-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lorcsi
veterán
van egy samsung winchesterem, mikor vettem nem adtak hozzá semmit csak a számlát(ezen szvsz rajta is van minden), és a winchesterre is rátettek egy matricát a vásárlás dátumát feltüntetve rajta. Most úgy tűnik egy bizonyos funkció nem üzemel benne (S.M.A.R.T) ezért elvileg cserélniük kellene, de a garancia jegyet is kérik
Mi a teendő most?
Ui.: Természetresen gari időn belül vagyok
[Szerkesztve] -
lorcsi
veterán
ha nem adott ki külön jótállási jegyet, ettől a jótállás még megvan.
én is így gondoltam
eléggé biztató dolgokat írtál, szerintem cserélni fogják, már csak az a kérdés mikor
Ők fogják vinni(felküldik pestre)
Az átvételi papír nagyon fontos, még a véágén letagadják
A vásárlók könyvébe írás után milyen következmény lehet, el kell azt küldeniük a Fogy. védelemhez?
THX!
[Szerkesztve] -
lorcsi
veterán
A Rider papucsikra mennyi idő a gar?
a garis ügyintézéshet feltétlen kell a blokk? -
-
lorcsi
veterán
nem tudom hogy ilyen termékekre vonatkozik e (vagy akár lehetséges e), de ha világgaranciás akkor is kell blokk?
pl. ha beviszi a nagykerbe és esetlegesen azonnal cserélik, mert látják rajta hogy típushiba (láttam már néhány papucsot ugyanezzel a hibával)- a nagy álmodozásban meg a kezem a biliben )
[Szerkesztve] -
lorcsi
veterán
van 2 termékem (tápegység, fülhallgató) egy éven túl romlottak el (ill. folyamata elindult)
akitől vettem 1 évet vállalnak rá viszont mindkettő dobozán 2 év gyórtói garanciát írnak. nem a közvetlen beszállítótol vettem hanem helyi boltból.
Mit tehetek? -
lorcsi
veterán
nos voltam bent, megvizsgálják a tápot. Viszont az mondta a boltos hogy csak akkor tudják vállalni a hosszabb gar. időt ha az importőr is... , minden esetre azt mondta utánanéz...
a fülhallgatóval meg elküldtek a szervízbe, mert nem tudta a boltos mit ell ilyenkor tennie (garanciális e ez a problem vagy nem)
Basys mennyire korrekt a gar. terén?
[Szerkesztve] -
lorcsi
veterán
Szia
A táppal úgy tűnik a megnyertem a harcot a bolt ellen , átvette letesztelte rossz. elküldték és valszínű vagy csere vagy újat adnak 2-3 hetet mondtak. (csere jobban tetszene)
vagy az hozott eredményt hogy az első alkalommal megemlítettema fogyasztóvédelmet és látványosan megnéztem hol van a vásárlók könyve, vagy az importőr már 2 év gart vállal
a fülhallgatót bőven 6 hónapon túl vagyok már, 2 éves gyártói gart szeretném érvényesíteni-ezzel sajna még nem tudtam bemenni, nagyon messze a szervíz -
lorcsi
veterán
a ramirissel kapcsolatban milyen a garanciális ügyintézés?
van esetleg valakinek tapasztalata?
jelen esetben egy samsung winyóval van gond
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- További aktív témák...