? szóval nem egy év?
we all deserve a bit of luck.
-
nagyúr
Sziasztok!
Van egy kis problmám egy laptoppal, teljesen újat vettem 19-én. Tegnap édesanyám megkapta a laptopot, ajándéknak. Egy asus laptopról van szó. Mikor megvettem nem volt időm megnézni, hogy minden működik rajta, bekapcsoltam, elindult, kikapcsoltam. Tegnap este nekiálltam telepíteni és úgy néz ki hardver hibás a laptop. Az usb-k nem jók. Vagyis hol mennek, hol nem. Sem windows, sem Linux alatt nem működnek tökéletesen. Bedugom az usb billenytűzetet meg egeret és nem mennek. Kikapcsolom, bekapcsolom mennek, ha kihúzom, már nem. Az usb vezérlő döglött meg benne. VIssza kellene vinnem hétfőn, hogy cseréljék ki. Ahogy olvasom a 3 meg 8 napba már nem férek bele. Valahogy el lehet intézni, hogy cseréljék ki szervíz nélkül? Nem akarom hogy 1- 1,5 hónapig üljenek rajta, hogy utána kapjak egy másikat.
Valami ötlet garnacia kérdésben? Minden megvan, blokk, garancia jegy.[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
moma
őstag
-
Topikgazda
válasz Sub-ZeRo #14781 üzenetére
Szia!
Ha online rendelted, akkor nem 8 munkanap, hanem 14 nap az elállás határideje. Ha bementél a boltba és ott választottad ki és vetted meg, akkor nincs elállás, és a 3 munkanapos cseregarancián is túl vagy, szóval joga van a boltnak szervizbe küldeni javításra a laptopot.
-
Josi
aktív tag
válasz Superhun #14783 üzenetére
Viszotn az Asusnak futáros garanciája van. A lejelentés után 1-2 héten belül többnyire megjavítva visszakapod a készüléket.
Ha nem netes vásárlás, akkor jelentsd le az Asus oldalán garanciára.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
nagyúr
válasz Superhun #14783 üzenetére
Szia!
Köszönöm, de nem kell mennem sehova a laptoppal. User error volt az usb hiba...
2015-ös modell és biosban olyan érdekes menu volt az usb-re, hogy csak usb-on üzemelt, de sem windows sem Linux alatt nem volt valami jó neki. Smart control opcióra állítva minden jó let.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
laszlohu
addikt
Tavaly Karácsonykor szintén téma volt, ezért szeretném megkérdezni :
igaz-e, hogy egy adott terméket( pl. műszaki cikk )
ha szeretném visszavinni, kicseréltetni, akkor meg kell - e őrizni a dobozát,
vagy elég - e a garipapír, blokk,ha nincs meg a doboza, akkor vajon visszaveszik-e
Ellentmondó a dolog, mivel tavaly azt mondták, hogy a dobozt a vásárló nem köteles megőrizni,
idén meg azt, hogy meg kell őrizni -
Motion_Blur
félisten
válasz laszlohu #14788 üzenetére
3 napos csere és 14 napos elállás esetén meg kell őrizni dobozt + minden tartozékot. Ellenkező esetben a kereskedő nem köteles visszavenni, vagy saját hatáskörben érték csökkentve.
Ha már jellegű az igény (szerviz jótállás érvényesítése) akkor nem kell már a doboz.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
laszlohu
addikt
válasz Motion_Blur #14789 üzenetére
Köszi az infot
Az számomra is egyértelmű, hogy minden tartozékával,
az magától értetődő,
most csak kifejezetten a doboza érdekeltTavaly nagy botrány volt, mert a fogyasztővédők azt mondták, hogy nem kell megőrizni,
míg a boltok azt, hogy meg kell őrizni.igazából nem akarok feszkót, csak kiváncsi voltam, ki győzött
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz laszlohu #14790 üzenetére
Bruttó 10.000ft alatti termékre a bolt vállal garanciát (szavatosság arra is kell), ő kikötheti a feltételeibe, hogy 1-2-x évig őrizd meg a dobozt, vagy nem garanciáztat...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Josi
aktív tag
Sziasztok!
Ha egy üzlet dec. 24 és jan. 4. között zárva van, akkor ez befolyásolja a 14 napos elállási időt?
Vagy csak írjak nekik idő belül és akkor érvényes az elállás?''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
asdf_
veterán
Nem befolyasolja, a 14 nap az naptari nap, igy igazolhato modon ezen belul kell jelezned elallasi szandekodat. Ha csak emailes modszer van, akkor az emailben cimzettnek oket, masolatot kap-ba onmagad rakd be, igy a beerkezo sajat leveled headerje a vilag minden hatosaga elott megall bizonyitekkent, hogy te bizony szoltal idoben.
-
313313
addikt
válasz laszlohu #14795 üzenetére
Nem sugallom, de ha a kereskedő azt mondja meg kell őrizni, akkor meg kell. Ő vállalja önként a jogszabálytól eltérő feltételeket, ő diktál.
Egyébként meg 10k felett is érdemes, mert szállítani abban tudod a legjobban, ha garanciáztatod.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
laszlohu
addikt
válasz 313313 #14796 üzenetére
"Egyébként meg 10k felett is érdemes, mert szállítani abban tudod a legjobban, ha garanciáztatod."
Dobozokból már maxon vagyunk,
30 napig még csak-csak megőrizzük, na de 1-2-3 évig, amíg a garancia tart, az kizárt dolog,
első adandó alkalommal kukázzuk.csak 1 példa : vettünk annó egy lapos TV - t,
egy mikróhullámút( bazi nagy doboza van ), meg valami garanciális lábost, egyszerre,
ezek mind dobozban vannak,[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz laszlohu #14797 üzenetére
Ha futár viszi a terméket garanciáztatni (laptop, tv... passz..) azért gyári csomagolás a legbiztonságosabb.
Nyilván egy mikrót már doboz nélkül is bátran el lehet küldeni, vagy lehet szállítani...Asus laptopot gariztattam, futár hozta vitte, direkt felhívták a figyelmem, hogy jól csomagoljam be, erre a célra a gyári doboz jó is lehet...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
dugo_
veterán
Sziasztok,
Nekem is a Telemax-szal lenne problémám egy Lenovo laptoppal kapcsolatban.
2015.01.15-én vettem a Z50-75-ös IdeaPad gépet, érzésre már akkor rossz volt, de csak nyárra esett le a dolog, mikorra eszkalálódott a hiba. Ablakváltásoknál, konkrét színek túlsúlyba kerülésénél (!) egyszerűen elszállt a kijelző képe.
Végül november 18-án lett először szervizbe küldve, addigra vált tarthatatlanná a hiba (10 percenként előjött/elő lehetett csalogatni mesterségesen), egyből alaplapot cseréltek, majd dec. 9-én visszajött.
96 óra gondtalan használat után újra előállt a hiba, egyből futárkérés, szervizbe vissza.
Ma visszaküldték, szerintük semmi baja. Nekik FurMark alatt nem jött elő és ennyi volt a hibakeresés (direkt leírtam, hogy mi hozhatja elő, de ők azért FurMarkoznak rendületlenül. Illetve mondtam, hogy adják oda a "múltheti" technikusnak, ő látta milyen).
Maszatoltak, hogy nem a gyári HDD-vel küldtem vissza (nincs is rajta rendszer, illetve a hiba előjön még egy pendrive-ról bootolt MemTest86 alatt is... ahogy az SSD-m alatt is, mindenféle háttértártól függetlenül), illetve a RAM-ot sérelmezték (4db, egyébként hibátlan modullal teszteltem itthon, le is írtam nekik, hogy szerintem tök független tőle, bár nem tudom, hogy egy szervizközpontban mennyi energia lenne nekik ugyanerről megbizonyosodni).
Konkrétan a gépben minden ki van cserélve/ideiglenes ki volt véve a házon és a kijelzőn kívül, új alaplap, cserélgetett RAM-ok, cserélgetett merevlemezek, kihúzott ODD, kivett akku, tápról lehúzott gép. De így is minden összeállításban elszáll.
A problémám, hogy egyelőre nagyon random a hiba (mint amilyen év elején volt), nem tudom még szándékosan előidézni, de nem akarom újabb hónapokat így használni, hogy majd megint eljussak arra a szinte, amikor 10 percenként kikapcsol a képernyő.
Ilyenkor hogyan tovább? Van 130ezerért egy semmire se használható levélnehezékem.
-
anderledani
őstag
Még 2x küldd vissza aztán folyamodj csereutalványért.
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest