-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
az mondta a boltos hogy csak akkor tudják vállalni a hosszabb gar. időt ha az importőr is... , minden esetre azt mondta utánanéz...
Ez tipikus hozzáállás - mondd meg nekik, hogy te tőlük vetted, velük kötöttél adásvételi szerződést, az importőr neked se kutyád, se macskád. A kiskernek kell biztosítania feléd jogszabály alapján a gyártó által vállalt jótállást - az, hogy ők szürkeimportban hozták be, legyen az ő saruk...
a fülhallgatóval meg elküldtek a szervízbe, mert nem tudta a boltos mit ell ilyenkor tennie (garanciális e ez a problem vagy nem)
Ha bruttó 10.000 feletti értékű vagy alatta van, de vásárlástól 6 hónap nem telt le, akkor csak úgy mondhatja, hogy nem ''garis'' a dolog, ha bizonyítja (pl. fogyvéd által akkreditált, független szakvéleménnyel, amit ő köteles fizetni), hogy a hiba nem gyári hiba, hanem te okoztad. A szerviz véleménye nem szakvélemény, mivel nem független, de még a függetlent sem vagy köteles elfogadni. Ha nem megy a dolog, kereskedelmi- és iparkamarák mellett működő békéltető testületekhez lehet menni, akik ingyen de nem kötelező erejűen döntenek - viszont ha nem teljesít a cég, nyilvánosságra hozzák a döntést, és belinkelheted pár fórumba. Ezen kívül csaka bíróság van, de az több tízezres érték alatt nem éri meg.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)