Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz Szabesz #290 üzenetére

    Az előírás, hogy 15 napra kell törekedniük - na ez egyáltalán nem egzakt, sőt állítólag szándékosan ilyen enyhe, mondván két fél szerződésébe most már nem akar beleavatkozni a fogyasztóvédelem, mint hatóság, oldják meg egymással... Szóval nem szankcionálják, ha nem tartja be. Viszont én pl. 3 heti tökörészésük után fogtam magam és szóban, majd panaszkönyvben írásban is elálltam a szerződéstől, hivatkozva az eltelt időre, ami ''jelentős kényelmetlenésget okozott'' nekem. Jogosan megtehetjük, a békéltető testület is megerősítette nekem (szerencsére), mikor náluk jártam.

    Elvileg mondjuk amikor bevitted, onnan 3 napon belül meg kellene mondaniuk, mit csinálnak vele (javítás vagy csere), de ezt nem szokták betartani, mondjuk sokszor nem is fair velük szemben, szóval szvsz 2-3 hét után már lehet verni az asztalt. Ja, és a ''márpedig nálunk működik'' dolognál nem kérhetnek pénzt a munkájukért, még ha ezt a garanciális feltételeikbe belevésték, akkor sem. Ilyenkor fogyvédelem és bírósággal való ''fenyegetés'' bedobása jöhet, meg beírás a panaszkönyvbe, magadhoz véve a 2. példányt (nem módosíthatják később)...

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák