-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
netseft
aktív tag
"Mivel ragaszkodnak ahhoz, hogy a törvény értelmében a személyesen átvett árút nem kötelesek visszatéríteni"
Legjobb tudomásom szerint a 8 munkanapos elállási jog csak internetes vásárlás esetén érvényesíthető, de javítsatok ki, ha nem így van.
Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles
-
netseft
aktív tag
Az előzményt nem olvastam, de visszanézve jogos amit írsz, NFH honlapon tényleg ez szerepel. Szerintem vedd fel velük a kapcsolatot, nekem mikor kérdésem volt, még fel is hívtak email-es megkeresés után. A bolt lehet csak húzza az időt, hogy leteljen a 8 munkanap, te pedig nem tudod bizonyítani majd, hogy ott jártál...
Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles
-
netseft
aktív tag
válasz Vanek Eduard #6921 üzenetére
Az eredeti vételárat adják vissza.
Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles
-
netseft
aktív tag
válasz Ace Ventura #7057 üzenetére
Érvényesítheted a 8 napos elállási jogodat.
Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles
-
netseft
aktív tag
válasz Ace Ventura #7059 üzenetére
Ha jól értettem webshopban rendelted és futár vitte ki, tehát igen. Nézd meg bővebben, hogy mit írnak a honlapjukon. Ez nem hozzáállás kérdése, hanem kormányrendelet.
Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles
-
netseft
aktív tag
válasz Ace Ventura #7064 üzenetére
Szerintem írd meg / mondd el nekik a panaszod, aztán kiderül mit mondanak rá.
Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles
-
netseft
aktív tag
"...hogyha csereterméket adnak a régi helyett, akkor az új termék garanciája addig él, mintha azt újonnan vásároltam volna..."
Pontosan.
Tapasztalat: garanciáztattam már úgy csereterméket, hogy az eredeti garanciája rég lejárt.[ Szerkesztve ]
Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles
-
netseft
aktív tag
Felteszem még az 1 éves kötelező jótállási időtartamon belül van a termék, és nem valamilyen önkéntesen vállalt "garanciáról" van szó. Mivel nem hajlandóak sem kijavítani a hibát, sem cserélni a terméket, marad a pénzvisszafizetés, ami az eredeti, számlán szereplő árat jelenti. Ha erre nem hajlandóak, panaszkönyvi bejegyzést és fogyasztóvédelmi bejelentést kell megemlíteni a Ptk.-ra hivatkozva. Ha ez sem hatja meg őket, meg is kell tenni ezeket a lépéseket. A csereutalványt kenjék a hajukra. Mellesleg a 1,5 hónapos szervizelés is messze túllépi már a 15 napos ajánlott időtartamot.
#9691: Akkor az a döntő kérdés, hogy a +1 évet ki vállalta, és mire.
[ Szerkesztve ]
Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles
-
netseft
aktív tag
-
netseft
aktív tag
Nyomtató vagy multifunkciós eszköz esetén az elállási jogot hogyan befolyásolja az, ha a tintapatron fel van bontva és használva is volt? (Nem 100 oldal kinyomtatásáról van szó, de egy MFP beüzemeléséhez szükség van a patronok felbontására és tesztoldal nyomtatására, utána pedig lehet a vevő elégedetlen az eszközzel, legyen az akár a nyomtatás, szkennelés minősége vagy bármi egyéb.) Különálló tintapatronok esetén van ahol azt írják, nem lehet élni az elállási joggal, kérdés ez mennyire jogszerű (más kérdés, hogy valamilyen szinten logikus), mert a kivételek között nem szerepel: "kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemezek), számítógépes szoftver esetében". Lehet élni az elállási joggal és a teljes összeget kell visszafizetniük, vagy meg kell fizetni az értékcsökkenést? Van ezekre a helyzetekre (önálló és eszközhöz adott patron) vonatkozóan valakinek információja, esetleg konkrét tapasztalata?
Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles