-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vangelis
nagyúr
MM ben kicseréltek egy dvd irót nekünk, és nem adtak ismét ujra 2 év garit.
ez állitólag nem igy müx?!
Tudna valaki egy törvény tmutani erröl.@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
-
Vangelis
nagyúr
válasz csabika999 #190 üzenetére
Hát én még nem láttam egy alaplaphoz sem,, és valszeg nem is fogok......
Gondolom mert ezeket a SZERVIZNEK KÉNE BEÉPITENI..VAGY MIÉRT IS? sorry caps lock@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
válasz csabika999 #192 üzenetére
Csak kérdem, de nem adnak és nem si fognak szerintem soha
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
válasz csabika999 #194 üzenetére
JAh jah, vissza naygker....osz csere...csak ébn halottam valahol, hogy nem árt a szerviz teszi be...mert ..na tom mé, de olvastam valhol...mindegy
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
Nem ide illik de nem látok igazán tisztána dologban!
Vagyis ide illik, csak nem hardver
Feleségemnek, vettünk kb 2hónapja egy csizmá.
Aminek a sarka oldalt kb 1 2 nap viselet után elkezdett elválni a ragaszás...
Visszavittük és kb 2-3 hétig volt ''javítás'' alatt...
Visszakaptuk , elhoztam és kb 3 nap után megint ugyanúhgy elkezdett elválni az oldalánál.. mint ezelőtt.
Megint vissza...de msot érdekes módon pár np mulva hívnak , hogy mehetünk árte.. ma el is mentünk érte.
Az eset ugynaz.... meg van ragasztva, hozzáértünk pattogott el a ragasztás
Mondjuk ahölgynek, hogy ez gáz.
Mire a hölgy.... szerinte a csizma teljesen hibátlan..., de elküldheti szakértői véleményezésre.
Mondjuk jó..... de miért nem mondtuk ezt hamarabb.... Hölgy beszól, hogy nem tudják szezonváltáskor mindenkinek kicserélni a csizmát
Mondom, de hát kb 3 napig hordta csak a nejem a 15rongyos csizmát.. mert mindig vissza kelett hozni.. az utiköltség meg alkalmanként 2 -3 ezer forint.
eddig 5x voltunk az kb a csizma ára... tehát nem hinném hogy hülyeségből járunk vissza állandóan.
Mit és, hogyan lehet ilyenkor tenni?
Ez van@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
up
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
Üdv nekem csak egy gyors kérdésem volna:
Nekem elvileg a telekom most cserél egy készüléket. Állítólag úton van már az átvevőhely felé. (futár)
Régebbi tipus .... nem, tudom, hogy honnan de előbányásztak egyet.Mi van akkor ha egy használtat viseltes készüléket akarnak adni helyébe?
UGy vélem, hogy nem vagyok köteles elfogadni.. és esetleg a vételárat is visszakaphatom?!Ha teljesen új akkor persze elfogadom, de nem akarok egy más álltal használtat használni tovább.
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
Üdv Fórumtársak!
Kicsit fogyasztóvédelmi vagy hasonló kérdés.
Rendeltem ismerősnek egy xaros érmét, mert megkért az érmekibocsátó lópikulától..
Erre most küldtek egy levelet .. sima mezei boríték.. postát bedobta az üzletbe ahol dolgozom.
Alá sem kellett írni semmi... mindegy,Egy érme van benne kis is van számlázva+ csekkek. A nevemre van kiállítva a számla. De ugye én nem is itt lakom ... csak melóhely.
Mi a fene alapján számláznak ki bármit?!...
Mindegy igazából, mert sokat nem tudnak tenni mivel nem írtam alá, hogy átvettem. Akár a postán is eltűnhetett volna...mint más levelek. Vagy megtartja a postás magánakMost ilyen xarokat fognak dobálni továbbra is?
Szerintetek?
Öljem meg aki megkért, hogy rendeljek neki
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
-
Vangelis
nagyúr
válasz BornToBePuli #17199 üzenetére
Írtam nekik, meg visszaküldöm a xarjukat...
Mondjuk magukkal baxnak ki, ha küldözgetik.... engem nem talál meg senki azon a címem
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new