-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
válasz enginev3.0 #5556 üzenetére
Szerintem ez használatból eredő "természetes" kopás, erre nem lesz garancia.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz enginev3.0 #6592 üzenetére
Lehet de teljesen értelmetlen.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz enginev3.0 #7495 üzenetére
Érdemes oda vinni a hol vetted, mert ez lehet később jól jöhet. Számla garancia papír blokk ezek legyenek meg, sérülés ha van a telefonon kivülről akkor abba bele köthetnek. 2-3 héttől 1-2 hónap is lehet.
Üdv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Gyuri27
félisten
válasz enginev3.0 #7497 üzenetére
[link]
4. § (1) A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
[link]
2. § Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
Ergó vagy egyik vagy másik.Amd - Radeon - Ryzen
-
localhost
Közösségépítő
válasz enginev3.0 #7608 üzenetére
Amennyiben a jótállásra kötelezett a hibás terméket kijavítja, a jótállás időtartama a Ptk. 308. § (3) bekezdése alapján meghosszabbodik a hiba közlésétől – és nem jelentkezésétől/felfedezésétől - számított annyi idővel, amíg a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem használhatta.
___¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz enginev3.0 #7610 üzenetére
Átvették javításra: A-napon
Visszakaptad: B-napon
A és B különbözete a növekmény a C-nap, mint garancia lejárta után¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
enginev3.0
félisten
válasz enginev3.0 #7658 üzenetére
Bevittem a telefont
Azt mondták kb 2 hét, hurrá... ha esetleg most sem lesz jó a kamera. Akkor mi tévő legyek? Nem akarom annyiba hagyni, nem olcsó készülék, legyen olyan amilyennek lennie kell!
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Speeedfire
nagyúr
válasz enginev3.0 #7666 üzenetére
Komoly! Tegnap írtam nekik egy mail-t, amiben leírtam, hogy mi van a garilevéllel. Erre ma visszaírtak, hogy keressem fel a szervizt, mert ők ebben nem tudnak segíteni. Hát ez...
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
sasa311
veterán
válasz enginev3.0 #8801 üzenetére
Ez nehéz eset, mert a vásárlást igazolni kell a jog szerint. Vagy kitöltött garanciajeggyel vagy számlával / blokkal.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Topikgazda
válasz enginev3.0 #10040 üzenetére
Ha holnap nem tudják nyomósan megindokolni, hogy miért húzódik el a javítás, akkor a jelentős kényelmetlenségre hivatkozva cserét követelhetsz. Ha azt nem tudják/akarják cserélni, akkor hozd szóba a vásárlástól való elállást (pénzvisszafizetést).
-
Attix82
őstag
válasz enginev3.0 #10055 üzenetére
Munkanapokat számold és ne a napokat. Pl most van 4 munkaszüneti nap amin nem történik semmi se a szervizben sem.
1. oda kell érni.
2. sorra kell ,hogy kerüljön.
3. megnézik, hiba megvan.
4. alkatrészt várnak.
5. megjavítják
6. visszaküldik.Ha ez nálad 15 napba beleférne a sok munkaszüneti napokkal + gondolom bemegy naponta 1000 hibás termék....
-
Attix82
őstag
válasz enginev3.0 #10059 üzenetére
Hányadikán vitted be?
-
Attix82
őstag
válasz enginev3.0 #10061 üzenetére
Ilyenkor már érdemes érdeklődni tényleg mi a helyzet, 16 munkanap telt el azóta. Szerdán kérdezd meg, és egy elfogadható dátumba egyezz meg velük . Ha arra se lesz meg , akkor már érdemes tenni valamit az ügyben.
-
Topikgazda
válasz enginev3.0 #10071 üzenetére
Milyen hibával adtad be?
-
psg5
veterán
válasz enginev3.0 #10071 üzenetére
Ha már ennyire gáz a dolog akkor:
Írsz egy ékesszóló panasz levelet arról, hogy ez a javítás számodra jelentős kényelmetlenséget okoz, kitűzöl egy határidőt, hogy mikorra kéred a javítást, ha addigra nincs meg, akkor pedig cseréljék ki vagy a pénzt kéred vissza. (Hivatkozhatsz az előző hsz.-ekben linkelt jogszabályokra is)
Ameddig ezt nem teszed meg nem érdemes fordulni sem hatósághoz, sem békéltetőhöz (ők amúgy is első körben azonnal ezt javasolnák, jogosan...)
S ami a legfontosabb, nem telefonálgatsz, hanem tértivevényesen levélben adod fel.
Nos erre ha válaszolnak (mert érdemben kell nekik rá) és számodra negatív, akkor mehetsz fogyvédőkhöz, ha nem válaszolnak rá, akkor szintén mehetsz.
Alapszabály első körben mindig az eladóval/forgalmazóval/kereskedővel/szolgáltatóval kell lefolytatni az "eszmecserét", de nem telefonon, már amennyiben látszik, hogy valami légy van a levesben.(Mondjuk jó lenne tudni tényleg, hogy mi volt a hibája)
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz enginev3.0 #10079 üzenetére
Szintén fontos, jól látod.
Nem a szerviznek, nem annak kell írni ahol javításon van a termék, hanem akivel "szerződtél", ahol vásároltad. Amennyiben a gsm boltban vetted, a számlán/nyugtán ők szerepelnek, akkor igen nekik.Jól tetted, akár egy előzetes telefonbeszélgetésben is említhetőek a kormányrendeletek, jogszabályok, azonban egyet nem szabad elfelejteni, amit viszont a legtöbb forgalmazó/kereskedő/szolgáltató nagyon is jól tud, hogy a telefonnak nincs nyoma...
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz enginev3.0 #10081 üzenetére
Ha és amennyiben a későbbiekben komoly vitás helyzet alakul ki, ha és amennyiben fogyasztóvédelemhez, békéltető testülethez, bírósághoz kerül az ügy, a levél bizonyíték, figyelembe veendő, a telefon nem...
mintha nem is lett volna panaszod, vagyis nem hivatkozhatsz rá egy esetleges eljárásban sem...Ha csak nem jelezték a telefonbeszélgetéseitek előtt, hogy a felvétel rögzítésre kerül...
Bár igaz, hogy az Fgytv. 17/A. § (3) bekezdése kimondja, hogy a szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell...és
...b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a (6) bekezdésben foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan a (6) bekezdésben írtak szerint köteles eljárni....Azonban a későbbi eljárások, vitás ügyek esetében hidd el a levél a tuti.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz enginev3.0 #10083 üzenetére
Húha tényleg esetedben kétértelmű volt Én hibáztam a fogalmazással, bocs. Természetesen nem a telefonodnak nincs nyoma
Jav.: ...telefonhívásnak nincs nyoma...[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz enginev3.0 #10085 üzenetére
Persze, lehet nyomtatva is, dátummal, aláírva és tértivevényesen add fel.
F.K.T.
-
őstag
válasz enginev3.0 #10087 üzenetére
megszűnt a bolt?
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
Attix82
őstag
válasz enginev3.0 #10087 üzenetére
Nah várj, a Bolt ahol vetted megszűnt. És Te máshol adtad le? Hogy van ez?
-
Attix82
őstag
válasz enginev3.0 #10090 üzenetére
Ha a leadott hely nem jogutód , akkor szivacs....kb semmit se tudsz tenni szerintem.
-
Attix82
őstag
válasz enginev3.0 #10093 üzenetére
Ha nincs jogutód és megszűnt , akkor nem tudsz kit.
-
asdf_
veterán
válasz enginev3.0 #10093 üzenetére
Én nem azokat akarom bactatni ahová beadtam, hanem ahol vásárolva lett
Eloveszed a szamladat, a ceg nevet -de meg idealisabban az adoszamat- beutod az e-cegjegyzek.hu-ba. Ha el a ceg, akkor tudod oket csesztetni, ha nem (felszamoltak, csodbe ment, vegelszamolas alatt van, mittudomen), akkor igy jartal.
-
psg5
veterán
válasz enginev3.0 #10087 üzenetére
Nehezedik a helyzeted...
A bolt szűnt meg vagy a cég?
A nyugtán/számlán nyilván szerepel egy cég. Nos azt kikeresed a cégjegyzékben, ha még nincs törölve, akkor remény...Igaz sajnos ha ilyen a felállás, akkor valszeg felszívódás közelében vannak.
A levelet azonnal küld el a cégnek, másolat legyen belőle és tértisen menjen el, így azonnal látod, hogy átveszik-e vagy már a cég is gallyra ment és visszajön a levél.F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz enginev3.0 #10100 üzenetére
Az, hogy "elnevezés törölve", sajnos rossz hír.
A levelet megírhatod, elküldheted továbbra is, azonban ha felszámolás vagy végelszámolás alatt állnak, akkor a felszámoló vagy a végelszámoló az aki viszi a cég ügyeit, neki felelőssége kielégíteni a hitelezőket, rendezni a folyamatban lévő ügyeket...
Küld a levelet és megvárod visszajön-e vagy válasz jön vissza, mást nagyon nem tehetsz.
Bízva a szerviz korrektségében, talán ők megcsinálják és kész. Esetleg velük próbálj meg barátságosan beszélni...F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz enginev3.0 #10109 üzenetére
Ha nem volt az előző hsz.-okban egyértelmű mi álljon a levélben akkor régen a Feosz oldalán voltak jó kis minták, ha ilyenre gondolsz, itt ki tudsz keresni olyant amiben a jelentős kényelmetlenségre hivatkozol (CTRL+F), de azért át kell nézni, nem tudom mikor frissítették utoljára és a jogszabályok sűrűn változnak, de a szövegek nem rosszak.
Az új cégnévre küldöd,(a régire valszeg hiába tennéd) hivatkozva az előzőre, címét a cégközlönyből kikeresed.[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
enginev3.0
félisten
válasz enginev3.0 #10040 üzenetére
Helló
Emlékeztek még erre? Adtam fel egy tértis levelet is, ahogy mondtátok, hát még a postás sem ért vissza hogy átvették vagy sem a levelet És már több mint 2 hete fel lett adva
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
asdf_
veterán
válasz enginev3.0 #10253 üzenetére
Én már érdeklődnék a postán lassan (tudakozvány vagy mi, de asszem nem ingyenes, szóval picit várj még).
-
enginev3.0
félisten
válasz enginev3.0 #10255 üzenetére
Oda ért a levelem, 5.-én vették át, most várok kicsit, hogy kapok-e választ
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
asdf_
veterán
válasz enginev3.0 #17762 üzenetére
Az alaplapra igen. De ennek jelentosege csak akkor lenne, ha meg egyszer elromlik egy even belul, ismet kicserelik (erre az egy ev kotelezo jotallas ismet ujraindul, ellenben az onkent vallallt nem), majd az onkent vallalt +1 evbol kiesve (tehat a harmadik evben), ismet, immar harmadszor is alaplapcsere valna szuksegesse, es a Samu mondana, hogy kint vagy a ket evbol, te meg azt, hogy ketszer indult ujra a kotelezo jotallas. Ennek azert elvi lehetosege van csak, hogy valosagban megtortenjen, rendkivul csekely.
-
Josi
aktív tag
válasz enginev3.0 #18319 üzenetére
Talán kérdezd meg az Alza-t.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
őstag
válasz enginev3.0 #21490 üzenetére
ha német cégtől rendelsz akkor esetleg a német fogyasztóvédelemhez tudsz fordulni
egyébkétn ha bankkártyával fizettél akkor a chargeback eljárás is megoldás lehet (bankkártya panasz)cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz enginev3.0 #21492 üzenetére
mit tudna tenni a maygar hatóság egy külföldi céggel?
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz enginev3.0 #21494 üzenetére
nyílvánvalóan teljesen butaság a példád, a büntetőjognak mi köze lenne ehhez?
a fogyasztónak sincs lehetősége telejesen tájékozatlannak lenni, ha utána jogokat szeretne érvényesíteni
az hogy egy felület magyarul van nem jelenti azt hogy a cég is magyar, ezt a következtetést vond le szerintem és máskor ellenőrizd...persze te dolgod ez csak ingyen tanácscryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
válasz enginev3.0 #21497 üzenetére
Már miért ne tehetnél magyar nyelven:
http://magyarefk.hu/index.html
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU(megjegyzem amugy, az online cipovasarlast a budos eletben soha nem fogom megerteni, ha egy meglevobol szeretnek meg egyet, egy ugyanolyat, az az egyeduli helyzet, amikor el tudom kepzelni, hogy online cipot vegyek).
[ Szerkesztve ]
-
GZoli7
senior tag
válasz enginev3.0 #21497 üzenetére
Igazad van. Létezik Európai (nem csak uniós) fogyasztói központ.
[link] Erre vonatkozó jogszabályokkal.
Segítenek határon átnyúló ügyintézésben.A fent említett chargeback eljárás sem hülyeség.
Megfelelő esetszámnál a bank el is veheti a kártyaelfogadási jogukat. -
enginev3.0
félisten
válasz enginev3.0 #21501 üzenetére
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
enginev3.0
félisten
válasz enginev3.0 #21506 üzenetére
Ma visszakaptam a pénzt
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
Új hozzászólás Aktív témák
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- GIGABYTE Z370 AORUS Gaming K3 + i78700 + 16gb ram + be quiet!
- Samsung Galaxy Watch 4 Classic LTE (eSIM) fekete, 46 mm, garancia és sok extrával
- MSI GeForce RTX 3070 SUPRIM X 8G - Garancia
- ASUS GeForce GTX 1060 6GB
- Acer Swift 3 SF314-57G (i3-1005G1, 8GB DDR4, GF MX250, 256GB NVMe SSD, 14" IPS fHD, magyar bill vil)