-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz Teasüti #4748 üzenetére
Azért hogy tuti legyen a dolog, kiemelném Chaser írásából: a kisker az, akinél kopogtatni kell, tehát az a cég, aki a számlán szerepel, akitől neten vásároltad, nem pedig a szerviz vagy gyártó vagy nagyker.
Chaser: Ez jó hír a Dellről, ezek szerint tényleg olyan korrektek, ahogy mondták nekem, amikor a "nagyképű" monitoromat vettem. Mondjuk ha előbb mondják, könnyebb lett volna választanom legalább márkailag, mert ez csak akkor került szóba, amikor a pixelhiba teszt után csomagolták vissza a dobozba, hogy hazavihessem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Chaser
titán
válasz Teasüti #4748 üzenetére
Úgy valahogy
Ariadne : Ráadásul itthon még gördülékenyebb is az ügyintézés mint kinn, vannak még csodák. Esztétikai hiba volt a gépemen amin házhoz jövős-javítós gar van szerencsére, így elvinnem se kellett, jöttek és megoldották. Teszem hozzá nem is hivatalosan jeleztem a problémát, csak itt a fórumon találtam egy emberkét aki az egyik hazai hivatalos dell szervíznél dolgozik. Ha vkinek gondja van a dell gépével keresse a Humansoftot, profik és gyorsak
szerk: Ha még hozzáteszem hogy a most 1 éves gépre még van 3 év gar amihez még mindig vehetek 1 v 2 évet potom pénzért, innentől vessen magára aki msi-t és társait veszi. Még az 1ébként frankó toshibánál is vásárlástól számítva 1 hónap áll rendelkezésre garbővítéshez.
[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen