Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chaser

    titán

    válasz luciferc #4877 üzenetére

    A gondolatmeneted ott bukik meg, hogy a 3 nap+szerviz csak notebookoknál van kiírva, legyen az 100k, vagy 700k. Pl egy 400k-s tévénél nincs, akkor hogy van ez?
    A legtöbb kisker rendelésre hoz noteszt lehet, ahol én megfordulok sűrűn 2 bolt, ők tartanak is benn nem 1-2 darabot. csak úgy...Ezenkívül notebookstore, laptopszalon akik speciálisan csak ezzel foglalkoznak, 10-20-30 gép lazán benn lehet 1-1 üzletükben, amit meg lehet nézni, kipróbálni. Innentől kezdve megdől, hogy nincs árukészlet, nem rizikóznak. 8 napos netes rendelés nemcsak kizárólagos webshopnál van mint tudjuk, legtöbb bolt + lehetőségként lépi meg a valós boltja mellett.

    Ezenkívül továbbra sem tudom hova tenni a különálló garjegyet, amit érdekes mód vga-nál, lapnál, hdd-nél , egyéb alkatrésznél nem adnak, notesznél igen.

    Megközelíthetjük fordítva is a dolgot, ha a kisker ahol a gépet vásárolták becsődöl, ugye minden szívfájdalom nélkül vinnétek a hivatalos szervizbe, vagyis azon keresztül a gyártóhoz, mert őt nem érdekli ki vette meg, csak az hogy megvették, garanciát vállalt rá és a legtöbb esetben teljesíti is.

    Ez szólt avman , Gyuri27 nektek is. Amennyiben persze jogszabály szerint nekem nincs igazam, csak fejet hajtani tudok :R Előtte azért átrágom amit a témában találtam és megkérdezek pár multit és kiskert is, talán még ügyvédhez is elmegyek:D

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

Új hozzászólás Aktív témák