-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
SacRiFicE
csendes tag
válasz
Mosqu!to #273 üzenetére
Az az igazság, hogy lassan mindenütt a szarkeverés van:
BlueFish, Aqua, Mistral sem igazán korrekt ilyen téren.
Még rosszat nem hallottam EDDIG a Szilícium comp.-ról, Magicompról, Alien comp.-ról, de gondolom mindenkinek van egy kis vaj a fején, de ugye nyilvánosan nem kéne rágalmazni egyiket sem... -
SacRiFicE
csendes tag
Nem egy rossz 5let, de a bolt elismeri, hogy rossz, csak a szervíz nem.
Elég fura felállás és hogyan lehet szerintük jó, az ami meg se mukkan?
Próbálj kiközdeni egy személyes tesztet, hogy előtted nézzék meg egy gépben az alaplapot, nyilván utána elismerik, hogy szarra se jó.
Valószínű csak kimértek rajta 3 kondenzátort, és ráfogták, hogy jó, mert azoknak nincs baja és a meghibásodások 90%-ban azoknak tönkre kellene mennie. -
SacRiFicE
csendes tag
Nah hali!
Akit érdekel a dolog annak leírom a #229-es hozzászólásom eredményét.
Az említett tápot nem akarták visszavenni a leírt okok miatt, DE én rosz szokásból használok mIRC-et és egy rakat csatornán elkezdtem fikázni a boltot (Aqua), hogyhogy megtaláltam az egyik raktárost, akinek értelmesen kifejtve a dolgot, megértette, hogy nem a mi sarunk volt az egész és másnapra elintézte, hogy szó nélkül bevegyék...!!!
Utána jött a 2 hét kivárás -> eredmény, hogy nem javítható és nincs csere darab se. Következmény, hogy haver levásárolta egy igényesebb tápra és végre mindenki jól járt.
Nahde, ezt először miért nem lehetett megtenni ???
Miért kell szivatni a jónépet ???
Protekció kell mindenhova....és köszönet a Endrének az Aqua raktárán !
Csőváz.
[Szerkesztve] -
SacRiFicE
csendes tag
Csá.
Következő eset történt egyik haverommal:
Az eladó cég szerint ''újonnan'' vett egy tápot, amire ők 1 év garanciát adtak, de az említett egység 1 hónap után csattant egyet és annyi lett neki, a srác visszavitte és ott közölték vele, hogy sérült a garaciajel, ezért nem veszik vissza, menjen ahova akar.
Teljesen biztosan nem szedte szét a tápot !!!
Ilyenkor mit lehetne tenni?
Egy új táp nem megy tönkre 1 hónap alatt !!
És hogy a fenébe sérült meg a garanciajel, ha a táp még új?
Lehet vmi módon bizonyítani, hogy ők szedték szét a minimum egyszer már javított tápot, amit aztán megint eladtak újnak kiállítva?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen lézer nyomtatót vegyek?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Sorozatok
- Politika
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- RAM topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- ThinkPad X13 Gen4 13.3" FHD+ IPS i5-1335U 16GB 256GB NVMe ujjlolv gar
- Slot1 Processzor
- HP ProBook 430 G8, 13,3" FHD IPS, I5-1135GU CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, 27% áfás számla, 1 év
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FHD IPS, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, 27% áfás számla, 1 év g
- HP ProBook 440 G7, 14" HD, I5-10210U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11, 27% áfás számla, 1 év garanc
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest