-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lama_lamm
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudom, hogy jó helyre írok-e, de csak ezt találtam itt.
Az lenne a problémám, hogy vettem tavaly novemberben egy HTC Sensation készüléket a T-mobilnál, amit azóta 3-szor kellett szervizelni. Két alkalommal már több, mint két hétig tartott a javítás, jelenleg a harmadiknál tartok, amit január 2-án adtam le, és még mindig nem kaptam vissza. Megvan a telefon 13 hónapja, ebből lassan 1,5 hónapot nem is volt nálam, és a maradék időnek a 30%-ában is szarul működött.
Tudok egyáltalán valamit itt csinálni? Vagy csak nyelni kell és remélni, hogy egyszer tényleg megjavítják rendesen?Köszi előre is a válaszokat és a segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
lama_lamm
aktív tag
Sziasztok!
A következő problémámmal kapcsolatban szeretném a tanácsotokat kérni:
Van egy HTC Sensation telefonon, amit a T-mobiltól vettem kb 1,5 éve (2011 november). Eddig 3x kellett szervízbe adnom, mert kikapcsolgat véletlenszerűen. Nem is veszem észre, csak ha előveszem a zsebemből, emiatt volt már probélmám, hogy nem voltam elérhető. Minden alkalommal kb 2-3 hétre beveszik javítani, ami után 3-4 hónapig működik ez a sz@r, aztán kezdi előröl.
Nekem ebből elegem van, mert most megint elkezdte.Van értelme reklamálni, meg a vételárat visszakövetelni? Vagy mit lehet csinálni?
Kösz előre is
-
lama_lamm
aktív tag
Sziasztok!
Nem konkrétan ide tartozik, de nem találtam jobb topikot.
Rendeltem ebay-ről egy csomagot, ami Kínából érkezett. Amikor kibontottam a csomagolást, akkor láttam, hogy meg van gyűrődve a csomag. Kinél lehet ilyenkor reklamálni? Postánál? Van egyáltalán értelme?
Köszi előre is
-
lama_lamm
aktív tag
válasz Superhun #10023 üzenetére
Átvettem személyesen a cuccot, de akkor még nem láttam, hogy para, csak miután a buborékcsomagolásból kiszedtem.
Lehet, hogy az ebay-es panasz lesz. Meg az a baj, hogy a kínai posta is kezelte a cuccot. Szóval ha magyarnál reklamálok, akkor azt mondják, hogy így kapták, ha a kínainál, akkor meg ők azt mondják, hogy náluk semmi baja nem volt még, aztán döntse el valaki, hogy ki kamuzik.[ Szerkesztve ]
-
lama_lamm
aktív tag
Sziasztok!
A helyzetem a következő. Vettem közel 2 éve egy HTC Sensation-t a Trémobilnál, amit jó eséllyel most kell ötödször szervizbe vinnem. Már nincs is hely a garanciapapíron...Nekem elegem van, minden alkalommal megjavítják, kb 3 hónap után meg megint ugyanaz. A telefon random kikapcsolgat. Van, hogy a zsebemben, van, hogy hívás közben, de van, hogy 3 napig hiba nélkül megy. Mit tudok csinálni? Nem akarom megint szervizbe adni, mert 1 hónap múlva lejár a gari, és ha megint tönkre megy, akkor szívhatom a fogamat. Van esélyem visszakérni a vételárát, vagy valami más készüléket kérni?
Köszönöm előre is
-
lama_lamm
aktív tag
Sziasztok!
Ezzel a problémával kapcsolatban lenne az a kérdésem, hogy ha a fogyasztóvédelemhez fordulok, akkor ott mivel tudom bizonyítani, hogy szarakodik a telefonom? Számomra egyértelmű, hogy egy rossz minőségű készüléket kaptam, de lehet, hogy ezt a T-mobil máshogy fogja fel...
Köszi előre is
Új hozzászólás Aktív témák
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- LEGO klub
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- Fallout 76
- Tőzsde és gazdaság
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gran Turismo
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- További aktív témák...