-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
embe
nagyúr
válasz Dinter #16329 üzenetére
Ok. nem is azért írtam.
Vagy 15-20 éve (jajj) a feleségem vett egy Budmil fürdőruhát, márkaboltban. 2 strandolás után egy kikopott szar lett. Visszavittük. Az üzlet bevizsgáltatta...majd visszaadta az árát.Nem tudom most kérheted-e ezt...
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Topikgazda
-
őstag
válasz Dinter #19821 üzenetére
melyik boltból vetted?
van ahol elég rugalmasan állnak hozzá, ha jól emlékszem a sportsdirectben nekem egyszer elég hosszú idő után is kicseréltek egy talpleválásos focicipőt, azonnal ahogy bevittemde amugy ez a festéklekopás eléggé a jelentéktelen hiba kategóriája
miylen márka egyébként a cipő? én nemrég vettem a konditerembe egy kipsta cipőt, de borzalamsan töri a lábam a futópadon, rossz a kialakítása a sarkának
sajnos egyelőre nem találtam meg a blokkot, pedig ha meglenne tuti visszavinnémcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Dinter #19823 üzenetére
szar a decathlon, ezeket a sajátmárkás fosokat tolják
pont most akartam focicipőt venni náluk, de csak egyfajta adidas volt, az is mérethiányos
nike meg semmi
más kérdés hogy 4 nagy sportbolt közül egyben sem találtam normális cipőt, amiből méret is lett volna (45)
ezért amazonról kellett rendelni[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
nzozz
aktív tag
válasz Dinter #19823 üzenetére
A Dechatlon állítólag egész könnyen, kötekedés nélkül szokott hibás terméket cserélni garanciaidőn belül. Természetesen nem minden esetben, de egész sok pozitív beszámolót olvastam az ottani garanciális cserékkel kapcsolatban, tehát szerintem mindenképp érdemes megpróbálni.
-
Topikgazda
válasz Dinter #24456 üzenetére
Szia! A jogszabályban nincs kikötve, hogy csak új termék eladásánál lehet élni az elállási joggal. Itt is azt írják, hogy használt termék vásárlától is el lehet állni: [link]
Elállásnál neked kell visszajuttatni a terméket saját költségen. Ami viszont nekem fura, az a 3 hónap garancia. Ez pontosan micsoda, mik a feltételei? Mert ha cégtől vásárolsz magánszemélyként, akkor min. 1 év szavatosság jár, aminek az első 6 hónapjában az eladón a bizonyítási teher --> ergó 6 hónap a "garancia".[ Szerkesztve ]
-
daver88
aktív tag
válasz Dinter #24644 üzenetére
Elsiklottál a 6:159 § felett: ...kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet...
Az említett technikai gond szerintem arra vonatkozik, hogy nagyjából 1,4-1,5-ös szorzóval számolnak a futárszolgálatatok az elmúlt egy hónapban a szerződött partnerek felé a júliusi szinthez képest a jelenleg ~800 Ft-os üzemanyagár miatt.
+ sokszor szóba került már a csereutalvány is. Ugyanez a Ptk §. vonatkozik ide is. Teljesen jogszerű, ha nem cseregépet kapsz, hanem a pénzt kapod vissza, mivel a jelenlegi
30-40%13.7 %-os infláció aránytalan többletköltséget jelent a vállalkozásnak[ Szerkesztve ]
-
daver88
aktív tag
válasz Dinter #24646 üzenetére
Nem védeni akarom a vállalkozásokat (csak ezzel dolgozom nap, mint nap, és látom, hogy vannak szürke foltok...), de egy termékcsere nem +1000 Ft-ba kerül. Egyszer újra kiküldi, majd mégegyszer visszahozatja, ez általában 1.5x szorzó a futárszolgálatnál, de van ahol duplája. Plusz az, amit te látsz fuvarköltség, az csak a rád terhelt része a dolognak, ez a legtöbb esetben jóval nagyobb összeg, aminek a különbözetét az árrésből "vállalja be" a kereskedő.
Nyilván a te részedről is érthető a dolog, és megértem az álláspontodat.
[ Szerkesztve ]
-
Dinter
addikt
válasz Dinter #24657 üzenetére
Folytatódik a történet:
A javítás nem nevezhető sikertelennek. A lengéscsillapítók cseréje szükséges volt. Egy másik szerelő véleménye egy videó alapján irreleváns. Úgy érzem, részemről pozitív hozzáállás, hogy vissza térítek önnek. Ennek oka nem a rossz munkavégzés, hanem az egyezségre törekvés. Érthető módon nem a teljes összeget fizetem vissza.A 22.000,- Ft-ból levonásra kerül a bevizsgálás díja, (8.500,-) amit egyébként elkértem volna öntől. A kicserélt ékszíj 4.000,- Ft. Tehát a fennmaradó összeg 9.500,- Ft, amit átutalok önnek.
Több dolog is érdekes. Egyik, hogy a bevizsgálás díja akkor még 7.500 forint volt, most az inflációra hivatkozott A másik, hogy mire fizessek bevizsgálást, amikor rosszul állapította meg a hibát? Mondtam neki, hogy akkor megyek a fogyasztóvédelemhez meg fizetési meghagyást küldök, azt mondta ő is ezt akarta javasolni, a videóimmal meg nem megyek semmire. Az ékszíjcsere is csak azután lett szükséges, hogy hozzányúlt.
Szerintetek előtte hívjak másik szerelőt, aki írásba foglalná a véleményét? Szerencsére még a régi lengéscsillapítókat sem dobtam ki.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz Dinter #24664 üzenetére
egyik vizsgázott szerelő sem fog a másik vizsgázott szerelő alá piszkítani szerintem.
ha pedig "szakértőhöz" kerülne a dolog akkor feltehetőleg nem 22000Ft összeg lesz annak a vége.
ezek a gépek 3-4 évre vannak tervezve de olykor csak 2 évet bírnak ki de még annyit se.
rengeteg időd megy el vele.
az enyémet jobb ha nem látod,az a híres Whirlpool gép ami a garancia lejárta előtt "csúf háztartási gép" vagyis még le sem járt a garancia és fullra szétrohadnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest