- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joe.36
addikt
válasz Superhun #18716 üzenetére
Deichmann puma cipő kaland.
Előzmény.....
Vettem tavaly nyár végén a Deichmann-ban egy 20000.- forintos Puma cipőt, mostanra elkezdett széthullani a belső része, vissza vittem, azt mondták lejárt a 6 hónap nekem kell utána járni és bebizonyítani hogy rossz a cipő. És ez pénzbe is kerül. 3-9 ezer Ft. Látják ők is hogy milyen a hiba, de ez van.
Amikor vettem azt mondták 2 év van rá.
Tudok valamit tenni ?Joe
A történet vége....
Szóval nem adtam fel, elmentem még 2 Bp üzletükbe de elzavartak ugyanezzel a dumával, mivel az 1 üzletben megjelölték a számlát tudták is hogy már voltam máshol ez ügyben.
Barátom mondta adjam oda, ö egy másik Deichmann üzletben vásárol ott nagyon vásárló barát eladók vannak.
Megnézték a cipőt, semmi gond, ez javítható, ők intézték, 3 nap volt, nagyon szép munka, meg vagyok elégedve. 0 Ft költség. Garancia él tovább.Megnéztem az 1 jegyzőkönyvet, azon az van nem rendeltetés szerű cipő használat, szakvélemény szükséges.
Másodikon meg az van, nagy mértékű elhasználódás, a cipő javítható.
Érdekes nagyon. Szóval aki így jár kérjen egyből javítást, és ragaszkodjon hozzá ezek szerint.
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
choco01
addikt
Hali.
Próbálkoztam a jogász topicban is de nem kapam választ szóval hátha itt..
"Adott az a helyzet hogy egy felnőtt képzésre el lett utalva 87.000ft április 4.-én azaz több mint egy hónapja és rá pár napra szóltak hogy nincs meg a létszám és mégsem indítanak, várunk vagy kérjük vissza a pénzt és visszakértük, de azóta sem küldték vissza.. Azóta vagy 2x beszéltünk már velük ahol azt mondták hogy már továbbítottak a kérelmet oda ahova kell..
Hivatalosan meddig húzhatják? "
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
-
-
choco01
addikt
válasz BornToBePuli #18808 üzenetére
Elvileg a kincstárnál van elakadva a dolog és nem tudnak utalni senkinek, várjunk..
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
Piftuka
veterán
"Aquila non captat muscas."
-
asdf_
veterán
válasz Piftuka #18810 üzenetére
Az, hogy a beszallitoi lancban c*ganykodik valaki a garival, az nem jelnti azt, hogy a bolt a hunyo. Neki a beszallitoja ezt adta cserebe, akkor ezt kapod. A kotelezo jotallas torveny szerint egy ev, az ezen tuli feltetelek -melyekrol kishazankban minden ceg "elfelejti" tajekoztatni a vevot-, a gyarto/forgalmazo altal megszabottak, azaz siman lehet franko is, hogy az 535 helyett 545-ot kapsz/kaptal, mert meg siman lehet az is, hogy az intel azt kuldte (bar nem tunik EOL-osnak a termek, tehat akar kaphattal is volna masik 535-ost szerintem).
Az MLC TLC parat en amugy en erosen tulhype-oltnak gondolom, a budos eletben nem fogsz annyit irni egy TLC-s ssd-re, hogy elhasznalodjon (sajat pelda, 4+ eves az SSD-m, 28 tera iras ment ra (illetve mivel tomoritos kontrollere van, csak 9, vagy lasd meg a masfel evig 0/24-ben irt tesztet 1-2 evvel ezelottrol, az utolsok ennyi ido, masfel ev utan dobtak fel a pacskert, valami horrorisztikus kiirt adatmennyiseggel, ami nagysagrendekkel haladta meg a gyarto altal igert ertekeket) -
Pécsi gyerek
addikt
Kedves telenor magához tért
2,5 hónap kb,egy rakás utánajárás,stb.Valahol jólenne feltüntetni,mert nagy volt itt is a bizonytalanság a tartozékra vonatkozóan hogy is van a gari/gari meghosszabbodás.
U.i. :jövő szerdán lett volna a jelenésük a békéltető testületnél.Jééééé[ Szerkesztve ]
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Piftuka
veterán
Köszönöm a válaszodat!
Mindazonáltal sajnos nem értetted meg a probléma lényegét!
Amely szerint az általam korábban vásárolt SSD-t "megváltozott árra" hivatkozva (kifutott, ráadásul készleten nem létező termékről van szó!) sokkal kevesebb pénzért számolnák be, amennyiben az általuk felajánlott termék helyett egy másik terméket választanék. Elállás esetén szintén ezt ajánlották fel. Én pedig ezt nem fogadtam el.
(Egyébként, a hozzászólásod első részére vonatkozóan... nyilván az Intel küldte nekik, hiszen egy Intel SSD helyett kellett küldeniük cserepéldányt. És nyilván az aktuális modellt tudják küldeni, hiszen az a típus, ami meghibásodott, már készleten sincsen, ráadásul kifutott modell. A garancia időtartamának megkérdőjelezése pedig szóba sem került.)
"Aquila non captat muscas."
-
bucihost
senior tag
válasz Piftuka #18810 üzenetére
- illetve elállhatok a szerződéstől, de akkor is csak a (szerintük) "jelenlegi" árát kapom vissza az Intel 535-nek.
A számlán szereplő összeget (amennyiért Te vetted) kell vissza kapnod, nem amit ők fel ajánlanak, meg nem is a lista árat. Hasonló cipőben járok most én is. A fenti infót 2 fogy. védelmis , meg a békéltető testület is megerősítette.
-
Piftuka
veterán
válasz bucihost #18814 üzenetére
"A számlán szereplő összeget (amennyiért Te vetted) kell vissza kapnod, nem amit ők fel ajánlanak, meg nem is a lista árat."
Én is így tudom.
Annyi fejlemény van közben, hogy miután este megírtam nekik a levelemet az összes részlettel, panaszommal és kérésemmel, az ominózus, cserébe felajánlott Intel 545 SSD árát 29.190 forintról 36.190 forintra emelték!
Az ilyen véletlenekben én nem hiszek.
"Aquila non captat muscas."
-
Topikgazda
válasz Piftuka #18816 üzenetére
Aqua-nál érdekes a történet, mert ott a jótállási jegy alapján nem 1 év jótállás + x év gyári gari jár, hanem a teljes idő jótállás. A honlapon is úgy tüntetik fel a garanciát, hogy "Jótállási idő: x év". Lásd pl. itt: [link] Szóval csak a jótállási jegyen szereplő adatok alapján jogos az igényed, mely szerint a teljes vételár visszajár, hanem tudja sem javítani, sem cserélni ugyanolyan típusra a bolt a hibás terméket.
[ Szerkesztve ]
-
Piftuka
veterán
válasz Superhun #18818 üzenetére
"Szóval csak a jótállási jegyen szereplő adatok alapján jogos az igényed, mely szerint a teljes vételár visszajár, hanem tudja sem javítani, sem cserélni ugyanolyan típusra a bolt a hibás terméket."
Köszönöm a válaszodat!
Ezt én is éppen így gondolom. Az AQUA nem így gondolja. (Írt választ nemrég.)
"Aquila non captat muscas."
-
#72042496
törölt tag
Sziasztok!
Ez egy hosszú és cifra, egyelőre befejezetlen történet lesz. Köszönöm, akinek van türelme hozzá.
- 2016.03.25-én vettem a Media Marktban (West-End) egy Galaxy S7 típusú telefont, amire kötöttem két év Garancia Plusz biztosítást sérülések ellen (Cardif a biztosító). Ez 224 ezer + 35 ezer forint volt.
- 2018.03.25-én visszavittem a telefont (utolsó nap, de használni akartam, amíg csak lehetett). Ami hibát kiemelek, hogy hamar merült, illetve egy esés után megpattant a kijelző alatt egy kis részen az üveg. Utóbbi miatt a biztosítóhoz került. Azt mondták a Media Marktban, két hét alatt átfut a dolog.A harmadik héten háromszor telefonáltam, hogy mi a helyzet, és háromszor ígértek visszahívást. A negyedik alkalommal az ügyintéző utánanézett azt mondta, látja már, csere lesz, a biztosító majd értesít.
- 2018.04.17-én értesített levélben a biztosító, hogy gazdaságtalan a javítás. Csereutalványt ajánlottak fel 77 100 forint értékben. A Media Marktba aznap elmenve megerősítették, ami a levélben is szerepelt, hogy az számla is kell ahhoz, hogy ezt érvényesítsem. Csakhogy én úgy emlékeztem, a Media Markt ezt a telefonnal együtt elkérte. Ők azt állították, kizárt, nálam kéne lennie. Ha el is kérték (amit elmondásuk szerint nem tettek), kérdezzem meg a biztosítót, mert akkor hozzájuk továbbították. A csereutalványt mindenestre nem tudom érvényesíteni, nem tudnak vele így mit kezdeni. Azért elkérték, és nem is adták vissza. Mikor szóltam, hogy akkor mi alapján érdeklődjek ha konkrétan semmi papír nincs nálam, a szállítólevél (hogy szervizbe küldték a telefont) másolatát adták oda.
- 2018.04.18-én megkérdeztem a biztosítót, náluk van-e a számla. Nem volt náluk.
- 2018.04.19-én jeleztem a biztosító felé, hogy szeretném visszakérni a telefont a leadott állapotában és tartozékaival. Ahogy megítéltem, más választásom nem is maradt. A kérést egy írásos nyilatkozatban küldtem el nekik, amit elfogadtak. Hogy meddig tart mire a készülék visszajut, azt írták, pár nap, de a Media Markt majd értesít.
- 2018.05.04-én elmentem a Media Marktba, mert két hét alatt sem értesítettek. Nem hallottak semmit a készülékről, az utolsó bejegyzés a rendszerükben az, hogy 2018.04.17-én ott jártam.
- 2018.05.07-én megkérdeztem a biztosítót mindez hogy lehet, amire azt válaszolták, 2018.04.19-én visszaküldték az áruházba a készüléket, érdeklődjek a Media Marktnál.
- 2018.05.10-én beloopoltam a Media Marktot is a mailbe, kérdezve, mi a helyzet, mert mást állítanak ők és a biztosító.
- 2018.05.11-én hívtak a Media Marktból, hogy vázoljam a pontos helyzetet, hogy akkor most se utalvány, se készülék? Megerősítettem, ez volt a helyzet majdnem két hónap után. Se papírok, nem mellesleg. Megígérték, hogy azonnal utánanéznek, és rögtön visszahívnak. Nem hívtak.
- 2018.05.14-én gondoltam, elmegyek személyesen a Media Marktba érdeklődni.A szokásosnál hosszasabb kutakodás után az ügyintéző előhozta a készüléket. Elnézést kért, azt mondta, csak a doboz volt meg, magát a telefont csak a hétvégén találták meg. A legnagyobb természetességgel odaadta mellé a számlát is, ami ezek szerint bizony náluk volt, pedig anno nem találták, sőt, letagadták, emiatt nem tudtam igénybe venni a csereutalványt sem. A helyszínen kértem a panaszkönyvet és írtam egy panaszt.
Nincs vége, mert a készüléket kipróbálva az nem kapcsolt be, 10-15 perc töltés után sem. Azt mondták, akkuhibával adtam le, közben nem volt töltés alatt, és az akkunak így lehet, vége. Adjam oda a csereutalványt, megnézik mit tehetnek. A csereutalvány persze nem volt nálam, mert 2018.04.17-én leadtam a Media Marktban. A kolléga, aki átvette, már nem volt benn, így elnézést, de nem tudnak a helyszínen mit tenni. Ma (2018.05.15) elvileg beszélnek a biztosítóval, és majd hívnak.
Éppen azért vettem a Media Marktban külön biztosítással a készüléket, hogy ne járjak pórul. Az, hogy az ügyintézés közben tönkremegy azt gondolom, nem az én felelősségem. Főleg, hogy a biztosítótól írásban azt kértem, hogy a leadott állapotban juttassák vissza, ami után a Media Markt még heteket ült rajta, miután korábban egy súlyosat mulasztottak a papírokkal. Enélkül már három hete vége lehetett volna egy csereutalvánnyal az egésznek.
A kérdésem, hogy mit tudok a fenti esetben tenni? Köszönöm előre is a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz #72042496 #18820 üzenetére
Nem értem ezt a 77 ezres csereutalványt. A csereutalvány értéke mindig a számlán szereplő összeg. Ráadásul azt nem vagy kötelező ott levásárolni, akár a vételárat is visszakérheted, sőt, gondolom ez lenne a legjobb megoldás, mert gondolom az S7 készülékek ára azóta jelentősen zuhant, így megvehetnél egy másik készüléket, és még pénzed is maradna. Ne hagyd magad!
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
#72042496
törölt tag
válasz Lackooo84 #18821 üzenetére
Biztosítás vonatkozik rá, a biztosító pedig értékcsökkenéssel és amortizációval számol. Ez alapján kalkulálták a 77 ezer forintot.
Ma hívtak a Media Marktból. Elmondták, ha garancia plusz van rá, akkor alapból a biztosítón keresztül megy a szervizelés. Nálam ráadásul az üveg is megpattant. A papírok pedig a szervizben voltak, később kapta vissza a Media Markt, mint én a csereutalványt. Várnom kellett volna, most azt mondják. Csak ez számomra nem derült ki semmiből sem.
Próbálják most a csereutalványt újra kiállítani. Ha összejön, veszek belőle egy telefont ami leginkább megéri, aztán eladom. Ha ez így összejön, akkor valamennyire még mérséklődött a kár. De hogy ez a 35 ezer forintos garancia plusz toplistás szívás, az mindenképpen biztos. (Azóta már más a partnerük, lehet, változtak a feltételek is. Én mindenesetre megjártam.)
[ Szerkesztve ]
-
chopin42
őstag
válasz #72042496 #18823 üzenetére
Ez az Euronics/MM/stb "garancia" plusz ilyen történet. Annyiba kerül kb, mint a javítás, ha meg kuka a telefon, akkor lásd saját sztorid...
Nekem szerencsém volt, mosógép egyszer csak megállt, kijöttek, bemérték, és elindult, azóta sincs baja....(kopp-kopp)Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Attix82 #18822 üzenetére
Szerintem ez hülyeség úgy, ahogy van. Nekem most adott a Sony 4 év után (vettem a tv-re alap 2 éven felül 3 év kiterjesztett garanciát) csereutalványt, és a számlán szereplő összeget adta vissza a bolt. Egyébként a Samsung telefonokra 2 év a jótállás ha regisztrálod, gondolom beregisztrálta.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
#72042496
törölt tag
válasz Lackooo84 #18825 üzenetére
Regisztráltam, persze, de ha van rá garancia plusz, akkor azt mondta a MM, hogy nem tudom igénybevenni a sima garanciát. (Nem is akartam akkor, most meg már késő. A megpattant kijelző miatt el is utasíthatták volna az igényt, ez a Samsung szerint a szerviz belátásán múlik.)
(#18824) chopin42: Jól ráfaragtam vele én is. Általában nem tudok nyilatkozni, de erre konkrétan kidobtam az ablakon egy adag pénzt, és ami sokkal fájóbb, egy csomó idő, idegeskedés és nyűg volt az egésszel már eddig is. Ennyit az egész telefon sem ér talán, de már a végére akarok járni.
[ Szerkesztve ]
-
Solad
őstag
válasz #72042496 #18820 üzenetére
Ez ugy baromsag szerintem, kb nincs ertelme a biztositasnak.
Anno hat eve kotottem biztositast a telefonomra a vodanal, es ha baja van, mindig ugyanazt a keszuleket kapom vagy ha azt mar nem forgalmazzak, akkor a biztositasi alapara +/- 10% ertekben valaszthatok, ergo ugyanannyiert amennyiert anno a telot vettem.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
#72042496
törölt tag
Így tényleg zéró értelme volt. Akkor érte volna meg esetleg, ha viszonylag új korában (amikor magas az értéke) betörik a kijelző, vagy más miatt totálkáros lesz.
Lehet, ránézek a Vodára én is, bár nekem csak készülék kell majd - majd ha újra csúcstelefont veszek, ami az S7 után azért azért hiányzik -, az előfizum céges. Biztosítást pedig csak előfizetés mellé adnak, ha nem tévedek.
[ Szerkesztve ]
-
#72042496
törölt tag
-
#72042496
törölt tag
-
Lackooo84
nagyúr
válasz chazseisyll #18833 üzenetére
Én visszakaptam több, mint 4 év után a teljes összeget a tv-re, akkor az semmit nem avult...
The Truth is out there...
-
#72042496
törölt tag
válasz chazseisyll #18834 üzenetére
Vannak képernyőmentéseim és fórumos posztjaim arról, hogy a törés (egy kis helyen megpattant előlapi üveg) előtt megvoltak ezek a hibák. De az igaz, hogy a sérülés miatt a biztosítással voltam kénytelen élni, így ez lényegtelen is.
Közben hivatalos útra tereltem (Fogyasztóvédelem), meglátjuk, mi lesz.
Nem tudok azonosulni a gondolattal, hogy nekem kellene méltányossági kérelmet írnom csak mert nem tetszik, hogy anno 35 ezer forintot kifizetve most leadhattam egy működő telefont, hogy két hónap után visszakapjak egy leváló hátlapú téglát.
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz chazseisyll #18836 üzenetére
Nem biztosítás volt, Sony gyári kiterjesztett garancia, a Sonynál vettem.
The Truth is out there...
-
Piftuka
veterán
válasz Superhun #18818 üzenetére
Végül nem sikerült megegyezni. Az általuk kiállított garanciajegy nem egyértelműen fogalmaz, mert egyébként a jogszabályi vonatkozások szerepelnek rajta, egyúttal az "1 év kötelező jótállással" indítanak a szövegezésben, emiatt - bár az egyes termékek sorának a végén a garanciaidő vége egyértelmű, nem könnyű eldönteni, hogy a jótállás melyik formáját alkalmazzák.
Bárhogy is... ők továbbra is állítják, hogy "aránytalan többletköltséget" jelentene számukra, ha a hibás SSD-met annak eredeti (a számlán szereplő és kifizetett) árán számítanák be egy másik termékre cserélés esetén.
Ami már azért sem állja meg a helyét, mert - ahogyan említettem is - az első levelemet követően azonnal felárazták az új Intel SSD árát 29.190 forintról 36.190 forintra.
Tehát ha azt a terméket nem fogadom el, és figyelembe véve, hogy a gyártótól azt ingyen (csere eszközként) kapták, amennyiben továbbértékesítik, az én számlán szereplő összegemhez képest még 800 forintot kerestek is pluszba.
(Én pedig ugyebár értékegyeztetéssel kifizetném, bármelyik másik, drágább SSD-t hoznám el tőlük.)Ugyanakkor, ha nem árazták volna fel az új SSD-t, akkor sem hivatkozhatnának erre, mégpedig a Ptk. 6:167. paragrafusa ("Kötelezett gazdagodási igénye"), 2. bekezdése miatt.
Mert evidens, hogy a meghibásodott termék értékcsökkenése rendeltetésszerű használat alatt következett be.
A fő probléma viszont ott van, hogy az NFM fogyasztóvédelemmel foglalkozó illetékes járási hivatalának sem a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. paragrafus 4. bekezdésére nincsen hatásköre, sem a Ptk. kellékszavatossággal kapcsolatos rendelkezéseire nincsen hatásköre.
Marad tehát a Békéltető Testület eljárása, illetve ott megegyezés hiányában a polgári peres eljárás.
Előbbinek értelmét nem látom, mert valószínűleg nem jelentek volna meg az egyeztetés során, ráadásul a testületi döntés nem kötelező érvényű, így maradt volna az illetékes bíróság.
Mivel mindehhez sem energiám, sem kedvem, sem időm nincsen, és használnom kellett a számítógépemet normálisan (így ~1 hónap után végre), hát elhoztam az általuk felajánlott SSD-t.
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Lackooo84 #18840 üzenetére
Megjelenni nem, de együttműködési kötelezettség terheli, amelynek elegendő írásban eleget tennie.
De még egyszer mondom... jelen esetben mindegy a közreműködésük, mert egy testületi eljárás lefolytatását végigvárni nem volt sem időm, sem kedvem.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Superhun #18841 üzenetére
"A jog pedig csak egyetlen egy "jótállás" fogalmat ismer."
Nem, mert a "kötelező jótállás" és az "szerződéses (önként vállalt) jótállás" nem minden esetben azonos feltételekkel teljesül.
(Ha jól emlékszem, nemrég még te is írtál itt a fórumon az 1 + X év jótállással, vagy a "kiterjesztett garanciával/biztosítással" kapcsolatos visszásságokról...)
Egyébként én is egyetértek ezzel a kijelentéseddel: "egyértelműen az következik, hogy a teljes feltüntetett garanciaidő jótállás."
Én is így értelmeztem az adott termékre vonatkozóan biztosított jótállást.
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
-
asdf_
veterán
Elobb-utobb csak megtanulja mindenki, hogy nem irkalunk mindenfele hulyeseget a weblapra meg a jotallasi jegyre, hanem csak a tenylegest. Media Markt meg Edigital is siman 2 ev garisnak irja a regisztraciokotelesen 1+1 anelkul csak 1 ev garis Samsung termekeket pl. .
-
Indian74
senior tag
Sziasztok!
Na ez az Extreme Digital tényleg egy katasztrófa,szervizeléssel kapcsolatban.
Nos az úgy volt leadtam a HTC U ULTRA telefonomat 10 napja,május 15-én a MÓRICZ ZSIGMOND KRT. SZAKÜZLET-be.
Nos sem a TMX-nél (nincs bent a szervizben) nincsen,sem a extremnél (ők már átadták Május 24-én a TMX-nek.
Tudom,csak 10 nap telt el,meg a szaküzletben is mondták egy héten belül fogják átadni,küldeni a TMX-nek.
Ja meg 30 nap a extremnél a garanciális ügyintézés,ezt is mondták,meg olvastam is a honlapukon.
De akkor most hol van,se a TMX,se az extremnél nincsen,eltűnt mint szamár a ködben,és egyáltalán meddig kell várnom??
Borzasztóak,nekem ezekből a cégekből nagyon elegem van,állandóan a telefonálások,levelezgetések,email tömkelege,aztán ha fenyegetőzik az kis ember,hogy fogyasztóvédelem meg hasonlok,akkor meg húzzák azért is mint a rétestésztát,nekik mindent szabad??!!
Fél év alatt 2db mobiltelefon,2db Bt fülhallgató,rohangászás ide-oda,és közben a kifizetett terméket meg a tulajdonos nem is tudja használni,és kifizette érte a kemény magyar forintot.
Ráadásul 15 napon belül kötelesek javítani (TMX),max egy hét lehet az eltolódás,és tudom ez nincs köbe vésve,de jó lenne minnél hamarabb visszakapnám így vagy úgy a telefonomat,mert még cserekészüléket sem biztosítanak.
Nekem ez így már egy kicsit sok,nagyon tele van a f@kszom az összes ilyen cégekkel,legyen az szerviz,vagy szaküzlet,szolgáltató,stbNAGYPAPA
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen