-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz halhatatlan #12703 üzenetére
Elvileg: egy egyeves sincs cuccot az esetek rendkivul nagy szazalekaban az egvilagon semmi ertelme ujrapasztazni
Jogilag: amennyiben a jotallasra kotelezett birosagon megallni tudo modon tudja bizonyitani, hogy a jelzett hiba es az ujrapasztazas kozott ok okozati osszefugges van, abban az esetben elhajthatnak, minden mas esetben jotallas keretein belul kezelendo a problema.
Megjegyzes: legkozelebb tessek muanyag csavarhuzoval dolgozni, vagy szigszalagbugyit huzni a fem csavarhuzora, ha mar mindenaron hozza kell nyulni a garis cumohoz. -
optikus
senior tag
válasz halhatatlan #12706 üzenetére
vigyazz ezzel a bevitellel mert mar volt itt aki azert panaszkodott hogy elkezdtek molyolni a bevitt gepen aztan tonkretettek benne eztazt es csak vonogattak a vallukat hogy igy jartal...
ha telleg olyan egyertelmu, hogy mas gepben se kapcsol be akkor az eleg nyilvanvalo, tegyek be egy sajat gepbe es ha azzal is produkalja (vagyis nem produkalja akkor nem kerdes.Buy books not gear.
-
bullseye
addikt
válasz halhatatlan #12713 üzenetére
Szerintem kissé túlértelmezted a jogaidat ebben a történetben.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Attix82
őstag
válasz halhatatlan #12703 üzenetére
Nem vehető le a hűtő. Nem külön adják mint a CPUnál, nem hiába szokták lecímkézni a hűtő csavarjait.
Nem köteles megnézni, munkalapot / hibafelvételt megtette és ennyi, több dolga veled nincs:
még ki se tudta probálni ott a helyszinen mert hiába voltak tartozékok,nem tudta mibe beletenni mert nem volt olyan tápja eggyik géphez sem.Ez vicc kategória: "énmeg követeltem tőle a javítás idő alatt a pót kártyát,hivatkozva a majdnem 30 ezer forintomra."
Ilyen nem létezik, csak a bíróság döntheti el, hogy ez kellemetlen vagy sem, de ha a boltos a lehető leggyorsabban járt el ,hogy a szervizbe jusson a termék, már a bíróság se fog mit kezdeni vele:
3 héten belül nem tudja valahogy,nekem ezt a problémát orvosolni, akkor ő köteles vissza fizetni a termék akkori teljes értékét,márpeding ft.-baVagyis, el vagy tájolódva a dolgokkal. Főleg úgy, hogy meg is bontottad.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz halhatatlan #12716 üzenetére
Ilyen belépő után szerintem akkor is az utolsó nap kapod meg, ha amúgy 1 hét után megvannak vele. Nem mellesleg alaptalan elvárásokkal tökfölösleges verni az asztalt. Attól, hogy vered, még nem lesz igazad.
[ Szerkesztve ]
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz halhatatlan #12716 üzenetére
Na anno a másik oldalon az ilyen vevőket szívattam!
Ilyen kezdéssel ne is várj sokat.... na meg ha a gyártó észre veszi, hogy újra pasztázás miatt ment tönkre akkor simán el küldhet vele. Ahogy neki bizonyítani kell, hogy attól nem jó, úgy neked is kell, hogy hozzáértő szakember csinálta!
Csak mellékesen a min. 3-4 hetes javítás teljesen normális, ha meg a gyártóhoz megy akkor 2-3 hónap is lehet, a bolt meg azzal még meg is védi az igazát ha felajánl egy ideiglenes kártyát a javítás idejére....
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vírusirtó topic
- VPN topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Suzuki topik
- További aktív témák...
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen