-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Sziasztok!
A rövid sztori: Vettem a Deicm*nn-ban egy vízálló cipőt kb. 1,5 éve. Azóta kb. 20-szor volt csak rajtam. A problémám az,hogy az utolsó 3 használatkor vettem észre,hogy a bal beázik. Nem felülről, ha nincs eső, de vizes az út, szépen egy 10 perc séta után már tocsog belül a lábam benne. Valószínűleg a talpán lehet valami repedés, bár vizsgálva nem láttam rajta.
Kérdésem,hogy ilyenkor mit lehet tenni? Számla megvan (doboz már nincs), van egy tájékoztató, ami szerint a szavatosság 2 év, de ez nem tudom, mi jelent, erre hivatkozva kérhetem a cseréjét?
-
nagyúr
Köszönöm a válaszokat, kicserélték, nem kellett a doboz.
-
nagyúr
Sziasztok!
Sajnos nem találtam az oldalukon, ezért megkérdezem. November közepén (~kb. 3 hónapja) vettem egy Heavy Tools kabátot. Használtam, semmi extrém, és mindkét ujjánál elkezdett leválni, lefoszlani a tépőzáras "állító", de úgy,hogy nem is használtam sosem, úgy van, ahogy vettem a kabátot. Kimosva egyszer volt, akkor is a címén szereplő feltételek pontos betartása mellett. Képek: [link], [link]
Vissza lehet ezt vinni? Blokk természetesen megvan.
-
nagyúr
Köszönöm a válaszokat, ma el is viszem és beszámolok a fejleményekről.
Szerk.: Közben felmerült egy kis probléma. Ilyen kabát már nincs egyik boltjukban sem ebben a méretben (webshopjukban sem). Ha visszaadják az árát, nem vagyok előrébb, mert ezt a kabátot is sok keresgélés után találtam meg. Szóval lehet marad az, hogy elviszem egy varrodába és raknak rá szépen másikat.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Közben mégis úgy döntöttem, visszaviszem, meglátjuk, mit mondanak.
Nem volt nekik ismeretlen a dolog, úgy értem, pontosan, rutinosan csináltak mindent. Mondták,hogy ilyenkor felküldik a terméket a központjukba, jegyzőkönyvvel, hiba megjelöléssel. Egyébként ez érdekes, ennyit a független szakértőről Arról nem is beszélve, amit majd később írok le.
Kedvesek, rendesek voltak, felvették a jegyzőkönyvet, szépen leírtak mindent, és hogy a hibát tapasztalták, valamint, azt is beleírattam, hogy egyetlen egyszer lett kimosva, de akkor is - a rendeltetésszerű, leírásnak megfelelő mosást alkalmazva - a jobb zsebén belül elvált az anyagtól a bélés.Kérdezték mit szeretnék, mondtam, hogy csere/pénzvisszafizetés.
Kérdeztem még,hogy mi szokott lenni ilyenkor, mondták, hogy a központban megpróbálják javítani (WTF? ), de ha nem tudják szépen megcsinálni, nem szaroznak, cserélnek és amúgy is inkább azt szoktak, mert a vevő megtartó politikája a Heavy Tools-nak nagyon "erős". Kíváncsi leszek, mi lesz a dologból, pár napot várni kell.
Még annyit megtettek, hogy függetlenül a kimeneteltől már most odakértek másik boltból átszállításra a méretemben egy ugyanolyan kabátot, hogy ha csere lesz, egyből tudjak vinni, ne kelljen várni még arra is. Ettől függetlenül még akkor is dönthetek úgy,hogy inkább a pénzt kérem.Igazából már csak imádkozom, hogy ne kezdjék el gányolgatni, varrogatni, hanem cseréljék.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen