Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz wwenigma #324 üzenetére

    Meghatalmazással elvileg mehet, a szükséges kellékei: vagy kézzel írt, pár adattal mindkét emberkéről (lakcím, szem. ig. szám, anyja neve - ez mindenképp elég kell legyen, sőt inkább sok), vagy géppel írt, adatok ugyanígy + két tanú aláírása lakcímmel, esetleg szem. ig. számmal. Tartalmilag kb. én XY (adatok) meghatalmazom ZZ-t (adatok), hogy helyettem és nevemben az LG xxxx gyári számú DVD írómmal kapcsolatos garanciális ügyben eljárjon. Város, dátum, meghatalmazó és meghatalmazott aláírása, két tanú. :)

    Szvsz jól tetted, hogy nem fogadtad el... :D

    szerk: A tanúk ilyenkor azt igazolják, hogy mint meghatalmazó te írtad alá, vagy az aláírást magadénak ismerted el (szóval azt mondtad nekik, te írtad). Bárki lehet, csak legyen 18 év feletti.

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Ariadne

    őstag

    válasz wwenigma #326 üzenetére

    Tényleg, azt, hogy ''és helyettem pénzt átvegyen'' írd még bele akkor, mert annak jó, ha külön benne van ilyenkor. Sok szerencsét! (vagy kéz- és lábtörtést? nem is tudom... nem kívánt törlendő :D )

    Igazából beleírhatod pontosabban is, hogy mire hatalmazod meg, akár részletesen is, csak jobb lesz a dolog attól. ;)

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • wwenigma

    Jómunkásember

    válasz wwenigma #328 üzenetére

    Nemtom masikat szerkeszteni. Azt, hogy ne tudjak huzni az idot, azaz azonnal a helyszinen csinaljak, azt hogy tudnam beleirni? :))

    Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

  • wwenigma

    Jómunkásember

    válasz wwenigma #329 üzenetére

    Ja, meg asszem nem is a 308§-ba van...de a csereigazoláson rajta van ''vagy a termék hiányában annak fogyasztói árát...'', igaz nincs ott, hogy az eredetit, erre kéne vmi § :))

    Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

  • Ariadne

    őstag

    válasz wwenigma #328 üzenetére

    Ne vergődj a jogszabályra hivatkozásal szerintem, ha ismerik, úgyis tudják, ha nem, sjanos nem ezzel fogod meggyőzni őket (saját tapasztalat :) ). Ez így nagyon pöpec, ahogy van.

    Ha sulinetes, akkor nem érdemes elállni mondjuk, hanem kérni helyette egy másikat, tehát elállhatnál, de vagy olyan jó, hogy hajalandó vagy levásárolni a teljes, számlán szereplő értéket, de ez nem cserének számít (az csak ugyanolyanra), hanem tulképp szerződésmódosítás. A sulinetes részt nem ismerem a dolognak, de biztos van rá szabály, hogy kell ilyenkor eljárniuk.

    Ezt a csereutalványt várj, nem értem. Kaptál egy utalványt, ami mire jogosít? Ez most bekavart kicsit... Ha van csereutalványod, akkor mi a gond egyáltalán? És miért postázod? :F

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Ariadne

    őstag

    válasz wwenigma #332 üzenetére

    Ahá, most már értem. Akkor nagyon jó a helyzet, ha ilyen utalványt adtak! A pénzvisszakérést azért gondold meg, mert ha sulinetes (jól emléxem?), akkor az adókedvezmény összegét is vissza kell majd térítened állam bácsinak... Szóval szvsz preferáld azt, hogy egy másik típusú LG-d legyen, de olyan, amit el tudnak intézni sulineten belül. Ez fontos.

    Fú, a szöveg naggyon jó, gratula. :C

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Ariadne

    őstag

    válasz wwenigma #334 üzenetére

    Ha kicsit tovább olvasol, nézd csak:

    ''Azert nem ilyen egyszeru a helyzet. Garancialis cseret azt fel kell vezetni az online rendszerbe, kulon papir keszul rola, valamint love visszafizetesenel -elvileg- onrevizot kell kerni az apehtol, a boltnak pedig modosito adatlapot kell kuldeni az apeh fele korrigalni az eves adatszolgaltatasban levo adatokat /ugyanis biza az osszes kiskernek minden ev elejen nev, adoszam, vasarolt osszeg szinten adatszolgaltatast kell nyujtani az apehnak/. Ergo szepen vissza lehet csengetni a 60 ropit, ha visszakapod a penzt.''

    És a hsz szerzőjét ismerem más fórumról, számtech boltban dolgozik, ismeri a szabályokat... És egy fórum nem túl hiteles hely, próbáltam sulinetes oldalt találni, amin ez szerepel, de sajna nem találtam semmit. Egyébként szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy vissza kell fizetni az adókedvezményt, ha visszakapod a pénzt - igyanis az adókedvezmény azért járt, mert egy bizonyos célra költötted a pénzedet, ha pedig visszakapod a pénzt, akkor jogosulatlanul ''nyertél'' 60.000-et (vagy amennyit igénybevettél). Szóval gondold meg jól.


    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Ariadne

    őstag

    válasz wwenigma #336 üzenetére

    Mondjuk nem fognak becsukni érte, korai még a leveske... Vagy a cipó-reszelő kombó... :D Legfeljebb amikor rájönnek, kiküldik neked némi kamattal megspékelve, hogy ember, elfelejtetted, fizess, de ennyi. Ha meg nem... :DDD Én hallgatok, mint a sír, biztos nem fognak rájönni. ;]

    Pont pár hónapja van LG DVD írónk, remélem ez jobban fogja bírni - mondjuk kb. az összes eddigi is az volt, és eddig - kopp-kopp - no problem.

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Ariadne

    őstag

    válasz wwenigma #340 üzenetére

    Örülök, hogy sikerült szóbeli késdobálással :DDD elérni valamit. Végülis ha jobbat adtak, az elfogadható dolog, bár nem lehetne kötelező, ezt nyilván hajlamosak elfelejteni... Nagyon nehéz dolog ez a pénzvisszafizetés, az istennek se hajlandók legtöbbször elismerni, hogy létezik ilyen egyáltalán.

    Várom, hogy egyszer valaki mondjon olyan üzletet, ahol legalább felajánlották, hogy ha nem talál kedvére valót, visszaadják a pénzt - ott fogom megvenni az új gépemet... :D Bár lassan félek, ha erre várok, sose lesz gépem. :U

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • ML320

    aktív tag

    válasz wwenigma #844 üzenetére

    Átcseszés? Leírta: volt készleten ugyanakkora! Ha elérakják a 80GBt, hogy cserélik, és ő a pénzt követelné vissza, majd venne egy nagyobbat, nem írom le, minek tartanám!
    Szerinted ebben az esetben mit kellett volna csinálni?
    Te írtad le: mindenki lop csal. Ez a vevőkre vonatkozik? :D


    [Szerkesztve]

    Ember tervez, Isten perverz...

  • ML320

    aktív tag

    válasz wwenigma #848 üzenetére

    Egyértelmű: a törvényt be kell tartani! :R És az is egyértelmű, hogy a boltost semmi nem jogosítja fel arra, hogy így vagy úgy beszéljen a kuncsafttal. Bár a vevő sem isten, hogy mindent megengedjen magának, de ebbe nem megyek bele. Ez a vevő önmagáról alkot képet...

    Ahogy azonban látom, egyre inkább közös nevezőre hozásnál van a hangsúly, és itt bukik el dolog, megy át anyázásba, pénz visszafizetésbe.
    Szerintem azt mindenkinek el kell fogadnia, hogy ha valamit csak úgy leb***nak az asztalomra, hogy szar, akkor azt azért had vizsgáltassam be. Én elhiszem, hogy bármi is meghibásodik, az kellemetlen. De ha amúgy is rossz, akkor nem tudod használni. A kereskedőtől szerintem csak elvárható, hogy azonnal cserélje (kivéve a három nap). Tehát átveszük javításra. Az elsődleges fontos törvénybetartás: az átvételi lap tartalmazza a kötelező formai, alaki elvárásokat. Az átvevő tájékoztassa, hogy mégis miért nem cseréli ki azonnal a terméket (routernél, nyomtatónál lehet, hogy csak a táp rossz, lehet beállítási gond, vagy inkompatibilitás...), és jelöljön meg egy várható időpontot a készülék átadására. Ez itt ugyebár törvényileg 15 nap.
    Ez a 15 nap nem a vevő szivatására van. Ennek elméletileg elégnek kellene lennie arra, hogy a nagykerbe/szervízbe eljusson a hibás termék (feltételezvén, hogy azonnal nem tudják a hibát orvosolni), illetve a javított/cserélt termék visszakerüljön.
    Na itt szokta a bolt elbukni a dolgot. Vevőként engem sem érdekelne, hogy a nagyker pl még meg sem nézte. Ha már két hete nem tudok használni valamit, mégha potom pénzért is vettem, akkor is joggal várhatom el, hogy valamit kapjak. Itt nincs semmilyen pardon, maximum a vevő jóindulatán múlik a dolog, hogy hajlandó még várni valamennyit. Viszont a bolt is tanusítson annyi pozitív hozzáállást, hogy ebben az esetben cserekészüléket biztosít.

    De ha pl az ügyfél nem akar várni, jelenleg nincs készleten az adott eszköz, a gyakorlat a következő esetet hozza: mintha azonnal tudnám cserélni, megnézem a termék jelenlegi árát, és ehhez viszonyítom a többletértékkel bíró eszköz árát. Hiába háborogtok, szerintem akkor is korrekten jár el így a bolt! Hétfőn behozza a kuncsaft a gépet, megnézzük, HDD/RAM/VGA... hibás. Most nincs ilyen termék. Ha lenne, ennyibe kerülne, de most nincs. Ellenben van ez meg az. Különbség ennyi és annyi. Kell vagy sem? Fel lehet fogni úgy, hogy rákényszerítem, de én nem így látom. Az én szemszögemből ez egy gyors és rugalmas ügyintézés, célpont a lehető leggyorsabb megoldás. Játszani lehet a szavakkal, de a vevőnek nem kötelező ezt elfogadnia! És mutassatok egy olyan törvényt, ami azonnali cserét mond ki (nem a három napos, azt már fent kiemeltem!) Ha a vevőnek ez nem tetszik, akkor várjon!

    Ellenben ha lejárt már a 2x15 nap, akkor jön elő, hogy mi legyen.
    1/ adjon egy új terméket, ugyanolyat, mint amilyen volt.
    2/ Ha nem tud mit adni, akkor milyen módon tudja a hibát/kellemetlenséget orvosolni?
    Innentől kezdve jön elő megint a pénzvisszafizetés, aminek az összegéről ismét vitázhatunk, illetve a más termékre/típusra való csere.

    Ha van készleten az adott típus, akkor jogos elvárás, hogy a vevő kapjon egy újat. De mirefel kérhetne egy jobb paraméterekkel rendelkezőt?
    Szerintem ez ügyfélkezelés. Volt már olyan, hogy nem volt pl 20GB-s HDD, helyette a nagyker is 40GB-t küldött le. Átadtuk az ügyfélnek, örült, nem lett semmilyen összeg elkérve, végtére nekünk sem került semmibe.
    Sajnos a nagyker és a kereskedelmi egység is cég, így köztük semmiféle fogyasztóvédelmi szabály nem alkalmazható. Maximum kérhetem, hogy valamit adjon már helyette. Van olyan cég, aki pl korrektt, de csak 2 hónap után írja jóvá az eredeti vételárat, vagy cseréli ki hasonló értékű termékre a cuccot.
    Szintén jó példa: Geforce 6800 kártyát küldtem fel. Nincs már ilyen, jól tudjuk. Egy RX1950-esre cserélték. A kettő közötti grafikus teljesítmény hatalmas! Viszont ha árban nézem: a 6800 70e Ft volt. Ha ezt visszakapja, akkor is RX1950-est tud venni a vevő 50e Ft-ért. Itt lehet próbálkozni, de nem tudjátok nekem megmagyarázni, hogy miért nem fogadná el az adott delikvens ezt a cserét. Ez esetben egyértelműen a pénzre megy rá! Mert ha teljesítményben hozzá illőt nézek, akkor a nagyker kiszúrhatná a szemünket egy 7600GS-sel!
    A bolt szerintem akkor járna el valóban korrekten, ha előre le tudná egyeztetni, mire cserélik ki az adott terméket. Rendelje be, adja át a vevőnek, és utánna bokszolja le a nagykerrel, hogy azt ne küldje le, helyette kompenzálják. Erre kellene valami jó módszert kitalálni, hiszen megehetnénk a kecskét is, meg a káposztát is.
    A nagyker viszont nagyot bukhatna a bolton, mert pl egy két hete kiajánlott notit ma rendeltek be. 12ezret esett az ára. Ha valamit régebbi áron kéne lekompenzálni, akkor ő bukna, amit nem fog bevállalni, hiszen ő is kereskedelmi, profitorientált cég, nem pedig a Román Nemzeti Bank.
    Tehát marad az, hogy a pénzt visszaadjuk a vevőnek. De ugyibár melyik összeget? Ha egy jobb teljesítményt nem fogad el cserekészülékként, akkor annak mi az oka? Erre mondjatok nekem elfogadható magyarázatot! Megérteni meg tudok mindent, de nem biztos, hogy azt el is tudom fogadni. A levásálási lehetőségben én ráadásul nem kényszert érzek, hanem elvárást. Elvárom, hogy a visszafizetett összeg töredékéért ne máshol vegyen valamit a vevő, és örüljön a különbözetnek! Biztosíték, hogy nem a nyerészkedés hajtja! Ha a vevő lehet bizalmatlan, a kereskedő még ehhez is vágjon jó képet? Bocs, ez nem fair... Bár megint kiemelném: eddig akkor fajul a dolog, ha a kereskedő nem törekszik menet közben az ügy rendezésére!!!

    És ami a legszebb: Mi van akkor, ha szervíz állít ki egy csereutalványt? Bocsi, de a bolban ha nincs ilyen termék, akkor a lapot fel kell küldenem a nagykerbe, ahol adnak valamilyen új terméket. Ne a polcról leemelendő DVD-írót nézzük, hanem mondjuk egy monitort. 15'' CRT helyett kaptunk és adtun 17'' CRT-t! De ebben az esetben ne kezdjen el a vevő nekem hőbörögni azonnal, és pénzvisszafizetést követelni! Bocs, de itt a törvény sakk-mattot ad kereskedelmi egységnek! Ha egy két és fél éve vett monitor árát visszaadatják velem a csereutalványért, majd ezért a fecniért kapok egy fing árú cuccot, az a boltnak jelentős anyagi veszteség. A bolt ebben az esetben nem tehet sem a meghibásodásért, sem azért, hogy egy adott márkaszervíz több mint egy hónapot húzta a dolgot. Itt bár megértem a vevő türelmetlenségét, nem tudom elfogadni, ha a mérgét rajtunk tölti ki! Ha általánosítva visszautasítjuk az eladó anyázást, akkor csak egy megjegyzésem van: a vevők többen vannak! Többszörösen kapom meg ezt.

    Bocs, hogy hosszú lett, de megpróbáltam a kereskedői oldalról összefoglalni, hogy szerintem ennek hogyan kellene lezajlania. Most várom a véleményeket... :R

    Ember tervez, Isten perverz...

  • ML320

    aktív tag

    válasz wwenigma #850 üzenetére

    Na, azért mi is megtaláljuk a közös hangnemet :DDD

    1/ A viselkedés a boltost minősíti. Főleg akkor, ha te ebben az esetben nem is balhéztál. Erre csak azt tudom mondani, hogy az ott gyökér volt, de ez alapján nem kellene az összes kereskedőről egy adott véleményt alkotni.

    2/ Már majdnem bőgve/röhögve magyaráztam a fogyvédesnek ezt az esetet. 20.000,- Ft volt a bírság és az elmarasztalás. Negatív élményem volt, de ez alapján nem kellene az összes vevőről adott véleményt alkotnom ;)

    4/ Erre megint nem tudok mit mondani... Ha már tényleg fizikailag nem tudom cserélni, illetve nekem is mást adnak, akkor elvárható, hogy én is engedjek. Ebben az esetben, mivel nincs új ár, nem tudok mit figyelembe venni, csak a számlán szereplő összeg marad. Kérdés megint az, hogy a bolt milyen véleményt akar magáról kialakítani. Ha korrekt, és megoldást akar elérni, akkor a vevő az adott termék árát vásárolhassa le, a többiből meg a bolt adjon kedvezményt. Így lehet, hogy pénzkiadása lesz a vevő részéről, de elmarad a kellemetlen szájíz, a boltnak meg a pozitív hozzáállás egy jó reklám. Ismételni tudom csak magamat: vevőkezelés.

    A gyári garral viszont küzdök. Legjobb példa erre az LG. Az disztribocik az LG Magyarországtól veszik meg a cuccot, és az eredeti LG garlevéllel adják tovább, 2 év garival. Azonban sok nagyker occsóbban ad el LG optikai meghajtókat, 1 év garanciával. A koppanás akkor van, ha egy bolt LG Magyarországos garlappal ad el egy ilyet. Ezzel a vevő megy a szervízbe, ahol kiállítják neki a csereigazolást. Azzal megy vissza a boltba, ahol szép bociszemekkel néznek rá (rosszabb esetben anyázzák). Tudod, mit gondolok? Bukja be ezt az a bolt!!! Ha már olcsón megvette, az extra hasznot elrakta, akkor ez után ne panaszkodjon. Belefér az a keretbe!
    De erre jön egy saját eset, pont egy ilyen íróval: a nyamvadékok nem adtak csereigazolást, inkább egy javítottat...

    Egyébként pont az LG-nél van még egy genyóság: nagy mellénnyel hirdetik, hogy az LCD panelekre 3 napos cseregaranciát vállalnak! Csak elfelejtik odaírni, hogy szopasd le vele a boltot! Mert ugye ez a gar nem akkor kezdődik, mikor te elviszed, hanem akkor, ha a kisker elhozza. Bontsam ki az összeset? A vevő joggal bizalmatlan, hisz mind bontott. Nem tudom neki megmagyarázni, hogy ellenőrzés céljából lett felbontva. Nem tudom eladni... Ha meg visszahozzák, akkor bebuktam. Marad, hogy beszer áron továbbadom egy cégnek, ahol ezzel nem törődnek... Ennyit arról, hogy miért nem könnyű a kereskedők élete!

    [Szerkesztve]

    Ember tervez, Isten perverz...

  • net84

    őstag

    válasz wwenigma #850 üzenetére

    ''És biza nem kell elfelejteni a gyári garit is, pl előszeretettel adnak el 1 év garival 3-4-5-6-10 év gyári garis cuccokat! Őrizgetem is a blokkokat...''

    Amennyiben a nagyker 1 év garral adja el, a kisker sem tud vele mit kezdeni. Az tény, hogy valakinél sérül a garancia. De amikor a fogyvédesnek fel tudom mutatni, hogy biza én 1 év garival vettem a nagykertől, velem tudomásom szerint nem szívózhat.

    Egy szomszédos városban működő számtech boltba tettek látogatást a fogy.véd. emberei. Próbavásárlást tartottak, és vettek egy LG OEM DVD olvasót. Kaptak blokkot, kiskeres garjegyet. Ezek után igazolták magukat és közölték, hogy ez szabálytalan, mert csak 1 év garit adtak rá, erre meg jár a 2 év. Kérdezte is egyből a tulaj, mire fel? Hát mert az LG-re 2 év van. Az orruk alá dugta a nagyker számláját és garipapírját, hogy azon biza 1 év van. Kértek belőle egy fénymásolatot, mert nem ők döntenek, de szerintük ettől még lesz érte bünti, mert akkor is 2 évvel kell adni.
    A srác az intézkedés végével egyből felhívott, hogy nekem mi a véleményem az egészről.

    A másik érdekesség, amikor a dobozán van feltűntetve, hogy 5 év garancia, közben adnak rá 1 vagy max 3 évet. Ilyenkor mi van? A dobozon nincs rajt magyarul, hogy mennyi a garidő, csak mindenféle hablaty nyelven és esetleg angolul, németül.
    Erre nekem valaki egyszer aztat mondta, hogy mind1, amíg nincs rajt magyarul, addig nem verheti az ügyfél az asztalt.
    Én azért ennek ellenére elteszem még a dobozát is annak a terméknek, amire rá van írva inglisül, hogy több év garos, mellétűzöm a blokkot (a gazdaságos bótba sokmindenhez a blokk a gar, még azt sem közlik, hogy mennyi gari van rá). Mi a hivatalos állásfoglalás ebben az esetben, mert a törvényekben még erre utaló szöveget sem találtam???

    Read only...

  • Ariadne

    őstag

    válasz wwenigma #850 üzenetére

    1. Csereutalvány: jogszabály ilyet nem ismer, a vevő az üzlettel áll szerződésben, a szervizzel nem, ergo utalvánnyal vagy anélkül, de javítás, ugyanolyanra való csere vagy teljes vételár visszafizetése a választási lehetőség, egyedül ezeket köteles elfogadni a vevő. Meg lehet egyezni más megoldásban, de csak ha a vevő is akarja.

    2. Aki ilyen esetben megszívja, az az üzlet. A csere fogalmilag ugyanolyanból másik példányra való cserét jelent, ez nincs így leírva a jogszabályban laikusoknak (már bocs), de ezt jelenti, vitatkozni lehet rajta, csak nem érdemes... Tehát ha nem tud ugyanolyan másikat adni, köteles a teljes vételárat visszaadni. Ez a jelenleg hatályos jogszabályi előírás, sajnálom.

    3. Levásárlás sem szerepel egyetlen jogszabályban sem, ezt a kereskedők találták ki - még egyszer leírom: javítás, csere, teljes vételár visszafizetése, ezek a lehetőségek.

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Ariadne

    őstag

    válasz wwenigma #857 üzenetére

    2. Nem, csak ugyanolyan. :) Az más kérdés, hogy legtöbb esetben egyszerűen érdemes elfogadni, ha ráfizetés nélkül jobbat és az egyébként fontos paraméterekben megegyezőt/jobbat ad (pl. ha Lightscribe-os volt az író, legyen az új is olyan), én is elismerem, hogy józan ésszel mondjuk DVD írónál meg vinyónál nem lehet hátránya ebből, de az is tény, hogy ha szívózni akar a vevő, és elmegy a bíróságra, meg fogják neki ítélni a teljes vételára kifizetését...

    Meg hát ugye ne felejtsük el azokat az eseteket, amikor a kereskedő áll úgy hozzá, hogy hát tuti nem tudok olyat adni, mert már nem forgalmazunk ilyet, de majd keresünk valamilyet - ja, igen, vételárban persze olcsóbbat :Y . Konkrét saját esetem volt, és mp3 lejátszónál azért ez mondhatjuk úgy, kiszúrás, hiszen én kifejezetten azt a típusú cd-s mp3-ban csúcs lejátszót akartam, azért vettem meg anno, mert különleges fajta volt, nagyon jó hangminőséggel, és más típusú még talán jöhetett volna, de más márka semmiképp. Plusz korábbi hbáknál kértem, hogy amíg van, cseréljék ki egy ugyanolyanra, de nem, javítgatták csak. Még abba sem mentek bele, hogy az eredeti árnál kb. 10-15%-kal olcsóbb hangfalszettre levásároljam, viszont az arcomba hazudtak dolgokról. Szóval ehh, nehéz, ha rossz üzletet választ az ember, talán jó is, hogy felszámolják őket. Bár az új cég sem hiszem, hogy korrektebb lenne...

    3. Nem, lásd fenti eset. Olyan céggel, akik olyan tudatlanok, hogy le is írják, hogy jogszabályellenesen járnak el, plusz pofátlanok és bizonyíthatóan a szemembe hazudnak, azokkal én mondhatni ''csak az ügyvédemen keresztül'' érintkezem tovább, de terméket tőlük nem akarok soha többé...

    mod: Nehéz kérdés, ez olyan ha akarom vemhes, ha akarom nem vemhes, kiskertől függ...

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • net84

    őstag

    válasz wwenigma #857 üzenetére

    Ariadne - akkor ez most olyan, hogy ki hogyan értelmezi/akarja értelmezni. :F érdekes

    wwenigma - ilyennel találkoztam már, arra nem emléxem, mi okozta, de valami mechanikai gondja van ilyenkor a behúzó szerkezetnek. Én pl. ha kicseréltem az ügyfélnek, a szart pedig felküldtem a nagykernek (mire hozzá elért arra már nem is működött :DDD )

    ...és befolyásolja a mőködést, ha kötekedni akarunk, mert akár a lemezt karcolhatja is, ahogyan ugrál a tálcán :)

    Read only...

  • ML320

    aktív tag

    válasz wwenigma #857 üzenetére

    Ha egy hiba az eszköz működését nem befolyásolja, akkor mi van? Adott egy dvd író aminek a tálcája furcsán jár, be-beremeg ki-betolásnál, hülye hangja van...

    Jelentéktelen hibának titulálják :(

    Ember tervez, Isten perverz...

  • ML320

    aktív tag

    válasz wwenigma #1310 üzenetére

    Még foglalkoztunk internet szolgáltatással, mikor jött egy ilyen levél:
    " Tisztelt ügyfélszolgálat!
    A gépemről csak küldeni tudom a leveleket, fogadni nem. Kérem írják meg, milyen beállításokat kell használnom!"
    Név és cím a szerkesztőségben... :D

    Bagira01: kitartás! Nálam is három hétig volt az asszonykám Samsungja szervízben... :(((

    [ Szerkesztve ]

    Ember tervez, Isten perverz...

  • Gyuri27

    félisten

    válasz wwenigma #4574 üzenetére

    Tudnál egy linket dobni az lg global garanciájáról (ill, hogy pontosan milyen termékek tartoznak ebbe a körbe)?

    Az alap ugye az, hogy külsős gari esetén a szervizhez is fordulhat az user. Ugye a gari levélen ezért szerepel a szervizek névsora vagy legalább egy tel szám amin lehet érdeklődni.

    A probléma abból adothat, ha illetékes nagy/kisker nem a hivatallos disztributori hálózaton keresztül szerezte be a terméket. Ha pedig ez a moncsi a lengyelektől jött akkor sajna igazuk van. Olyan ez mint egy samu hdd esete. Mikor irod a seriált és kiderül, hogy ázsiába garis. Ezért lenne érdekes a global warranty kideritése. Mert, hogy a hirhedt kisker mit technikázott az egy dolog. Az egy másik, hogy erről számlát is adtak. De ez ettől még lehet szürke és fekete import is. Arra pedig a hazai gari nem igazán vonatkozik.

    Amennyiben mégis van rá globál, akkor kutya kötelességük a hibát javitani. Még akkor is ha a kisker/nagyker/disztributor közben bedőlt.

    [ Szerkesztve ]

    Amd - Radeon - Ryzen

Új hozzászólás Aktív témák