-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
Sajnos én is jártam már úgy, hogy nagykerből eljutott hozzám a termék, persze gyári csomagolás meg minden. Átadtam a vevőnek , és otthon szól ,hogy nincs benne a jeladó. (bill + egér kombó volt)
Ilyenkor mit tudok tenni? Ő vette ki? Vagy már a nagykertől is így jött meg? A Vevő azt hiszi, hogy én loptam ki?
Inkább kicseréltem neki egy másikra és itt előtte megnéztük benne van e és benne volt.
Ezt már nagyon nehéz bebizonyítani mi is történt.
-
Prevent
aktív tag
Na szóval. Két lehetőség van. Első: Gondolom ezeknek a Webshopos embereknek is van főnökük. Megtudakolod az elérhetőségét(e-mail cím). Ha ez nem sikerülne akkor az ügyfélszolgálat címére írj.A levélbe ird be a problémàd nagyon részletesen. Utána írd le hogy te már rendeltél tőlük nem is kis értékben és nem volt semmi probléma.( Fotózd le vagy scenneld be erről a papirokat - ha még megvan, dártumokat írd le), ird utána, hogy nem szórakozásból rendelsz tőlük hanem a múltra való tekintettel bizalommal élsz feléjük. Ird le azt, hogy a Fogyasztóvédelem felé semmikép nem szeretnék fordulni amennyiben rendezni tudják a dolgot ami kétféleképpen nézne ki: Vagy visszafizetik a vételárat vagy küldenek a hiányos termékem helyett egy teljesen bontatlan csomagolásút. Ha ez a felállás önöknek nem megfelelő akkor a fogyasztóvédelemhez fordulok azonnali hatállyal. Sőt feljebb is mehet az ügy mivel a Webshopos vásárlás és a vásárlók Jogai jobban előtérbe van helyezve. Ilyenkor jobb esetben fény derűl a turpissàgra és kolléga(k) állásaba is kerülhet. Rosszabb esetben ha kiderül(elég valószínű) a webshop végleges bezáràsát eredményezheti. Ha önök elfogadják valamelyik lehetőséget(termékcsere, pénzvisszafizetés) akkor a rugalmasságukra való tekintettel továbbra is rendelni fogok önöktől!
Ezeket mind írd le a levélbe szèpen megfogalmazva. Ha nem teljesítik a kérésed azonnal menj a Fogyasztóvédelmi hatòsághoz melynek címe: Budapest 1088 Jòzsef Körút 6. (Blaha Lujza Téri metrómegálló). Oda mindent vigyél magaddal (még az E-maileket , telefonbeszélgetések időpontjait is) Webshp címe , Joystick szóval mindent. E-mailek és Telefonbeszélgetések ideje azért kell hogy lássák a Webshop mennyi ideig húzta az időt a 8 nap miatt, meg lássák azt hogy te mikor jelezted először a problémàt.
Ennyit tehetsz, sok szerencsét kívánok!
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest