Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Agyasima

    senior tag

    válasz krokk #86 üzenetére

    Hali!

    A 15 napos garanciális ügyintézés még él. Igaz a szabály már nem úgy szól, h kötelező 15 napon belül javítani, hanem hogy mindent el kell követni, h ezt a 15 napot tartani tudják. A fogyasztóvédelem szakemberei szerint ez azt jelenti, hogy ha 15 nap múlva visszamész, és még nincs meg a csere/javítás, és azt mondják, hogy még 3 nap, az még belefér, de a 20 nap feletti csere/javítási idő már nem elfogadott.

    Ebből következik, hogy verd nyugodtan az asztalt, beszélj a főnökkel, majd töltsd ki a vásárlók könyvét, ha mindez nem vezet eredményre. El se hiszed, h milyen segítőkészek tudnak lenni hirtelen... (én sajnos tudom, de ez egy hosszú történet)

    toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror

Új hozzászólás Aktív témák