Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • petilaci

    csendes tag

    Hi!

    Az alábbi problémában kérném a segítségeteket.
    2005. júliusában vásároltam egy HP laptopot 240.000 Ft-ért. Kb. 3 hónapot birt ki, szeptemberben - mikor szükségem lett volna rá suli miatt - vihettem vissza a boltba (a hálókártya érdekes hangokat adott ki, a vinyó lekapcsolgatott használat közben). Mondom hogy mi a probléma, nézegetik, kipróbálják végül visszavették garanciális javításra ami kb. 2 hét lett volna, pár nappal kifutottak az időből, mert alaplapot kellett a gépben cserélni (mert ugye integrált minden, szóval csak ez lehet a hibás) amit meg kellett rendelni stb. Mondom oké, csak jó legyen. Elhozom a gépet, itthon kipróbálom, ugyanaz a hiba. Visszaviszem ismét, ismét nézegetik, majd arra jutnak hogy ismét 2 hétre maradjon ott a gép, akkor valószínű nem az volt a hibás amit kicseréltek, mert ők is elküldik a márkaszervíznek, szóval nem ők tehetnek róla. Nem akartam mondani hogy ez engem nem nagyon érdekel, mert ha vállalták a javítást és jelezték hogy kész van, akkor gondolom jogosan várnám el, hogy nem potyára járkáltatnak. De ez történt mivel a fáradtságot sem vették, hogy kipróbálják mikor visszakapták a szervízből. Na mindegy, előfodulhat ilyen. Kérdezem akkor mit lehetne tenni, mert nekem suliban kellene a gép, szóval nagyon nem szeretném itthagyni újabb 2 hétre. Erre modták, hogy akkor maximum a vinyót ki tudják cserélni, és próbáljam ki hátha jó lesz. Kicserélték, hiba persze ugyanúgy megmaradt. Ismét visszamegyek, mondom, hogy ugyanaz a hiba az új vinyóval is, és ha lenne rá lehetőség akkor szeretném ha kicserélnék a gépet egy újra, vagy ha ez nem lehetséges akkor levásárolnám egy más márkájú készülékre, de mivel azóta olcsóbb lett nekem megfelel a mostani ár is. Ekkor elkezdtek számolgatni, meg hogy ilyenre még nem volt precedens, és végül azt mondták hogy 120.000 Ft-ért megvásárolják tőlem a féléves gépet. Ebbe persze nem mentem bele. Mondtam, hogy akkor visszahozom javításra a gépet, ha tudom nélkülözni. Közben elkezdett süvíteni az egyik ventillátor is a gépben nagy örömömre. Na mondom mostmár tényleg elegem van, 10-én visszavittem, most megint szervízben van 2 hétig. Az üzletben mondta a szervizes, hogy valószínű még valami inverter áramkört is ki kell cserélni, biztos az a hibás...
    Kb. 2 hét múlva gondolom meg lesz a gép, de nem sok esélyt látok rá, hogy működni fog.

    Szerintetek ebben az esetben mit lehet tenni?

    a rendszer papíron elektronikus...

  • petilaci

    csendes tag

    válasz Ariadne #300 üzenetére

    Még egy kérdésem lenne. Tegyük fel most sem lesz jó a gép. Ekkor én köteles vagyok elfogadni, ha kicserélik ugyanolyan típusra? Vagy kérhetem a szerződésbontást ill. azt, hogy az eredeti vételár beszámításával vásároljak egy másik (márkájú) gépet? Ugyanis nem szeretném, ha a hátralévő félévből is 1 hónapot szervízben töltene, a garancia lejárta utána meg dobhatnám a kukába. :F

    a rendszer papíron elektronikus...

  • petilaci

    csendes tag

    válasz Ariadne #304 üzenetére

    Kis ''asztalcsapkodás'' és fél órás telefonbeszélgetés utána a főnökkel, sikerült elérni, hogy az eredeti vételárat levásárolhassam náluk. Így kis kiegészítéssel vettem egy másik típusú notit, amivel eddig nagyon meg vagyok elégedve :D Köszi a segítséget!!

    a rendszer papíron elektronikus...

Új hozzászólás Aktív témák