-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
anzo
senior tag
válasz Ariadne #4049 üzenetére
Kedves Ariadne!
Láto, otthonosan mozogsz a jótállás témájában.
Nem akarom ragozni a történetemet, csak egyszerűen leírom történetemet.Vásároltam egy Acer S200-as PDA-t egy GSM kereskedésben a számlán magyar garancia szerepel. Persze 1 hónapon belül meghibásodott felvettem a kapcsolatot az Acer magyarországi szervizközpontal ahol tájékoztattak, hogy nincsen hivatalosan szerviz támogatása az Acer PDA-knak magyarországon tehát az importörnek kell a garanciális javítást intézni. Bevittem a készüléket ahol vásároltam ők tovább küldték a garancia papíron szereplő céghez jelen esetben a speedshop kft-hez. Mindez Dec-18.án történt. A problémám a következő:
Az említett cég nem akar nekem felvilágosítást adni mi van a készülékemmel. Sokadik megkeresésemre annyit elárultek, hogy kiküldték Franciaországba javításra, hogy mikor jön vissza arra mindig más választ adtak állandóan azt a választ kapom, hogy napokon belül vagy a jövő héten. Már el telt több mint egy hónap és még mindig nem tudom egyáltalán hol van a készülékem és, hogy mikor használhatom újra. Mivel én magyar garanciával vettem van e valami jelentősége, hogy még sem az.
Mit tudok tenni az asztalborításon és a pereskedésen kívül?Köszönöm a válaszokat előre is.
-
anzo
senior tag
válasz Ariadne #4623 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a válaszodat. Sok jót nem remélek tőle. Csak az a baj, hogy mint írtad is én az üzlettel vagyok jogviszonyba akitől vettem a készüléket és velük nincs is bajom hanem a garancia vállalóval van akivel ezek szerint én semmilyen nemű kapcsolatban nem állok. Mi van abban az esetben ha én pl használtan veszek valakitől egy ilyen készüléket és ö odaadja a garancia papírt de azon nem az értékesítő üzlet szerepel hanem a aki a garanciát vállalja ilyenkor sincsen semmilyen jogviszony köztünk?
-
_ak_
addikt
válasz Ariadne #4653 üzenetére
Persze, főként ha nagyobb összegű dolgokról van szó, akkor sokkal többet lehet bukni egy ilyennel, mint megtakarítani, de ez esetben nem volt szó nagy tételről.
Az természetesen alapszabály, h minimum telephely és vezetékes telefon, ha ezek nincsenek, akkor csak óvatosan (mert ugye az itteni példákból jól látszik, h még így is van bőven probléma, de ha csak ujjal tudunk mutogatni, h ő volt az, akkor már rég buktuk).
Let's begin, de gozaimasu!
-
Gyuri27
félisten
válasz Ariadne #4665 üzenetére
Igen a Dell-nél korrektek (ezt olvastam én is). De sajna más korrektségére nem lehet bazirozni 140k esetén.
Nem csak kiskerrel lehet korrekt üzletet csinálni.HagaNRG: én azt gondolom, hogy 120k bukó vs 20k nyerő nincs egálban. Tehát ha közli, hogy nincs rá papir akkor sem vettem volna meg.
Értem én, hogy te jót akartál cselekedni.
A helyedben én a következőt csináltam volna. Noti megérkezik, számla nincs benne. Ember felhiv, hogy hol a számla. Amennyiben nem küldi, ember megint felhiv (ill sms-t küldök, hiszen annak van nyoma), hogy a számlámra küldje el a posta árát, amibe kerül a noti visszaküldése. Noti becsomagol és vár. Majd vissza küld, vagy érkezik a számla.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
-
04ahgy
nagyúr
válasz Ariadne #4693 üzenetére
Nem úgy szól a jogszabály bötűje, hogy a jótállási igény a jótállási jeggyel érvényeíthető? A számlára nem szoktak gyári számot írni, csak arra.
A szavatossági igény persze teljesen más. De miért is egy kevesebb megkötéssel járó ügyintézési módot válasszon, ha a termékére érvényes jótállás vonatkozik?
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
z0d1AK
veterán
válasz Ariadne #4715 üzenetére
Igen, oda vittem vissza.
A garancia lapon a vásárlás végösszege van feltüntetve, lentebb tételesen a hardverek, széria számokkal, illetve a garanciák hossza van még oda írva.
A nyugta hozzá van tűzve, azon annyi áll tulajdonképpen hogy 3 tétel hardver, és az össz. ára.
Eddig kifejezetten nem hallottam rosszat a boltról.
Akkor hogyha nem tudnak ugyan olyat adni, akkor nincs olyan, hogy a kezembe nyomnak egy alaplapot, és örüljek neki?
És ha nem tudunk dűlőre jutni akkor mit lehet tenni?
Mert én tudom, hogy 18-19000 forint körül volt az alaplap annak idején, de ez ugye nincs feltüntetve sehol sem.
(Hajlanék levásárlásra is, de hogy ne szúrják ki a szemem a legolcsóbb deszkával, hajlanék arra, hogy SLI-s legyen, mint az előző, még akkor is, ha nem használom ki. Egyébként 23000 a legolcsóbb ilyen ahogy látom.)| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
válasz Ariadne #4717 üzenetére
megpróbálok majd utána érdeklődni a dolgoknak a nyugtával kapcsolatban.
Őszintén szólva nekem nem a pénz lenne fontos, hanem tényleg az, hogy legyen alaplapom, de azt sem akarom, hogy majd ők döntsék el, hogy milyen legyen.
Azért is kérdeztem, hogy tudjam, hogy mit tudok tenni majd, felkészülten érkezzek.| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ariadne #4738 üzenetére
Kuriózum, azt kell mondjam. Amúgy nem tudod mi a bírói gyakorlat azokban az esetekben, amikor a jótállási jegyből nem derül ki egyértelműen, hogy pontosan milyen termékhez tartozik(általános jótállási jegy) és ugye a forgalmazó csak egy pecsétet nyomott rá, jobb esetben talán még egy dátumot is? Mert ilyen esetben a forgalmazó mondhatja azt, hogy a jótállási jegy nem a termékhez tartozik, a terméket pedig(amelyiket a kezedben fogod) nem náluk vetted. Ha a számlát nem tudod felmutatni, akkor hiába van jótállási jegyed és hiába mondja ki a jogszabály, hogy elegendő a jótálláshoz, az előbbi indokkal elutasíthatják a kérésed. Szóval hol lehet fogást találni a forgalmazón? Te tudod, hogy nála vetted, csak a dátumra pontosan nem emlékszel, a számlád meg nincs meg.
[ Szerkesztve ]
-
Chaser
titán
válasz Ariadne #4745 üzenetére
De jó hogy szóba kerültek a a számlák, múltkor egyet fénymásoltam és a scannerben maradt, most kerestem mint a fél őrült, de nem jutott eszembe Még jó, hogy hoztak bevizsgálásra egy nyomtatót és ki kellett venni az enyémből a patront, multi printer
1ébként dell bácsi nem tartott igényt számlára a gépemmel kapcsoltban, csak a service tag a lényeg nálukszerk: Teasüti: No para, garis a kártya, te a kiskerrel állsz jogi kapcsolatban, nem a gyártóval vagy nagykerrel. 2 év van a papíron akkor 2 év, ez 1értelmű. Amennyiben nem tetszik nekik említsd meg a fogyvédelmet, ha az se elég akkor per...súgd a fülükbe hogy jogszabályok alapján 100%, hogy meg fogod nyerni és akkor a perktsg-et is fizethetik a kártya mellé. Számla hiányát nem fogják neked fel róni, alapból nem kötelező a számla, adni se az, postán, marketekben stb ált.-ban rá is kérdeznek kérek-e számlát, blokkot viszont mindig kell adniuk. Az hogy náluk valaki elb@szott valamit egyéni szocproblem....arra mit mond majd a sok looser boltos mikor 10-20 év múlva viszik vissza garba a 99 évvel eladott cuccokat, mert annyira amatőrök hogy a számlázó progit nem javították ki az élettartam garira felkészítve
[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Owl
csendes tag
válasz Ariadne #4762 üzenetére
Köszönöm a gyors választ, szerintem is inkább most lépek, máshol csak 300 forinttal drágább a vinyó, viszont megkapom a teljes 3 évet. Itt meg, ha a második év után elromlik, saját költségemen postázhatnám a gyártóhoz, ami biztos többe kerül. Garanciajegyet amúgy is "elfelejtettek" adni, úgy kellett visszamenni érte! Aztán jött a "kézzel ráírjuk" duma, végül nyomtattak egy új számlát, ami egyben a garancialevél is. Érdekes, hogy ez elsőre nem ment... Tehát az elállás joga adathordozóra is vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
-
z0d1AK
veterán
válasz Ariadne #4782 üzenetére
Ugyan ilyen asus lapot Magyarországról nem igen kapart volna elő a nagyker sem újonnan, Tajwan-ra meg nem akarok várni.
Akkor csak jobban járok ezzel.
Azt mondták, hogy 2 év gari érvényes erre.
Szóval ha 2 éven belül megmurdál, akkor gondolom megint eljátsszuk azt, hogy 2 hét alatt egy újabb típusú, full garis lapra cserélik.
Úgy veszem, hogy jobban járta, főleg hosszú távon(már csak azért is mert így 1,5 évvel tovább van garis lapom).Egyébként ha nem fogadtam volna el, azonnal próbálták volna intézni az eredeti lapnak megfelelő cserét...
Gyuri27: Közben látom, sikerült röviden megfogalmaznod, amit én hosszabb ideig gépeltem
Amíg jobbra cserélik, nincs baj.[ Szerkesztve ]
| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
válasz Ariadne #4785 üzenetére
Igen, pecsétel, aláírt papíros gari levelet adtak, anélkül át sem vettem volna tőlük.
Ahogy nézem, a giga lapok közül egynél van 3 év, pár darabnál 1 év, de a legtöbbnél 2 év a garancia náluk.
ASUS van külön 3 év garanciával
[link]Szerk: ez a bolt megvan jó pár éve, szerintem nem is fog bezárni egy ideig még.
[ Szerkesztve ]
| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
-
Gyuri27
félisten
válasz Ariadne #4787 üzenetére
A lap gyártók csak disztributorral és hasonlókkal foglalkoznak (ha jól rémlik).
Hdd-odd az megy. Vga-l van még, hogy egyik garizza másik nem. De ez szerintem minden cég oldalán felvan tüntetve. Ha mésnem megkérdezzük Répát.
Rééééééééééééépa olvasol?Viszont ha 2 év után hal meg, nagy eséllyel lehet valamit intézni a 3 év lejárta előtt. Csak egyrészt az nem olcsó. Másrészt tajvanon sem kapkodnak egy abszurdisztáni usernek.
Az off részhez: azok megérdemlik. Miért? Mert tényleg 1-2 ezresről van szó és svindlekrek, csalók stb-stb zsebébe rakják a pénzt.
z0d1AK: egy normális ember így gondolkodik. Viszont az izgága user aki félév alatt cseréli a cuccait kaksizik az egészre. Lényeg az olcsóság. Mondjuk az is hülye aki ilyen embertől használtan vesz valamit.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
-
luciferc
őstag
válasz Ariadne #4794 üzenetére
Bizony nagy szó, de azért van pár ilyen, pl. Debrecenben is: Multimédia Tower, amióta megvannak ugyanott vannak, és ugyanaz a cég*. Így nem meglepő, hogy ha kell valami ott veszem.
* Ráadásul a cégadatok szerint (ha jól értelmezem) a tulajok is ugyanazok, ami szintén nem gyakori manapság.
mod: ja, semmi közöm a céghez, csak ugye a topikban a pozitív példáknak is helyük van.
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
válasz Ariadne #4801 üzenetére
Nem. A proci tartalmaz némi micro kódot. A lap ebből olvassa ki, hogy milyen proci. Emellé társitja a feszt, a ram szorzókat/ósztókat.
Lehet az ugye hogy lap, táp zárlatos és akkor elképzelhető a dolog. Vagy rossz minőségű tápnál egy hálózati túlterhelést tovább enged.
De én még magától leégett procit nem láttam. Lehet még az is, hogy a hűtés nem megfelelően van felrakva. De ezek egyike sem proci hiba.Amd - Radeon - Ryzen
-
ToBeY
nagyúr
válasz Ariadne #4823 üzenetére
Nincs semmi olyan ami most így hirtelen kéne.Nagykerről van szó szóval nem tudom mennyire lehet velük eggyezkedni....
Felajánlottak egy hasonló tudású és áru lapot cserébe.
De amit bevittem gariztatni csak csere alaplapnak használtam 1hónapig, és amúgy is el akartam passzolni mert már nincs rá szükségem.(csak visszahozták mert rosz) -
liver
tag
válasz Ariadne #4822 üzenetére
Köszönöm Ariadne a gyors választ,de az igazi kérdésem ez lenne:
"A márkaszerviz kérhet e hibafeltárási díjat abban az esetben ha a notebook még garanciális,de a hiba nem garanciális jellegű volt(és hiba természetesen nem lett kijavítva)?"
"Próbáltad ki-kapcsolni,be-kapcsolni?Akkor világít az oldalán a gomb?Nem!Akkor be kéne kapcsolni":-)
-
Ariadne
őstag
válasz Ariadne #4831 üzenetére
Ehh fáradok, bocs a sok hszért...
Ezzel szemben ha pl. eleve törés volt a burkolatán, és ezt a fogyasztó számára az átvételkor _kötelezően_ átadott nyomtatványon jeleztétek is, és ezután látszik a sérült lap, akkor kérhetitek a szétszerelés díját......
És igen, látom, nem a te eseted, csak ismerős, értsd úgy.
Szóval lényeg, hogy a szerviz nem kérhet díjat, a tulaj meg sétáljon be szépen a kiskerbe a szerviztől kapott papírral (mert ezt is kötelező adni), és mondja meg nekik, mi a helyzet, és hogy akkor tessék megjavíttatni/kicserélni/eredeti vételárat visszaadni. Árlistája meg kellene legyen a szerviznek is...
mod: Azért remélem nem minden Dell szerviz ilyen, van cuccom tőlük nekem is, de kiskerben azt mondták, hogy nagyon korrektek.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Diocles
aktív tag
válasz Ariadne #4851 üzenetére
Ismerem a sztorit, az elsők között voltam, akik az AB-vel gariztattak alienes cuccot, csak nem tudom, hogy még mindig vállalják-e az átvételt azzal a jogfosztós papírral. Csak kíváncsi voltam, hátha tud valaki aktuális infót. Messze vannak, nincs kedvem bemenni lutrira, telefonon meg akkor is letagadnák, ha személyesen esetleg átvennék.
-
Diocles
aktív tag
válasz Ariadne #4853 üzenetére
Erővel értesz félre. Én nem a jogi apokalipszist akarom rájuk szabadítani, csak azt akarom, hogy szívjóságból segítsenek. Két hónapja már megtették. Érdeklődöm, hogy ellenben egy bármelyik szabadon választott céggel, átveszik-e még mindig a termékeket.
Ja hozzátenném, merha nem, akkor a nagykerrel kell felvennem a kapcsolatot.
[ Szerkesztve ]
-
#95590400
törölt tag
válasz Ariadne #4859 üzenetére
szerintem ilyenkor az legyen a vevő álláspontja, h a bios frissítés után fellépő hiba már egy meglévő hardveres hiba következménye. ez egyébként is logikus és reális, ennek az ellenkezőjét meg bizonyítani... hát meglehetősen necces. a bios frissítése meg rendeltetés szerű használat.
annyi tanulsága van az ügynek, h újabb feketepont az acer szerviznek, meg ha lehal bios frissítés közben valami, akkor eztán méla kuss róla. másnap reggel fekete képernyő fogadott, és kész.
ilyenkor egyébként a teljesen vétlen kereskedő kerülhet nehéz helyzetbe... dehát, ez meg benne van a pakliban.
nota bene, nehezen tudom elképzelni, h egy bios frissítés szétcincál egy alaplapot. egyrészt, az acer ált. win alól települ (már rossz pont), ergo fel sem megy a nem odavaló bios, másrészt, ha nem teljesen megy fel valami miatt, akkor nagyjából a bios újraflashelés megoldja a gondot. az esetek egy részében ehhez a bios csipet lehet ki kell szedni az alaplapból. de ugyanakkor valóban elképzelhető, h egy hibás bios flash elviszi az alaplapot, bár a felsoroltaknak nagyobb a valószínűsége.[ Szerkesztve ]
-
Chaser
titán
válasz Ariadne #4865 üzenetére
Többek között az ilyen hozzáállás miatt eszem ágában se lenne számtechboltot nyitni....maradjunk annyiban, hogy notesznél a gyártó szerviz partnerének kötelessége foglalkozni a problémával, ha tetszik neki, ha nem, és mivel -ált-ban- az emberek nem hülyék, foglalkoznak is vele, mert ezért a gyártótól pénzt kapnak, a kisker nem. Az, hogy a szerviz milyen döntést hoz más kérdés, az is, ki bírálhatja ezt felül.
Szerviz kukutyinban van ez nagyon jó, acernek pl itthon nincs is szervize, csak egy call center ami futárt küld, nem tudom van-e jogszabály arra, hogy saját garjegyes termékeknél a kiskernek van-e kötelessége foglalkozni 3 napon túl gar kérdéssel -megmondom őszintén, bazi multiknál is noteszre annyit írnak: gar 3 nap, többi szervízben-, gondolom nem jogalap nélkül írják ezt. Notebook saját garjegyes termék. És amennyiben a garlevelen külön fel van tüntetve -notebooknál felvan-, hogy "gar szervízben", akkor onnantól kezdve a kisker jogi kötelezettsége megszűnik-e? Te járatosabb vagy a jogszabályokban mint én, tudsz erre valami okosat mondani?
1ébként ha könnycseppet nem is csal a szemedbe, de sok ember munkahelyét és még több vevő későbbi garos ügyintézését kinullázhatja, ha csak havonta hasonló kategóriájú notesszel nyernének pert 1-1 kisker ellen, mint ez.szerk: Gyuri27: Számlához jogod van, ha kéred, ennek ellenkezőjét nem mondtam. Tételes munkalaphoz is, ahhoz alapból, de azt egy ezzel foglalkozó szakember döntse már el, hogy mit és hogyan részletez.
[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
#95590400
törölt tag
válasz Ariadne #4913 üzenetére
Azt azért ugye tudod, hogy a békéltető testület döntése nem kötelező erejű, kivéve ha mindkét fél aláveti magát. (...) De a legtöbb esetben arra jó csak, hogy van plusz még egy papírod a későbbi perben, amivel alátámasztod, hogy fogyasztóként mindent megtettél a helyzet rendezésére, ők pedig nem akartak együttműködni.
tudom fura, de gyk. én is ugyanezt írtam. h célszerű első körben oda fordulni.
csak persze a másik fél szereti húzni az időt és ha időközben bebukik/tatják a céget, akkor tényleg bukta lesz a dolog...
emlékeim szerint én is ezt említettem. talán. esetleg.
A perek elhúzódása: ha olyan nagyon ismered az eljárásokat, akkor azt is tudod, hogy elsősorban nem a bíróság leterheltsége, hanem a kedves felek időhúzó magatartása miatt húzódnak olyan sokáig
tényleg, nem mondod, lehet húzni az idő? ez fura, de rémlik valami, h talán én is utaltam rá. ellenben nem leterheltek a bírók és a bíróságok? biztos, h egy országban élünk?
Minden ügy és helyzet más, és minden bírónak joga van a saját belátása szerint dönteni. Attól, hogy egy másodfokú ítélet eltér az elsőfokútól, még nem biztos, hogy az elsőfokú a hibás, sőt az sem biztos, hogy bármelyik is hibás egyáltalán.
egy szóval sem említettem, h hibás ítéletek születnek. esetleg arra akartam utalni, hogy a bíróságon sem mindig minden annyira egyértelmű? netán?
Most egyébként egy ideje új szabályok vannak a kis perértékű ügyekre, de nem ismerem a gyakorlatát, hogy ez időben mennyire teszi hatékonyabbá az egész eljárást. Majd utánanézek.
ideje lenne.ennek tükrében próbáltam arra utalni, h pereskedni vélt vagy valós igazunk miatt nem mindig és mindenben okos dolog. sokszor érdemesebb keresni egy kompromisszumos megoldást, még
dehát, úgy látom, ez itt eretnekség. tudatos vásárlónak kell lenni, bizony. fejből vágni a jogszabályt, verni az asztalt, nyomást kifejteni, fenyegetőzni. mert az olyan jó. szerintem meg semmiben sem különbözik erkölcsileg a kereskedő üres hazudozásaitól.[ Szerkesztve ]
-
#95590400
törölt tag
válasz Ariadne #4923 üzenetére
a törvény előtti jogosságát nem vitatom. soha nem is vitattam.
megkérdezem újra, megkárosítottak az olcsóbb, és nagyobb tudású kártyával?
nem.
megkárosítom a kereskedőt, ha szívóskodom?
igen. mert a nagykert nem fogja érdekelni
fentiek tükrében nekem van hozzá gyomrom?
nincs. nem mert balfasz vagyok, nem mert lusta, csak van bennem valamiféle tisztelet a kereskedő iránt. amit ha eljátszik, akkor persze nem fog érdekelni a fenti kiskáté. -
#95590400
törölt tag
válasz Ariadne #4930 üzenetére
megynilvánulásról annyit, h kétszer ugattak le, mire bedühödtem.
a nagy öntömjén ellenére, senki nem írta az ominózus esetre, h esetleg megpróbálhat még velük szót érteni. ájjjáááe, perejjéééé' jójaz. de senki nem nagyon tér itt ki az esetleges pereskedés buktatóira, árnyoldalaira. arra is tojik mindenki, h esetleg a fene nagy jogkövetéssel még valós kárt is okozhat.
elnézést, h meg merészeltem említeni.
de rendben, hagylak benneteket egymást nyalni.[ Szerkesztve ]
-
#02683648
törölt tag
válasz Ariadne #4932 üzenetére
a fene nagy jogkövetéssel még valós kárt is okozhat
Ez tényleg vicces. Anno 1 üzleti vitánk volt, ami bíróságra került (számla nemfizetés), nagy szerencsénkre vissza tudtuk szerezni a követelés nagy részét, mondjuk az egész cucc végül a másik cég felszámolásához vezetett. Mielőtt még bárki könnyet ejtene értük, mert "valós kárt okoztunk" nekik, talán elég annyi, h előtte 9 hónap lett várva, most meg a volt cég tulaja új cégnéven vígan mutyizik tovább.
Továbbra sem vagyok híve az okvetlen perelgetésnek, sőt, de ha egy 30 ezres videokártya + kamatok + perköltség csődbe visz egy céget, akkor ott komolyabb gondok voltak amúgy is.
-
-
Chaser
titán
válasz Ariadne #4913 üzenetére
Az emlegetett birka Megkérdeztem egy "bennfentest", mit szól a notis témához, hát úgy néz ki tényleg fejet kell hajtanom előttetek Viszont kérdeztem mást is, annak idején azt hiszem te mondtad, ha a garpapíron 1 év van, a gyártó meg 3 évet vállal, akkor mivel a papíron 1 van, így jártam. Valaki idézett egy jogszabályból: "ha a vevő részére negatívan tér el"...vagy valami hasonló, akkor semmis. Ez alapján viszont ha 1 év is van a papíron, mégis köteles vállalni a 3 évet, vagy rosszul kalkulálok?
szerk: jah bocs, többieknek nem válaszolok most, ahhoz fáradt vagyok
szerk2: jah és a másik dolog...a 15 nap, a "bennfentes" azt mondja nincsenek jogszabályilag kötelezve erre, csak "törekedniük kell" ugye, ami tarthat 2 hónapig is, de jogszabályi kötelezettség nincs, hogy kivel beszéltem nem lövöm le a poént, ha akar majd idejön, vagy ti mentek majd oda ahova ír
szerk: jah és a mistral, a kecskemétiben egy ph-s srác dolgozott az utolsó pár évben, itt fórumról már régóta "ismertem", de a boltból is, csak azt nem tudtam hogy a 2 egy személy, aztán valahogy kiderült, de már nem emlékszem hogy ő jó fej volt, nem voltak horror gariztatások...és még most is köztünk van
[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Politika
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Dragon Age: Origins
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- ASUS routerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest