-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
adalbert1
veterán
válasz Csaba_20_ #2001 üzenetére
Simán lehet, hogy pár illetékes is a zsebükben volt, habár akkor meg a végletekig mehetett volna a buli így is (esetleg lehet hogy valami sokkal nagyobról akarják elvonni ezzel a figyelmet)...
Vagy ennyire nincs kapacítást mindenkit ellenőrizni.
A híren meg nincs mit csodálkozni, az országban össznépi sport a csalás. -
adalbert1
veterán
Tudom, hogy nem kifejezetten boltos topic, de talán itt volt a legtöbb szó a Bird Pc-ről.
Ma vásároltam náluk két Noctua NF-S12-800-as ventit, és az egyik csomagolásából hiányzott az Ultra Low Noise Adaptor. Rögtön fel is hívtam őket, felajánlották hogy cserélik a ventit, vagy adnak egy ilyen adaptert. Elméletileg hétfőn megyek vissza érte, de eddig ez fogyasztóbarát hozzáállásnak tűnik. -
adalbert1
veterán
válasz adalbert1 #2525 üzenetére
Na ma visszamentem, a pénteken dolgozó srác nem szólt a ma dolgozó kolléganőjének, így az csak nézett rám értetlenül, a srácot meg hiába próbálta hívni, nem érte el...
Azt mondta hogy holnap lesz a pénteki kollégája, menjek vissza akkor...
Viszont ez nem igazán az amit megbeszéltem velük telefonon... -
adalbert1
veterán
válasz adalbert1 #2526 üzenetére
Ma visszamentem, bentvolt a srác is, egyből adta az alkatrészt. Úgy tünik, hogy csak a kolléganőjét felejtette el értesíteni erről. Viszont végül elég könnyedén megoldódott az ügy (persze csoda is lett volna, ha egy ilyen filléres alkatrészen kezdenek el problémázni).
-
adalbert1
veterán
válasz Stalker76 #2549 üzenetére
Az átragasztott matricát oké hogy észreveszik, de ha valaki megcseréli 2 utolsó pontig megegyező kártyán? Tudom hogy ocsmány dolog, de jópár helyről hallottam már, hogy megcsinálták...
Szerk.: amúgy simán lehet hogy valahonnan még lehet 7600-at szerezni, valamelyik nap láttam olyan inno 7600 gst-t is az ipon árlistájában ami nekem is van.
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz Csaba_20_ #2558 üzenetére
Na igen, engem is utána már az érdekelt volna, amit az első bekezdésben leírtál.
Egyik fél azt állítja, hogy simán kiszúrják, a másik meg azt, hogy emiatt büntetik a nem ezzel machináló vásárlókat is néha véletlen...Amúgy meg az egyetlen garis vga-m jelenleg egy 7100GS, nyilván nagy business lenne átragasztani rajta a matricát.
-
adalbert1
veterán
Ugyan nem garancia, hanem reklamáció témakör:
Valamelyik nap pakoltam ki az autóból a vegyiárút, és a Domestos sikeresen összekente a pólómat. Mikor még befele pakoltuk az autóba, semmi nyoma nem volt, hogy a kupaknál szivárogna a 2 l-es flakon, rá nem pakoltunk semmit...
Felmentem az Unilever (gyártó) honlapjára, és mintegy levezetve idegességemet megírtam, hogy miért nem tudnak normálisat gyártani...
Jött is a válasz e-mail, hogy sajnálják a történteket, a flakont küldjem el postán, hogy kivizsgálják az ügyet.
Levélváltás után megegyeztünk az ügyfélkapcsolatokkal foglalkozó hölggyel, hogy inkább beviszem személyesen, úgyis kb. 15 percnyire lakom a székháztól.
Bevittem, várom a minőségügyi osztály véleményét. -
adalbert1
veterán
Cipő esetén mit lehet tenni, ha szerintem vicc amit a "független" szakértő leírt? Ugyan a cipőt megragasztották, viszont erős a gyanum hogy pár hónap múlva ugyanúgy szét fog jönni, és akkor mivel már a 6 hónapon kívűl vagyok, rajtam lenne a bizonyítási kötelezettség.
Mekkora az esélye, hogy ezek a szakértők egyáltalán nem függetlenek? Gondolom az adott nagyker mindig ugyanazzal dolgoztat, nem?
Ha leírom a saját logoutomban, hogy xy szakértőt én egy trógernek tartom, és xy kft.-t is, perelhetnek hitelrontásért? -
adalbert1
veterán
válasz Ariadne #5445 üzenetére
Köszi.
Az számit valamit az eljárás során, hogy a garanciális ügyintézés alatt szépen kifutottunk abból a 6 hónapból, amig rajtuk volt a bizonyítási kényszer?
Ugyan elhoztam így a cipőt (mert megragasztani legalább megragasztották), viszont most kb. ugyanúgy néz ki mint mikor elvittem, tehát "nagyon tartós" volt a ragasztás.
A történet meg annyi volt, hogy elkezdett szétvállni a cipő (oké, nem vittem vissza egyből), persze a ragasztás folyamatosan engedett (nem vagyok egy sebes ügyintéző, mint ez az ipon topicból már kiderült. ). Ezt megelégelvén visszavittem, erre jöttek azzal a "szakértői" véleménnyel, hogy a cipő beázott és károsodott, meg amúgy is fakó, roncsolódott, és a beázás okozta az elválást, kb. csak azt nem írták oda hogy a k. anyád te k.csög.
A fakulás és kárososdás egyértelműen abból adódik, hogy éri a nap, közben persze hogy a fekete anyaga fakul... A károsodás meg annyi, hogy ahol hajlik a láb, ott valamennyire meg van törve, szerintem ez se az én hibám.
Oké, az lehet hogy para, hogy nem vittem vissza az első hajszálnyi ragasztott felület elengedésénél, de ha beragasztják, attól még ugyanúgy egy hibás konstrukció marad, ami ugyanúgy el fog engedni, nem?
Na meg múltkor is beszívtam hasonlót más helyen (Office Shoes, Timberland cipő), ott ugyan a javamra döntöttek, viszont én a kijavítás ellenére inkább cserét akartam (ugyanis a javítás ellenére ugyanolyan rossz konstrukció marad a cipő), persze hogy nem sikerült elintézni... -
adalbert1
veterán
Sziasztok, szerintetek ebben az ügyben hogyan tovább?
-
adalbert1
veterán
válasz Gyuri27 #6252 üzenetére
Az a baj hogy egész héten vidéken vagyok anyámnál, így személyes ügyintézés kizárva, marad a telefon és az e-mail.
Egyelőre elküldtem nekik a garanciajegyről készített fényképet is (eddig arról nem csináltam, mert csak később vettem észre), és bízok abban hogy pár napon belül el tudjuk normálisan is intézni. Ha nem akkor jön a Mr X által is említett fogyasztóvédelem + a Philipsnek is 1-2 e-mail, majd mikor odajutok személyes látogatás + panaszkönyv.
Elméletileg még a 8 munkanapos elállásba is beleférek, de itt meg lerázhatnának azzal is hogy ugye nem hibátlan a termék. Illetve ha az ügylet résztvevői közül nem az én hibámból kapok egy nem 0km-es terméket, akkor nehogy már még én rohangáljak utána.
De egyelőre még megvárom a következő 1-2 nap mit hoz.stol: és még csodálkoznak hogy nyersanyaghiány van, mikor pazarolják a rengeteg hasonló eldobható szemét gyártására.
Mr X #6257: webshopból rendeltem, futár hozta, így elméletileg ez jár. Más kérdés hogy a termék állapota alapján meg nem járna, de eleve ők hoztak ilyen terméket.
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz adalbert1 #6256 üzenetére
Jelenleg ott tart a dolog hogy felhívott az egyik munkatársuk, és javasolta az anyagi visszatérítést, cserét ugyanolyan termékre illetve levásárlást. Szerintem cserélni fogok egy másik gyártó termékére, amit a helyszínen jó alaposan leellenőrzök. Ennek ellenére igazán nyugodt csak akkor leszek ha már a kezembe van a termék és minden rendben vele.
-
adalbert1
veterán
válasz adalbert1 #6290 üzenetére
Végül megoldódott az ügy, választhattam hogy visszautalják az árát, beszámíttatom valami másba, kapok egy ugyan olyan terméket. A harmadik megoldást kilőttem, és éltem a beszámítással, mivel amúgy is telefont kellett vennem barátnőmnek. Grillsütőt meg vettem máshol, mivel itt nem volt olyan márkájú termék raktáron mint ami megfelelt volna.