Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mosqu!to

    addikt

    Hali!

    Van egy csöppnyi garanciális problémám.
    Van egy Mp3 lejátszóm, amit használtan vettem a neten. Úgy vettem, hogy a garancialevélen és a számlán a vevő és a címe ki van vastagon satírozva (ne kérdezd ki félti ennyire a nevét). Most gond volt vele, elvittem gariztatni, és először be sem akarták venni, mondván, hogy nincs rajta név és cím, azaz ki van törölve. Mondom ne szopassanak már, mi van ha az ember cask egy garilevelet visz be amin se név se cím, ott még satírozni sincs mit. Hát de akkor is. Majd a garis faszi telefonált egyet, és megállapodott (gondolom a főnökével), hogy beveszik, de csak feltételes garanciában, ami azt jelenti, hogy a lejátszót elküldik a garilevéllel a hivatalos márkaszervízbe, és ha ott elutasítják, akkor visszaadják a cuccot javítás nélkül, kezit csókolom. A garilevélen amúgy más nem ''sérült'', az azonosítót be tudták írni a gépbe, és egyezik is a lejátszóéval, tehát elvileg nincs gond. Kénytelen votlam ebbe belemennni, mert a gari jövő hét szedán jár le, és hétfő-kedden nincsenek nyitva.
    Kérdem én, hogy ez jogszerű volt, amit tettek?
    Mi van, ha nem volt az, de a szervíz elutasít? Ők azt mondták, hogy leghamarabb szerdán küldik el a szervíznek, és hogy elméletileg max 15 nap a javítás (azaz már kifut a gariból a cucc). Ekkor ugyebár már a garin kívül vagyok, de mehetek még reklamálni fogyasztóvédelemmel?

    Fontos lenne! Aki ért hozzá, segítsen. Köszi.

    Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

  • Mosqu!to

    addikt

    Hi, újabb kérdésem támadt.
    Végül sikerült a lejátszót garanciába eljuttatni a nagykerig (a kisker Nov. 1 vagy 2-án vitte el), de azóta rajta ülnek. Én már az első letelt hét után felhívtam őket, hogy mi a szitu, de a kisker mutogat a nagykerre, hogy ők szarnak rá, dehát nem tudnak mit tenni, azt mondják, hogy várjanak... Azóta eltelt egy szűk hónap, és a helyzet még mindig ugyanez. Van valami olyasmi emlékem, hogy 2 hét után, kötelesek a pénzt visszaadni, vagy cseredarabot adni a javítás idejéig. Amikor ezt mondtam, azzal támadtak, hogy ilyen törvény nincs, csak olyan, hogy 15 munkanapon belül kell visszaadni (ami amúgy már lejárt), és ha nem, akkor ösztökélni kell a szervízt arra, hogy elkészüljön, ami szerintük nem egyértelmű kifejezés, így jogilag nem támadható.
    Mit tudok tenni?

    [Szerkesztve]

    Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

  • Mosqu!to

    addikt

    válasz Ariadne #256 üzenetére

    Köszi a segítséget, látom rendesen benne vagy a témában! :)
    Az Mp3 lejátszó 2003. október 28-án lett vásárolva, magyarul az ominózus dátum elött. Az igazság az, hogy (ha hinni lehet nekik) nekik semmi közük az egészhez. Ők beadták a CHS-hez 3 hete, és azóta ott nem történik semmi. A srác már az én képemet is kurvára unja, ezért ő is telefonál egy csomót, meg bemegy, de csak azt mondják, hogy várjon. Most igérgeti h el akarja érni a szervízvezetőt, de egyelőre nem sikerült neki.
    A probléma az, hogy az asztalborogatáshoz kevés vagyok (hiába vagyok elég termetes), mert még csak a 17. életévemben járok. 1x anno apámat rá tudtam venni egy ilyen balhéra, ott meglett az eredménye, bár ott közvetlen a szervízzel tudtunk ordibálni, nem a közvetítővel. Újat biztos, hogy nem fognak tudni adni, mivel egy kifutott, már nem gyártott szériáról van szó, viszont az ára elég kemény volt anno, 78000 Ft. Javítani mp3 lejátszót pedig nem nagyon tudtak.
    Amúgy nincs véletlen MSN-ed, vagy ICQ-d? Ha van, pls keress meg (cím az adataimnál)!

    Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

  • Mosqu!to

    addikt

    Váháhá ma megint betelefonáltam, és állítólag elküldte a nagyker a gyárba a terméket, és hogy valami kavarás volt, mert a chs csak 1 év garit vállalt, a gyár csak fél évet (:F), ezért ha minden igaz, jóvá fogják írni a lejátszó árát. Állat :)

    Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

  • Mosqu!to

    addikt

    válasz Mosqu!to #258 üzenetére

    Nos végül tegnap elött (kb 6 hét alatt!) oldódott meg a probléma, de ha nem mentem volna be asztalra csapni, majd felborítain, akkor sztem a végtelenségig ültek volna a seggükön, ugyanis az 1 hete küldött e-mailt még csak akkor olvasták el, amikor bementem. Végül fél óra időhúzás után kinyögték magukból az eredeti vételárat, szóval végül jól jártam, de ettől független A PCLAND-OT SENKINEK SEM AJÁNLOM, AKI NEM AKAR A GARANCIÁLIS ÜGYEKEL SZÍVNI!

    Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Új hozzászólás Aktív témák