Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Ariadne #316 üzenetére

    ebben a körben dolgoztam/''dolgozok''...sajnos mivel a kiskereskedés gyári garanciapapírt ad, ezért onnantól kezdve a javítás nem az ő hatásköre (csak a csere), mivel nem tud mit tenni. Próbálkoztam náluk (meg ismerem is őket ''személyesen''), de ők ezügyben tehetetlenek. Az én esetemben az a bibi, hogy az LG módosította az eddigi javítási szokásait, és a cserét is a szervíz intézi, csak ha az adott típusra nem tudnak cserélni, akkor adnak csereigazolást, amit a kiskernél tudok érvényesíteni...

    cserélni csak újra lehet - ezt kellene bennük is kicsit tudatosítani... a dvd író ügyében a fogy.véd.-es fickó aztat mondta, hogy jogilag védve vannak, mert új készülékként adták, teljeskörű garanciával...igaz be lehetne vizsgáltatni sacc 20k-ért és ha kiderül a turpisság, akkor teljes kártérítést követelhet a vásárló...sőt abban az esetben is perelheti a szervízt, ha bizonyíthatóan ennek a készüléknek a meghibásodásából kifolyólag meghibásodik a számítógép más részegysége is...

    most már nem idegesítem tovább magam az LG-vel, egyszerűen visszaviszem a szervízbe javításra a monitort...ezzel kapcsolatban:
    már csak egy garanciaszelvény van a garpapíron
    ha azt is levágják, akkor következőleg már nem javíthat igaz? Akkor kénytelen lesz cserélni vagy jogilag lehetséges, hogy ad egy új garanciapapírt és javítgatja tovább?


    Leadom, ha meg mehetek érte, akkor pedig tüzetesen átnézem, és ha egy friss karcolás is van rajta, nem fogom átvenni...max ha jegyzőkönyvezték a sérüléseket utánna :(((

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák