-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Közben mégis úgy döntöttem, visszaviszem, meglátjuk, mit mondanak.
Nem volt nekik ismeretlen a dolog, úgy értem, pontosan, rutinosan csináltak mindent. Mondták,hogy ilyenkor felküldik a terméket a központjukba, jegyzőkönyvvel, hiba megjelöléssel. Egyébként ez érdekes, ennyit a független szakértőről
Arról nem is beszélve, amit majd később írok le.
Kedvesek, rendesek voltak, felvették a jegyzőkönyvet, szépen leírtak mindent, és hogy a hibát tapasztalták, valamint, azt is beleírattam, hogy egyetlen egyszer lett kimosva, de akkor is - a rendeltetésszerű, leírásnak megfelelő mosást alkalmazva - a jobb zsebén belül elvált az anyagtól a bélés.Kérdezték mit szeretnék, mondtam, hogy csere/pénzvisszafizetés.
Kérdeztem még,hogy mi szokott lenni ilyenkor, mondták, hogy a központban megpróbálják javítani (WTF?
), de ha nem tudják szépen megcsinálni, nem szaroznak, cserélnek és amúgy is inkább azt szoktak, mert a vevő megtartó politikája a Heavy Tools-nak nagyon "erős". Kíváncsi leszek, mi lesz a dologból, pár napot várni kell.
Még annyit megtettek, hogy függetlenül a kimeneteltől már most odakértek másik boltból átszállításra a méretemben egy ugyanolyan kabátot, hogy ha csere lesz, egyből tudjak vinni, ne kelljen várni még arra is. Ettől függetlenül még akkor is dönthetek úgy,hogy inkább a pénzt kérem.Igazából már csak imádkozom, hogy ne kezdjék el gányolgatni, varrogatni, hanem cseréljék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xbox 360
- Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
- Kompakt vízhűtés
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- További aktív témák...