-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
werszomjas
őstag
Sziasztok.
Vettem a CORA hiperszuper marketben egy Benq 24"-os monitort.
Kifizettem, számlát kértem szuper.
Majd mikor mentem a vevőszolgálathoz garanciáztatni, mondják, hogy ők nem adnak garanciát, ha bármi gond lenne a monitorral hívjam a 061-309 4740 -es telefonszámot, ez elvileg a benq telefonszáma.
Ez így mennyire szabályos?
3év garancia van a monitorra (elvileg), hogyan tudom ezt akkor érvényesíteni?
A cora-t zaklassam, vagy teljesen felesleges, mert valóban megtehetik, hogy nem adnak semmilyen garanciajegyet
üdv
-
-
werszomjas
őstag
válasz werszomjas #4694 üzenetére
Ha 3 munkanapon belül visszaviszem, bármi van, vissza kell vegyék igaz?
Mert akkor addig utánajárok, hogy is van ez.
Írtam egy levelet a benq-nak, hogy ők mit gondolnak erről.üdv
-
werszomjas
őstag
Közben írtam a BENQ garanciás ügyfélszolgálatnak, hogy mi a helyzet, és ezt válaszolták:
Tisztelt Némethi úr!
Elegendő a számla a garanciális javításhoz. Azt viszont kérem őrizze meg 3
évig.Üdvözlettel,
Szolovi József
RCETRADE Kft.Viszont mi ez a RCETRADE Kft.
Megbízhatóak, nem tudja valaki?
Tehát lehet hinni a levél írójának?[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Sziasztok.
Egy olyan gyors kérdésem lenne, hogy vettem ma egy terméket (1000ft), ami közben úgy néz ki, mégsem kell, tehát feleslegesen vettem meg.
Ha holnap visszaviszem, vissza kell venniük?
Van ez a 3 napos dolog, hogy kötelesek visszavenni.
Ez mindig él, vagy csak hibás a termék esetén?üdv
-
werszomjas
őstag
Sziasztok.
Vettem a Vaterán egy terméket, amit az eladó újként, hibátlanként hirdetett, ezzel szemben van rajta 2 komolyabb hiba is, a doboz nem volt leragasztva, tehát egész biztos, hogy látta a hibát rajta és mégis elküldte.
Írtam neki, de ő csak azután téríti vissza a költségeimet, miután visszaküldtem a terméket, én viszont ezek után nem bízok benne és mondtam, először küldje vissza a pénzt, aztán visszakapja a hibás termékét.
Erre nem hajlandó, úgyhogy most itt elakadtunk.
Kérdésem, hogy ilyen esetben ha a fogyasztóvédelemhez fordulok, ők tudnak-e tenni valamit? Bármit? Ami kicsit is rosszul érintheti a "kedves" eladót
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz localhost #7681 üzenetére
Úgy érted, ha válaszolok neki, akkor a "Másolatot kap" részbe menjen a vatera címe, vagy utólag, külön küldjem el a Vaterának a beszélgetést?
Ráadásul Profi eladó plecsnije van, remélem azt minimum elveszíti.
Akkor fogyasztó védelemmel kár foglalkozni és időt rááldozni, ők nem fognak tudni tenni semmit? Inkább a Vaterát zargassam?
Egyébként "csak" 4200ft-ról van szó, de akkor is szeretném visszakapni
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz Turbolada II #7684 üzenetére
Egy Csepel D344 teherautó modell/makettet vettem.
Állapot: bontatlan, eredeti csomagolásban, így volt hirdetve.
A két hiba:
Festékleverődés: (ami ráadásul pont azon az oldalon van, ami előttünk van ha kitesszük a modellt, tehát folyamatosan látható)
Illetve a tetején egy fekete karc:
Mindkét hiba nagyon szembetűhő, mikor kivettem a dobozból, rögtön kiszúrta a szemem.
Nem szólnék semmit, ha valóban bontatlan gyári dobozt kaptam, volna, előfordul, hogy gyári hibás (bár nem hiszem) de ez nem volt leragasztva, az eladó biztos vagyok benne hogy látta, hogy rajta ez a két hiba.
Ja és a termék ajándék lesz/lenne, azért nem hiszem, hogy bárki ilyen állapotban ajándékba adná bárkinek is.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Üdv.
Szerintetek ha vettem a mai napon egy beltéri dvb-t szoba antennát, de az nem lett jó (nem elég erős, szakadozik vele a kép) ha még ma visszaviszem, vissza kell hogy adják az árát? Vagy nem kötelező?
Fóliát rajta hagytam, semmi baja, csak kipróbáltam.
A bolt ahonnan vettem BestByte.
üdv
-
werszomjas
őstag
Üdv.
Van egy Samsung 2TB-os külső HDD-m, ami sajnos tönkre ment és leadtam garanciáztatni.
A boltban azt mondták, elküldik a gyártónak akik vagy cserélik, vagy javítják, vagy a boltban levásárolhatom az árát.
Namost a levásárlás nekem nagyon nem lenne jó, mivel még a nagy HDD áremelés előtt vettem a tárolót, aminek az árából most még egy 1TB-os is épp hogy kijön.
Még nem adott választ a bolt, de érdekelne, ha azzal keresnek meg, hogy le kell vásárolnom az árát, kérhetem-e mindenképpen a cserét egy ugyan olyan méretűre? Mit lehet ilyenkor tenni?
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz Superhun #11002 üzenetére
Igen én is ettől tartok, hogy benyeli a bolt.
Ez esetben viszont visszakérem a hibás HDD-t és elküldöm én a gyártónak.
Úgy nézem, a seagate honlapon van is erre lehetőség, rma igénylés, és küldés.2011.09-es vásárlás egyébként, 3 év garancia, tehát 2014.09-ig garis, és a honlapon beírva is ezt írja, hogy aktív a garancia.
A kérdés már csak az, hogy vissza kérhetem-e a hibás terméket, ha mindenképp le akarják velem vásároltatni az árát, amibe nem szeretnék semmiképp belemenni.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Üdv.
Ha webshopban rendeltem meg egy monitort, de személyesen vettem át, olyankor él a 8 napos visszavétel?
üdv
-
werszomjas
őstag
Ha volt egy garanciás cserém, a kicserélt darabnak a szállításának költségei engem, vagy a boltot terhelik?
Én a rosszat még személyesen vittem be hozzájuk, az újért viszont már nem tudok bemenni, így futárral kell majd kérnem, csak nem tudom, ezt kinek kell fizetni
üdv
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- cigam: Milyen NAS-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Politika
- Bundle topik
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest