-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobe
veterán
válasz netseft #6483 üzenetére
épp ez a lényeg, leírtam, neten rendeltem meg, neten kaptam visszajelzést is a rendelés befogadásáról, viszont személyesen vettem át - 10 perc sétára lakok a bolttól, és egy 6 ezres cuccot nem biztos h megéri 2-3 ezerért furikáztatni futárral városon belül.....korábban linkelték a fogyvéd állásfoglalását, küldtem írásbeli panaszt a boltnak, illetve érdeklődtem itt is h mi számít szerződéskötésnek - a számla kiállítása a helyszínen, vagy a megrendelés emailben, webshopon. Itt is, és a törvény szerint is azt találtam, hogy a netes emgrendelés a mérvadó.....
-
Vanek Eduard
tag
válasz netseft #6922 üzenetére
Akkor az csalás. Semmi közöm ahhoz, hogy ő közben árat emelt. Egy tárgy ellenértékét kifizettem. Ha a tárgy értéke azóta felment, akkor a felment összegnek kell járnia, hiszen ugyanarról a tárgyról beszélünk. Ez így nem kóser. És főleg úgy, hogy a weboldalán fel van tüntetve ugyanaz a proci, csak most drágább, csak nem akarja kicserélni... Ez így jogos? KOMOLYAN?
-
-
-
Ace Ventura
addikt
válasz netseft #7063 üzenetére
Sajnos mivel reggel 8-és dél között ígérték a szállítást, vártam őket, majd este 6 kor érkeztek meg.Nem voltam otthon, mert dolgom akadt, és már le is mondtam róla, hogy kihozzák.
Édesapám (79 éves) vette át tök sötétben.
A futár hagyott itt egy cetlit, amin az van, hogy a termék és a csomagolás is sértetlen.Hát ez sajnos nem így volt.Egyáltalán nem is értem, hogy írhatják a termékre a sértetlenséget, amikor azt meg sem tudja nézni senki sem, mert dobozban van......
Ettől függetlenül koszos is, ezért gondolom, hogy egy kiállítási darabot kaptam.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
-
Prevent
aktív tag
válasz netseft #9722 üzenetére
Tessék mi nincsen? A 3 napos csere akkor érvényesíthető ha a vásárolt árun kibontás után felfedezek egy hibát. Van amikor leellenőrzik , hogy valóban él-e az adott hibajelenség és van amikor csak kívülről megnézegetik és már írja is a termékcsere papírt, jobb helyeken ha jófejek akkor pénzvisszafizetés...
De most olvasom 2 napja kiadott Garanciapapírt. 3 nap szintén szerepel(mobiltelefon). Csak a ruhánál 2 munkanap. De ott ha nem tetszik a méret vagy a szín akkor is cserélniük kell...
[ Szerkesztve ]
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
Gabe123
aktív tag
válasz netseft #11076 üzenetére
Mind1 visszaküldöm, mi egyébként a menete? Vagy csak feladom az Aqua címére és írok egy mailt amibe 8 napon beül vagyok és elállok a vásárlástól+ megadom a bankszámlaszámom, aztán várom hogy utaljanak.
Mark Twain once said that "If voting made a difference, they wouldn't let us do it. "
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- LEGO klub
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás