-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
MésziGab
tag
Az én történetem a következő.:
Kiszemeltem egy kedvező árú terméket az interneten,amit meg is rendeltem a webshoptól (luxoryshop.com) és az előreutalásos opciót választottam mert annál gyorsabb kiszálítási idő volt megjelölve!
Kaptam egy e-mailt hogy beérkezett a megrendelésem,és utána kaptam egy másik e-mailt hogy elfogadták a rendelésem kérik utaljam át az összeget! Az átutalás megtörtént(195.000 Ft),majd 2 nap múlva jeleztem feléjük hogy szeretnék elállni a vásárlástól(interneten jobban utánna olvastam a cégnek) kérem utalják vissza az összeget! Ezt tudomásul is vették,kaptam is e-mailt hogy a rendelésem státusza "meghiúsult"-ra változott!Azóta várok a pénzemre,e-mailre ritkán válaszolnak és folyamatosan a törvényileg előírt 14napot hajtogatják!
Ha letelik a 14nap és nem utalják vissza az összeget akkor célszerű feljelentést tennem a webshop ellen,vagy sajnos ilyen ügyben bele kell törődni hogy én hibáztam hogy utaltam?
A webshop adatai.:
luxoryshop.com - Avier Enterprises Kft.
Szentmihályi út 131.
1152 Budapest
Telefon:
06-1 / 533-3131
E-mail:
ugyfelszolgalat@luxoryshop.com -
asdf_
veterán
Jogszabalyilag biztositott az elado fele, hogy 14 napon belul utaljon vissza. Tulparazod, majd akkor kell rezelni, ha lejart a 14 nap.
-
őstag
válasz MésziGab #18301 üzenetére
vissza kell hogy utalják a pénzedet. ha esetleg ez mégsem történik meg belátható határidőn belül, akkor mindenképpen érdemes ügyvédhez fordulnod, bár ez szerintem nem bűncselekmény, csak polgári jogi követelés.
szerintem amugy kár erről beszélni, ha nem csődhelyzetben lévő cég, akkor nem fog "lenyúlni" ekkora összegetcryptot minden termékemért elfogadom
-
insyde5
aktív tag
Hali! Kihuzzák ameddig a törvény engedi. Gondolj bele, ha egyszámlán van a pénzük, akkor ezzel a pénzel is kamatot nyernek. Ezzel a pénzel el kell számolniuk, webshop létére elég komoly törvény vonatkozik rájuk, nálam legutobb 100 forintból csináltak akkora ügyet az egyik webshopban hogy JAJ. Nagyon ellenőrzik a webshopokat. Meg lesz az nyugi.
-
asdf_
veterán
válasz insyde5 #18306 üzenetére
Ne viccelj mar, a jegybanki alapkamat 0.9%, az 190 ropira 14 napra 65 forint (-kamatado) amit "nyernek". Ennyiert majdnem az utcan nem hajolsz le. Es a visszautalas tranzakcios illeteket (570 Ft!) sem adja ki (sot annak tizede sem). Ugyanakkor tekintve, hogy az elallasnak milyen szemmel igencsak lathato koltsegvonzata lett az elado szamara, meg az is lehet, hogy en is a 14. napon utalnek, es igy kb. 10%-kal csokkentenem a vesztesegemet.
-
ViiiiktorOC
senior tag
Sziasztok!
Egy gyors kérdésem lenne. Sajnos a részleteket nem ismerem, velem is csak kevés infót közöltek.
Egy elektronikai boltba vásároltak egy fritut, egyszeri használat után kiderült nem fűt eléggé.
És visszavitték, és az eladó monda hogy 15%-kal kevesebbet ad vissza a vételárból, mert szerinte többször is használták. Ez lehetséges? Az eladó dönti el a helyszínen ezt?Köszönöm a segítséget, előre is!
Üdv.
LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
Lackooo84
nagyúr
válasz ViiiiktorOC #18309 üzenetére
3 napon belül lett visszavéve? Szó nélkül kell nekik cserélni, tök mindegy hányszor lett használva...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
ViiiiktorOC
senior tag
válasz Lackooo84 #18310 üzenetére
Köszönöm a válaszodat!
Kiderült közben hogy internetről rendelt. Csak annyit akartak tőlem megtudni, hogy 15%-ot levonhat a bolt jogosan. Lehet hogy kis betűkbe bele van írva?
Nem tudni mennyi idő telt el közben. Bocsánatot kérek h ilyennel feltartottam a topicot!LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
Lackooo84
nagyúr
válasz ViiiiktorOC #18311 üzenetére
Netes vásárlás esetén 14 napon belől indoklás nélkül el lehet állni, az összes vételár jár vissza, nicns levonogatás.
The Truth is out there...
-
stLhee
csendes tag
Sziasztok!
Elnézést, ha butaságot kérdezek.
Számítástechnikai üzlet garis alkatrész (memóriamodul) szervizelését mennyi ideig húzhatja? Nincs valami időhatár, ami után már kérhetek cserét?
Köszönöm -
Topikgazda
válasz stLhee #18313 üzenetére
Szia. A memóriákat nem szokták javítani. Tekintettel arra, hogy most az egekben vannak a memóriaárak, jobb inkább megvárni a csereterméket, mint pattogni a gariügyintézés lassúsága miatt, mert utóbbi esetben esetleg oda jutsz, hogy a bolt inkább visszaadja a vételárat és nem tudsz már ugyanolyan memóriát venni.
-
stLhee
csendes tag
válasz Superhun #18314 üzenetére
Szia!
Köszi a választ.
Én is erre jutottam, pontosabban már eleve ebből az alaphelyzetből indultam neki a dolognak az eddigi rossz tapasztalatok alapján, így semmi pénzért nem szándékoznék pattogni, ha az üzlet részéről korrekt hozzáállást tapasztalnék. S igen, az ügyintézés akár sokáig is eltarthat, főleg ha már egy ünnep is beleesik az adott időszakba, nem véletlenül szereztem be annak idején két kitet, pont az ilyen esetekre gondolva. De jelenleg már az 58. napnál járunk, s kíváncsi lennék, hogy tényleg tetszőleges ideig eltarthat-e egy ilyen gariztatás, vagy esetleg létezik olyan jogszabály, ami megpróbál ennek gátat szabni. S ha már írod, hogy a bolt inkább visszaadja az eredeti vételárat: van ennek valami jogszabályi alapja, hogy ekkor a vásárló köteles ezt elfogadni akkor is, ha az adott termék amúgy van raktáron?
A memória javításáról én nem, de a bolt valóban írt. Én szakmabeliként úgy gondolom, hogy nem érdemes tökölni vele, de lehet, hogy tévedek.
Köszönöm. Elnézést, ha túl hosszú lett.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz stLhee #18315 üzenetére
15 napra kell törekedni, de ez nyilván egy gumiszabály. Ha a 15 nap letelik, akkor általában az szokott történni, hogy a vásárló úgy tekinti, hogy a termék nem javítható és cserét vagy pénzvisszafizetést kér. Nálad alapból a csere játszik, szóval max az árát tudod visszakapni, de azzal nyilván nem jársz jól. Én még várnék egy kicsit, hátha történik valami.
Jogszabály alapján amúgy ez a sorrend: javítás -> csere -> pénzvissza. A pénzvissza a legkedvezőbb, ami üti az első kettőt. Ezt bármikor eljátszhatja a bolt, még akkor is, ha van raktáron ugyanolyan termék. Jogszabályilag teljesen korrekt, egy szavad sem lehet ilyenkor.
Nekem egyébként volt egy 2,5 hónapos gariügyintézésem egy WD vinyóval, amikor árvíz volt Keleten és tönkrement sok HDD gyár. Érdemes volt megvárni, mert akkor kb kétszeresen voltak a HDD árak.
-
Rickenstein
senior tag
Na én viszont egy NAS-t adtam be szervízbe, mert baromira fagynak a nagyfelbontású videók, ha Chromecast-en próbálom lejátszani őket. Sajnos cégnévre vettem a cuccot, így maximum garanciális panaszom lehet, illetve hát nyilván ez a Chromecastes dolog is olyan, amibe bele lehet kötni, de gondoltam egy próbát azért megér. Namost a bolt már két hete ül a dolgon és az érdeklődésemre, hogy mi a helyzet, annyit közöltek, hogy a forgalmazó(nagyker?) elküldte bevizsgálásra a terméket a gyártónak ...magyarul még egy jópár hét, mire azok visszaküldik. Ilyenkor is mondhatom azt, hogy na letelt a 15 nap, akkor én úgy veszem, hogy javíthatatlan a termék és kérhetem a levásárlást vagy a pénz visszafizetését?
[ Szerkesztve ]
PS C:\>_
-
Rickenstein
senior tag
válasz Rickenstein #18317 üzenetére
Mindegy szóltak, hogy nyaljak sót, majd egyszercsak visszajön a gyártótól a NAS. Nem kötelezi már őket jogszabály a 15 napos határidőre.
PS C:\>_
-
enginev3.0
félisten
Alza.hu-n próbálok termékreklamációt leadni, hibás a rendelt alaplap, kitöltök mindent, de mégis azt írja a végén, hogy nem sikerült leadni a garanciális igényt. Miért lehet ez?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Josi
aktív tag
válasz enginev3.0 #18319 üzenetére
Talán kérdezd meg az Alza-t.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
bpasztoi
csendes tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a garanciális idő elvileg meghosszabodik azzal az időszakkal, amit a termék (jelen esetben telefon) a szervízben tölt garanciális javítás révén, ugye? Itt pontosan azt az időszakot kell nézni, amit a telefon a szervízben tölt vagy a forgalmazónál történt leadástól számítva a forgalmazónál történő felvételig tartó időszakot?
Köszönöm a válaszokat!
-
asdf_
veterán
válasz bpasztoi #18321 üzenetére
Ha az elso evben vagy, akkor igen, es elvileg a leadas es az atvetel kozotti idoszakkal, mert a jogszabaly valami olyasmir ir, hogy azzal az idoszakkal hosszabbodik meg, mig a vevo a keszuleket nem hasznalhatta*. Mas kerdes, hogy amennyiben nem a szervizben adod le, hanem ahol vasaroltad, akkor a szervizek eloszeretettel toltik ki olyan datumra, amivel a szervizbe beerkezett, meg a szervizt elhagyta, es a szerviz-kisker kozti utazasok postazasok nincsenek benne.
* es az egyertelmu fogalmazas megint boldogit minket, hiszen a nem hasznalhatta ertelemezheto ugy is, hogy 25-en reggel tajekoztat a szerviz, hogy kesz a cuccod es menjel erte, ergo 26-an mar hasznalhattad volna, hiaba mentel erte csak 30-an, meg ugy is, hogy mivel 30-an mentel erte, ezert nem allt lehetosegedben hasznalni, igy a leadas es 30-a kozotti idoszakot kell hozzaadni a gari lejartahoz.
-
siege5
aktív tag
Sziasztok!
Mobilvásárlás előtt állok, viszont számomra kérdéses az alábbi dolog és ebben kérnék némi infót.
Sok helyen látom, hogy bizonyos esetekben adnak 2 év garanciát, sok esetben pedig 12+12 hónapként tüntetik fel.
A 12+12 gondolom, hogy 12 hónap teljes + 12 hónap szoftveres, viszont a 2 év esetén nem tiszta, hogy minden esetben ugyanazt jelöli, mint a 12+12, vagy az 2 év teljes körű garanciát jelent?
Vagy ezzel kapcsolatban inkább az üzleteknél kell érdeklődni? -
asdf_
veterán
válasz siege5 #18323 üzenetére
Telefonoknal jellemzoen 1+1 ev van, a masodik ev jellemzoen ingyen szervizt jelent a telefonra (es kizarolag arra, tehat tolto, fules, akksi, barmi hozzaadott nem jatszik), valamint a masodik evben torteno alkatreszcsere jellezmoen nem indit ujra semmit, tehat ha az 1 ev 11 honapos telefonban mikrofont cserelnek, akkor azzal ugyanugy nem fognak foglalkozni 2 ev 4 honapos koraban, mint barmi massal a telefon kapcsan, ha a vasarlast koveto masodik ev lejart, akkor lejart. Ettol pozitivabb hozzaallas elofordulhat, de alapvetoen erre keszulj fel, aztan maximum kellemes meglepetes er
Aki ket evet ir, az -ugyanazon keszuleket feltetelezve- hulyeseget ir, a fenti 1+1 ev helyett ir 2-t.
Sufni gsm-ek irnak meg mindenfelet (foleg ezt a szoftvergari nevu baromsagot), de ott normalis ember nem vesz telefont. A legcelszerubb a gyartoi weboldalrol a jotallasi jegy mintat letolteni es elolvasni (LG, Samu eseten ez azt hiszem megoldhato, egyeb markaknal mar lehet, hogy necces).[ Szerkesztve ]
-
siege5
aktív tag
Megmondom őszintén én egy samsung telefont gondoltam, ami a samsung oldalán drágább, mint mondjuk egy megbízhatóbb shopban jelen esetben firstphoneról (ezért venném itt) van szó.
Viszont itt 2 évet adnak meg (extreme digitálnál is), a samsung oldalán elolvasva az általad írt garanciális tájékoztatót viszont a 12 + 12 érvényes (termékregisztrációval).
Jelen esetben, és az általad írt dolgokat figyelembe véve, úgy gondolom, hogy ez a kettő ugyanazt jelenti, így ahogy említetted betudom "hülyeséget írt" kategóriának[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz siege5 #18325 üzenetére
Hogy jelentené ugyan azt?
Más feltételek vonatkoznak az első évre és más a másodikra. Ha 2 évet írnak, akkor a 2 évre ugyan az kéne vonatkozzon, ergó kismillió oldal és kereskedő ír/állít hülyeséget....
Érdemes elolvasni a Samsung honlapján, mit írnak a második évre...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
siege5
aktív tag
válasz 313313 #18326 üzenetére
Pont ezért írtam én is, hogy "hülyeséget írtak kategória", mivel valószínűleg megvétel után a termékregisztrációval a samu oldalán, azt kapom amit a gyártó ott leírt.
asdf_ válasza alapján: "Aki ket evet ir, az -ugyanazon keszuleket feltetelezve- hulyeseget ir, a fenti 1+1 ev helyett ir 2-t.", ez és a fentiek alapján feltételezm azt, hogy bár hülyeséget írnak, de ugyanazt jelenti.[ Szerkesztve ]
-
ssgk
aktív tag
Sziasztok !
Az intel procsszorok gondolom csak kizárólag dobozában garanciálisak, egy másik proci dobozába nem él ugye ?
(Aqua) -
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Aqua Computernél vettem közel 2 éve egy 3TB Toshiba vinyót, amit akkor, egyetlen egyszer(!) betettem egy PC házba. Nemrég észrevettem, hogy a NAS rendszer 16 szektor hibát ír a vinyóhoz, így kivettem a házból, és elvittem az Aqua-hoz, hogy vegyék fel szervizbe.
Az értékesítő, aki átvette, kb. nagyítóval átvizsgálta, és azt mondta, hogy muszáj felírnia a jegyzőkönyvbe, hogy kisebb sérülés van a sarkain. Megnézem én is, és valóban látható volt nagyon apró kopás, ami egyértelműen csak felületi és abból fakad, hogy egy fém keretbe betolod a vinyót. Ezt elmondtam neki, erre ő, hogy neki ezt fel kell írnia, stb.
Erre ma kapok egy levelet, hogy "a forgalmazó a terméken látható sérülések miatt, melyet kollégám átvételkor jelzett és felírta a jegyzőkönyvre, a garanciában történő ügyintézést visszautasították. Ügyintézés nélkül küldik vissza..."
Szerintem a felületi kopás nem garancia kizáró tényező, és a bolt csak el akarja kerülni, hogy cserélnie kelljen. Érvelhet úgy, hogy látható a "sérülés", és nem tudni hogyan keletkezett, tehát ennek akár lehet hatása a probléma kialakulására.
Ilyen esetben mit tudok tenni? Milyen "jogi" érveim vannak arra, hogy jobb belátásra bírjam a boltot?
-
asdf_
veterán
válasz Mauzes #18330 üzenetére
Eloszor vasarlok konyve, utana bekelteto testulet. A fizikai serulesnek es a jelzett hibanak ok okozati osszefuggesben kell lennie, hogy lepattinthassanak. Az, hogy ossze van karmolva a hdd oldala, neadjisten a festek is lejott rola, ha eppen feketere van festve, az pont leszarom kategoria. Ha utodes van a sarkan (--> leesett) az tok mas tortenet.
Fenykep?[ Szerkesztve ]
-
adams55
tag
Üdv! Volna egy laptopom, amit már 3jára küldtem vissza kijelző fakulási hibával. 2x kijelző csere volt, ezután 3. Cserénél már kértem a bevizsgálást, valamint cserét. Erre fel nem állapítottak meg semmijen hibát, ezért visszaküldték volna a gépet, de újra kérvenyeztem a vizsgálatot, mert leráztak egy IPS technológiai szöveggel. Bevizsgálást követően cserélték a kijelzőt, viszont ez már pixelhibás is lett. Prémium garanciával vásárolt gép révén, számítottam a pozitívabb elbírálásban, valamint abban, hogy nem egy pixelhibás kijelzőt küldenek vissza a NEM pixelhibás kijelző helyett..
Kérdésem a következő lenne! Létezik, hogy azzal leráztak újból, hogy bizonyos százalékú pixelhiba megengedett, még akkor is, ha az ez előtti kijelző nem volt pixel hibás? Ez támadható valahonnan? Acer szervízéről van szó.
Hatalmas a csalódás.[ Szerkesztve ]
Logitech Z5500-Z623 / Acer Aspire Nitro / Xiaomi Redmi Note 2/4/Mi4/Poco x3 NFC
-
asdf_
veterán
válasz adams55 #18334 üzenetére
Elso blikkre:
2.1.5. A nem fogyasztói jogügylet keretében értékesített termékek, valamint a fogyasztó által az 1 éves kötelező garancia leteltét követően a korlátozott jótállási nyilatkozat alapján érvényesített igény esetén a jótállás nem terjed ki az LCD kijelző technológiával felszerelt rendszerekben az LCD kijelző olyan apróbb hibáira, amelyek következtében az adott LCD kijelzőn minden egymillió pixelre maximum négy (4) hibás pixel esik azzal, hogy egyidejűleg a kijelző panel kilenc (9) egyenlő négyszögletű területre felbontása esetén a középen elhelyezkedő négyzetben egynél több hibás pixel nem fordulhat elő.
De amugy hogyan tud egy IPS kijezlo fakulni? Az LCD kristalyok nem lesznek kevesbe/tobbe atlatszoak, a hattervilagitas LED-es, tehat annak a fenyereje sem csokken, szoval nem ertem (foleg ugy, hogy 5+ eve IPS kijelzo mogott ulok)
-
Mauzes
őstag
válasz Mauzes #18330 üzenetére
Sziasztok! Az Aqua (illetve szerintük a forgalmazó) ugye elutasította a merevlemez garanciális ügyintézését, mert hogy fizikai sérülés van a vinyón. Mutatom, hogy miről van szó. [kép]
Ezzel amúgy nehéz vitatkozni, mert tényleg van ott valami, ami nem minden oldalán van. Csak azt nem értem, hogy hogyan. 2 éve újonnan vettem, a boltban átvettem, otthon azonnal beleraktam a gépbe és 2 évig hozzá sem nyúltam. Biztos, hogy nem esett le és nem ütöttem oda semmihez.
Bepróbálkozva mondtam nekik, hogy vitatom az elutasítást, és beírok a vásárlók könyvébe majd a békéltető testülethez fordulok. Nem igazán hatotta meg őket, adtak ehhez egy jegyzőkönyvet.
-
syberia
veterán
Sziasztok!
A 14 napos indoklás nélküli elállás joga csak a boltban vásárolt műszaki cikkekre vonatkozik? Ha veszek itt az aprón egy használd de garanciális videokártyát, ott már nem?https://howbad.info/
-
Mauzes
őstag
válasz GZoli7 #18337 üzenetére
Én pont úgy értettem, hogy csak bepróbálkoztam az eljárással, de nem akarom végigvinni. Hiába tudom vagy hiszem ezt, szerintem nem tudnám bebizonyítani azt, hogy az a fizikai sérülés/elváltozás nem lehet összefüggésben a hibával. Főleg úgy, hogy tényleg jól láthatóan különbözik az a sarok a többitől. Gondolom a Kermihez kellene vinni, de úgy tudom, hogy ha nincs igazam, akkor nekem kell állni a bevizsgálás díját.
Meg amúgy egyelőre még működik a vinyó, szóval inkább visszateszem a nas-ba, aztán megy ameddig megy. Adatvesztés nem lesz.
-
Topikgazda
válasz Mauzes #18340 üzenetére
Nem neked kell bizonyítani, hogy a fizikai sérülés nincs összefüggésben a hibával. Ez a szavatosság fél év utáni időszakában él. A jótállás ideje alatt a boltnak kell bizonyítania mindent. Szóval ha a bolt nem tud lerakni eléd egy független szakértői véleményt arról, hogy a jelzett hiba összefüggésben áll a fizikai sérüléssel, akkor köteles a terméket javítani vagy cserélni. Ezt nyugodtan írd bele a vásárlók könyvébe. 30 napon belül érdemi választ kell adniuk.
Az utóbbi időben egyébként csak rosszat hallottam garanciális ügyintézés terén az Aquáról. Egy ideje nem is vásárolok tőlük semmit.
-
Mauzes
őstag
válasz Superhun #18342 üzenetére
Ez rendben, de ha arra hivatkoznak, hogy a fizikai sérülés/elváltozás egy merevlemez esetén (tök mindegy, hogy most kicsinek vagy nagynak ítéljük meg) az jótállást kizáró feltétel, akkor ez jogos vagy nem jogos állítás? Nem tudom, hogy ennek mik a szabályai, de ha ez a kizáró feltétel valamilyen módon áll, akkor maga a jótállásom érvénytelen.
Most nem akarom védeni őket, de egy merevlemez működése elég bonyolult, és ki tudja azt megállapítani, hogy egy adott külső behatás módosítja-e az állapotát? Szerintem ebben senki nem tud bizonyítani semmit.
Vagy szerintetek tényleg van esélyem ezt "megnyerni", ha a bolt ragaszkodik az ő álláspontjához? Ja és előbb meg kell várnom, hogy mit válaszolnak a vásárlók könyvére, vagy pedig utána azonnal forduljak a békéltető testülethez?
Mondjuk kérdés, hogy megéri-e ezzel szöszölni egy 20 ezer ft-os eszköz esetén, amit addig ráadásul nem tudok használni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mauzes #18344 üzenetére
Nincsenek termékekre egyedileg vonatkozó jótállási feltételek. Gyártói gari esetén más a helyzet, de eddig jótállásról volt szó. Mit ír a garipapír? Mert ha csak a kötelező 1 év jótállást vállalta a bolt, akkor akár jogos is lehet ez az eljárás, mert már a gyártói gari idejében vagy, ami a vásárló szempontjából kedvezőtlenebb feltételeket biztosít.
-
Topikgazda
válasz Mauzes #18347 üzenetére
Akkor vásárlók könyve és/vagy békéltető testület. Hangsúlyozd ki azt, hogy a jogszabály szerint a jótállásra kötelezett (az eladó) csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után (tehát például a vevő általi nem rendeltetésszerű használat miatt) keletkezett. Minden más, amire hivatkoznak, bullshit.
-
turikoczka
aktív tag
Hát van egy storym, remélem tudtok segíteni.
Dec 19.-én vásárolva lett a BestByte-ban egy powerbank.Karácsonykor lett kibontva és akkor derült ki, hogy használt terméket van a dobozban, le van harcolva,nem is tölt és a szín se stimmelt.Megyünk vissza az első nyitási napon, mondják h a 3 nap lejárt de beküldik a szervizbe. Durván 2 hét múlva jött az üzenet h mehetünk vissza a boltba, ahol tájékoztattak minket, hogy a szerviz elutasította a kérelmet mi tettük tönkre.Mondta h beküldheti még egyszer hátha,mondtuk oké.Azóta a hibás hordozható töltőt se kaptuk vissza ők pedig azt mondják nem tehetnek semmit, a szervizből maximum visszakaphatom hibásan...Mégis mi ez??!!És úgy látszik nem egyedi eset:[link]
Valami ötlet, fogyasztóvédelemnél lehet esélyem? -
demmer123
őstag
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni.
Vásároltam hardverapron egy videókártyát 2016-ba még garanciális 2019-szeptemberig.
Az illető csak egy garancia jegyet adott ami az Iponba szól,számlát nem adott.
Ha netalántán gariztatnom kell a kártyát akkor fog kelleni az Iponak a számla is?Mivel az nincs.Elég lesz csak a Garancia Jegyű számla?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- Nikon D7000, Tamron 18-270mm, Sigma 150-500mm
- KÜLÖNLEGES AJÁNLAT 21,5 iMac 2013 Late i5, 16GB RAM, 1,25TB Fusion Drive
- LG OLED55C19LA 1 ÉV GYÁRI GARANCIA
- Újszerű (AB) Macbook Pro 14" M1 Pro 512/ 16GB USA
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen