-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
válasz Superman #696 üzenetére
Nem kötelezheted rá őket, el fogják küldeni bevizsgálni, hogy javítható-e (ezt sajna valószínűleg nem ők fogják megállapítani ha egy mezei bolt, hanem ahonnan ők vették) és ha nem javítható akkor kapsz újat.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Superman #698 üzenetére
jóindulatra appellálhatsz, de másra nem nagyon.
Ha elmagyarázod, hogy neked dolgoznod kell nem játszani és megértőek adnak egy cserekártyát ha épp tudnak, vagy ha nagyon korrektek és egyértelmű a hiba akkor cserélkik rögtön.
De ez csak a bolttól függEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Superman #700 üzenetére
semmi, ha jófej a boltos és látja a cuccon, hogy nem berhelted meg, hanem egyszerűen meghalt mert mondjuk gyári hibás volt akkor ő mondhatja a saját felelősségére azt, hogy nem vizsgáltatja be (mert bizos a vizsgálat eredményében) hanem cseréli neked.
Kevés az ilyen bolt de akadEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Ariadne
őstag
válasz Superman #745 üzenetére
Vivax és 04ahgy is hasonló gonddal küzdött, kicsit feljebb elmondtam nekik, mit lehet tenni.
Egyébként röviden: kiskernél asztalborítás, vásárlók könyve beírás, tértivevényes felszólító levél, békéltető testület, bíróság...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Superman #753 üzenetére
Hát igen, személyesen azért talán erősebb hatással tud lenni az ember rájuk, mint telefonon vagy mailben. 20 nap mondjuk még nem olyan vészes, elvileg 15-re kell törekedniük. Olyan 30-nál mondanám én azt, hogy azért álljon meg a menet, de persze egyéni vérmérséklet dolga is, no meg mondjuk egy mindennapi munkára használt laptopnál vagy gépnél mondjuk szintén másképp veszi ki magát.
Nincs konkrét határidő ezen túl, azzal lehet őket noszogatni esetleg, hogy ez neked jelentős kényelmetlenséget okoz, ezért szeretnéd, hogy javítás helyett cseréljék ugyanolyanra, ha nem tudják, adják vissza a vételárat. Szvsz egy személyes látogatás alkalmával ha az asztalra csapsz (ld feljebb kifejtve, mit jelent ez nálam ), és adsz nekik egy kis időt, hogy rendezzék soraikat, az jó lehet. Ha nem teszik, beírsz a vásárlók könyvébe, tértis felszólító levélben követeled, ami jár, stb. stb., ahogy előbb leírtam."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Superman #755 üzenetére
Most mondjam egy PH! nagyúrnak, hogy olvasson vissza?! Leírom huszadjára is, hogy a kiskerrel állsz egyedül szerződéses kapcsolatban, mivel tőlük vetted a cuccot - a szerviz a kisker érdekében és helyette jár el tkp, tehát ha nem akarsz a szervizzel szenvedni, nem vagy köteles. Persze ezt számos kiskernél még nem realizálták...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)