-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
adalbert1
veterán
válasz adalbert1 #2525 üzenetére
Na ma visszamentem, a pénteken dolgozó srác nem szólt a ma dolgozó kolléganőjének, így az csak nézett rám értetlenül, a srácot meg hiába próbálta hívni, nem érte el...
Azt mondta hogy holnap lesz a pénteki kollégája, menjek vissza akkor...
Viszont ez nem igazán az amit megbeszéltem velük telefonon... -
adalbert1
veterán
válasz adalbert1 #2526 üzenetére
Ma visszamentem, bentvolt a srác is, egyből adta az alkatrészt. Úgy tünik, hogy csak a kolléganőjét felejtette el értesíteni erről. Viszont végül elég könnyedén megoldódott az ügy (persze csoda is lett volna, ha egy ilyen filléres alkatrészen kezdenek el problémázni).
-
Gyuri27
félisten
válasz adalbert1 #2553 üzenetére
Amikor meg nem garizzák le a vga-d ami magától halt be akkor te leszel a legjobban felháborodva. Az ilyen virtusok miatt szopatják azokat akik nem ügyeskednek. Hát csak gratulálni tudok.
De mindenki szíves figyelmét felhívom, hogy az itt taglalt téma már át lépte a törvényesség határát, tehát a ph-t is. Legyen ennyi elég míg a mkodik rendet nem raknak.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Ariadne
őstag
válasz adalbert1 #5442 üzenetére
Ha nem igazságügyi szakértő és nem a KERMI, hanem egyszerűen az üzlet kérésére írt valaki egy szakvéleményt, akkor az az üzlet véleménye lenne akár egy per során is, nem szakvélemény. Nem vagy köteles elfogadni, követelheted továbbra is a javítást/cserét/pénzt vissza azzal, hogy nem bizonyította, hogy nem gyártási hibáról van szó. Az, ha fizetek a szomszéd akármilyen cégének, hogy írjon egy cetlit, még messze nem bizonyít semmit...
A jó hírnevüket pedig nem sérted azzal, ha valós dolgokat írsz le.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Gyuri27
félisten
válasz adalbert1 #6250 üzenetére
Hát ha nem is az extreme digitáltól. Hanem a média mark-tól én is vettem használt telefont.
Visszamentem és kértem az áruház vezetőt. Kérdezték mi van. Mondtam mi a szitu. Nefélj az ügyfeles bige egyből rendezte. Nem kellett áruház vezető.
Erélyes fellépés és vezetők, meg fogyvéd emlegetése.
Az meg csak hab a tortán, hogy a garjegyet nem a vásárlástól inditják.
Szóval én nem irogatnék a helyedben. Sokkal jobb a cirkusz a boltban.
Az mm-ben minket is néztek mi van.A néhai EW-ben is volt kalamajkám. Kiirtak egy cuccot (discman) jó áron. Mentünk. Nincs.
Másik eledó. Most pakolják a raktárba.
Mondom ezt hagyjuk. Ezért autókáztam x kilóméterről és nincs? Mondom ok. Akkor kérek egy osztályvezetőt. Nem ér rá. Jött a rutinos válasz. Kérdezem áruház vezető vagy a helyettese ráér? Mit ad isten egyből jött az osztályvezető. Vázoltam, hogy mi van és hogy ez biz fogyvéd lesz. Fickó nem szarozott. (én egy 10k-s cuccért mentem). Lekapott egy 15k-s cuccot. Sárga fecni amin 10k szerepel és ezt fizettem ki.
Nem nyerészkedni akartam!!!Szóval határozottan, személyesen. Ez a levelezgetés vagy müködik vagy nem.
Amd - Radeon - Ryzen
-
adalbert1
veterán
válasz adalbert1 #6256 üzenetére
Jelenleg ott tart a dolog hogy felhívott az egyik munkatársuk, és javasolta az anyagi visszatérítést, cserét ugyanolyan termékre illetve levásárlást. Szerintem cserélni fogok egy másik gyártó termékére, amit a helyszínen jó alaposan leellenőrzök. Ennek ellenére igazán nyugodt csak akkor leszek ha már a kezembe van a termék és minden rendben vele.
-
adalbert1
veterán
válasz adalbert1 #6290 üzenetére
Végül megoldódott az ügy, választhattam hogy visszautalják az árát, beszámíttatom valami másba, kapok egy ugyan olyan terméket. A harmadik megoldást kilőttem, és éltem a beszámítással, mivel amúgy is telefont kellett vennem barátnőmnek. Grillsütőt meg vettem máshol, mivel itt nem volt olyan márkájú termék raktáron mint ami megfelelt volna.