-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Superman
nagyúr
Üdv emberek!
Volna egy égető kérdésem. vettem december 13.-án egy Gainward Bliss GeForce 7800 GS+ Golden Sample 512MB-os kártyát egy miskolci boltban, mertvcsak nekik volt és nem akartam PCI-E-re váltani. A kártya beszart, videoram hiba, nagy valószínűséggel, eszelősen csíkozza a képet. tehát nem bírt ki egy hónapot sem. Külsérelmi nyom nincs rajta sehol sem, nem égett meg, stb.
90000HUF volt, tehát nem 2 filléres termék. Viszaviszem gariba, de a bolnak raktáron van még ebből és nekem égetően szükségem van egy 3D-s kártyára, mert modellezek és pénzkiesést jelent, ha nem tudok dolgozni.
A kártya egyértelműen rossz és javíthatatlan.
Kérdés: ragaszkodhatok-e ahhoz, hogy cserekártyát biztosítsanak (megtehetik, mint mondtam raktáron van nekik ilyen ritkaság), vagy megint eljátsszuk ezt a 15 napos dolgot (nagykerbe felküldés, stb.), amiből lehet akár több hónap is? Akkor felkopik az állam....
Minden ötletet örömmel fogadok. -
Superman
nagyúr
Nem is kötelezettségre gondoltam, hanem megkérném őket. Sok olyan esetet olvastam, ahol cserekártyát biztosítanak. és nekik is van szervízük, csak be kell tenni a gépbe a kártyát és máris látszik mi a helyzet. A bolt egyébként webáruházat is működtet, szerte az országban szállítanak, szóval annyira nem kicsi...
tehát a jóindulatra apelláltam. -
Superman
nagyúr
Félek, hogy ez a bolt nem ilyen, vagy nem ebbe a kategóriába esik. ne legyen igzam.
utolsó kérdés: ha van szervízük és ők is meg tudják nézni, hogy mi történt a kártyával, ragaszkodhatok ahhoz, hogy személyesen is jelen legyek? van értelme? Csak mert sok elrettentő sztorit olvastam már ez ügyben.....
Tehát ha azt mondják, hogy a szervízükben megnézik, akkor szerinted mondjam, hogy szeretnék jelen lenni (végül is egy zsák lóvéról van szó...).
Ja és BUÉK neked és köszönet a válaszokért. -
Superman
nagyúr
Ha eltelt 20 nap és a szervíz ül a drága videokártyámon, akkor mik a lehetőségek? (bolt vidéki, szervíz pesti) Őszintén megmondom, én nem szeretnék 3 hónapot várni....
-
Superman
nagyúr
Én írtam egy emailt a kiskernek, ahol vettem és tárgyilagosan arra kértem őket, hogy a szervízükkel egyeztessék már le, hogy mi a helyzet, hol tartanak most, mert a kártya bevizsgálási ideje tudtommal 3 nap. tehát gyakorlatilag arra kértem őket, telefonáljanak egyet......Elolvasták az emailt, majd fülük botját sem mozgatták. Jövő héten kénytelen lszek tenni valamit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 7420 Aluminium i5-1145G7, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, NBD
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD