-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
Visszakaptam a monitorom teszt okésan. Állítólag nem csináltak vele semmit. A korábbi sípolási problémát viszont most akárhogyan kínzom, nem tudom előhozni (a hátlap és az előlapi keret csatlakozása elég furcsán áll, abból sejtem, hogy mégis szétszedhette, de ez nem biztos)
A többi hiba továbbra is jelentkezik, sőt, ha nem demagnetizálom, akkor ''szaporodik'' rajt az elszineződött felület... Ma este még letesztelem, hogy a sípolás előjön-e, és holnap visszavinném.
Az még hozzátartozik a dologhoz, hogy megmutatta a szervízes, hogy nála nincs semmi baja a monitornak a teszt alatt. Számítástechnikai szervízesként, felvázoltam neki papíron is leadáskor, 2 nappal később telefonon is, hogy pontosan milyen felbontásban, milyen frekvencián milyen hibát produkál. Erre mikor meg szerettem volna nézni, hogy milyen felbontásba és frekin teszteli, kiderült, hogy a gép, amire rákötötte, alkalmatlan a frekvencia állítására, mert a VGA kártya max 60Hz-en képes 1024x768-ban üzemeltetni, és nincs is lehetőség a kártyánál az állításra kissebb felbontásnál sem...kicsit bosszantott, de mivel hétvégére már nagyon kellett a monitor, ezért megegyeztünk, hogy elviszem és amennyiben továbbra is csinálja a hibát visszaviszem.
Nomármost! Van-e lehetőségem valami ilyesmire: túzott kellemetlenségek miatt el kívánok állni a javíttatástól és a készülék cseréjét kérem... valami ilyesmi szöveggel egészítenénk ki a munkalapot, ez így korrekt, elfogadható?
Másik dolog: nagy valószínüséggel, ha ebbe belemennek, akkor egy SWAP (gyári felújítottat) cserét próbálnak majd adni, amit ha jól emléxem nem kell elfogadnom (mivel vagy az enyémet javítja vagy pedig gyári újat ad) igaz? Ha mégis ezzel próbálkozik, akkor ugyanazt csináljam, mint amiről beszéltünk sérülés esetén - tehát vásárlók könyvébe beírni, valamint a munkalapra is felvezetni, hogy nem fogadom el a gyári felújítottat? Kérhetek olyan szakvéleményt (ha a szervíz állítja, hogy amit adni szeretne, az gyári új), melyszerint a szakszervíz igazolja, hogy az adott készülék gyári új??? Igazából ezzel szeretném kiugratni a nyulat a bokorból, ha bepróbálkoznának, mert a monitorral és a szakvéleménnyel bevizsgáltatnám utánna, hogy télleg új-e (és ezt átvétel elött közölném is velük)...???
Előre is köszi!
net84Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen processzort vegyek?
- Steam topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen