-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz petilaci #295 üzenetére
Na ez a szokásos dolog, hogy hányszor próbálják ezt megjátszani, hihetetlen.
Jótállás van a gépedre, és folyton van valami baja. Teljesen természetes módon kérheted, hogy cseréljék ki egy másik ugyanolyanra, vagy ha nem tudják, adják vissza a teljes eredeti, számlán szereplő vételárát. Ez a törvény.
Ha nem akarják megtenni (remélem kértél papírt, amikor javították, amin szerepel, hogy mi volt a hiba és mikor történt a javítás), érdemes egyrészt asztalt borogatni a kiskernél, ahol vetted, ''fenyegetőzni'' fogyasztóvédelemmel és bírósági perrel. Aztán 2. lépcsőben érdemes a vásárlók könyvébe beírva követelni a cserét (csak ugyanolyat vagy köteles elfogadni) vagy a teljes vételár visszatérítését a szerződéstől való elállás miatt - indoka a jelentős kényelmetlenség, amit a sorozatos hibák okoznak, mivel ''munkaeszközöd'' a gép. A másodpéldánnyal lehet békéltető testülethez menni (ha érdekel, belinkelem, hol vannak), ha ez is eredménytelen, érdemes felszólítani őket tértis levélben a pénz visszafizetésére, majd fizetési meghagyás útján követelni tőlük a pénzt (ez még mindig nem bírósági per, csak az is lehet belőle).
Ha kevésbé vagy harcos alkat, követeld azt, hogy levásárolhasd a vételárát, de erre egyébként nem kötelezhet senki, Mo-on ilyen ''megoldás'' nem létezik hivatalosan."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- Drug Lord 2 - Mafia Empire
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- EAFC 24
- NBA és kosárlabda topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...