-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
,
addikt
válasz Angie™ #26223 üzenetére
"Tisztelt Ügyfelünk!
Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében köszönettel vettük megkeresését.
Ezen termék kategória garanciális ügyintézése a kereskedői láncolaton keresztül történik, így kérem juttassa el a készüléket a kereskedőhöz, akinél vásárolta és kérje a garanciális ügyintézését.
Tehát videókártya esetében minden esetben az intézi a garanciát, akinél vásárolta. A videókártyák esetében local garancia van, tehát ha Németországból rendelte és a kisker is Németországban van akkor csak és kizárólag Németországban tudja érvényesíteni a garanciát." -
aktív tag
válasz Angie™ #26236 üzenetére
Igen, ezt én is sokszor tapasztalom, hogy úgy hirdetik az oldalon, hogy gyártói garancia de a számlára rákérdezve már "nincs de nem is kell mert a gyártó nem kéri" a válasz az eladótól de ez nem igaz mert szinte minden gyártó kéri, még ha ő intézi is a garanciát!
Ezt az eladók vagy rosszul tudják vagy füllentenek!
Ezt érdemes lenne az oldalon valahogy a szabályzatba is iktatni mert ezzel sok embert megtévesztenek. -
tamikomac
aktív tag
válasz Angie™ #26647 üzenetére
Angie - luciferc - Tikakukac
Úgy tudtam a mai nap, mint kiderült tegnap (sőt, a kereskedő válasza alapján tegnapelőtt) lejárt a fizetési határidő a 14 napos elállási ügyben.
Pénz a mai napig nem érkezett, hiába az e-mailek és a türelem.
Ez most már a szándékosság kategóriába esett át, hisz megannyi e-mail (tisztában voltam a helyzettel, hogy idegtépő csivava viselkedés) de részükről "dafkeazért, csakazértsem" kapod vissza a pénzedet. Volt egy érzésem, hogy ennek az ügynek ez lesz a vége (bizonyos szempontból a kezdete), legközelebb lottózni fogok és kaptok jutalékot.Cégnevet, weboldalt szabad írni?
Nem innen várok megoldást (bár nyomásgyakorlásos ötleteket elfogadok), gondoltam hadd legyen már nyilvános. Én a magam részéről gyorsba elkezdtem amit időm engedett, mert a karácsony nekem is karácsony.[ Szerkesztve ]
Amit birtokolsz, az birtokba vesz.
-
4Grider
nagyúr
válasz Angie™ #26714 üzenetére
Rengeteg ilyen termék van és nem csak az aquanál. Pl. az apple termékeire 1 év jótállást vállal a gyártó, hacsak a törvény ettől nem kedvezőbb. De ugye itthon csak a fogyasztónak minősülő végfelhasználóknak jár ettől kedvezőbb garanciális feltétel, így vállalkozóknak marad az Apple által biztosított.
-
nagyúr
válasz Angie™ #26707 üzenetére
Én:
"Rendeltem 2 db WD Purple 4TB hdd-t. Adószámos magánszemély nevére kértem a számlát, így is jár rá nálatok a 3 év garancia?"
Válasz:
"Igen, így is jár, nem különböztetünk meg cég és magánszemély között garanciális időt ha a beszállítónk is lehetőséget ad erre. Köszönjük a megrendelést!"
Szóval úgy néz ki, velük szerencsém volt ebből a szempontból. -
válasz Angie™ #26843 üzenetére
Utána nézve az én székemnek is, érdekes története van. [link]
Én 2017-ben vettem.A Gaming székek meg.. :
Az első ergonomikus játékszékeket a DXRacer gyártotta 2006 körül, egy cég, amely eredetileg a luxusautók csúcskategóriás üléseinek gyártásáról volt ismert. A vállalat azonban nehézségekbe ütközött, amikor a Chrysler több autósort is beszüntett, ami ahhoz vezetett, hogy a DXRacer a játékosok számára forgalmazott önálló székekké alakította át a raktárkészletét. 2008-ban több cég kezdett játékszékeket gyártani.
A játékszékek piaca gyorsan növekedett 2011-ben a Twitch élő közvetítési platform megjelenésével és az eSport népszerűsítésével . A Twitch közösségen belül köztudomásúvá vált, hogy egy játékszékkel a streamereket legitim és tiszteletreméltó játékosnak minősítették.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
-Solt-
veterán
válasz Angie™ #26951 üzenetére
Az megvan, arra az emailre válaszoltam ahonnan a rendelés visszaigazolás jött, csak ugye arra sem képesek, hogy reagáljanak rá valamit. Nyilatkozat aláírva és csatolva, csomag visszaküldve, az emailben megadtam a számlaszámom (KP-s vásárlás volt) ahova a visszautalást várom...
Jól gondolom, hogy nincs más teendőm?
www.smart-bus.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- ANNO 1800
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest