-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
válasz Hachiko95 #17596 üzenetére
Mondjuk én nem látok más fényviszony változást, mint hogy ide-oda lépnek a fényforrás előtt, esélyes, hogy amúgy is csak természetes fény van ott + simán kicserélhették volna, amíg a papírokat mutogatják. Kár, hogy neked nincs becsomagolós videód.
Viszont az, hogy tudom a neved, telefonszámod és bankszámlaszámod, az szerintem nem jó dolog.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
gabor9991
őstag
válasz hundai #17593 üzenetére
Már írhatsz is a békéltető testületnek, 30 napig vagy köteles a forgalmazó indokolását elfogadni, ha nem kaptál cserekészüléket.
Az alábbi idézet a békéltető testület állásfoglalása hasonló eset kapcsán:
Tájékoztatjuk, hogy a békéltető testület kettős feladatkört lát el, egyrészt felkérésre jogi tanácsadást nyújt, másrészt a fogyasztó és a vállalkozás között a fogyasztó kérelmére a felek között kialakult jogvitát határozattal dönti el.
Az irányadó jogszabály a szavatossági hibában szenvedő termék kijavítására napokban megjelölt határidőt nem irányoz elő, hanem úgy rendelkezik, hogy a lehető leggyorsabban kell a hibát kijavítani. Számszaki megjelölést csak indirekt módon alkalmaz, azaz amennyiben 30 napon belül a hibát nem sikerül kijavítani, úgy csere készüléket kell biztosítani.
Ha a 30 nap eltelt és cserekészüléket nem adtak, továbbá a vállalkozás nem elvárható módon jár el, vagy vitatja a szavatossági igényt, illetve a körülményekből az következik, hogy halogató taktikát folytat, úgy a fogyasztó másik szavatossági igényre térhet át, azaz kicserélést kérhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Amennyiben a fentiekből arra a következtetésre jut, hogy a szavatossági igény kielégítése veszélyben van akkor bírósághoz vagy békéltető testülethez fordulhat.Írj a forgalmazónak is egy emailt, hogy elfogyott a türelmed és felvetted a kapcsolatot a békéltető testülettel, cserét kérsz vagy pénzt vissza, ha nem teljesíti egyik kérésed se, indokolja meg, hogy a testület az eljárásában figyelembe vehesse.
[ Szerkesztve ]
-
kuyarashi
őstag
Még annyit, hogy van az SSD dobozán egy fóliatasak, amin van egy matrica:
Importőr:
Samsung Electronics Magyar Zrt.
1138 Budapest, Dunavirág utca 2.További tájékoztatás a mellékelt használati útmutatóban!
Persze a tasakból hiányzik a lényeg, a jótállási jegy maga. Amennyiben eredetileg csatolták mellé, úgy esélyes lehet, hogy ki is adják nekem.
Egyébként épp most regisztrálom és a szériaszám alapján a rendszer nem tudja beazonosítani. Kíváncsi leszek.[ Szerkesztve ]
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
Zigi
senior tag
Sziasztok.
Lejárt a garancia a Sony z3c-mről ezért a smart clinic-hez vittem megragasztatni a kijelzőmet. Megcsinálták és azóta tompa doboz hangja van a beszéd mikrofonnak. Azt gondoltam odakerülhetett valami kosz vagy a régi ragasztóból egy darab. Visszavittem és azt mondják nem az a baj. Egy hetes huza-vona után közölte a SMART-CLINIC, hogy nem tudják mi a baja a készüléknek!!!!!
Azt mondták összerakják és vigyem el! Én egy hibátlan készüléket adtam le, "csak" a kijelzőt kellett rajta megragasztani, és azóta rossz a mikrofon minősége. Állítólag cserélték a mikrofont egy újra attól sem javult a helyzet, talán szoftver visszaállítást is, de nem javult meg.
Segítsetek mit tudok tenni vagy hova fordulhatok, mert ezt nem tudom elfogadni, hogy egy rossz készüléket kapok vissza.Köszönöm.
ui: egyáltalán elhozzam?
-
gabor9991
őstag
Mindenképpen írjatok egy jegyzőkönyvet a panaszodról,írd bele azt, ahogy szerinted történt, hogy a kijelző javításának kapcsán a szerviz meghibásodott mikrofonnal adta vissza a telefonod.
Letagadni nem tudják, mert meg is kísérelték a javítást a mikrofon cserével, így ezzel el is ismerték azt, hogy ők okozhatták a hibát, de nem tudják vagy nem akarják megjavítani.
Én nem hoznám el a hibás telefont, felszólítanám őket a javításra.Ha elutasítják, akkor a történet a továbbiakban a szokásos úton intézendő: békéltető testület -> bíróság. -
embe
nagyúr
Sziasztok!
IPon garihoz nem tudjátok elég a gari papír, vagy kérik a számlát is? Mi a gyakorlat, mi a tapasztalat?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
SUPREME7
őstag
Sziasztok.
Vettem egy Honor 8-at az edigital-tól, vettem rá tokot-fóliát ahogy kell, erre a rohadt tok csinált a króm keretre egy pici karcot ami a fekete kereten ezüstösen virít, ha nagyon körbenézi az ember a telefont akkor feltűnő.
Viszont a telefon nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, szóval elállnék, vajon rugózni fognak rajta?
[ Szerkesztve ]
-
-
SUPREME7
őstag
válasz SUPREME7 #17616 üzenetére
Bevittem ma a telefont, elmondtam mi van, üzletvezető megnézte, bekapcsolta, azt mondta nem gond, probléma nélkül visszavették, pénzt is azonnal visszaadták volna, csak nem volt annyi a kasszában. Szóval maximálisan korrektek voltak. Soha nem álltam még el vásárlástól, de ez nagy mellényúlás volt számomra.
-
BornToBePuli
aktív tag
Read only felhasználó
-
dethroner
veterán
Sziasztok!
Ha a neten rendelt terméket visszaküldtem, milyen formában kapom vissza a vételárat? Kizárólag számlára, vagy kérhetem hogy kp-ben a postacímemre? A futárnak fizettem amikor kiszállította.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
hunvarlan
aktív tag
Sziasztok elvittem egy asrock lapot az aqua-ba mert folyamatosan újraindult a gép megakadt vagy kék képernyőt kapott odáig fajult a dolog hogy vettem egy másik lapot próba cseresznye alapon (természetesen az összes alkatrész kicserélése után) amiben tökéletesen működik minden tehát biztos hogy az alaplappal volt a gond. Amikor átadtam az Aqua szakemberének talált egy nagyon pici karcot a vga bemenet mellett a kérdésem az lenne vajon kicserélik vagy nem ha nem cserélik ki akkor mit tehetek majdnem 20000ft-volt a lap a szaki azt mondta h általában kicserélik nem javítják az ilyen jellegű hibát.
-
Keput
csendes tag
Sziasztok!
A következőben szeretném a segítséget kérni:
Kb egy hónappal ezelőtt leadtam egy rendelést emag.hu-n. Kb 10 ezer forint körüli összeg volt a rendelésem értéke, melyet bankkártyás teljesítéssel ki is fizettem. A rendelésemben több termék szerepelt, melyből nem volt nekik mindegyik raktáron, erről tájékoztattak is, és felajánlották, hogy a náluk nem lévő termékek árát visszatérítik, mivel nem tudják kiküldeni. Azóta többször is megkerestem már őket, több emailt is írtam nekik, de választ nem kapok, illetve az összeget sem juttatták vissza azóta sem a részemre. Sztornó bizonylatot is állítottak ki pedig az összegről. Egyébként nem nagy tételről van szó, összesen 2 ezer forintról. Viszont engem nem is az összeg miatt érdekel igazából a dolog, hanem a hozzáállásuk miatt. Kérdésem lenne, hogy mit tudok tenni ilyenkor? Esetleg a fogyasztóvédelmi törvényben szerepel erről valami? Különösebben nem szeretném jogi útra terelni a dolgot, ugyanis az összeg igazából pitiáner nagyságú, csak egy kicsit rájuk szeretnék pirítani, hogy gondolkozzanak el a dolgon.Üdv.
-
hunvarlan
aktív tag
válasz Lackooo84 #17631 üzenetére
Ha nyekk akkor el sem szabadna indulnia gondolom de ez sem igaz mert működik de amint valami megterhelőt csinált az alaplap rögtön lefagyott kék képernyő meg egyéb finomságok és a vicc az az egészben hogy az ASROCK szerint tökéletes a lap ezzel a karccal is mert hívtak hogy mehetek érte. Annyit mondtak hogy le van írva hogy mivel tesztelték és hibamentes a lap.
-
cAby
tag
Sziasztok,
Véleményeteket szeretném kérni, hogy az alábbi esettel kapcsolatban érdemes-e a fogyasztóvédelemhez fordulnom.
Egy webshopban találtam rá egy általam keresett termékre. Több színben is árulták. Az egyik színű terméknél viszont az ár 90%-kal kevesebb volt.
Megrendeltem. Jött egy automatikus levél, amiben külön kiemelték, hogy az a levél nem minősül visszaigazolásnak, meg kell várni, hogy küldjenek megerősítést.Később ránéztem a webshop-ra, már javították az árat.
Másnap érkezett egy e-mail, hogy köszönik a megrendelést, rögíztették. Felhívták a figyelmet arra is, hogy nem volt készleten az áru, ezért berendelték és a most érkezett információ alapján (a hazai disztribúciótól) 1-3 nap a várható szállítási idő.
Pár órával utána érkezett egy e-mail, hogy törölték a megrendelésemet, mert egyik üzletben sem érhető el és a beszállítótól is elfogyott, belátható időn belül nem tudják beszerezni.
A webshop-ból is levették a terméket.
Egyértelmű, hogy nem arról van szó, hogy nem tudnak szerezni (a más színű termékeknél is az van írva, hogy pár nap a beszerzési idő, mint ahogy ennél a terméknél is az volt).
A két állításuk üti egymást, mert:
- először visszaigazolták a megrendelést és írták is, hogy a beszállító mondta nekik, hogy 1-3 napon belül kapják meg a terméket
- másodjára meg már azt írták, hogy nincs a beszállítónál.Mivel visszaigazolták a rendelésemet, ezért jogosnak tartom az igényemet a termékért a megrendelt áron.
Van tapasztalata valakinek hasonlóval kapcsolatban?
Ha a fogyasztóvédelem jogosnak találja a kérelmem, akkor csak arra köteleizik a céget, hogy annyiért megkapjam az árut, vagy meg is büntetik még ezen felül?Köszönöm!
-
cAby
tag
válasz Attix82 #17635 üzenetére
Szia,
Szerintem a hibának a kezelése nem túl korrekt dolog.
Egyrészt miért igazolta vissza a rendelést hibás áron (miután a webshop-ban javította az árat)?
Miért nem írták meg, hogy elütötték az árat, xy-ért tudom megvenni, érdekel-e még így is?
Nem túl szimpatikus ez, hogy elkezdenek hazudozni. -
Walter_White
senior tag
Sziasztok! Érdeklődnék- Visszavittem multhéten 14 napos elállással egy alaplap + ram párost.
14 munkanap mulva mehetek is a pénzért, mert kiállították a minuszos számlát, oda is adták, viszont egyet nem értek, mi van a háttérben, hogy ha visszaadom a nem kívánt terméket, akkor 14 munkanapot így is - úgy is meg kell várnom? Nem mind1 a boltnak, ha napi több 100eFt-os tétel megy át a pénztáron, hogy kifizessék? - nem reklamálok, elsőre is megértettem hogy 14 munkanap az 14 munkanap, majd ha elérkezik az a nap akkor pénz nélkül ki nem lépek a boltbol, de akkor is, - nem mind1 a boltnak? -
ACE-
addikt
válasz Walter_White #17638 üzenetére
14 naptári nap, nem munkanap...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
őstag
válasz Walter_White #17638 üzenetére
anyagilag szerintem mind1 nekik, de ezzel is szeretnének egy kis kellemetlenséget okozni, hogy a kedves vevő, legközelebb gondolja át, ha vesz valamit, mert az elállással plusz munkát és adott esetben veszteséget is okoz a boltnak
szerintem igazuk is van, mert az ilyen vevő nem igazán jó, úgy vannak vele, ha lehet menjen más céget boldogítaniezzel nem leszólni akarlak, mert jogod van hozzá, csak a kérdésre válaszoltam
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Mahatma89
tag
Sziasztok!
A következő érdekes eset állt elő nálam és kíváncsi lennék a véleményetekre:
Régóta szemeztem egy vezeték nélküli egérrel, de számomra magas ára miatt még vártam egy esetleges akcióra, árcsökkenésre. Az egyik webshopban jelentősen le is csökkent az ára (29.000-ről 20.000Ft -ra), ami már már gyanúra adhatott okot, de megrendeltem.
Még másnap meg is hozta a csomagot a futár, viszont ennek a típusú egérnek a vezetékes verzióját küldték el. Természetesen a visszaigazolásban, szállítólevelén, garanciajegyen, számlán is egyértelműen a vezeték nélküli verzió szerepel (konkréten benne van a nevében, hogy vezeték nélküli).
Miután jeleztem nekik a problémát, a termék ára visszaugrott a korábbira.Jelenleg azt kérik küldjem vissza nekik és megvizsgálják a dolgot. Attól tartok, hogy termékhiányra fognak hivatkozni... Ötlet?
-
modflow
veterán
Sziasztok!
A következő történt velem.
2013 év elején vásároltam egy Lenovo Y580-as számítógépet. Egészen mostanáig tökéletesen működött, azonban az utóbbi hónapokban már egyre gyorsabban lemerült az akkumulátora.
Az gyártó holnapjáról letöltött gyári programok közül a Lenovo Energy Management folyamatosan futott 2013-tól a gépen, azonban annak funkcióit nem használtam egészen mostanáig. Láttam, hogy van benne egy olyan menüpont, amely az akkumulátort teljesen feltölti, majd teljesen lemeríti, ezáltal újra kalibrálja az akkumulátort. A folyamat szépen végig is futott, bár nagyon sokáig tartott. Amikor végzett a gép kikapcsolt állapotban volt. Próbáltam bekapcsolni, de nem reagált semmire. Csupán az akkumulátor visszajelző led villant háromszor. De nem indult el a gép. Ezután sokat keresgettem az interneten és akkor láttam, hogy a LENOVO fóruma tele van ezzel a hibajelenséggel, vagyis azzal, hogy a Lenovo programja - ami 2013-tól még most 2017-ben is elérhető - fizikailag tönkre teszi a számítógép alaplapján lévő töltésvezérlőt. A Lenovo ezt a mai napig nem javította. Én jóhiszeműen lefuttattam a programot és így ment tönkre a gép.
Felháborítónak tartom, hogy egy cég a saját hivatalos programját úgy adja ki, hogy az tönkre teszi a számítógépet, azt meg különösen, hogy ezzel éveken át nem foglalkoztak.Azt mondák, ők nem csinálják meg garanciában. Ha ezt az álláspontot nem fogadom el, akkor menjek a fogyasztóvédelemhez.
Szerintetek nincs igazam?
-
brumi1024
veterán
Sziasztok!
Létezik valamilyen korlát arra, hogy egy terméket garanciából hányszor lehet visszaadni "elvileg javítva", 1 hetes átfutási időkkel, gyakorlatilag ugyanolyan hibásan? 6-nál járok a kávéfőzővel, érdemes fogyasztóvédelemhez fordulni? A pénzvissza lenne a legoptimálisabb kimenet, nem hiszem, hogy képesek megoldani a problémát.
Köszi előre is!
-
őstag
válasz Mahatma89 #17641 üzenetére
én azt nem értem ilyenkor, hogyha a kedves vevőnek kifejezetten gyanús hogy nem megfelelő az ár, mi a bánatnak rendeli meg ahelyett hogy inkább megkérdezné őket hogy jó e a készlet és árinfó
nem fogsz másikat kapni úgysem ezen az áron, csak plusz munkát csináltál magadnak és a webshopnak is, jó eséllyel visszakapod majd a pénzed és ennyicryptot minden termékemért elfogadom
-
laskr99
addikt
Üdv!
Lenne egy kérdésem,hogy mennyi ideig várjak a monitoromra? 17-én lesz 3 hónapja,hogy le lett adva javításra az Edigitalnak. Asus VX229H. hónap után visszaküldték hibásan,javítatlanul(a felső részen feljött az üveg és kijött a fény). Kezd idegbaj lenni, 3 alkalommal hívtam őket, és nem tudnak semmit róla csak annyit, hogy szervízben van.
-
SAS107
csendes tag
Egy másik topicba postoltam, de lehet ide kellett volna:
Sziasztok.
Tanácsot szeretnék kérni tőletek a következő esetre, mert nem tudom eldönteni hogy a Hardverkernek volt e igaza, vagy csak engem néztek hülyének.Vettem használtan egy Seasonic prime platinum 1000w-os tápot, direkt nem sajnáltam rá a pénzt, adtam a minőségre, mert mindenhol csak jót hallani róla és az még 10 év múlva is táp marad.
Szerencsére a vásárláskor a srác oda adta a számlát, garijegyet meg mindent ami járt a táphoz.
A gari a hardverkerbe szólt.
Úgy 1 hónap használat után, egyszer leállítottam a gépet, és másnap már nem kapcsolt be. Hosszas tesztelés után kiderült hogy a táp nem indítja a gépet. Nem hittem a szememnek, na de mindegy most a technikai dolgokba ne menjünk bele.
Fogtam, összecsomagoltam és bevittem a szervizbe.
Mondták hogy bevizsgálják és ha tényleg rossz akkor elküldik a gyártónak.
Jó.
1 hét múlva felhívom őket (ja itt jegyzem meg, hogy ők a 2 hónap alatt egyszer se hívtak vagy írtak, viszont én nagyon nehezen tudtam elérni őket, volt hogy napokig nem)
Mondták hogy tényleg rossz, és elküldték a gyártónak.
Kérdeztem mennyi idő?
Válasz: 1-2 hét, majd hívnak.
2 hét után felhívom őket hogy mi a helyzet? Nézi a gépben, azt mondja hogy már a gyártónál van, de ennél többet ő sem lát.
Aztán elkezdett kérdezősködni hogy hogy használtam, mint használtam, hány vga-t futtattam vele, bányászatra használtam e, csináltam e vele valami szokatlant stb...
Nem értettem miért érdekli annyira a cávót ez a dolog, de jó fej voltam és elmondtam neki mindent, igen bányászatra, 3 gtx 1080ti-t, és nem csináltam vele semmit, és amúgy használtan vettem.
Aztán elkezdett értetlenkedni hogy miért ad el valaki egy ilyen tápot 1 hónap után.
Hát mondom mit tudom én, de ez most nem mindegy? Mennyi idő mire meglesz a tápom?
Azt mondta hogy szerinte max 1 hét.
2 hét múlva felhívom őket. Azt mondják hogy kicserélik de egyeztetniük kell a beszállitoval, szerintük 1 hét és megérkezik. Majd szólnak. De ha mégse akkor majd kitalálunk valamit.
2 hét után felhívom őket, azt mondják nem tudják megmondani mikorra tud a beszállito pontosan ilyen tápot hozni, de ha gondolom vissza adják a pénzt, vagy levásárolhatom.
Egy pár nap gondolkodás után úgy voltam vele hogy láttam hogy van nekik raktáron egy fsp aurum 1200 pt 76.000-ért. A seasonic 86.000 volt.
Utána olvastam, jókat írtak róla, még 200 wattal több is, és olcsóbb is.
Felhívom őket hogy akkor ez így mehet e, és ha igen akkor a különbözetet vissza kapom e.
Mondták hogy persze, nem szaroznak ilyenekkel.
Jó, másnap bementem, vittem a papírokat, elmondtam mit akarok és hogy telefonon már lebeszéltem ezt valamelyik kollégával.
Jó, elkezdi a srác intézni a dolgokat, mire egy másik csávó odajön hogy emlékszik hogy én mondtam neki hogy használtam vettem.
Mondom igen, és?
És hogy én vagyok e az akinek a nevére szól a számla.
Mondom nem, és?
Hát akkor pénzt nem adhatunk vissza, mert ők azzal a személlyel vannak szerződésben akinek a nevére szól a számla.
Aztán elkezdtem értetlenkedni, hogy akkor mi van? Az csak egy számla, megörököltem, megvettem tőle, nem értem milyen szerződésről beszélnek, milyen kitételei vannak a szerződésnek? Most ha én eladok valamit és az én nevemre szól a számla akkor a másik fél nem tud eljárni az ügyben mert nem én vagyok?
Teljesen kiakadtam.
De mondták hogy igy is milyen jó fejek, hogy azért a tápot kicserélik egy másikra, mert igy elvileg azt se tehetnék meg de pénzt nem adnak vissza.
Aztán már 2 hónap baszakodás után úgy voltam vele hogy baszódjanak meg, adják ide az új tápot és többet ide úgyse jövök, többet ér az időm és a nyugalmam annál a 10.000ft-nál.
De azért érdekelne hogy ilyen tényleg van e, vagy csak szimplán szemetek voltak?
Egyébként meg az a kérdés is felmerült bennem, hogy ha majd a gyártó, visszaküldi az új tápot, és eladják majd 86.000-ért még egyszer, akkor azt a 10.000 ft különbözetet ki nyeli le? gondolom nem fogják elpostázni annak a srácnak akitöl megvettem a tápot.Na csak ennyi, köszönöm ha valaki végig olvassa, én már annak is örülök hogy kiadhattam magamból
-
ACE-
addikt
válasz Attix82 #17649 üzenetére
Na álljunk meg egy szóra. Már miért kéne adásvételi? Milyen jogon igazoltathatnának, hogy én vagyok-e az, aki a számlán szerepel? Ha van garijegyem, akkor nem is kérhetnek számlát, akkor hogy ellenőrzik hogy én vagyok-e a tulaj? A garancia termékre szól, és nem személyre. Ha igazolom hogy az adott terméket ott vásároltam az adott helyen, akkor kötelesek befogadni, és intézni a gariját. Közük nincs hozzá, hogy hogy került hozzám.
Elég érdekes lenne ha minden garanciális ügyintézésnél kérnének adásvételit, vagy személyit! Esetleg aláírási címpéldányt, ha céges vásárlás.
Egyáltalán honnan vetted ezt, hogy adásvételi szükséges?[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Renault, Dacia topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest