Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Ariadne #337 üzenetére

    Szóval szvsz preferáld azt, hogy egy másik típusú LG-d legyen, de olyan, amit el tudnak intézni sulineten belül. Ez fontos.

    a lényeg cserénél, hogy ugyanattól a beszállítótól kapjon új készüléket...ezt jegyzőkönyvezni kell...mikor utoljára csináltam ilyet, már volt az online rendszerben is garcsere lehetőség, de csak az új rendszerbe rbeegisztrált termékeket lehetett abba vezetni, a régihez továbbra is a régi jegyzőkönyves megoldás volt...azóta nemtom mi változott, milyen újítást csináltak...

    igaz pénzvisszafizetést nem csináltunk arról mindig sikerült lebeszélni az ügyfelet
    de viszont a K51-es adatszolgáltatást, amit a cég csinál a sulinetes vásárlásról az apeh felé, ahhoz a módosítást ilyen esetben tudomásom szerint a lehető legrövidebb idő alatt fel kell vezetni, a következő évi adatszolgáltatásra nem tudod felvinni, max ha minuszos számlát állítasz ki :F habár ennek is van értelme...


    LG-ről annyit, hogy a DVD író harmadszor (2. SWAP cserés) is visszakerült a szervízbe 2 megírt DVD után szintén elfüstölt...a fogy.védes illetékes javasolta, hogy kérje az ügyfél az elállást (mivel már ez a 2. ilyen termék, elálhat, de ha jól emléxem valami olyat modott, hogy ez nem fogyasztóvédelmi, hanem jogi kérdés), ha nem fogadják el, akkor se vegye át a terméket, fáradjon be hozzá az irodájába (jegyzőkönyvezik) és majd ő intézkedik :DDD
    Természetesen a szervíz is tisztában volt, hogy ilyenkor mi következik, úgyhogy előrevetítették, hogy csereutalványt adnak. Ennek ígért határideje ma járt le (eddig tartott a bevizsgálás), még nemtom, hogy mit intézett a szervíz...

    Az LG Magyarországról annyit, hogy valami nincs rendben náluk! Azt nem mondja ki egyik sem, hogy ez a SWAP-os megoldás létezne, mindenféle kikerülő választ adnak...a szervízek meg állítják, hogy az LG rendelte el... Lehet, hogy az LG GLOBAL-nak kellene írni...simligyanús nekem ez az egész

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák