Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz net84 #317 üzenetére

    Én még inkább ebben a körben doglozom, mivel jogász vagyok... :U Szóval higgy nekem, úgy van, ahogy leírtam - semmi közöd sem az LG-hez, sem a szervizhez (kivéve a javítás esetét), csak és kizárólag a kiskerhez, akitől vetted. A szerviz a kisker közreműködőjeként jár el, vagyis amit csinál, olyan, mintha a kisker csinálná, leegyszerűsítve a dolgot. :)

    Na a 2. bekezdés kb. igaz, de mi a gond, ha egyszer új garival adják újként, akkor még ha refurbished is (amit nem lehetne), ki kell tartania, egyébként kezdődik a dolog elölről, és ha sokszor előfordul, elállhatsz a szerződéstől. Azt meg ők sem akarhatják igazán. :DDD

    LG írókra egyébként gyárilag két év jótállás van, ahol nem adják meg, ott is (csak nem tudnak róla)... ;] Na meg tartós fogyasztási cikk lévén 3 év szavatosság, csak ott megfordul a bizonyítási teher, de drágább cuccnál megérheti erre rámenni.

    Elvileg új garilapot kellene adniuk, ha elfogy a gariszelvény, de én a helyedben szépen a vásárlók könyvébe beírva + tértis ajánlott a kiskernek, elállnék a szerződéstől. De ha te végig akarod javíttatni éveken át, a te dolgod...

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák