-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Pécsi gyerek #18898 üzenetére
Kaptam üzenetet edigitaltól,kívàncsi vagyok hogy cserélik a tàpot,és hogy az alaplapot kifizetik e amit tönkretett.
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Pécsi gyerek #18903 üzenetére
Update : felhívtam az edigital ügyfélszolgálatàt ahol közölték,hogy a tàpegység hibàs volt,nem is javítjàk.Szóval üzenem az itt annó belém kötő kedves fórumozónak,hogy làm nem én voltam a hülye, mikor azt àllítottam, hogy a tàp kinyírta az alaplapom Persze magyarok vagyunk, egyszerűbb lehülyézni a màsikat,mint elhinni amit mond.
A kérdés màr csak az, hogy fognak kàrpotolni a döglött alaplap miatt.Kívàncsi vagyok...Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
őstag
válasz Pécsi gyerek #18904 üzenetére
de abból hogy hibás a táp, miért következik automatikusan hogy az tette tönkre az alaplapot?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Piftuka
veterán
válasz Pécsi gyerek #18904 üzenetére
Telefon, tápegység, az alaplap meghibásodása...
Hát téged aztán "az ág is húz"...
(Persze, az első esetben kifejezetten jól jártál, ha szabad ilyet mondani.)
"Aquila non captat muscas."
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz LuckyL #18905 üzenetére
Egy..gondolom nem véletlenűl cserélik a tàpot.Kettő...mivel egy teljesen màsik konfigban is ugyan azt kezdte el csinàlni a tàp (furcsa hang,stb) gondoltam nem vàrom meg míg azt is tönkrevàgja.Napnàl is vilàgossabb hogy mi a szitu,nem kell hozzá màs csak józan ész. Magyaràzni lehet a dolgokat,de felesleges...
De holnap megyek a boltba,megírom pontosan mi a helyzet,mit àllapítottak meg a tàp hibàjànak.[ Szerkesztve ]
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
őstag
válasz Pécsi gyerek #18907 üzenetére
én még véletlenül sem szeretnélek eltántorítani jogosnak vélt követelésed érvényesítésétől, csak arra próbálok rávilágítani, hogy bár tény, hogy neked ez lenne a kedvező, de attól hogy tönkremegy egy táp és egy alaplap, nem biztos hogy a táp tette tönkre az alaplapot
lehetett pl. egy pillanatnyi túlfeszültség is a ludas, nem gondolod?
ez akkor a táp gyártási hibája?szóval hajrá, próbáld meg kifizettetni a lapodat, és majd számolj be az eredményről, őszintén kiváncsi vagyok, mi fog történni
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz LuckyL #18909 üzenetére
Ok.Holnap megyek beszàmolok természetesen.Hàtha lesz valakinek ilyen baja.Amúgy ugyan arról a konektorról közben ment a màsik gépem is.Kutya baja.Nekem egyértelműen a tàp a hibàs a történetet végig gondolva,nem kérdés...
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz LuckyL #18912 üzenetére
Nem volt villàm...a màsik gépem meg közben ment mint írtam, ugyan arról a konektorról,plusz màsik napokon màsik hàzban màsik konfigban is elkezdte a tàp a hangjait stb...De feladom
[ Szerkesztve ]
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
őstag
válasz Pécsi gyerek #18914 üzenetére
hagyd is abba, mert nem érted a lényeget
nem az a lényeg hogy te tudsz-e valamit, hanem hogy tudod e bizonyítani kétséget kizáróan
fogd már fel végrecryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
-
Topikgazda
Ezt az offolást zárjuk is le ezen a ponton. Köszi.
-
Indian74
senior tag
válasz Pécsi gyerek #18919 üzenetére
Üdv mindenkinek!
Kérdés 23 nap után jutott el a szervi központba a Extrem Digitálból,ez így nem törvényellenes,hogy is fogalmazzak,kicsit nem fura???
Mert ez a levelet kaptam két napja aTMX-töl.
És azt közölte a Extdigi hogy már Máj 24-én leadták a szervizközpontnak.
Több mint 3 hét után kapja meg a fő szerviz kicsit bosszantó számomra."TMX Ügyfélszolgálat - Lilla (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.)
jún. 7. 11:42 CEST
Tisztelt Ügyfelünk!
A leadás helye elég sokára küldte ki a készüléket. A logisztikai folyamatokban történt változások miatt a készülék először egy logisztikai központba kerül, és csak utána jut el a szervizünkbe. Vélhetően történhetett valami adminisztrációs hiba, és a készüléket a mai napon kaptuk meg.
Természetesen előre vesszük készülékének ügyintézését. Tájékoztattuk a javítást végző partnerünket, hogy kiemelten foglalkozzanak a készülékkel.
Szíves Türelmét és Megértését Köszönjük."
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.
Online Ügyfélszolgálat:
NAGYPAPA
-
bullseye
addikt
válasz Indian74 #18920 üzenetére
Nem tudod bizonyítani, hogy nem "tettek meg mindent" a 15 napon belüli ügyintézésről, csak ha kikéred törvényi erővel az összes iratot, hogy kiderüljön valójában mikor lett elküldve és átvéve a cucc. Addig egymásra fog mutogatni a két csapat, hogy ki hibája.
Ha erre nincs időd/erőd/kedved, max. annyit tehetsz, hogy tanulsz az esetből, ezeket kerülöd, és megírod Homárra (majd NEM olvasol bele a hozzászólásokba).
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bucihost
senior tag
válasz Indian74 #18920 üzenetére
A termék "életútjáról" érdeklődhetsz. De amúgy meg mikor megkapod a terméket, benne van minden irat, mikor hol volt...
Esetemben ugyan ez van. 05.07 elvitték a telefont, 05.08 Edigi megkapta a telefont, és a mai napig náluk van. Tegnap hívtam őket, és 30 perc után kiderült, hogy a raktárban még nem is került bevételezésre a telefonom. Ergó se a belső se a külső szervizhez nem jutott még el. Közöltem velük, hogy elgondolkozhatnak milyen módon akarják ezt kompenzálni, mivel már másodjára áll fent érdek sérelem.... Jövőhétre ígérték a levelet ezzel kapcsolatban... hát kivi leszek.
-
bucihost
senior tag
Beszéltem már békéltetéssel / fogy védelemmel, de mindenhol azt kaptam:
- töltsek ki egy adatlapot, és küldjem vissza nekik minden eddigi dokumentummal.
- ők át nézik, felszólítják az üzletet. (ez kb 2 hét)
- ha semmi érdemleges nem történik akkor akkor lesz egy szembesítő tárgyalás ahol nekem is meg az edigi képviselőnek is meg kell jelenni. (elmondásuk szerint ez 1-2 hónap)Megmondom az őszintét most ingázok BP, Kkfháza, és Debrecen között, így nem igazán lenne időm még tárgyalásokra is járkálni.
-
asdf_
veterán
válasz bucihost #18925 üzenetére
Nem magam miatt csinalnam, az en cuccom egy dekaval sem lesz kesz hamarabb a bejelentestol, de teljesen egyertelmu jogszabalysertes tortenik, hozzaszolasok alapjan folytatolagos jelleggel, melyet buntetessel honoral(hat)nak. Ismetles eseten emelkedo osszeggel. Ha mindenki csak beleszar es elfogadja, a vegtelensegig csinalhatjak ezt. En meg akkor is bejelentenem, ha mar a kezemben van a megjavitott cucc, mert a) masokkal is ugyanigy jarhatnak el, b) az epp visszakapott cuccom meg garis, es ket honap mulva ugyanigy jarhatok, ha ismet bedoglik.
[ Szerkesztve ]
-
bucihost
senior tag
Természetesen megfogom tenni a megfelelő szerveknél a bejelentést, amint időm engedi. Amúgy Edigital és a TMX már rég "fekete" listán van a szerveknél, mégsem tesznek semmit. Amikor hívtam őket, az a válasz jött, hogy: "Jajj extreme digital", "Jajj Telemax", nagyon sok panasz érkezik rájuk....
-
Indian74
senior tag
válasz bucihost #18927 üzenetére
Sziasztok!
Ezt a levelet kaptam a TMX-töl."Tisztelt Ügyfelünk!A leadás helye elég sokára küldte ki a készüléket. A logisztikai folyamatokban történt változások miatt a készülék először egy logisztikai központba kerül, és csak utána jut el a szervizünkbe. Vélhetően történhetett valami adminisztrációs hiba, és a készüléket a mai napon kaptuk meg.Természetesen előre vesszük készülékének ügyintézését. Tájékoztattuk a javítást végző partnerünket, hogy kiemelten foglalkozzanak a készülékkel.Szíves Türelmét és Megértését Köszönjük,Üdvözlettel,TMX Mobile Solution Szerviz Kft.Online Ügyfélszolgálat:H-P:8:00-17:00info@tmx.hu "
Szerintetek nincs igazam,ha felháborodva lenék ???
23 nap után kerül szervizbe a leadott műszaki termékem a extdigitöl,kicsit elkeserítő számomra,mivel max. 7 nap átfutási időt mostak,hogy átküldik a szervizbeNAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz bullseye #18922 üzenetére
Ezt kaptam válasznak a TMX-töl. Mert hogy ki szerettem volna kérni a dokumentációkat.
"TMX Ügyfélszolgálat - András (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.)
jún. 11. 14:16 CEST
Tisztelt Levélíró!
Mi a kért dokumentumot adatvédelmi okok miatt nem tudjuk kiküldeni Önnek. Javasoljuk, hogy azt kérje a küldeményt részünkre beküldő cégtől.
A megértését köszönjük!
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft."Ja és az Extdignek is írtam levelet de még választ a levelemre nem adtak,ráadásul más nevet írtak oda,nem az én nevem szerepelt holott én vagyok a telefon tulajdonosa.
Ráadásul mindig egy sablon szöveget írnak le az embernem meg hogy nekik 30 napjuk van javitatni a termékemet (javítás várható időtartama 30 nap)"
Kedves ...............!A HTC U Ultra, Brilliant Black (Android) (484...) jelenleg még a márkaszervizben van, 277... szervizlapszámmal.
Tájékoztatjuk, hogy a szervizeknek, a hozzájuk történő beérkezést követően 15 napjuk van vizsgálni a garanciális készülékeket. A logisztikai folyamatokat figyelembe véve a javítás várható időtartama 30 nap.
Természetesen amint kapunk információt a márkaszervizből, értesíteni fogjuk Önt a bevizsgálás eredményéről, további esetleges teendőkről.
Az ügyintézés lezárultáig, értesítésig szíves türelmét és megértését kérjük.Üdvözlettel,
Berán Tünde
Ügyfélszolgálati munkatársNAGYPAPA
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
A 05.07-én leadott telefonom (edigital) mint kiderült, a raktárból el felejtették bevételezi, szervizbe küldeni.
Ezt meg reklamáltam múlthét csütörtökön, és kompenzációt/kártérítést kértem, mivel 03.03 (első gariba küldés napja) óta nem tudom használni a telefonom..Mivel azóta sem jelentkeztek, ma fel hívtam őket ismét. A telefont nem is küldik szervizbe, inkább vissza adják az árát (elvileg a számlát már kiállították, de én még nem kaptam meg).
Kompenzáció ként meg felajánlottak egy 5%.os kupont, ami raktáron lévő, nem akciós termékre érvényes... vicc kategória
Azt hiszem fogy védelmen keresztül megpróbálok több %-ot vagy nagyobb összeget bevasalni rajtuk.. hátha
-
bucihost
senior tag
válasz LuckyL #18932 üzenetére
talán mert 3.5 hónapig telefon nélkül voltam, az ő hibájukból? plusz még legalább 1 hónap mire a pénzt megkapom.
A törvény kis részlete:
Hibás termék esetén a vásárlót a 151/2003.(IX.22.) Kormányrendeletben, valamint a 49/2003 (VII.30)
GKM rendeletben, valamint a Ptk. 1959. évi IV. törvény 306-310§, illetve a Ptk. 248§ szerinti jogok illetik meg.
A forgalmazónak törekednie kell, hogy a javítást vagy kicserélést a hiba bejelentésétől számított 30 napon
belül a vásárló érdeksérelme nélkül elvégezze úgy, hogy a javítás folytán a termék értéke és használhatósága
az azonos ideig rendeltetésszerűen használt, hibátlan termékhez képest nem csökken.Úgy vélem ez a 3.5-4.5 hónap bőven kimeríti az érdeksérelem fogalmát... de javíts ki ha tévednék.
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Rendeltem egy fúrógépet egy webshopból. Elvileg ma vagy hétfőn hozza.
A rendelés leadása után volt 1-2 kérdésem, de csak emailben lehet velük kommunikálni, telószám nincs az oldalukon.
Pontosabban lehetne, de 2 emailre sem válaszoltak 2 nap alatt, csak a harmadikra, késő este, amiben küldték a számlát.
A gari papírra vonatkozó kérdésre továbbra sem kaptam választ.
Utánaolvasva, tudom hamarabb kellett volna, más is erre panaszkodott, hogy nem tudta őket elérni, pedig ő egy hibás termék miatt akart velük beszélni.Mivel utánvéttel rendeltem meg, hajlok afelé hogy nem veszem át. Azért egy 40eFt.-os terméknél jó lenne normális gari.
Kérdésem, hogy előírás az hogy egy webshopot el lehessen telón érni?
Mi problémám adódhat ebből? Gondolom max a szállítási költség.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
Az hozzátartozik még, hogy cégnévre rendeltem, ha ez befolyásol valamit. Tudom az elállásnál igen, de itt nem elállásról van szó, hanem nem veszem át.
Az oldalukon az ÁSZF elég hiányos, sok mindenre ki sem tér. Egy Csehországi üzemeltetésű oldal egyébként.[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Indian74
senior tag
válasz GZoli7 #18937 üzenetére
Sziasztok!
Szerintetek 31 nap eltelte után mit tudok evvel kezdeni???
Mert ezt a levelet kaptam a TMX-töl,mert állandó levelezésben vagyok velük."TMX Ügyfélszolgálat - Lilla (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.)
jún. 14. 10:30 CEST
Tisztelt Ügyfelünk!
Törekszünk a gyors szervizelésre, viszont rajtunk kívülálló okok miatt csúszhat a javítás. Most is ez az eset áll fenn, miszerint a készülék javítása folyamatban van a külső szerviz által. Jeleztük a külső szerviz felé hogy kezeljél a készüléket kiemelten, de a szervizpartnerünk folyamataira nincsen ráhatásunk.
A gyártó által vállalt elkészülési idő 5-30 nap amennyiben minden szükséges információ, alkatrész rendelkezésünkre áll.
Megértését és türelmét köszönjük!
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.
Online Ügyfélszolgálat:
H-P:8:00-17:00
info@tmx.hu
NAGYPAPA
-
embe
nagyúr
Igen, én is írtam, hogy elég gagyi az ÁSZF.
Úgy gondolom elég körültekintő szoktam lenni, de itt kicsit megcsúsztam. Bár próbálom menteni a menthetőt.
Azért egy 40eFt.-os fúrógép nekem nagy kiadás ahhoz hogy az ablakon csak úgy kidobjam.
Meg ugye ha a megrendelés folyamatában ennyire leszarják az embert, akkor ha problémám lenne hogy állnának hozzá?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
Na most hívott a futár, visszafordítottam a csomagot.
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Indian74
senior tag
Sziasztok!
ha valaki tudna nekem ebben segíteni megköszönném hogy szerintetek forduljak fogyasztóvédelemhez vagy hasonló szervezethez ez ügyben???Előre is megköszönném a segítségetek,fontos lenne számomra.
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
NAGYPAPA
-
Topikgazda
válasz Indian74 #18944 üzenetére
Le lett írva már, hogy nincs meghatározva törvényileg a javítás maximális ideje. Milyen segítséget vársz még? A fogyvédők meg a békéltetők sem tudnak mit tenni annak érdekében, hogy hamarabb kész legyen a telefonod. Továbbá elég hosszú folyamat egy békéltető testületi eljárás. Mire az lezajlik, már rég kész lesz a telefonod, mert már a szervizben van és minden bizonnyal pár napon belül sorra fog kerülni. A legjobb itt az, ha megpróbálsz lenyugodni, kivárod ezt a pár napot, és többet nem vásárolsz az Edigitálnál, vagy legközelebb közvetlen a szervizbe küldöd a meghibásodott terméket.
[ Szerkesztve ]
-
Indian74
senior tag
válasz Superhun #18945 üzenetére
Kösz a segítséged,de akkor 1 évig is javíthatja a telefonomat,akkor rájuk nem vonatkoznak a jogszabályok, törvények???
Például,ez sem???"A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni."
Na ez a nagy baj,akkor minek van a garancia,jótállás vagy mi a fene,így semmi értelme.
Például leadok egy terméket,van rá pl még 2 hónap garancia,már egyszer javították,bent volt a szervizben 64 napig,és megint elromlik,vissza viszi,és azon agyaljon az tulajdonosa,hogy nem lesz-e bent megint 128 napig
Mert adat kommunikáció,vagy alkatrész hiánya miatt elhúzódik a javítása,na ez egy kicsit kiakasztó számomraÉs bocs mindenkitől csak ezt én nem tudom elfogadni,ráadásul sohasem kellet ennyi ideig várnom bármely más műszaki dologra max 2-3 hét alatt megjavították vagy kicserélték.
NAGYPAPA
-
313313
addikt
válasz Indian74 #18946 üzenetére
Pedig se a javítás számár, se az időtartalmára nincs konkrétum.
Ha valami nem tetszik, vásárlók könyve->békéltető->polgári per. Vásárlók könyvére 30 nap van válaszolni, a válasszal mehetsz békéltetőhöz, az ismét vagy 30 nap, aztán ha ott nem jelenik meg az eladó/vagy nem fogadja el a döntést, akkor lehet pereskedni...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Indian74
senior tag
válasz 313313 #18947 üzenetére
Persze aztán még én vagyok itt a rossz,a mérgelődő,de hát csak a jogaimmal szeretnék élni,könyörgöm.
Avval én is tisztában vagyok hogy vásárlók könyve->békéltető->polgári per,akkor az még plusz napok,hetek hónapok.
És ahogy te írtad,idézném "se a javítás számár, se az időtartalmára nincs konkrétum"
Akkor mi is van,morgok magamba tovább,azt ennyi,nyeljem le hogy nekik mindent szabad,azt akár hova is írok,telefonálok csak falakba fogok ütközni???
Ha minden rendben ment volna,időbe leadták volna a szervizben,és nem lenne alkatrész hiány,már rég a kezemben lenne,vagy a megjavított készülékem,vagy egy csereutalvány,ennyire egyszerű,lenne szerintemNAGYPAPA
-
Topikgazda
válasz Indian74 #18946 üzenetére
Az általad idézett jogszabályrészletben sincs semmi konkrétum. A "megfelelő határidő" és a "jelentős kényelmetlenség" fogalmakat mindenki úgy értelmezi, ahogy akarja. Te is és a bolt is mást ért alatta. Kinek van igaza? Te azt szeretnéd, hogy neked legyen, a bolt pedig azt, hogy neki. Ki dönt ebben? A bíróság. Sok sikert hozzá.
Félreértés ne essék, én nem azt mondom, hogy ez így jó, hanem hogy jelenleg ilyen a jogi környezet, ehhez kell alkalmazkodni.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen