Új hozzászólás Aktív témák

  • luciferc

    őstag

    válasz Chaser #4876 üzenetére

    de valahogy nem tudom elképzelni, hogy multik nem jogszabályra alapozva írják a 3 napot + szervíz gart.

    Akkor kicsit erőltesd meg a képzeleted. A multik bepróbálkoznak ezzel, mivel tudják, hogy az emberek többsége tudatlan a témában. Ha ez is fogyasztó megtévesztésének számítana a hatóságok szemében, és kiszabnának egy mondjuk éves árbevétel 1%-át kitevő bírságot arra, aki egy mondjuk 1 hónapos türelmi idő után még mindig kamuzik, akkor hidd el rend lenne. Addig viszont nem lesz rend.

    Na nézzük a kiskerre mi szükség van: A legtöbb kisker rendelésre hozza a notit, egyszerre egyet max kettőt, tehát a raktárkészletet a nagyker tartja fenn. Vajon miért nem mondják azt a nagykerek, hogy lófasz a kiskerek seggébe, rendelje a vevő közvetlenül tőlünk a cuccot, minden haszon nálam marad? A nagykernek van webes felülete, számlázni sem gond, futár cégek vannak, még lehet, hogy jobban is járnának logisztikailag, mert egy futár egyszerre több cuccot vinne egy irányba, mint egy kisker, mégsem lépik ezt meg. Az egyik jelentős ok, hogy a nagykerek jogászai ismerik a jogszabályokat, és tudják, hogy a fogyasztói szerződéseket bizony a jogszabályok kiemelten védik, nem hiányzik ez a nyakukba, ezért engedik át a haszon egy részét a kiskereknek. A haszonnal viszont kockázat is jár. Üdv a kapitalizmusban.

    A 3 nap az nudli rizikó, mivel a nagyker cseréli. A 8 nap az rizikó, nade könyörgöm, tessék rendes tájékoztatást adni a termékről (pontos, részletes), és akkor nem lesz sok ilyen (csökken a rizikó), plusz valamit valamiért. Eléri az egész országot a webshoppal, de plusz rizikó már nem tetszik? Basszus, te még a szocializmusban élsz?

Új hozzászólás Aktív témák